quote:
Ja, klopt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa dat is dus een alufolie papiertje wat over die smeulende appeltoestand ligt
ja klopt, er was ook nog zo'n kolen kapje wat erop moest, dat moest je eerst gloeiend stokenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:20 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Je moet voor de appeltabak daar dan nog de houtskool boven leggen.
De echte achtergrond toch wel?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:19 schreef elcastel het volgende:
Ik heb veel affectie met die voorgrond, de achtergrond/hoofdonderwerp heeft me nooit zo getrokken..
Ben alleen benieuwd hoe lang zoiets bijft staan bij een AMERIKAANSE providerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:21 schreef purplerose het volgende:
Ik heb gekozen voor een natuurlijke achtergrond
en waarom zou je ook niet? Imageshack is gewoon met afstand de meest zaaddodende KUTimagehost die je kan verzinnenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:27 schreef purplerose het volgende:
Niet lang denk
Denk ook dat ik voortaan me foto's ergens anders mag hosten van hun
Die weer wel ja. Dus voorgrond is top, hoofdonderwerp doet me weinig en alles in de achtergrond .... blablabla, even mijn vleitje dichtlikken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:21 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
De echte achtergrond toch wel?
Ik denk dat het behoorlijk meevalt, mijn wietfoto (THC) doet het daar nog steeds.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:27 schreef purplerose het volgende:
Niet lang denk
Denk ook dat ik voortaan me foto's ergens anders mag hosten van hun
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:30 schreef elcastel het volgende:
vleitje
Volgens mij istie beschonkenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
lik even je vleitje dicht anders El
ja gatver ik ookquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:34 schreef elcastel het volgende:
Ik heb jeuk aan me Peleng !
Ik heb jeuk aan een plasma-tvquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:34 schreef elcastel het volgende:
Ik heb jeuk aan me Peleng !
*rozebottel openmaakt en in nek van El stoptquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:35 schreef elcastel het volgende:
Ja kappen nu, zometeen heb ik overal jeuk !
Als ik alles op moet noemen waar ik jeuk aan heb... ben ik morgen nog bezigquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:35 schreef elcastel het volgende:
Ja kappen nu, zometeen heb ik overal jeuk !
Daar ben ik nog nooit geweestquote:
jij krijgt geen rozebottelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:36 schreef Briggy het volgende:
[..]
Als ik alles op moet noemen waar ik jeuk aan heb... ben ik morgen nog bezig![]()
quote:
quote:
Ik steek dus de moord in een joint, daarom neem ik het puur in een pijpquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:30 schreef elcastel het volgende:
[..]
Die weer wel ja. Dus voorgrond is top, hoofdonderwerp doet me weinig en alles in de achtergrond .... blablabla, even mijn vleitje dichtlikken..
Een mens kan nooit jeuk genoeg hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Wat nou? Je hebt al meer dan jeuk genoeg
Je zou er jeuk van krijgenquote:
*rozebottel in nek van briggy stoptquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:41 schreef Briggy het volgende:
[..]
Een mens kan nooit jeuk genoeg hebben![]()
Ohh, dat was voor de Agfa ISO-Rapid 1F die ik hier heb staan. Ja daar gaan wat aparte rolletjes in, heb me er verder nog niet in verdiept.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kan.. je ging op zoek naar rolletjes, maar je was bang dat die er niet meer waren?
Daar heb ik haar eigenlijk niet meer over gehoord...quote:En hoe zat het met die HIE en die vriendin van je?
die is A'damquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:53 schreef Auticia het volgende:
Is PdeHoog hier nog ergens?
naast jou, onder die sombreroquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:53 schreef Auticia het volgende:
Is PdeHoog hier nog ergens?
Ah. Ik denk ik vraag hem even of hij er mee in zou stemmen als ik die foto op mijn website zet.quote:
Voelt wat kriebelenquote:
Die is bijna thuis denk ik, een uur geleden belde hij dattie op de terugweg was met zijn nieuwe aanwinstquote:
dat schijnen vrouwen fijn te vindenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:55 schreef Auticia het volgende:
[..]
Heeft die man nu zulke grote handen?!
Kijk eens wat ik toevallig tegenkwam:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:51 schreef Subhuman het volgende:
Ohh, dat was voor de Agfa ISO-Rapid 1F die ik hier heb staan. Ja daar gaan wat aparte rolletjes in, heb me er verder nog niet in verdiept.
okquote:Daar heb ik haar eigenlijk niet meer over gehoord...Ik zal haar eens vragen als ik haar weer zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |