jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat ook maar iets uitmaakt?![]()
Ik heb dr nummer?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:59 schreef brainster het volgende:
Ik stond in haar msn naam. Beat that!
Het is dat ik niet weet hoe jij eruit ziet (en min of meer is dat ook vice versa) dus dat laten we maar even in het middenquote:
pssttt... ik heb m helemaalquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:00 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik moet nog 8 cijfers ontfrutselen. Ik heb al 06.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
pssttt... ik heb m helemaal
Beat that!
Je zit in PUB, had je soms niveau verwacht in dit forum?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:02 schreef Gizmore het volgende:
Best kansloos dit tegen elkaar opbieden
Daar zit wat in, maar dit is nog bijna onder het niveau in ONZquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:03 schreef brainster het volgende:
[..]
Je zit in PUB, had je soms niveau verwacht in dit forum?
Zet ze hier allebei neer, dan kunnen we vergelijkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:03 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb het enige juiste nummer![]()
Dat nummer wat jij dumpte was zwaar fout whehehe
Beste wel hequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daar zit wat in, maar dit is nog bijna onder het niveau in ONZ!
Gaan we dat ook nog krijgen..quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:03 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb het enige juiste nummer![]()
Dat nummer wat jij dumpte was zwaar fout whehehe
Zit 88 in en meer zeg ik nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gaan we dat ook nog krijgen..Tuurlijk.. Ik zou zeggen: bewijs het maar
![]()
Ze zei tegen me dat ze het alleen wil geven bij voldoende belangstelling.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:08 schreef Gizmore het volgende:
Maar ff wat meer ontopic (en wat minder kansloos) gaan jullie naar dat 'feest' dat ze gaat geven onder druk van ons?
Waar ergens gaat het misschien gehouden worden?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:09 schreef brainster het volgende:
[..]
Ze zei tegen me dat ze het alleen wil geven bij voldoende belangstelling.
Hmhm... alleen is gezeliger.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:08 schreef Gizmore het volgende:
-Ik moet toch nog dus dat maakt mij niet uit: is alleen maar gezelliger niet waar?
Hoe bedoel je? Feestjes zijn leuk.. toch? Ik moet nog steeds de discman van mn zusje ophalen die ik daar vorige keer had laten liggenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:10 schreef brainster het volgende:
[..]
Hmhm... alleen is gezeliger.
Wat ben je van plan?
ga je op je 18e verjaardag je tieten posten?quote:
Zal ik zeggen wat er achter die 88 komt danquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja na die 49 duh..... Ik heb m ook echt wel, uitslover
Bij MarySe?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Feestjes zijn leuk.. toch? Ik moet nog steeds de discman van mn zusje ophalen die ik daar vorige keer had laten liggen
Komt u maar!quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zal ik zeggen wat er achter die 88 komt dan
Als ze het dan ook even in goede volgorde zetten... (naja welke nummers er in voorkomenquote:
Doe maar nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zal ik zeggen wat er achter die 88 komt dan
Is dat teveel eer?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Doe maar nietTrouwens: in dit tempo komt er nog een deel 2 ook voor ze jarig is
Ik zet deel 2 wel klaarquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Doe maar nietTrouwens: in dit tempo komt er nog een deel 2 ook voor ze jarig is
Nee natuurlijk niet: MaRySe kan niet genoeg eer toekomenquote:
Hè bah! Nu moet ik het slijm weghalen voordat ik kon zien wat je poste..quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet: MaRySe kan niet genoeg eer toekomen[/slijmmode]
Is deze OP niet goed genoeg voor haar?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:17 schreef Quara het volgende:
[..]
Hè bah! Nu moet ik het slijm weghalen voordat ik kon zien wat je poste..
Voor wie deel 2 maakt, maak je ook een mooie openingspost?
Sorry was hem helemaal vergeten na het hete debat over het wel of niet plaatsen van het volledige telefoonnummerquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:18 schreef brainster het volgende:
[..]
Is deze OP niet goed genoeg voor haar?
Verklaar u nader.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:19 schreef Quara het volgende:
Maar deze voldoet wel, alhoewel ik het altijd graag op prijs stel om het geheel te ondersteunen met visualisatie!
Ik heb alleen foto's waar ik nogal slecht opsta dus die kun je vergetenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:23 schreef Quara het volgende:
Meer foto's van de persoon in kwestie, foto's van de plaats des onheils, foto's van de mensen aldaar, foto's van de omgeving, foto's van het treinstation, foto's van de parkeergelegenheden, etc.
Zodat men zich kan voorbereiden op wat er komen gaat!
(Uiteraard zijn videobeelden ook toegestaan.)
Bevind u zich aldaar?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb alleen foto's waar ik nogal slecht opsta dus die kun je vergeten
Wat doe jij vaag mênquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:26 schreef Quara het volgende:
[..]
Bevind u zich aldaar?
Als u zich daar bevind: hoe is de stemming?
Zozo, nog een gangbang?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:26 schreef Yildiz het volgende:
als maryse ooit nog een keer n gangbang wil
En toen liet u expres uw zusjes cd-speler liggen? Foei! Zodat u nog eens terug moest naar MarySequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wat doe jij vaag mênIk was daar 2 maanden terug ofzo..
Niet echt. Ik ging daar nog uit met paar mensen die daar waren (omdat ik in de veronderstelling verkeerde dat M. thuis zou blijven en ik nog een aantal uren moest wachten op de trein) en toen was ik dat vergeten. Niemand wilde nog even heen en weer rijden van dr huis naar t station dus zodoende ligt dat ding daar nog..quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:28 schreef Quara het volgende:
[..]
En toen liet u expres uw zusjes cd-speler liggen? Foei! Zodat u nog eens terug moest naar MarySe![]()
Viel het rendez-vous zo tegen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niet echt. Ik ging daar nog uit met paar mensen die daar waren (omdat ik in de veronderstelling verkeerde dat M. thuis zou blijven en ik nog een aantal uren moest wachten op de trein) en toen was ik dat vergeten. Niemand wilde nog even heen en weer rijden van dr huis naar t station dus zodoende ligt dat ding daar nog..
In afwachting van de datum: gooi mij er maar in, naast jezelf... Maak er dan gelijk een algehele PUB-meet vanquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:31 schreef brainster het volgende:
Wie moeten er in het "ik-ga-naar-M's-feest" lijstje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |