mijn god. Het idee dat jij nakende een topic geopend hebt war ik in post.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:55 schreef hicham het volgende:
Moest je maar wat sneller doen, kom net uit de douche en greep in voordat het mis ging
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:56 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
mijn god. Het idee dat jij nakende een topic geopend hebt war ik in post.
zeg me dat het niet zo is. alsjeblieft
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:56 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
mijn god. Het idee dat jij nakende een topic geopend hebt war ik in post.
zeg me dat het niet zo is. alsjeblieft
moet je maar niet eerst naar het PTA topic gaanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:55 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Verdomme, ik was net 301 aan het maken
Wat was er loos?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
en de wasmachine werkt weer
hoera voor schone kleren
![]()
Sterker nog... hij gaat er mee trouwen!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:58 schreef hollander172 het volgende:
Je neukt crew, dan ben je sowieso al een beetje erg in de war.
Voor jou vind ik het wel leukquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sterker nog... hij gaat er mee trouwen!
2 geperste rubbers van de motor waren vergaanquote:
is gewoon door gebruik gekomen hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:04 schreef hicham het volgende:
Laat dat ding de volgende keer dan ook gewoon heel![]()
Altijd wel geinig, dat soort apparaten kan je op blijven lappen, ze kunnen echt heel lang mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
2 geperste rubbers van de motor waren vergaanheb er mooie nieuwe ingezet en gelijk ook maar nieuwe koolborstel erin gezet
![]()
zo kan ie weer 10 jaar mee
Miele heHquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Altijd wel geinig, dat soort apparaten kan je op blijven lappen, ze kunnen echt heel lang mee.![]()
Behalve als de klok kaduuk gaat, bij onze vorige een grapje van 300,-![]()
Jij ook wel heHquote:
ik heb vanmorgen een powerball gekregen van mijn collega om mijn pols en onderarm te versterkenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij ook wel heH![]()
![]()
Vraag is of jij met twee nieuwe rubbers en een nieuwe koolborstel ook nog 10 jaar meekan
Ik zou er ook ooit eentje krijgen van m'n broertje toen ik geslaagd was voor m'n eindexamen, heeft ie nooit meer gegeven die gierigaardquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb vanmorgen een powerball gekregen van mijn collega om mijn pols en onderarm te versterkenis leuk om er mee te spelen
![]()
Je krijgt geen powerball, hij doet de afwas niet, gaat niet mee op vakantie.....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zou er ook ooit eentje krijgen van m'n broertje toen ik geslaagd was voor m'n eindexamen, heeft ie nooit meer gegeven die gierigaard(en hij had em al gekocht
)
Doe je dan ook de deur nog op slot enzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:58 schreef hicham het volgende:
Het is niet zo
Ik kwam uit de badkamer keej?
Dus eerst de douche uit, dan aankleden en vervolgens de badkamer uit
Eensz.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:10 schreef hollander172 het volgende:
Voor jou vind ik het wel leukmaar voor stinkie?
![]()
He lost it....![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:10 schreef hollander172 het volgende:
![]()
He lost it....![]()
Ergens op pagina 28 rechtsonderin kleine lettertjes, hij's de voorpagina niet waardquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je krijgt geen powerball, hij doet de afwas niet, gaat niet mee op vakantie.....
Wanneer kan ik in de Telegraaf lezen dat er een onbekende allochtoon uit de gracht is gevist in Mokum?![]()
Ik weet niet hoe dat huis van jouw gebouwd is, maar als je hier de deur open zou laten of zonder kleding naar buiten loopt krijg je het fucking koudquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Doe je dan ook de deur nog op slot enzo.![]()
Een man is een jager, en die horen overal te komen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:25 schreef Brighteyes het volgende:
Die mag je even uitleggen.
He lost wat? Ik ben geen goede partij?
Ah ok. Ik voelde me al meteen zwaar beledigd enzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:26 schreef Patrick281 het volgende:
Een man is een jager, en die horen overal te komen.![]()
Samenwonen = een beetje sterven, trouwen =![]()
![]()
![]()
Voor een vrouw is het anderom.![]()
....his mind.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die mag je even uitleggen.
He lost what? Ik ben geen goede partij?
Oh ik ben echt niet te beroerd om je even stevig te beledigen hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah ok. Ik voelde me al meteen zwaar beledigd enzo.![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:31 schreef hollander172 het volgende:
....his mind.
Zou het niet beter kunnen zeggen:
"Trouwen is liegen dat je bij elkaar blijft."
Voor de rest schaar ik me achter Peppie, een kerel moet zoveel mogelijk zijn zaad verspreiden, niet achter het vrouwtje aan slenteren bij de AH.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Voel eens aan je voorhoofd! Je denkt toch niet dat ik met hem mee ga hè!![]()
Hij krijgt een briefje mee, en dan moet-ie nog doorlopen ook, want als hij terug is (uiteraard op zaterdagochtend) verwacht ik wel een vers ontbijtje op bed!
Nee, dat zie je verkeerd!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:40 schreef hollander172 het volgende:
Jij bent er dus ook weer zo eentje van het type: "voor het neuken eerst de plintjes witten, was opvouwen, koken, etc."
Hoe moeten wij dat weten zonder pics.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok. Ik voelde me al meteen zwaar beledigd enzo.![]()
![]()
Mooi streven als je net 5 keer uit je bed bent gegaan voor je baby.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
Neuken gaat voor alles... altijd!
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
....his mind.
Zou het niet beter kunnen zeggen:
"Trouwen is liegen dat je bij elkaar blijft."
Voor de rest schaar ik me achter Peppie, een kerel moet zoveel mogelijk zijn zaad verspreiden, niet achter het vrouwtje aan slenteren bij de AH.
Das het verschil tussen jou en mij. Ik kom er gewoon vooruit, jij doet alsof je de man bent, maar ondertussenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:29 schreef hollander172 het volgende:
Zomaar even een vraagje, wij zijn van plan tzt te gaan verhuizen (liefst voor het einde van het jaar) maar nu het volgende.
We hebben geen huurcontract en ik heb geen zin om dingetjes te gaan herstellen/betalen als we hier weggaan.(overigens heb ik de boel ook redelijk verbouwd, bad in badkamer geplaatst etc. en heb al helemaal geen zin dit terug te verbouwen naar de oorspronkelijke staat
)
In hoeverre kan ik aansprakelijk gesteld worden hiervoor?
Daarom juist! Ik dacht dat het om mijn bovenmatig bevallige persoonlijkheid ging.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:47 schreef Patrick281 het volgende:
Hoe moeten wij dat weten zonder pics.![]()
Wat heeft iedereen toch over babies?quote:Mooi streven als je net 5 keer uit je bed bent gegaan voor je baby.![]()
Babyquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:47 schreef Patrick281 het volgende:
Mooi streven als je net 5 keer uit je bed bent gegaan voor je baby.![]()
Omdat jullie zo druk aan het oefenen zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:51 schreef Brighteyes het volgende:
Wat heeft iedereen toch over babies?
Stinkie? Weet jij iets?
Echt wel! Weet je hoeveel Kcal je verbrand tijdens een lekker potje seks!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:53 schreef Patrick281 het volgende:
Omdat jullie zo druk aan het oefenen zijn.![]()
Anders zou je het toch niet zo vaak doen.![]()
Het helpt echt niet tegen de lijn ofzo hoor.![]()
Ik vind klussen gewoon leuk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:49 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
[..]
Das het verschil tussen jou en mij. Ik kom er gewoon vooruit, jij doet alsof je de man bent, maar ondertussen
14 oktober krijgen we de sleutel. Ik zie je wel verschijnenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik vind klussen gewoon leuk.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt wel! Weet je hoeveel Kcal je verbrand tijdens een lekker potje seks!
En wat dacht je van eventuele buikspieren trainen enzo...
Ik kom die kratjes bier op de bouwplaats wel even leegzuipen ja, doe even het adres.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:56 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
14 oktober krijgen we de sleutel. Ik zie je wel verschijnen
Neejquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:52 schreef Rausdouwer het volgende:
O ja Hicham, zijn de plantjes inmiddels al helamaal dood?![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:56 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
14 oktober krijgen we de sleutel. Ik zie je wel verschijnen
quote:
Van dat laatste zag ik laatst een leuk filmpje.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:54 schreef Brighteyes het volgende:
Echt wel! Weet je hoeveel Kcal je verbrand tijdens een lekker potje seks!
En wat dacht je van eventuele buikspieren trainen enzo...
Ach vraag maar aan Greedkillingz hoe goed 'echt sporten' wel niet voor je is.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Van dat laatste zag ik laatst een leuk filmpje.![]()
![]()
Maar voor de rest is het zwaar overtrokken in verhouding tot echt sporten.![]()
En dan vergelijk ik het nog niet eens met vluggertjes van getrouwden.![]()
Nou ja zeg ! KUTTO !quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
![]()
He lost it....![]()
Of langer.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:02 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Goed lezen. Je moet het wel wat vaker doen dan.![]()
Er staat wel vrouw in mijn profiel maar ik ben nog altijd een lullo!quote:
Weer over die kutkinderen.......quote:enne... wanneer komen er kinderen ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |