Ik ook. Maar dan moeten de noorderlingen wéér zo ver reizen.quote:
Maar dat ligt ook voor Noorderlingen enigszins centraalquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:24 schreef sizzler het volgende:
Ik ook. Maar dan moeten de noorderlingen wéér zo ver reizen.
Waar was je dan de vorige keer?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:27 schreef Tafkahs het volgende:
Amsterdam is bij uitstek de plaats waar je moet wezen he
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:31 schreef du_ke het volgende:
Ik kan 23 en 24 september uiteraard niet. Dan zit ik het zuiden des lands.
Goeie.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:32 schreef Chewie het volgende:
[...]
In Groningen zoeken we ook nog naar een politiek item, we zouden RemcoKouwenhoven kunnen vragen of er eind september wat op de agenda staat in Groningen.
Ik geloof dat DoG ook wat wilde regelen in Utrecht bij Spijkers met Koppen.quote:Maar als iemand wat weet in een andere stad vind ik het ook prima.
Toch wel dan zit ik bij Boxtel in een tentje (wel zuipen overigensquote:
Het weekend ervoor of erna kan wat mij betreft ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:31 schreef du_ke het volgende:
Ik kan 23 en 24 september uiteraard niet. Dan zit ik het zuiden des lands.
dat hebben we toch uitgepraat ?quote:
Hehe ja dat kan ookquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:41 schreef RichardQuest het volgende:
Anders een meet bij Du_ke's tentje
Liempde?
Ach, dan zitten we tussen een zooi scouts.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hehe ja dat kan ook. Zit je wel tussen een zooi scouts. Maar zuipen moet daar ook lukken.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:45 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ach, dan zitten we tussen een zooi scouts.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:51 schreef sizzler het volgende:
Scouts. Dat is toch zo'n hobbyclubje voor kneusjes die anders niet van bil kunnen gaan?
Oh dat kan heel goed zonder maar met is het vaak bijzonder gezelligquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:58 schreef MrX1982 het volgende:
Bier zuipen kan toch ook zonder scouting
Of is het bier zo goedkoop?
Vrouwen in uniformquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:00 schreef du_ke het volgende:
Oh dat kan heel goed zonder maar met is het vaak bijzonder gezellig. En het bier zal er heel betaalbaar zijn gok ik
.
rustigquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zijn NWS-mods ineens niet meer welkom ofzo!
Wie ben jijquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:19 schreef Maerycke het volgende:
In Groningen!Ik pieker er niet over... maar veel plezier natuurlijk
Wat. Te ver?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:27 schreef Sidekick het volgende:
"Misschien"
Besparen we je een half uur door het niet in Maastricht te houden, kom je nog niet....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:08 schreef Monidique het volgende:
Groningen,. Een treinreisje naar Maastricht duurt zelfs maar een kwartier tot een half uur langer.
Als het over landelijke politiek gaat wel maar Den Haag is niet geschikt omdat het een ontiegelijk saaie kutstad is.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:44 schreef LangeTabbetje het volgende:
Een pol meet hoort alleen maar in Den Haag![]()
Hangt een beetje af of we nog "iets politieks" gaan doen denk ikquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:59 schreef MrX1982 het volgende:
Als het op zaterdag is hoelaat begint het dan ongeveer?
Ik ga geen oranjeboompjes knuffelen hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:15 schreef Maerycke het volgende:
Dan heb je in ieder geval wat te doen
Och zoveel wordt die rotzooi niet verkocht in groningen gelukkig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik ga geen oranjeboompjes knuffelen hoor
Het is toch leuk om te doen alsof de intentie er isquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:55 schreef RichardQuest het volgende:
Daar zorg jij anders toch wel voor.
Kies dan voor een andere datum. Volgens traditioneel POL gebruik is dit natuurlijk een democratisch besluitquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:45 schreef SCH het volgende:
Ik wil jullie ook zo graag een keer zien vooral naast sizzler zitten
Maar de 23e ben ik zeer waarschijnlijk buitenslands
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:37 schreef freako het volgende:
In principe kom ik. Ik ben toch zo'n werkloze die verder niks te doen heeft. Groningen zou leuk zijn, spaart me weer een treinkaartje uit.. Maar Utrecht vind ik ook best hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |