mja, beetje cheap ass zooi dus eigenlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:57 schreef Shark.Bait het volgende:
Zeg fles, wat voor glaswerk heb jij eigenlijk voor je eos systeem?
Maar daar kan je toch wel foto's mee maken voor de high/low key?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
mja, beetje cheap ass zooi dus eigenlijk
de 18-55 f/3,5-5,6 EF-S kitlens, de 90-300 f/4,5-5,6 EF USM en de 50/1,8. En een Tamron 2x TC. Met name over die 90-300 ben ik niet zo tevreden
En als je de stap nooit waagt......quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
mwoa, de 50 is eigenlijk de enige die daarvoor in aanmerking komt wmb... Maar misschien is dat wel genoeg hoorEr zal toch niet erg gezoomd worden in een studio denk ik. Met de TC is er desnoods nog een 100/3,5 van te maken, maar ik had liever nog wat lichtsterkers gehad...
Heb ook geen idee hoe zeer dat van andere dingen nog afhangt. Ik denk dat je met hi-key en low-key veel meer aandacht moet besteden aan belichting en zo. Normaal knal je gewoon wat je voor de voeten komt, maar in een studio wordt dat heel anders, en daar heb ik nog nooit mee gewerkt
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En als je de stap nooit waagt......
Mja, goed punt eigenlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En als je de stap nooit waagt......
iddquote:
mja, zou best een goeie ervarign zijn denk ik eigenlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
iddJe schiet toch digitaal en zo
Je hebt in ieder geval een middag lol en zo
Hoiquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
mogguh!!
studiowerk is leuk Fles, plus dat je meer controle over alles hebt
quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:21 schreef Re het volgende:
ja studio werk is erg leuk, ligt aan of je het in een professionele studio wilt doen of in een zelf gefabriceerde
quote:
Ik zou het de grootste onzin vinden als er een rel over komt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:40 schreef purplerose het volgende:
Zou er een rel gaan ontstaan over mijn idee of niet
Ik neem weddenschappen aan
neehoor, mensen die intresse hebben zullen zich wel melden....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:40 schreef purplerose het volgende:
Als je graag wil rellen, dan kan je het beter anders aanpakkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:40 schreef purplerose het volgende:
Hihi... inspector Gadgetquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:36 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
2:35 - 6:55 - 7:31 - 11:26
interessant dagritme heb jij
ik heb een bloedhekel aan rellenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:46 schreef purplerose het volgende:
Ik ben niet zo goed in rellen flesch
Vind zelf dat dat zelf niet zo hoeft
Maar jij hebt ervaring erin?
Halloquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb een bloedhekel aan rellen
de relmuis?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:48 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
HalloWas de relmuis niet naar jou vernoemd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |