Heel spannend ja! Nog 12 nachtjes.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:08 schreef MaRySe het volgende:
spannend !
Je ouders? Daar liet ik me door sponsorenquote:
Zoals elke zichzelf respecterende ex-puber...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je ouders? Daar liet ik me door sponsoren
oh jee, en ik maar denken...18 dan mag het! en ze kan je nog naar huis rijden ookquote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:16 schreef whoops het volgende:
Dat ben je al bijna twee jaar niet...
Je moet het gewoon iets rustiger aan doen, dan kan die van 16 nog net zelf naar huis lopen...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh jee, en ik maar denken...18 dan mag het! en ze kan je nog naar huis rijden ook![]()
Die willen dan, uiteraard, wel tieten zien...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:18 schreef Steijn het volgende:
[..]
Zet een sponsortopic op. Genoeg gekken die een euro over willen maken naar je.![]()
Ik dacht eerder aan een spaarsysteem. Voor iedere euro een deel van de tietenfoto, verzamel ze allemaal.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:22 schreef whoops het volgende:
Die willen dan, uiteraard, wel tieten zien...
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:24 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een spaarsysteem. Voor iedere euro een deel van de tietenfoto, verzamel ze allemaal.![]()
zijn die foto's dan milimeter werk?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:26 schreef whoops het volgende:
[..]
Dan kost het een tientje om d'r tieten compleet te zien...
Ban voor het posten van goatse materiaalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:02 schreef brainster het volgende:
Jongens en meisjes,
Over [afbeelding] is het zover. Dan is ons aller Maryse exact 18 jaar jong.
[afbeelding]
Taartje en bier voor allen
En voor iedereen een extragratis Maryse-tshirt
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:15 schreef zoalshetis het volgende:
dus over een paar uur ben ik niet meer strafbaar.
2 vragen/opmerkingen:quote:
Niet voor 6 september denk ik zo, dan is het nog niet legaal enzoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:06 schreef whoops het volgende:
2) Wanneer is de MaRySe opblaaspop te bestellen?
Ja die is stukquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:06 schreef whoops het volgende:
[..]
2 vragen/opmerkingen:
1) De laatste foto in je fotoboek doet raar...
[afbeelding]
2) Wanneer is de MaRySe opblaaspop te bestellen?
Is dat iets positiefs?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:46 schreef Duncan-Death het volgende:
Oe, dan word ze legaal.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:46 schreef Duncan-Death het volgende:
word
Je moet er snel bij wezen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Vanaf hun 18e gaat het alleen maar bergafwaarts.
Mwah het is dat leuke meisje dat altijd leuk reageertquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:01 schreef type_29 het volgende:
Is dat het meisje wat altijd met die suffe 'pimp' topics komt?
Ik open alleen maar puike pimp-topicsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:01 schreef type_29 het volgende:
Is dat het meisje wat altijd met die suffe 'pimp' topics komt?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:36 schreef type_29 het volgende:
ok, gefeliciteerd en nog vele jaren schoonheid![]()
hiep, hiep hoer-a
Danku, nu is er ook daadwerkelijk bier in de OP.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:31 schreef Boes-Poes het volgende:
[afbeelding]
![]()
De missende biertjes uit de openingspost: [afbeelding]
kom ze (sorry " het", enkelvoud) maar halenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:13 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja hè
Gewoon veel & groot !
Ik vraag wel een postbusnummer aan daar kunnen jullie ze bezorgen
Ik kom wel op je partijtje. Die geef je toch wel he?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:13 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja hè
Gewoon veel & groot !
Ik vraag wel een postbusnummer aan daar kunnen jullie ze bezorgen
dank jequote:Op zondag 28 augustus 2005 02:19 schreef brainster het volgende:
[..]
Omdat ik dan niet meer wakker ben, gefeliciteerd
Spammerinnetje.quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
dank je
Feliciteer hier qu63 met haar 20ste verjaardag
En dan zijn ze legaal!!quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Koop der een camera .
Kan ze weer van die kijk mij geil zijn foto's maken![]()
Voor mijquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Koop der een camera .
Kan ze weer van die kijk mij geil zijn foto's maken![]()
Bryan denk ikquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:30 schreef brainster het volgende:
[..]
Wat wil je dan voor je verjaardag?
Ik weet niet of ze op jou doelt met r msnnaam: Maryse ..Bryan !!!quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:20 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd al Maryse willen hebben
quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze op jou doelt met r msnnaam: Maryse ..Bryan !!!
En jij hebt in je msn: .Bryan ..Maryse!!!quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:14 schreef brainster het volgende:
Bryan is een of andere gozer die het voor elkaar heeft gekregen dat Maryse hem wil
(aldus gizmore)
Tja... de tijd zal het ons lerenquote:Op zondag 28 augustus 2005 17:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En jij hebt in je msn: .Bryan ..Maryse!!!
En Maryse hetzelfde maar dan anderom. Zie ik hier een nieuw Fok!Stelletje?
Ah dus dat bedoelde jequote:Op zondag 28 augustus 2005 17:32 schreef MaRySe het volgende:
Ja Bryan van life of Bryan,
maar die heb ik al op dvd, leuke film
Zou ik ook doen na een wilde avond vol webcamsex:quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:44 schreef brainster het volgende:
Maryse, wat doe? Zit je nu ineens de ontkenningfase?
Het grote DaMook is bijna jarig topic!quote:Op maandag 29 augustus 2005 07:57 schreef DaMook het volgende:
Is ze nou nog niet jarigWat een flut topic
Ik ben 8 oktober jarigopen er vast een topic voor
Mijn OP is mooierquote:Op maandag 29 augustus 2005 08:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het grote DaMook is bijna jarig topic!astu
Die is van mn zusje (die nu ook op fok zitquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:58 schreef MaRySe het volgende:
Oki dan is t goed
Whehehe als je je walkman nog terug wilt had ik t ook gezegd![]()
![]()
Nu wel ja.. Maar goed, dat ding kom ik een dezer dagen nog wel halen.. Samen met Yildiz en nog wat mensenquote:
Morgen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:05 schreef MaRySe het volgende:
Ik ben altijd op msn!
en op gtalk!
(marysemeister@gmail.com)
Ik heb al 10 euro geboden gekregen dus schiet maar op![]()
Hoe moet ik anders dat ding op komen halen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:07 schreef MaRySe het volgende:
Ja mooi niet dat ik jou in m'n huis wil whehehe
Min of meer..quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:09 schreef MaRySe het volgende:
Alsof je nog weet waar het was
Gizmore partycrasher
Ja die buurjongen van jequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:13 schreef MaRySe het volgende:
M'n buurjongen kan het wel gebruiken!
Zal ik de foto's nog een keer online zetten?
Ik heb anders geen drank van je moeder gehad hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:20 schreef MaRySe het volgende:
Ja mensen.. Mijn ouders waren op mijn feescht(Die in juni dan)
M'n vader ging om 11 uur 's avonds voor ons bbq'en en mn ma was van de drankjes whehehehe
Als je die foto's stuurt of online zet: linkje hequote:
Whehe ik zie dat topic nu pasquote:Op maandag 29 augustus 2005 08:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het grote DaMook is bijna jarig topic!astu
Als je terugleest zie je staan dat ze mij wilquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:40 schreef piet11957 het volgende:
Maar zijn je wensen nu al bekend? en heb je al een postbus?
![]()
Dus de fokkers profiteren van jou nieuwe pc.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:58 schreef MaRySe het volgende:
Ik wil een nieuwe computer om nog sneller met jullie te kunnen fokken!
6 september ofzoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:13 schreef whoops het volgende:
Is die teef nou al een keer jarig geweest of hoe zit dat? Dit topic blijft ook maar in MyAT verschijnen...
Ok. Een week is nog te doen...quote:
pff wat nou teefquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:13 schreef whoops het volgende:
Is die teef nou al een keer jarig geweest of hoe zit dat? Dit topic blijft ook maar in MyAT verschijnen...
En ze beantwoord mijn vraag ook al niet...quote:
Dat was vriendelijk bedoeld hoor...quote:
Weet je hoe ze een vrouwtjeshond noemen?quote:..ik wou dat ik twee hondjes was,
Als ik genoeg cadeaus krijg geef ik er wel 1quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:09 schreef Jaguarized het volgende:
Wanneer is je partijtje?
De teef...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En ze beantwoord mijn vraag ook al niet...![]()
Hoe eerder vol, hoe eerder uit MyAT... Prima dus...quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:19 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat was vriendelijk bedoeld hoor...
[..]
Weet je hoe ze een vrouwtjeshond noemen?
quote:
quote:teef (de ~ (v.), teven)
1 vrouwtje van de hond en de vos
Om een cadeau te krijgen, moet je wel een partijtje geven.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:19 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Als ik genoeg cadeaus krijg geef ik er wel 1
Nee, ik had het over die andere MaRySe...quote:
Dat is inderdaad de regel, geen feest, geen cadeau's...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Om een cadeau te krijgen, moet je wel een partijtje geven.![]()
Mijn cadeau kan ik niet brengen, dan is het magische er van af. Je moet het dus komen halen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:13 schreef MaRySe het volgende:
Ja hoor en dan komen jullie aan zonder cadeau
Die grappen ken ik.
Zoals de waard is, vertrouwt hij z'n gasten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:13 schreef MaRySe het volgende:
Die grappen ken ik.
Mensen die zonder cadeau komen kan je gewoon linea recta weer terugsturen, dunkt me...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:13 schreef MaRySe het volgende:
Die grappen ken ik.
Right alleen vrienden krijgen cadeaus,quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zoals de waard is, vertrouwt hij z'n gasten.
Wees dan ook blij als er zoveel mensen op jouw verjaardag komen zonder cadeau! Je moet blij zijn dat ze er zijn!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:33 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Right alleen vrienden krijgen cadeaus,
als ik ga party crashen neem ik niks mee,
ze mogen blij zijn dat ik kom!
Pfff als ik al m'n vrienden uitnodig is er al geen plaats meer,quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wees dan ook blij als er zoveel mensen op jouw verjaardag komen zonder cadeau! Je moet blij zijn dat ze er zijn!![]()
![]()
![]()
Veel brede vrienden?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:36 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Pfff als ik al m'n vrienden uitnodig is er al geen plaats meer,
en nee dat is niet omdat ik in een klein huis woon
Vandaar dat je die niet uitnodigt en half FOK! wel?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:36 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze ons niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:37 schreef whoops het volgende:
[..]
Vandaar dat je die niet uitnodigt en half FOK! wel?
Mjah, ik denk dat ik het al helemaal kan schudden...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze ons niet.![]()
Zou je dan wel komen als ze vroeg?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:47 schreef whoops het volgende:
[..]
Mjah, ik denk dat ik het al helemaal kan schudden...
Ligt eraan hoeveel mensen er nog meer komen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:50 schreef brainster het volgende:
[..]
Zou je dan wel komen als ze vroeg?
Uiteraard... Met cadeau...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:50 schreef brainster het volgende:
[..]
Zou je dan wel komen als ze vroeg?
Dude je mag in pr0n spelen vanaf 16... sex is opzich altijd wel toegestaan als je maar toestemming hebt van haar en dr oudersquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:58 schreef whoops het volgende:
De man die heeft bedacht dat sex vanaf 16 al mag moet een nobelprijs hebben...
Kom dan na die 2 jaar ook eindelijk eens een keer langsquote:
dan moet je er snel bij zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:02 schreef whoops het volgende:
Een vrouw begint af te takelen vanaf d'r veertiende hoorde ik laatst ergens...
Op je vorige feest zat anders niet het hele huis vol hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:36 schreef MaRySe het volgende:
[..]
en nee dat is niet omdat ik in een klein huis woon
M'n ouders hadden het georganiseerdquote:Op donderdag 1 september 2005 13:06 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Op je vorige feest zat anders niet het hele huis vol hoor
Daarom was die buurjongen er zeker ook bijquote:Op donderdag 1 september 2005 13:07 schreef MaRySe het volgende:
[..]
M'n ouders hadden het georganiseerd
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daarom was die buurjongen er zeker ook bij
Ik wil komen. Ik wil komenquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:53 schreef MaRySe het volgende:
Spannenddd !!
Oja wie op mijn feest wil komen;
stuur mailtje naar: marysemeister (at) gmail (dot) com
Gaan we nu al aftellen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:20 schreef Jaguarized het volgende:
Hmm nog 99 replies tot dit topic vol is.
Nee het was gewoon iets wat me opviel.quote:
Ik bel haar welquote:
Dat gaat ze niet leuk vinden denk ikquote:
Ik heb mail en msn.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat gaat ze niet leuk vinden denk ikDan post ze ook mijn nummer en daar zit ik niet op te wachten: moet je maar aan dr zelf vragen
![]()
Ik zou het niet doen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:06 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zal ik het nummer posten? Kan iedereen bellen: makkelijk
Ha die van jou is 12345678 tochquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat gaat ze niet leuk vinden denk ikDan post ze ook mijn nummer en daar zit ik niet op te wachten: moet je maar aan dr zelf vragen
![]()
Dan doe ik t ook nietquote:
Het komt in de buurt jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:09 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ha die van jou is 12345678 tochmaar dan anders
Ja en die van mij is 06190.quote:
Tijdelijke oplossing.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En gsm.. Wat ben jij trouwens voor Talpa-slet geworden?![]()
en die van mij is 06122... ik ga m niet neerzetten, maar hijs wel makkelijkquote:
Ben op zoek naar een andere.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
en die van mij is 06122... ik ga m niet neerzetten, maar hijs wel makkelijk
Tijdelijke oplossing? Hoe dat zo?
zover ga ik niet, dan weet je hem gelijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ben op zoek naar een andere.
Ik zal iets meer prijsgeven. 0619016![]()
He verdimme.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
zover ga ik niet, dan weet je hem gelijk
Ik. Hoiquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:41 schreef ook_gek het volgende:
MaRySe ik kom je redden
Pesten ze. Zeg maar wie en ik stom ze neer
Wees gerust: hij stond er niet helemaal, alleen de eerste 3 cijfersquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:50 schreef brainster het volgende:
Ik ben even 20 minuten weg, en ik mis het nummer van maryse
Dat was 3 cijfers minder ontfrutselenquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wees gerust: hij stond er niet helemaal, alleen de eerste 3 cijfers
Gizmore is gemeenquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:41 schreef ook_gek het volgende:
MaRySe ik kom je redden
Pesten ze. Zeg maar wie en ik stom ze neer
-5 originaliteitquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:34 schreef TheSorrow het volgende:
Word er trouwens een hete orgie gegeven op je feestje, met jou als hostess?
Ik moet er sowieso nog wel een keer heen dus dat valt misschien te combineren..quote:
Ik sla hem het lang zal ze leven uitquote:
Bring it on, tough guy!quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik sla hem het lang zal ze leven uit
make my day. I kick ass
hoef ik niet meer te doen. Heb ik maanden geleden al gedaanquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:51 schreef brainster het volgende:
Gaan jullie nu stoer doen om Maryse te imponeren?
Je bent 6 jaar jonger dwaasquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoef ik niet meer te doen. Heb ik maanden geleden al gedaan
[..]
Je bent 6 jaar jonger dwaas
Strakquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:55 schreef brainster het volgende:
[..]![]()
Je bent wat... 7 jaar ouder ofzo. Is dat niet net iets te oud voor haar?
Jij bent 25 en zit in PUB?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoef ik niet meer te doen. Heb ik maanden geleden al gedaan
[..]
Je bent 6 jaar jonger dwaas
jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat ook maar iets uitmaakt?![]()
Ik heb dr nummer?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:59 schreef brainster het volgende:
Ik stond in haar msn naam. Beat that!
Het is dat ik niet weet hoe jij eruit ziet (en min of meer is dat ook vice versa) dus dat laten we maar even in het middenquote:
pssttt... ik heb m helemaalquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:00 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik moet nog 8 cijfers ontfrutselen. Ik heb al 06.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
pssttt... ik heb m helemaal
Beat that!
Je zit in PUB, had je soms niveau verwacht in dit forum?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:02 schreef Gizmore het volgende:
Best kansloos dit tegen elkaar opbieden
Daar zit wat in, maar dit is nog bijna onder het niveau in ONZquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:03 schreef brainster het volgende:
[..]
Je zit in PUB, had je soms niveau verwacht in dit forum?
Zet ze hier allebei neer, dan kunnen we vergelijkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:03 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb het enige juiste nummer![]()
Dat nummer wat jij dumpte was zwaar fout whehehe
Beste wel hequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daar zit wat in, maar dit is nog bijna onder het niveau in ONZ!
Gaan we dat ook nog krijgen..quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:03 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb het enige juiste nummer![]()
Dat nummer wat jij dumpte was zwaar fout whehehe
Zit 88 in en meer zeg ik nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gaan we dat ook nog krijgen..Tuurlijk.. Ik zou zeggen: bewijs het maar
![]()
Ze zei tegen me dat ze het alleen wil geven bij voldoende belangstelling.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:08 schreef Gizmore het volgende:
Maar ff wat meer ontopic (en wat minder kansloos) gaan jullie naar dat 'feest' dat ze gaat geven onder druk van ons?
Waar ergens gaat het misschien gehouden worden?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:09 schreef brainster het volgende:
[..]
Ze zei tegen me dat ze het alleen wil geven bij voldoende belangstelling.
Hmhm... alleen is gezeliger.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:08 schreef Gizmore het volgende:
-Ik moet toch nog dus dat maakt mij niet uit: is alleen maar gezelliger niet waar?
Hoe bedoel je? Feestjes zijn leuk.. toch? Ik moet nog steeds de discman van mn zusje ophalen die ik daar vorige keer had laten liggenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:10 schreef brainster het volgende:
[..]
Hmhm... alleen is gezeliger.
Wat ben je van plan?
ga je op je 18e verjaardag je tieten posten?quote:
Zal ik zeggen wat er achter die 88 komt danquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja na die 49 duh..... Ik heb m ook echt wel, uitslover
Bij MarySe?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Feestjes zijn leuk.. toch? Ik moet nog steeds de discman van mn zusje ophalen die ik daar vorige keer had laten liggen
Komt u maar!quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zal ik zeggen wat er achter die 88 komt dan
Als ze het dan ook even in goede volgorde zetten... (naja welke nummers er in voorkomenquote:
Doe maar nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zal ik zeggen wat er achter die 88 komt dan
Is dat teveel eer?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Doe maar nietTrouwens: in dit tempo komt er nog een deel 2 ook voor ze jarig is
Ik zet deel 2 wel klaarquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Doe maar nietTrouwens: in dit tempo komt er nog een deel 2 ook voor ze jarig is
Nee natuurlijk niet: MaRySe kan niet genoeg eer toekomenquote:
Hè bah! Nu moet ik het slijm weghalen voordat ik kon zien wat je poste..quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet: MaRySe kan niet genoeg eer toekomen[/slijmmode]
Is deze OP niet goed genoeg voor haar?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:17 schreef Quara het volgende:
[..]
Hè bah! Nu moet ik het slijm weghalen voordat ik kon zien wat je poste..
Voor wie deel 2 maakt, maak je ook een mooie openingspost?
Sorry was hem helemaal vergeten na het hete debat over het wel of niet plaatsen van het volledige telefoonnummerquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:18 schreef brainster het volgende:
[..]
Is deze OP niet goed genoeg voor haar?
Verklaar u nader.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:19 schreef Quara het volgende:
Maar deze voldoet wel, alhoewel ik het altijd graag op prijs stel om het geheel te ondersteunen met visualisatie!
Ik heb alleen foto's waar ik nogal slecht opsta dus die kun je vergetenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:23 schreef Quara het volgende:
Meer foto's van de persoon in kwestie, foto's van de plaats des onheils, foto's van de mensen aldaar, foto's van de omgeving, foto's van het treinstation, foto's van de parkeergelegenheden, etc.
Zodat men zich kan voorbereiden op wat er komen gaat!
(Uiteraard zijn videobeelden ook toegestaan.)
Bevind u zich aldaar?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb alleen foto's waar ik nogal slecht opsta dus die kun je vergeten
Wat doe jij vaag mênquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:26 schreef Quara het volgende:
[..]
Bevind u zich aldaar?
Als u zich daar bevind: hoe is de stemming?
Zozo, nog een gangbang?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:26 schreef Yildiz het volgende:
als maryse ooit nog een keer n gangbang wil
En toen liet u expres uw zusjes cd-speler liggen? Foei! Zodat u nog eens terug moest naar MarySequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wat doe jij vaag mênIk was daar 2 maanden terug ofzo..
Niet echt. Ik ging daar nog uit met paar mensen die daar waren (omdat ik in de veronderstelling verkeerde dat M. thuis zou blijven en ik nog een aantal uren moest wachten op de trein) en toen was ik dat vergeten. Niemand wilde nog even heen en weer rijden van dr huis naar t station dus zodoende ligt dat ding daar nog..quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:28 schreef Quara het volgende:
[..]
En toen liet u expres uw zusjes cd-speler liggen? Foei! Zodat u nog eens terug moest naar MarySe![]()
Viel het rendez-vous zo tegen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niet echt. Ik ging daar nog uit met paar mensen die daar waren (omdat ik in de veronderstelling verkeerde dat M. thuis zou blijven en ik nog een aantal uren moest wachten op de trein) en toen was ik dat vergeten. Niemand wilde nog even heen en weer rijden van dr huis naar t station dus zodoende ligt dat ding daar nog..
In afwachting van de datum: gooi mij er maar in, naast jezelf... Maak er dan gelijk een algehele PUB-meet vanquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:31 schreef brainster het volgende:
Wie moeten er in het "ik-ga-naar-M's-feest" lijstje?
Komt voorerlkaar.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
In afwachting van de datum: gooi mij er maar in, naast jezelf... Maak er dan gelijk een algehele PUB-meet van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |