Tja... de tijd zal het ons lerenquote:Op zondag 28 augustus 2005 17:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En jij hebt in je msn: .Bryan ..Maryse!!!
En Maryse hetzelfde maar dan anderom. Zie ik hier een nieuw Fok!Stelletje?
Ah dus dat bedoelde jequote:Op zondag 28 augustus 2005 17:32 schreef MaRySe het volgende:
Ja Bryan van life of Bryan,
maar die heb ik al op dvd, leuke film
Zou ik ook doen na een wilde avond vol webcamsex:quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:44 schreef brainster het volgende:
Maryse, wat doe? Zit je nu ineens de ontkenningfase?
Het grote DaMook is bijna jarig topic!quote:Op maandag 29 augustus 2005 07:57 schreef DaMook het volgende:
Is ze nou nog niet jarigWat een flut topic
Ik ben 8 oktober jarigopen er vast een topic voor
Mijn OP is mooierquote:Op maandag 29 augustus 2005 08:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het grote DaMook is bijna jarig topic!astu
Die is van mn zusje (die nu ook op fok zitquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:58 schreef MaRySe het volgende:
Oki dan is t goed
Whehehe als je je walkman nog terug wilt had ik t ook gezegd![]()
![]()
Nu wel ja.. Maar goed, dat ding kom ik een dezer dagen nog wel halen.. Samen met Yildiz en nog wat mensenquote:
Morgen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:05 schreef MaRySe het volgende:
Ik ben altijd op msn!
en op gtalk!
(marysemeister@gmail.com)
Ik heb al 10 euro geboden gekregen dus schiet maar op![]()
Hoe moet ik anders dat ding op komen halen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:07 schreef MaRySe het volgende:
Ja mooi niet dat ik jou in m'n huis wil whehehe
Min of meer..quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:09 schreef MaRySe het volgende:
Alsof je nog weet waar het was
Gizmore partycrasher
Ja die buurjongen van jequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:13 schreef MaRySe het volgende:
M'n buurjongen kan het wel gebruiken!
Zal ik de foto's nog een keer online zetten?
Ik heb anders geen drank van je moeder gehad hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:20 schreef MaRySe het volgende:
Ja mensen.. Mijn ouders waren op mijn feescht(Die in juni dan)
M'n vader ging om 11 uur 's avonds voor ons bbq'en en mn ma was van de drankjes whehehehe
Als je die foto's stuurt of online zet: linkje hequote:
Whehe ik zie dat topic nu pasquote:Op maandag 29 augustus 2005 08:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het grote DaMook is bijna jarig topic!astu
Als je terugleest zie je staan dat ze mij wilquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:40 schreef piet11957 het volgende:
Maar zijn je wensen nu al bekend? en heb je al een postbus?
![]()
Dus de fokkers profiteren van jou nieuwe pc.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:58 schreef MaRySe het volgende:
Ik wil een nieuwe computer om nog sneller met jullie te kunnen fokken!
6 september ofzoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:13 schreef whoops het volgende:
Is die teef nou al een keer jarig geweest of hoe zit dat? Dit topic blijft ook maar in MyAT verschijnen...
Ok. Een week is nog te doen...quote:
pff wat nou teefquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:13 schreef whoops het volgende:
Is die teef nou al een keer jarig geweest of hoe zit dat? Dit topic blijft ook maar in MyAT verschijnen...
En ze beantwoord mijn vraag ook al niet...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |