In 14 uur is ze een volwassen vrouw gewordenquote:
Het leven kan snel gaan voor een puber.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
In 14 uur is ze een volwassen vrouw geworden?
Dat weet dus niemand, vraag jij het ff aan Yvonne?quote:
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:56 schreef Renesite het volgende:
ik zoek ff een mod op die hem kan veranderen
Dat weten ze dus nietquote:
Wat mot je?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:59 schreef Renesite het volgende:
BUPA!
een klu mod?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat vraag je maar aan een PUB-mod..
Verander dat "Wij" anders maar in "Sven".quote:
jawelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Verander dat "Wij" anders maar in "Sven".
Maar goed, dat mag natuurlijk niet..
quote:
Jawel, hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
Bupa kan ook echt geen notes kijken
wat een naief wichtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
![]()
![]()
Brechtje heeft Christiaan geblokt.
.
Nee, ik bedoel dat Bupa dat niet mag. Omdat dit zijn forum niet is.quote:
Ik wil geen ruzie met de dames.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat Bupa dat niet mag. Omdat dit zijn forum niet is.
goh..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:03 schreef pekel het volgende:
Ik distantieer me van de TT.
Smoesjes.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik zie Yvonne nu ook idd
LE-ZENquote:
Van mij mag t.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:05 schreef pekel het volgende:
Mag je hier een doodsverwensing plaatsen richting de TS?
Jij ookquote:
Namens de TS heb ik daar geen enkel probleem mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:05 schreef pekel het volgende:
Mag je hier een doodsverwensing plaatsen richting de TS?
hijs domquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:07 schreef Svensational het volgende:
Waarom hebben jullie eigenlijk een hekel aan ELM?
Waarom denk je?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:07 schreef Svensational het volgende:
hijs een groupiequote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:07 schreef Svensational het volgende:
Ik niet, Maikel is lief, vooral nadat hij schunnige details van Brechtje heeft onthuld.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:07 schreef Svensational het volgende:
Trouwens...voor jou geldt ook: Wat mot je?quote:
Mwoah, valt wel mee. Ik ken leukere huizen, maar er is te wonen hoor. En dan heb je mij dichtbij !quote:Renesite, in het vorige topic:
ff kiekn
dit zieter leuk uit.
Details die íedereen kan weten, als je 1x met Brechteld chat?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik niet, Maikel is lief, vooral nadat hij schunnige details van Brechtje heeft onthuld.
Ik mot kusje!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Trouwens...voor jou geldt ook: Wat mot je?
Omdat ie vaak geband wordt ofzoquote:
Neequote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:10 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Details die íedereen kan weten, als je 1x met Brechteld chat?
Dat vraag je niet zo.quote:
Of ik pak je gewoon op je bek ofzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat vraag je niet zo.
Dat moet je héél lief vragen.
Ook een hele goede optie.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:12 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Of ik pak je gewoon op je bek ofzo.
Maar met deze neem ik ook wel genoegen:quote:Mag ik kusje?
Ik ben al vaker hier geweest hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:12 schreef Imberr het volgende:
dus nu hebben we BeF hier al gehad en nu komt SHO ff langs?
Geboortedatum: 1987-10-23quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
Bupa, ben jij ook nog een pubert dan
een TT veranderen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben al vaker hier geweest hoor.
Ik ben overal en nergens.
ik heb t toch niet álleen over jouquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
BVO moet er nog bijquote:
Geestelijk gezien áááál lang niet meerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
Bupa, ben jij ook nog een pubert dan
Ik kom hier ook af en toe.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhuhquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geestelijk gezien áááál lang niet meer
Maar leeftijd-technisch gezien wel
quote:Viv0 Fruitig zegt:
kga daluk weer n nieuwe telefoon hale
| SpeedyGJ zegt:
Alweer
Viv0 Fruitig zegt:
jha..
Viv0 Fruitig zegt:
telefoon tik
| SpeedyGJ &zegt:
Tjongejonge..
| SpeedyGJ zegt:
Hoeveels foons heb je wel nooit in 1 jaar
Viv0 Fruitig zegt:
ehmmm
Viv0 Fruitig zegt:
heb er nou 6
| SpeedyGJ zegt:
Tering
| SpeedyGJ zegt:
En wat doe je ermee
Viv0 Fruitig zegt:
nix eik
| SpeedyGJ zegt:
Kortom,geld
![]()
Viv0 Fruitig zegt:
hahahaahah
Viv0 Fruitig | SpeedyGJ &nd Viv0 Fruitig Bf4e | TCT Is Lief! | ... | zegt:
niet mijn geld
| SpeedyGJ zegt:
Dan nog, ik snap niet waarom jij elke keer een andere foon wilt hebben
Viv0 Fruitig zegt:
weet k nie vink leuk..ik kan met deze nix als alleen belle en smse..
| SpeedyGJ zegt:
Koop dan ook gelijk een goeie 1
Viv0 Fruitig zegt:
voor 90¤ heb je niet veel..
Viv0 Fruitig zegt:
maar moet gaan..
| SpeedyGJ zegt:
Sparen dan maar he
Viv0 Fruitig zegt:
haha
| SpeedyGJzegt:
Je koopt een nieuwe en daar kun je ook niks mee dus je schiet er niks mee op.
| SpeedyGJ zegt:
Spaar nou eens voor een goeie
Viv0 Fruitig zegt:
jha da ziek dan nog wel ..maar goed..khoop dat ie simlock vrij is dan kan ik me eige kaartje erin doen..
Limburgquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:14 schreef the_legend_killer het volgende:
yo
Ben jij er zo een.quote:
what'd you thinkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:14 schreef Eix het volgende:
Waarvan is Buppie eigelijk mod dan?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]Mark wilde het gezellig houden.
"Buppie"quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:14 schreef Eix het volgende:
Onzin.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:14 schreef Eix het volgende:
Nee.quote:
Nou goed, Tania dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mark wilde het gezellig houden.
Ik heb al 3 jaar een 3410. En ik ga met hem door tot hij echt dood is. (Accu wordt wel steeds zwakkerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Meisjes en mob
[..]
Wie is nog meer zo?![]()
![]()
![]()
ONZquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Buppie"
Die bijnaam is alleen voor leuke vrouwen weggelegd.![]()
Maar ik ben mod van ONZ. Althans...dat beweren ze
22 topics in 2 dagenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:16 schreef mark_03 het volgende:
Dit gaat wel een stuk harder dan die SHO SC .. damn.
Tot wanneer ben je PUB?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:15 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Z'n zusje is toch ook een PUB ?.
Buppie...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Buppie"
Ja, ik kan het haast niet bijhouden manquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:16 schreef mark_03 het volgende:
Dit gaat wel een stuk harder dan die SHO SC .. damn.
Als je jezelf nog als een pub voelt dan ben je welkomquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tot wanneer ben je PUB?. Z'n zusje is 18 geloof ik
.
dus ik mag jou geen Buppie noemen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Buppie"
Maar ik ben mod van ONZ. Althans...dat beweren ze
Ja, gister was ze er weerquote:
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik kan het haast niet bijhouden man.
Hillegom is cooler. En sommige mensen uit Groningen hebben raar accent enzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
G r o n i n g e n
met jaguarized!
Ben je nou naar complimenten aan het vissenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
dus ik mag jou geen Buppie noemen?![]()
quote:
En er nog TT was. En Kroepoek nog user was en...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Vroegah misschien, toen onz nog grappig was.
o.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:18 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Hillegom is cooler. En sommige mensen uit Groningen hebben raar accent enzo.
Geen ideequote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tot wanneer ben je PUB?. Z'n zusje is 18 geloof ik
.
Niet zo onzekerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee, ik ben serieusquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ben je nou naar complimenten aan het vissen?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:16 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik heb al 3 jaar een 3410. En ik ga met hem door tot hij echt dood is. (Accu wordt wel steeds zwakker)
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:19 schreef Svensational het volgende:
Ik nomineer --Christiaan-- voor de Loekie-award.[afbeelding]
Je gaat zeggen dat ik niet leuk ben, Bups? En dat ik dik ben?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Had ik het niet over "leuke vrouwen"![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:19 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Niet zo onzeker. Je bent leuker als je zelfverzekerd bent! Dat straal je uit. Dus nu ga je hem lekker Buppie noemen.
Awardsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:19 schreef Svensational het volgende:
Ik nomineer --Christiaan-- voor de Loekie-award.[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ben je nou naar complimenten aan het vissen?
Ik ben voor de remmende voorsprong. Iedereen koopt nu nieuwe telefoons, als je wacht, komen er nieuwere uit... Dus als je gewoon de andere echt opgebruikt, spaar je geld uit en kan je een nog nieuwere (of goedkopere, prijzen van de nieuwe dalen naarmate ze ouder worden) kopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]top
zo denk ik er ook over
Idd de accu's worden wel minder
Neuh.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:20 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Je gaat zeggen dat ik niet leuk ben, Bups? En dat ik dik ben?
Pauper.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:21 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik ben voor de remmende voorsprong. Iedereen koopt nu nieuwe telefoons, als je wacht, komen er nieuwere uit... Dus als je gewoon de andere echt opgebruikt, spaar je geld uit en kan je een nog nieuwere (of goedkopere, prijzen van de nieuwe dalen naarmate ze ouder worden) kopen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.
Maar vooruit. Doe eens een poging.
Je bent zeker ook serieus als je aan een jongen vraagt dat je dik bent/zegt dat je dik bent?quote:
eenschquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:21 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik ben voor de remmende voorsprong. Iedereen koopt nu nieuwe telefoons, als je wacht, komen er nieuwere uit... Dus als je gewoon de andere echt opgebruikt, spaar je geld uit en kan je een nog nieuwere (of goedkopere, prijzen van de nieuwe dalen naarmate ze ouder worden) kopen.
Ben je gek ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
ShowChat #458: O+ niksan O+ en O+ Tania O+ zijn terug! O+!
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:22 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Je bent zeker ook serieus als je aan een jongen vraagt dat je dik bent/zegt dat je dik bent?.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je ging vissen![]()
Ken het.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
als ik zeg dat ik dik ben verklaren ze me voor gek
(nee, ik heb geen anorexia oid.
)
hoi Casquote:
gelukkig toch nog een reactie!quote:
Maar jij bent de zoveelste die wil trouwen met mij.quote:
ms ben je zwangerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:26 schreef Boeman het volgende:
ik heb opeens een onmetelijke trek in Augurken![]()
Jij snapt de markt. Daarom heb ik nu nog altijd een Nokia 3330.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:21 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Zoals een meisje het doet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar, jij bent de zoveelste die wil trouwen met mij.
Hoe kan ik nou weten welke de ware is voor mij?
welkom in de SHO slowchat.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Der TLK ist zuruck
Âllo TLK. Wie geht's?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Der TLK ist zuruck
Klopt, dat zei ik ook al tegen haar maar ja sommige willen gewoon niet luisterenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:21 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Zie!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:27 schreef Boeman het volgende:
haha dat is grappig, ik dacht altijd dat Bupatih iemand was die bijna in de menopauze zou zitten, is hij jonger dan ik
geloof t wel jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:29 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik heb wel last van een opgeblazen gevoel, zijn dat symptomen?![]()
germaanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Der TLK ist zuruck
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:28 schreef Imberr het volgende:
ik heb al 4 jaar een Nokia 3310 of 3330maar ik krijg een nieuwe want die ik nu heb valt de hele tijd uit als ik met iemand bel
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:28 schreef Imberr het volgende:
ik heb al 4 jaar een Nokia 3310 of 3330maar ik krijg een nieuwe want die ik nu heb valt de hele tijd uit als ik met iemand bel
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Was ist jongeman junge freund?
A so.quote:
Ik had de 3410 d8 ikquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:30 schreef Eix het volgende:
[..]![]()
Nokia 3330 is super, lekker makkelijk en simpel. Zelfs de huistelefoon hier is ingewikkelder dan mn telefoon.
Waarom hebben ze nooit mobiele telefoons met draaischijven gemaakt?![]()
misschien heeft iemand een vloek over je uitgesprokenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:30 schreef Boeman het volgende:
[..]
maar ik heb helemaal geen baarmoeder![]()
Die van mij de Sagem blablabla (weet de type niet meerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:32 schreef Boeman het volgende:
mijn eerste foontje was de swing 200
Ça c'est près de Copenhague?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:32 schreef Eix het volgende:
[..]
A so.
Je m'appele Eix, je vis dans les Pays-Bas, Limburg.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:32 schreef Imberr het volgende:
oh wacht, ik moet t nog steeds proberen.
dus:
heey Buppie, alles goed?![]()
ik kan me niet voorstellen dat iemand dat over mij doetquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
misschien heeft iemand een vloek over je uitgesproken![]()
ik ook nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:34 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat iemand dat over mij doet![]()
![]()
Maak er een show over op sbs6. Kan je geld verdienen met de smsjes met stemmen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar jij bent de zoveelste die wil trouwen met mij.
Hoe kan ik nou weten welke de ware is voor mij?
Nonnon, le capital du Limburg est Maastricht.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]Je zei....Buppie
![]()
![]()
Hoi Imberr.
Het gaat best goed ja.
Met jou ook?
En ik hou van Kristin Davis en SATC!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:35 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Maak er een show over op sbs6. Kan je geld verdienen met de smsjes met stemmen.
SBS6quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:35 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Maak er een show over op sbs6. Kan je geld verdienen met de smsjes met stemmen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:35 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
En ik hou van Kristin Davis en SATC!
oooh lala, c'est un ville très beau?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:35 schreef Eix het volgende:
[..]
Nonnon, le capital du Limburg est Maastricht.
Oh, en mn oma heeft trouwens een 3410... Das nog n moderner toestel dan de 3330![]()
Oui.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:37 schreef Boeman het volgende:
[..]
oooh lala, c'est un ville très beau?
neequote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:41 schreef Boeman het volgende:
[..]
jullie praten toch al iets fransachtigs daar?
Ehm, er zijn n paar dialect woordjes ja. Een of twee. Bijvoorbeeld Forchette ipv Vork enzo. Maar dat is t ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:41 schreef Boeman het volgende:
[..]
jullie praten toch al iets fransachtigs daar?
Tof.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:42 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
De telefoon? Nee. Dat is mijn 3 jaar oude 3410, zo'n 10 minuten geleden.
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:42 schreef Eix het volgende:
[..]
Ehm, er zijn n paar dialect woordjes ja. Een of twee. Bijvoorbeeld Forchette ipv Vork enzo. Maar dat is t ook.![]()
iddquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:42 schreef Eix het volgende:
[..]
Ehm, er zijn n paar dialect woordjes ja. Een of twee. Bijvoorbeeld Forchette ipv Vork enzo. Maar dat is t ook.![]()
ik wil ook graag een moeilijke plastic computerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:42 schreef Knoekie het volgende:
Je voudrais une difficile plastic ordinateur.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:46 schreef Renesite het volgende:
godsklere.
voel me echt niet lekker.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:47 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik wil ook graag een moeilijke plastic computer
quote:
Ik vind niks geil, maar ik moest ff laten weten dat ik er nog wasquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
jij vind ieder vrouwelijk wezen geil![]()
of vind je die mob. geil?
woon jij ook in MOtown?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:48 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ajax vriendje van me![]()
Gefeliciteerd![]()
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:42 schreef Bupatih het volgende:
Svensational, tief eens op met dat nutteloze gequote.
ik dacht dat je mij geil vondquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:49 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik vind niks geil, maar ik moest ff laten weten dat ik er nog was
ik voor alle nederlandse clupsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Dalijk de loting.
Ik hoop hele zware poule voor Ajaks
doeiquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:51 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, en ik speel alleen MOnopoly![]()
Ik ben ff shoppen![]()
![]()
Dat mocht in PUB zeiden zequote:
ff kieke of het ook op de radio isquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik voor alle nederlandse clups
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat mocht in PUB zeiden ze!
Euforismequote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat mocht in PUB zeiden ze!
quote:
Als je dat al erg vind moet je eens zien wat ik in mijn schaamstreek heb hangen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Vind ik ook wel, maar je mag wel wat aan die baard doen, vind ik.![]()
obscene tuinkabouterquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je dat al erg vind moet je eens zien wat ik in mijn schaamstreek heb hangen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je dat al erg vind moet je eens zien wat ik in mijn schaamstreek heb hangen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
jij vind ieder vrouwelijk wezen geil![]()
of vind je die mob. geil?
Beetje tegenstrijdig, hè.quote:
What'd you thinkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:55 schreef Boeman het volgende:
ik ga ff tv kijkegaan jullie me missen?
Niet eens die elektrischequote:
*whistle*quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:56 schreef Chriz2k het volgende:
Oh, editter.
Ja, voor mij boeit dat heel veel.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, voor mij boeit dat heel veel.!
Ik had je slimmer/wijzer/verstandiger ingeschat, Imberr
Dus ik mag blijven?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:00 schreef Chriz2k het volgende:
Ga terug naar waar je vandaan kwam, Bupatih.
als je 1. een puber BENTquote:
Ja..quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
als je 1. een puber BENT
2. de TT nog ff snel veranderd
3. iedereen lief vind
4. de mensen die het willen eventjes de notes toe mailtenzo enzo enzo
ofzo
iemand aanmerkingen?
Nee, je hebt een ban daar. Vandaar.quote:
Heu.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik communiceer liever niet met mensen die niet normaal Nederlands kunnen.
Maar toch...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja..
Het fout vinden dat hij ieder 'vrouwelijk wezen' geil vindt [afbeelding]
maar er zelf wel gecharmeerd van zijn, als hij het over jou zegt. [afbeelding]
Zelfs dan moet je er gewoon mee bezig zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heu.
Volgende week ga ik weer wat aan mijn Nederlands doen.
Heb nog even vakantie.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zelfs dan moet je er gewoon mee bezig zijn.
Geven die ook heel lief kopjes?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:06 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Maar toch...
*knuffelt* ^_^. Brb, kamer weer beetje opruimen. Als je geen huisdieren hebt, heb je vrouwen, en die zijn ook continu in de rui.
Omdat ik een hekel heb aan BreEzAherige pubers die niet eens normaal Nederlands kunnen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |