Dat heet ouder wordenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:47 schreef DarkDancer het volgende:
nou destijds toen ik mijn nymphomane vriendin nog had en er minimaal 7 keer per week sex was was ik in het bezit van een goddelijk lichaam. slank gebouwd en gespierd en een mega uithoudingsvermogen. daarnaast was ik ook lenig. 5 jaar later, geen sport, geen vaste vriendin en ik krijg een pensje
Ah, je rookt?quote:naja valt nog mee, heb gelukkig een snelle stofwisseling dus echt vet word ik niet
hahaha, ja ik rook iddquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:43 schreef Toodles het volgende:
[..]
Dat heet ouder worden![]()
[..]
Ah, je rookt?![]()
Ga dan meteen aan de heroine. Doe het goed of doe het niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:23 schreef Angela1983 het volgende:
hmm misschien moet ik ook gaan roken..
Meer op speed sexenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:29 schreef erodome het volgende:
Mwaw, slanker wordt hij er niet van, maar dat mag de pret niet drukken
Speed is niet lekker, maar met xtc lukt het ook wel hoor als je het maar vaak genoeg doet en laat dat nu presies het probleem zijn, wil het niet te vaak doen, heb ik al een keer in mijn leven gedaan en dat beviel niet zo heel best...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:32 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Meer op speed sexen
dan vliegen de kilos eraf,..
Dit soort dingen vind ik altijd zo vaag. Als ik 45 minuten squash, dan is dat zo intensief dat die 200 extra calorieen echt een minor deel zijn van de calorieen van het squashen....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:44 schreef Angela1983 het volgende:
Blijft een seksueel actieve man slank?
Tja. Twee a drie keer een half uur seks per week leidt volgens een onderzoek van de Queens Universiteit tot een extra verbruik van 200 calorieen. Dat komt overeen met een potje squash, een uurtje werken in de tuin of een uur fietsen. Van vrijen val je dus wel enigszins af, maar je moet het effect ook niet overdrijven, Effectiever is het om een uur te joggen (600 cal.). een uur ramen lappen (350 cal.), een uur te zwemmen (550 cal.) of tien uur te slapen (450 cal.).
Wie gaat er nu de ramen lappen?
uhmzz ook een goede optie,.. maar gaat um helaas niet worden ben k bangquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:31 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik ga maar weer eens een tukkie doen![]()
Het mag perfect werken, maar vind speed gewoon niet denderend, vies opgefokt gevoel geeft dat, daar kan een liever lui dan moe mens zoals ik zo weinig mee, ik heb relaxen tot een kunst verhevenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:46 schreef het.ismij het volgende:
speedpillen? werkt perfect,..
v2 tje derin en gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |