Als ik genoeg cadeaus krijg geef ik er wel 1quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:09 schreef Jaguarized het volgende:
Wanneer is je partijtje?
De teef...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En ze beantwoord mijn vraag ook al niet...![]()
Hoe eerder vol, hoe eerder uit MyAT... Prima dus...quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:19 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat was vriendelijk bedoeld hoor...
[..]
Weet je hoe ze een vrouwtjeshond noemen?
quote:
quote:teef (de ~ (v.), teven)
1 vrouwtje van de hond en de vos
Om een cadeau te krijgen, moet je wel een partijtje geven.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:19 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Als ik genoeg cadeaus krijg geef ik er wel 1
Nee, ik had het over die andere MaRySe...quote:
Dat is inderdaad de regel, geen feest, geen cadeau's...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Om een cadeau te krijgen, moet je wel een partijtje geven.![]()
Mijn cadeau kan ik niet brengen, dan is het magische er van af. Je moet het dus komen halen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:13 schreef MaRySe het volgende:
Ja hoor en dan komen jullie aan zonder cadeau
Die grappen ken ik.
Zoals de waard is, vertrouwt hij z'n gasten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:13 schreef MaRySe het volgende:
Die grappen ken ik.
Mensen die zonder cadeau komen kan je gewoon linea recta weer terugsturen, dunkt me...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:13 schreef MaRySe het volgende:
Die grappen ken ik.
Right alleen vrienden krijgen cadeaus,quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zoals de waard is, vertrouwt hij z'n gasten.
Wees dan ook blij als er zoveel mensen op jouw verjaardag komen zonder cadeau! Je moet blij zijn dat ze er zijn!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:33 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Right alleen vrienden krijgen cadeaus,
als ik ga party crashen neem ik niks mee,
ze mogen blij zijn dat ik kom!
Pfff als ik al m'n vrienden uitnodig is er al geen plaats meer,quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wees dan ook blij als er zoveel mensen op jouw verjaardag komen zonder cadeau! Je moet blij zijn dat ze er zijn!![]()
![]()
![]()
Veel brede vrienden?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:36 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Pfff als ik al m'n vrienden uitnodig is er al geen plaats meer,
en nee dat is niet omdat ik in een klein huis woon
Vandaar dat je die niet uitnodigt en half FOK! wel?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:36 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze ons niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:37 schreef whoops het volgende:
[..]
Vandaar dat je die niet uitnodigt en half FOK! wel?
Mjah, ik denk dat ik het al helemaal kan schudden...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze ons niet.![]()
Zou je dan wel komen als ze vroeg?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:47 schreef whoops het volgende:
[..]
Mjah, ik denk dat ik het al helemaal kan schudden...
Ligt eraan hoeveel mensen er nog meer komen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:50 schreef brainster het volgende:
[..]
Zou je dan wel komen als ze vroeg?
Uiteraard... Met cadeau...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:50 schreef brainster het volgende:
[..]
Zou je dan wel komen als ze vroeg?
Dude je mag in pr0n spelen vanaf 16... sex is opzich altijd wel toegestaan als je maar toestemming hebt van haar en dr oudersquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:58 schreef whoops het volgende:
De man die heeft bedacht dat sex vanaf 16 al mag moet een nobelprijs hebben...
Kom dan na die 2 jaar ook eindelijk eens een keer langsquote:
dan moet je er snel bij zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:02 schreef whoops het volgende:
Een vrouw begint af te takelen vanaf d'r veertiende hoorde ik laatst ergens...
Op je vorige feest zat anders niet het hele huis vol hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:36 schreef MaRySe het volgende:
[..]
en nee dat is niet omdat ik in een klein huis woon
M'n ouders hadden het georganiseerdquote:Op donderdag 1 september 2005 13:06 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Op je vorige feest zat anders niet het hele huis vol hoor
Daarom was die buurjongen er zeker ook bijquote:Op donderdag 1 september 2005 13:07 schreef MaRySe het volgende:
[..]
M'n ouders hadden het georganiseerd
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daarom was die buurjongen er zeker ook bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |