Heel spannend ja! Nog 12 nachtjes.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:08 schreef MaRySe het volgende:
spannend !
Je ouders? Daar liet ik me door sponsorenquote:
Zoals elke zichzelf respecterende ex-puber...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je ouders? Daar liet ik me door sponsoren
oh jee, en ik maar denken...18 dan mag het! en ze kan je nog naar huis rijden ookquote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:16 schreef whoops het volgende:
Dat ben je al bijna twee jaar niet...
Je moet het gewoon iets rustiger aan doen, dan kan die van 16 nog net zelf naar huis lopen...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh jee, en ik maar denken...18 dan mag het! en ze kan je nog naar huis rijden ook![]()
Die willen dan, uiteraard, wel tieten zien...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:18 schreef Steijn het volgende:
[..]
Zet een sponsortopic op. Genoeg gekken die een euro over willen maken naar je.![]()
Ik dacht eerder aan een spaarsysteem. Voor iedere euro een deel van de tietenfoto, verzamel ze allemaal.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:22 schreef whoops het volgende:
Die willen dan, uiteraard, wel tieten zien...
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:24 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een spaarsysteem. Voor iedere euro een deel van de tietenfoto, verzamel ze allemaal.![]()
zijn die foto's dan milimeter werk?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:26 schreef whoops het volgende:
[..]
Dan kost het een tientje om d'r tieten compleet te zien...
Ban voor het posten van goatse materiaalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:02 schreef brainster het volgende:
Jongens en meisjes,
Over [afbeelding] is het zover. Dan is ons aller Maryse exact 18 jaar jong.
[afbeelding]
Taartje en bier voor allen
En voor iedereen een extragratis Maryse-tshirt
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:15 schreef zoalshetis het volgende:
dus over een paar uur ben ik niet meer strafbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |