Neuh.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:20 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Je gaat zeggen dat ik niet leuk ben, Bups? En dat ik dik ben?
Pauper.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:21 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik ben voor de remmende voorsprong. Iedereen koopt nu nieuwe telefoons, als je wacht, komen er nieuwere uit... Dus als je gewoon de andere echt opgebruikt, spaar je geld uit en kan je een nog nieuwere (of goedkopere, prijzen van de nieuwe dalen naarmate ze ouder worden) kopen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.
Maar vooruit. Doe eens een poging.
Je bent zeker ook serieus als je aan een jongen vraagt dat je dik bent/zegt dat je dik bent?quote:
eenschquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:21 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik ben voor de remmende voorsprong. Iedereen koopt nu nieuwe telefoons, als je wacht, komen er nieuwere uit... Dus als je gewoon de andere echt opgebruikt, spaar je geld uit en kan je een nog nieuwere (of goedkopere, prijzen van de nieuwe dalen naarmate ze ouder worden) kopen.
Ben je gek ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
ShowChat #458: O+ niksan O+ en O+ Tania O+ zijn terug! O+!
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:22 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Je bent zeker ook serieus als je aan een jongen vraagt dat je dik bent/zegt dat je dik bent?.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je ging vissen![]()
Ken het.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
als ik zeg dat ik dik ben verklaren ze me voor gek
(nee, ik heb geen anorexia oid.
)
hoi Casquote:
gelukkig toch nog een reactie!quote:
Maar jij bent de zoveelste die wil trouwen met mij.quote:
ms ben je zwangerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:26 schreef Boeman het volgende:
ik heb opeens een onmetelijke trek in Augurken![]()
Jij snapt de markt. Daarom heb ik nu nog altijd een Nokia 3330.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:21 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Zoals een meisje het doet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar, jij bent de zoveelste die wil trouwen met mij.
Hoe kan ik nou weten welke de ware is voor mij?
welkom in de SHO slowchat.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Der TLK ist zuruck
Âllo TLK. Wie geht's?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Der TLK ist zuruck
Klopt, dat zei ik ook al tegen haar maar ja sommige willen gewoon niet luisterenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:21 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Zie!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:27 schreef Boeman het volgende:
haha dat is grappig, ik dacht altijd dat Bupatih iemand was die bijna in de menopauze zou zitten, is hij jonger dan ik
geloof t wel jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:29 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik heb wel last van een opgeblazen gevoel, zijn dat symptomen?![]()
germaanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Der TLK ist zuruck
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:28 schreef Imberr het volgende:
ik heb al 4 jaar een Nokia 3310 of 3330maar ik krijg een nieuwe want die ik nu heb valt de hele tijd uit als ik met iemand bel
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:28 schreef Imberr het volgende:
ik heb al 4 jaar een Nokia 3310 of 3330maar ik krijg een nieuwe want die ik nu heb valt de hele tijd uit als ik met iemand bel
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Was ist jongeman junge freund?
A so.quote:
Ik had de 3410 d8 ikquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:30 schreef Eix het volgende:
[..]![]()
Nokia 3330 is super, lekker makkelijk en simpel. Zelfs de huistelefoon hier is ingewikkelder dan mn telefoon.
Waarom hebben ze nooit mobiele telefoons met draaischijven gemaakt?![]()
misschien heeft iemand een vloek over je uitgesprokenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:30 schreef Boeman het volgende:
[..]
maar ik heb helemaal geen baarmoeder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |