Ik wil komen. Ik wil komenquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:53 schreef MaRySe het volgende:
Spannenddd !!
Oja wie op mijn feest wil komen;
stuur mailtje naar: marysemeister (at) gmail (dot) com
Gaan we nu al aftellen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:20 schreef Jaguarized het volgende:
Hmm nog 99 replies tot dit topic vol is.
Nee het was gewoon iets wat me opviel.quote:
Ik bel haar welquote:
Dat gaat ze niet leuk vinden denk ikquote:
Ik heb mail en msn.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat gaat ze niet leuk vinden denk ikDan post ze ook mijn nummer en daar zit ik niet op te wachten: moet je maar aan dr zelf vragen
![]()
Ik zou het niet doen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:06 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zal ik het nummer posten? Kan iedereen bellen: makkelijk
Ha die van jou is 12345678 tochquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat gaat ze niet leuk vinden denk ikDan post ze ook mijn nummer en daar zit ik niet op te wachten: moet je maar aan dr zelf vragen
![]()
Dan doe ik t ook nietquote:
Het komt in de buurt jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:09 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ha die van jou is 12345678 tochmaar dan anders
Ja en die van mij is 06190.quote:
Tijdelijke oplossing.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En gsm.. Wat ben jij trouwens voor Talpa-slet geworden?![]()
en die van mij is 06122... ik ga m niet neerzetten, maar hijs wel makkelijkquote:
Ben op zoek naar een andere.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
en die van mij is 06122... ik ga m niet neerzetten, maar hijs wel makkelijk
Tijdelijke oplossing? Hoe dat zo?
zover ga ik niet, dan weet je hem gelijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ben op zoek naar een andere.
Ik zal iets meer prijsgeven. 0619016![]()
He verdimme.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
zover ga ik niet, dan weet je hem gelijk
Ik. Hoiquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:41 schreef ook_gek het volgende:
MaRySe ik kom je redden
Pesten ze. Zeg maar wie en ik stom ze neer
Wees gerust: hij stond er niet helemaal, alleen de eerste 3 cijfersquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:50 schreef brainster het volgende:
Ik ben even 20 minuten weg, en ik mis het nummer van maryse
Dat was 3 cijfers minder ontfrutselenquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wees gerust: hij stond er niet helemaal, alleen de eerste 3 cijfers
Gizmore is gemeenquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:41 schreef ook_gek het volgende:
MaRySe ik kom je redden
Pesten ze. Zeg maar wie en ik stom ze neer
-5 originaliteitquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:34 schreef TheSorrow het volgende:
Word er trouwens een hete orgie gegeven op je feestje, met jou als hostess?
Ik moet er sowieso nog wel een keer heen dus dat valt misschien te combineren..quote:
Ik sla hem het lang zal ze leven uitquote:
Bring it on, tough guy!quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik sla hem het lang zal ze leven uit
make my day. I kick ass
hoef ik niet meer te doen. Heb ik maanden geleden al gedaanquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:51 schreef brainster het volgende:
Gaan jullie nu stoer doen om Maryse te imponeren?
Je bent 6 jaar jonger dwaasquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoef ik niet meer te doen. Heb ik maanden geleden al gedaan
[..]
Je bent 6 jaar jonger dwaas
Strakquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:55 schreef brainster het volgende:
[..]![]()
Je bent wat... 7 jaar ouder ofzo. Is dat niet net iets te oud voor haar?
Jij bent 25 en zit in PUB?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoef ik niet meer te doen. Heb ik maanden geleden al gedaan
[..]
Je bent 6 jaar jonger dwaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |