Mijn grinder, wat DOE je??!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:36 schreef Re het volgende:
[..]
als het maar niet die stoephoer is of althans die kan best wel door de grinder heen idd
NKRPquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:19 schreef rustig het volgende:
[..]
ja die kwam ik ook al tegen!
snapte dr niks van...
heeft toelichting nodig![]()
Voor het ietwat zwaardere werk...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:51 schreef Auticia het volgende:
Vernuftige apparaatjes, heur!
[afbeelding]
Het lijkt me geen gezellig keukenhulpje, nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:56 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Voor het ietwat zwaardere werk...
Wel een handig nagelvijltje voor de damesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:59 schreef Auticia het volgende:
[..]
Het lijkt me geen gezellig keukenhulpje, nee.
Nee, dan een augurkensnijderquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:59 schreef Auticia het volgende:
[..]
Het lijkt me geen gezellig keukenhulpje, nee.
Kan.. je ging op zoek naar rolletjes, maar je was bang dat die er niet meer waren?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:16 schreef Subhuman het volgende:
Shark: Ik heb afgelopen weekend voordat de meet begon een Minolta Hi-Matic F meetzoeker opgehaald. Bedoel je die?
Ja, sub, vertel eens wat meer over die HIE en die vriendin!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En hoe zat het met die HIE en die vriendin van je?
*popcorn paktquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:31 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja, sub, vertel eens wat meer over die HIE en die vriendin!
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Sub schijnt ehh "bezig" te zijn met zijn vriendin, en daar komt straks de reportage van
Nou modden doetie niet als je dat bedoeltquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:38 schreef Auticia het volgende:
[..]Hij is toch gewoon aan het werk nu?
nee, druk aan het scannen voor ene HM2quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen nog steeds aan de hap of zo?
Wat tof van jequote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nee, druk aan het scannen voor ene HM2
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat tof van je![]()
Kan hij dat niet zelf?
ah okee, dan is negatieven scannen beter denk ikquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik kan negatieven in scannen... Hij moet het van afdrukken doen..
dat dacht hij ook jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah okee, dan is negatieven scannen beter denk ik
Ik ook hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa niet gek hoorWe zijn benieuwd naar de resultaten
en das dan nog maar halve resolutiequote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa niet gek hoorWe zijn benieuwd naar de resultaten
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:15 schreef Xilantof het volgende:
En ik kan vast verklappen dat ie wel wat leuks heeft geschoten ja...
Gelukkig gooien er een paar mensen wel wat foto's tussenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou modden doetie niet als je dat bedoelthet Lekmeettopic raakt behoorlijk verbaggerd zo af en toe
Ja het reguleert zichzelf aardigquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:25 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Gelukkig gooien er een paar mensen wel wat foto's tussen
Nog niet, door al dat gepost ben ik er nog niet aan toegekomenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
is er al een topic met macro's van die waterpijp van purplerose?
Hoi Flashquote:
Oh van Scheveningen nogquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:59 schreef Briggy het volgende:
[..]
Hoi Flash
Ik ga zo eindelijk eens mijn vuurwerkfoto's posten, beter laat dan nooit![]()
Mwoa dat is dus een alufolie papiertje wat over die smeulende appeltoestand ligtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:02 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Die heb'k ook, maar dat is niet echt handig om wiet te roken. Wat je wel kan doen is 5 joints maken en die in elk gatje van die stenen koker stoppen. Dan alle5 gelijk aansteken en smoken maar
Nou ze staan er hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh van Scheveningen nogJa daar zijn we best benieuwd naar
ja ik zag zequote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:08 schreef Briggy het volgende:
[..]
Nou ze staan er hoor... in het Vuurwerktopic
Ik ook beetjequote:
Dat ben jij toch meestalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |