Ik ook. Maar dan moeten de noorderlingen wéér zo ver reizen.quote:
Maar dat ligt ook voor Noorderlingen enigszins centraalquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:24 schreef sizzler het volgende:
Ik ook. Maar dan moeten de noorderlingen wéér zo ver reizen.
Waar was je dan de vorige keer?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:27 schreef Tafkahs het volgende:
Amsterdam is bij uitstek de plaats waar je moet wezen he
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:31 schreef du_ke het volgende:
Ik kan 23 en 24 september uiteraard niet. Dan zit ik het zuiden des lands.
Goeie.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:32 schreef Chewie het volgende:
[...]
In Groningen zoeken we ook nog naar een politiek item, we zouden RemcoKouwenhoven kunnen vragen of er eind september wat op de agenda staat in Groningen.
Ik geloof dat DoG ook wat wilde regelen in Utrecht bij Spijkers met Koppen.quote:Maar als iemand wat weet in een andere stad vind ik het ook prima.
Toch wel dan zit ik bij Boxtel in een tentje (wel zuipen overigensquote:
Het weekend ervoor of erna kan wat mij betreft ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:31 schreef du_ke het volgende:
Ik kan 23 en 24 september uiteraard niet. Dan zit ik het zuiden des lands.
dat hebben we toch uitgepraat ?quote:
Hehe ja dat kan ookquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:41 schreef RichardQuest het volgende:
Anders een meet bij Du_ke's tentje
Liempde?
Ach, dan zitten we tussen een zooi scouts.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hehe ja dat kan ook. Zit je wel tussen een zooi scouts. Maar zuipen moet daar ook lukken.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:45 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ach, dan zitten we tussen een zooi scouts.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:51 schreef sizzler het volgende:
Scouts. Dat is toch zo'n hobbyclubje voor kneusjes die anders niet van bil kunnen gaan?
Oh dat kan heel goed zonder maar met is het vaak bijzonder gezelligquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:58 schreef MrX1982 het volgende:
Bier zuipen kan toch ook zonder scouting
Of is het bier zo goedkoop?
Vrouwen in uniformquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:00 schreef du_ke het volgende:
Oh dat kan heel goed zonder maar met is het vaak bijzonder gezellig. En het bier zal er heel betaalbaar zijn gok ik
.
rustigquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zijn NWS-mods ineens niet meer welkom ofzo!
Wie ben jijquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:19 schreef Maerycke het volgende:
In Groningen!Ik pieker er niet over... maar veel plezier natuurlijk
Wat. Te ver?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:27 schreef Sidekick het volgende:
"Misschien"
Besparen we je een half uur door het niet in Maastricht te houden, kom je nog niet....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:08 schreef Monidique het volgende:
Groningen,. Een treinreisje naar Maastricht duurt zelfs maar een kwartier tot een half uur langer.
Als het over landelijke politiek gaat wel maar Den Haag is niet geschikt omdat het een ontiegelijk saaie kutstad is.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:44 schreef LangeTabbetje het volgende:
Een pol meet hoort alleen maar in Den Haag![]()
Hangt een beetje af of we nog "iets politieks" gaan doen denk ikquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:59 schreef MrX1982 het volgende:
Als het op zaterdag is hoelaat begint het dan ongeveer?
Ik ga geen oranjeboompjes knuffelen hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:15 schreef Maerycke het volgende:
Dan heb je in ieder geval wat te doen
Och zoveel wordt die rotzooi niet verkocht in groningen gelukkig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik ga geen oranjeboompjes knuffelen hoor
Het is toch leuk om te doen alsof de intentie er isquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:55 schreef RichardQuest het volgende:
Daar zorg jij anders toch wel voor.
Kies dan voor een andere datum. Volgens traditioneel POL gebruik is dit natuurlijk een democratisch besluitquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:45 schreef SCH het volgende:
Ik wil jullie ook zo graag een keer zien vooral naast sizzler zitten
Maar de 23e ben ik zeer waarschijnlijk buitenslands
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:37 schreef freako het volgende:
In principe kom ik. Ik ben toch zo'n werkloze die verder niks te doen heeft. Groningen zou leuk zijn, spaart me weer een treinkaartje uit.. Maar Utrecht vind ik ook best hoor.
Zit niet te ziepen (en dat voor de tweede maal), jij woont er dichterbij dan ik .quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:22 schreef Monidique het volgende:
Groningen, man, dat ligt helemaal in een uithoek van Nederland.
Ja, breng je ''Bush en Cheney'' buttons mee. Raymond komt ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:32 schreef gelly het volgende:
huh, dat is vanavond toch ?
Ik meen het serieusquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, breng je ''Bush en Cheney'' buttons mee. Raymond komt ook.
Het wordt nu een van de data in de OP.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik meen het serieus
Las vorige week nog in de POL sc dat het vanavond was ? Zit ik me helemaal te verheugen....
Het geeft maar weer aan hoe superieur noorderlingen zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:23 schreef freako het volgende:
Wel grappig trouwens, dat ik iedereen uit "het westen" hoor klagen over de afstand tot Groningen, alsof Groningen halfweg Vladivostok is, terwijl ik (en andere noorderlingen) gewoon naar meets in Den Haag en Amsterdam zijn geweest..
Hemelsbreed dichterbij, maar de reistijd zal niet veel schelen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zit niet te ziepen (en dat voor de tweede maal), jij woont er dichterbij dan ik .
Als het in Boxtel is, dan kom ik ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:53 schreef RichardQuest het volgende:
Boxtel heeft wel een mooie verbinding van en naar het noorden...en iedereen kan blijven slapen.
Nee natuurlijk niet, dan ben je gegarandeerd de friday fotofuckquote:
Zijn jullie nu al de hi-res foto's van dr. Wolffenstein vergeten ? 20 mb oid..quote:Op zondag 4 september 2005 21:20 schreef Sidekick het volgende:
Vorige keer had niemand om een digitale camera gedacht.
Maar daarnaast is het vanzelfsprekend dat mensen die niet op de foto willen, ook niet worden gefotografeerd.
Maar het wordt onderhand wel tijd om een definitieve datum te kiezen.
Poll sluiten en datum vastzetten op de 23/09?quote:Op maandag 5 september 2005 16:48 schreef Sidekick het volgende:
23/09 is de populairste dag voor de meet, zoals de poll in de OP aangeeft. Ik vind dat ook wel erg okay.
Knopen doorhakken is okay,quote:Op maandag 5 september 2005 16:55 schreef Chewie het volgende:
[..]
Poll sluiten en datum vastzetten op de 23/09?
Poll is inmiddels gesloten maar ik mag de OP niet meer aanpassen, dus als jij dat zou willen doen.quote:
Ik stelde ook 1 oktober voor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik kan alleen op 1 oktober. Doe niet zo zielig.
Pol is nog niet klaar voor democratiequote:Op dinsdag 6 september 2005 16:38 schreef Sidekick het volgende:
Zie je, probeer je democratisch de meerderheid van de poll te plezieren, en dan krijg je dit.
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:16 schreef RichardQuest het volgende:
Hmm, kost me een treinkaartje dan. En 7 uur reizen. En geld voor bier. En ik zie G-B nog een keer..
De enige met een fatsoenlijke baan.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:22 schreef Sidekick het volgende:
Chewie wil vast wel de reiskosten van iedereen vergoeden.
DEAL!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:45 schreef yvonne het volgende:
Ah, priapus komt, mooi dan kom ik ook, ik wil nog wel wat met hem babbelen.
Als U mij zegt hoe laat gij komt dan haal ik U van den trein.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:55 schreef yvonne het volgende:
Haalt priapus me van de trein?
Ja schat!quote:
Dat kutwijf komt, met hakjes aan.quote:
En ik struin de vrijdagmarkt nog even af naar aardbeitjes.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kutwijf komt, met hakjes aan.
Staat!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:56 schreef Priapus het volgende:
[..]
Als U mij zegt hoe laat gij komt dan haal ik U van den trein.
Daarna gaan we harde noten kraken.
Ik nodig U nu reeds voor alsdan uit voor eenetentje in de WEEVA.
Oh, je hebt weer een travo buiquote:Op donderdag 8 september 2005 22:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kutwijf komt, met hakjes aan.
Als ik eerlijk ben, verheug ik me er reeds op.quote:
Op welke datum dan ook: Ik zal U van het station halen. En de beloofde versnaperingen toedienen.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:12 schreef yvonne het volgende:
Die datum is zeker?
Ik kan op elk moment van de dag.quote:
Dus... Wat wordt het? 23 sept of 1 okt?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:12 schreef Sidekick het volgende:
Het topic teruglezend zie ik dat er maar een aantal hebben aangegeven op welke dag(en) ze niet kunnen, en SCH, du_ke, JdW en MrX kunnen allemaal 23/9 niet.Misschien dan toch niet slim om dan de meet te houden, want ik wil wel een paar meet-nieuwkomers erbij.
Ik kreeg vandaag te horen dat ik op 1 oktober wel beschikbaar ben overigens. Dus...
Wat mij betreft 1 oktoberquote:Op vrijdag 9 september 2005 05:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Dus... Wat wordt het? 23 sept of 1 okt?
Dit is onacceptabel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:11 schreef freako het volgende:
Streep mij maar door.. M'n vader is die dag jarig, daar kan ik echt niet onderuit.
. En net als het in Groningen is, grmbl.
.
Waarschijnlijk. Alleen als Benny Nijman en SCH niet komen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:13 schreef George-Butters het volgende:
Johen komt wel!
Mooi, dan moet alleen SCH nog even bevestigen dat ' ie niet in aanraking wil komen met mijn vuist.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:04 schreef Sidekick het volgende:
Ik kom alleen.
quote:
Erewoord?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:57 schreef Sidekick het volgende:
Benny Nijman en SCH komen
Je bent onze enige hoop op het halen van het vrouwen-quotum, zoals afgesproken na de eerste POL-meet!quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:57 schreef Mereltje het volgende:
POL-meet in Groningen? nou wie weet ...
Yvonne telt voor tien tochquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:05 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je bent onze enige hoop op het halen van het vrouwen-quotum, zoals afgesproken na de eerste POL-meet!
Ja, ja, .. nou, ja, .. ze zou de eerste POL-meet ook al komen. Maar, mja.quote:
Wat is het quotum?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:05 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je bent onze enige hoop op het halen van het vrouwen-quotum, zoals afgesproken na de eerste POL-meet!
Jaaaa, mereltjequote:Op vrijdag 9 september 2005 20:57 schreef Mereltje het volgende:
POL-meet in Groningen? nou wie weet ...
Was jij er toen ook al?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, ja, .. nou, ja, .. ze zou de eerste POL-meet ook al komen. Maar, mja.
Dat dus.
Ja, ik zat bij je an tafel bij de eerste kamerquote:
1.quote:
Dat diverse users elkaar al in de trein ontmoeten uiteraard.quote:@mrX, wat is een early trein meeting? (Wat een k*tcombi nederlands engels trouwens)
Uiteraard. Samen met sizzler behoor ik tot het exclusieve groepje users die bij alle POL-meets aanwezig waren.quote:
En nu komen er 2 vrouwenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Uiteraard. Samen met sizzler behoor ik tot het exclusieve groepje users die bij alle POL-meets aanwezig waren.
Oh. Dat moet toch haalbaar zijn. Wanneer wordt er 1 voor vol gerekend? Ik wil best even langskomen 's middags, is dat voldoende?quote:
Acties? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Kan ik nog claimen, dan blijf ik misschien in POL rondhangenquote:Alleen hebben diverse acties om meer vrouwen in POl te krijgen geen effect gehad.
Uiteraard. Logisch. Dom van mequote:[..]
Dat diverse users elkaar al in de trein ontmoeten uiteraard.
Langswippende vrouwen zijn perfect.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh. Dat moet toch haalbaar zijn. Wanneer wordt er 1 voor vol gerekend? Ik wil best even langskomen 's middags, is dat voldoende?
Bij gebrek aan search, kon ik alleen dit topic vinden: [Poll] Waarom zijn er in POL bijna geen vrouwen ?quote:[..]
Acties? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Kan ik nog claimen, dan blijf ik misschien in POL rondhangen![]()
Wat had die met POL te maken eigenlijk? Buiten de xenofobische reacties op de FP dan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:36 schreef kLowJow het volgende:
Misschien kunnen we Nouk nog een keer strikken... GB?
Overblijfsel van de ONZ-POL-verbroedering.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat had die met POL te maken eigenlijk? Buiten de xenofobische reacties op de FP dan.
Mocht ik vergeten langs te wippen, bezoek dan even dat straatje achter cafe de oude brandweer, parallel aan het zuiderdiep. Dan kan je in ieder geval langs de wippende vrouwenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:47 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Langswippende vrouwen zijn perfect.
Waarom is er geen search? Van dat topic word ik niet veel wijzer, zeker niet over acties om meer vrouwen te lokken. Behalve dat er daar nog een paar leuke heren posten die er nu niet meer zijnquote:[..]
Bij gebrek aan search, kon ik alleen dit topic vinden: [Poll] Waarom zijn er in POL bijna geen vrouwen ?
Kom jij trouwens zeker?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat had die met POL te maken eigenlijk? Buiten de xenofobische reacties op de FP dan.
Wie wil er van misschien naar zeker?quote:Gaat 'inshallah' mee
SIGME
Chewie
Disciple_of_Guinness
George-Butters
sizzler
Priapus
yvonne
Sidekick
KlowJow
Misschien
Mereltje
Kozzmic
MrX1982
Johan_de_With
gelly
Monidique
du_ke
Finder_elf_towns
RichardQuest
SCH
Komt niet
freako
Maerycke
Neenee, niet zeker. Dat hangt van van alles af. De vorige keer was leuk hoor, maar echt prioriteit heeft het niet.quote:
Ik was al net bezig om de lijst up te daten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:09 schreef kLowJow het volgende:
Volgens mij ziet het lijstje er nu zo uit:
[..]
Wie wil er van misschien naar zeker?
Maak even een catagorie "zo goed als zeker".quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:09 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik wil er helemaal niet opquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:09 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zo beter?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Maak even een catagorie "zo goed als zeker".
Meneer Nijman gaat niet komen. Read my lips.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Sidekick is een leugenaar. Slotje.
Read my Van Bommels.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:06 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Meneer Nijman gaat niet komen. Read my lips.
Read your enigma's.. sigma's... smutnasquote:
Dat moet lukken daar. Of nog een stuk verder naar de Muurstraat als je elders faatlquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Mocht ik vergeten langs te wippen, bezoek dan even dat straatje achter cafe de oude brandweer, parallel aan het zuiderdiep. Dan kan je in ieder geval langs de wippende vrouwen![]()
[..]
quote:Tussendoor: 16.30-16.45; 17.15-17.30; 18.00-18.15: De Volksstem Strijdliederenkoor, dwars van 1848 tot nu en (veel) later.
klinkt goed!quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:55 schreef RichardQuest het volgende:
http://groningen.sp.nl/displayscripts/items_reg.php?u_id=626&topic=nieuws
[..]
Ik zie jullie nog voor me:quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, ik zat bij je an tafel bij de eerste kamer
Dus ik moet me volgende week speciaal voor de meet wassen?quote:Op zondag 11 september 2005 09:38 schreef George-Butters het volgende:
[..]
klinkt goed!
Allemaal je alto kleding aan doen en 2 weken niet wassen.
Wat is nou een half uurtje korter of langer op een reis van vijf uur?quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:11 schreef Monidique het volgende:
Deze is leuk: kennelijk gaan ze nu juist zaterdag en zondag iets doen tussen Heerhugowaard en Alkmaar, zodat ik met de bus moet en de reistijd een half uur langer duurt.
Vier uur.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:12 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat is nou een half uurtje korter of langer op een reis van vijf uur?
quote:Op woensdag 14 september 2005 08:27 schreef RichardQuest het volgende:
Ik ga jullie veel plezier wensen, openingsfeestje van de Effenaar...
Zou dat er van komen dan?quote:Op woensdag 14 september 2005 10:45 schreef Monidique het volgende:
Dus niet zuipen in de trein samen met kLowJow, Richard?
Jij zou je volgens mijn berekeningen in Amersfoort bij ons voegen, evenals sizzler overigens.quote:
Je komt niet omdat je dacht dat ik met de auto zou komen... Nou, ik kan je gerust stellen.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:25 schreef RichardQuest het volgende:
Oh, eh, KlowJow, dat meende ik niet hoor...
Ik las ''wel weekdieren kopen.''quote:Op woensdag 14 september 2005 16:53 schreef Monidique het volgende:
Wel weekendretourtje kopen...
Gelukkig leer je van je fouten.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:26 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je komt niet omdat je dacht dat ik met de auto zou komen... Nou, ik kan je gerust stellen..
Ook niet onbelangérijk.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik las ''wel weekdieren kopen.''
sigme komt toch ook?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:09 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weer eens een nacht laveloos op een centraal station ergens in Nederland doorbrengen.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:55 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Gelukkig leer je van je fouten.
Je moet de POL Slowchats wel een beetje bijhoudenquote:
Ik heb een pikante fotosessie gemist?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je moet de POL Slowchats wel een beetje bijhouden.
En misschien was het volgens mij...
We mogen vast allemaal wel bij Gelly blijven overnachtenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weer eens een nacht laveloos op een centraal station ergens in Nederland doorbrengen.
Kan je Brechtje niet meenemen?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
We mogen vast allemaal wel bij Gelly blijven overnachten
Dat lijkt me te gek !quote:Op woensdag 14 september 2005 21:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
We mogen vast allemaal wel bij Gelly blijven overnachten
Gelukkig dat je zo enthousiast bentquote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:30 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het enige wat mij tegenhoud is de reistijd. Is er in de buurt een goedkoop hotel?
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:51 schreef du_ke het volgende:
Wolfje http://www.simplon-jongerenhotel.nl/ voor 12 euro op een slaapzaal en voor een kamer uiteraard wat meer.
Kom dan maar lekker naast me zitten, ik ben van het zwijgzame soortquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Kunnen we tijdens de meet naar een wat stiller oord dan voorheen? Mijn gehoor is nu eenmaal slecht en veel herrie kan ik dus niet verdragen.
Ik klaag altijd en over iedereen.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:54 schreef yvonne het volgende:
[..], de reistijd is voor ons allemaal een gotspe hoor, hoor je ons klagen?
Dat was me al duidelijk knulquote:Op donderdag 15 september 2005 00:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik klaag altijd en over iedereen.
Niets vermeends aan hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 00:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Wat zwever je dan over mijn vermeende klaaggedrag?
Zij komt nog steeds misschien langs, beetje afhankelijk van wat er hoe laat gedaan wordt.quote:
Wat moet dat moet, doch slechts wanneer jij aangeeft er klaar voor te zijn.quote:Op donderdag 15 september 2005 08:01 schreef sigme het volgende:
[..]
beetje afhankelijk van wat er hoe laat gedaan wordt.
quote:Op donderdag 15 september 2005 11:26 schreef sigme het volgende:
Lange lijst voorwaarden? Lieve help, moet ik aan voorwaarden voldoen?Als het een lange lijst is voldoe ik vast niet![]()
Zonder gekheid: hoe laat begint de meet ongeveer?
quote:Artikel 11, lid 2 onder b. Verwacht wordt dat entiteit sigme in een kort rokje op de meet verschijnt
En dat is de lange lijst? De korte lijst schrijft zeker burka's voor?quote:Artikel 11, lid 2 onder b. Verwacht wordt dat entiteit sigme in een kort rokje op de meet verschijnt
Da's in het kader van het genootschap ter verbetering van vrouwenstudies. Ik kom overigens niet, dus zorg dat je leuk op de foto's staat hequote:Op donderdag 15 september 2005 12:33 schreef sigme het volgende:
[..]
En dat is de lange lijst? De korte lijst schrijft zeker burka's voor?
Korte rokjes op 1 oktober, ik behoud mij het recht voor hieronder enige beschermende kledij te dragen![]()
Maar goed, vanaf 5 uur is toch geen gelukkige tijd voor mij, dan moet ik thuis rokjes showen enzo. Ik zal eens zien of ik in de loop van de avond even langskom. Mijn status blijft "misschien".
Dan kun je beter juist wel bevreesd zijnquote:Op donderdag 15 september 2005 10:51 schreef Monidique het volgende:
Vreesnietyvonneiserook!
Het idee is dat je jezelf uitnodigt.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom word ik nou nooit uitgenodigd voor die meets, ben ik niet welkom ofzo?²
Ik ben ook later.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:33 schreef sigme het volgende:
[..]
En dat is de lange lijst? De korte lijst schrijft zeker burka's voor?
Korte rokjes op 1 oktober, ik behoud mij het recht voor hieronder enige beschermende kledij te dragen![]()
Maar goed, vanaf 5 uur is toch geen gelukkige tijd voor mij, dan moet ik thuis rokjes showen enzo. Ik zal eens zien of ik in de loop van de avond even langskom. Mijn status blijft "misschien".
Je doet maar heb nog wel een schuurtje over kan je tussen de fietsenquote:Op donderdag 15 september 2005 18:38 schreef MrX1982 het volgende:
We kunnen toch allemaal bij du_ke slapen in zijn boomhut?![]()
Dat klinkt niet verkeerd met in de verte het spoor zodat ik de trein kan zien?quote:Op donderdag 15 september 2005 19:22 schreef du_ke het volgende:
Je doet maar heb nog wel een schuurtje over kan je tussen de fietsen.
Nee, het idee is dat je zelf aangeeft of je wilt of niet, maar dat wist je zelf natuurlijk ook al.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Bansheeboy is hierbij van harte uitgenodigd.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom kan ik er alleen om lachen als het om Wolfje gaat?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:55 schreef sizzler het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zie Wolfje er al tussenliggen.
Kun je niet tegen de stilte?quote:Op zondag 18 september 2005 19:47 schreef Finder_elf_towns het volgende:
kick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |