Uiteraard. Samen met sizzler behoor ik tot het exclusieve groepje users die bij alle POL-meets aanwezig waren.quote:
En nu komen er 2 vrouwenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Uiteraard. Samen met sizzler behoor ik tot het exclusieve groepje users die bij alle POL-meets aanwezig waren.
Oh. Dat moet toch haalbaar zijn. Wanneer wordt er 1 voor vol gerekend? Ik wil best even langskomen 's middags, is dat voldoende?quote:
Acties? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Kan ik nog claimen, dan blijf ik misschien in POL rondhangenquote:Alleen hebben diverse acties om meer vrouwen in POl te krijgen geen effect gehad.
Uiteraard. Logisch. Dom van mequote:[..]
Dat diverse users elkaar al in de trein ontmoeten uiteraard.
Langswippende vrouwen zijn perfect.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh. Dat moet toch haalbaar zijn. Wanneer wordt er 1 voor vol gerekend? Ik wil best even langskomen 's middags, is dat voldoende?
Bij gebrek aan search, kon ik alleen dit topic vinden: [Poll] Waarom zijn er in POL bijna geen vrouwen ?quote:[..]
Acties? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Kan ik nog claimen, dan blijf ik misschien in POL rondhangen![]()
Wat had die met POL te maken eigenlijk? Buiten de xenofobische reacties op de FP dan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:36 schreef kLowJow het volgende:
Misschien kunnen we Nouk nog een keer strikken... GB?
Overblijfsel van de ONZ-POL-verbroedering.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat had die met POL te maken eigenlijk? Buiten de xenofobische reacties op de FP dan.
Mocht ik vergeten langs te wippen, bezoek dan even dat straatje achter cafe de oude brandweer, parallel aan het zuiderdiep. Dan kan je in ieder geval langs de wippende vrouwenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:47 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Langswippende vrouwen zijn perfect.
Waarom is er geen search? Van dat topic word ik niet veel wijzer, zeker niet over acties om meer vrouwen te lokken. Behalve dat er daar nog een paar leuke heren posten die er nu niet meer zijnquote:[..]
Bij gebrek aan search, kon ik alleen dit topic vinden: [Poll] Waarom zijn er in POL bijna geen vrouwen ?
Kom jij trouwens zeker?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat had die met POL te maken eigenlijk? Buiten de xenofobische reacties op de FP dan.
Wie wil er van misschien naar zeker?quote:Gaat 'inshallah' mee
SIGME
Chewie
Disciple_of_Guinness
George-Butters
sizzler
Priapus
yvonne
Sidekick
KlowJow
Misschien
Mereltje
Kozzmic
MrX1982
Johan_de_With
gelly
Monidique
du_ke
Finder_elf_towns
RichardQuest
SCH
Komt niet
freako
Maerycke
Neenee, niet zeker. Dat hangt van van alles af. De vorige keer was leuk hoor, maar echt prioriteit heeft het niet.quote:
Ik was al net bezig om de lijst up te daten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:09 schreef kLowJow het volgende:
Volgens mij ziet het lijstje er nu zo uit:
[..]
Wie wil er van misschien naar zeker?
Maak even een catagorie "zo goed als zeker".quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:09 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik wil er helemaal niet opquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:09 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zo beter?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Maak even een catagorie "zo goed als zeker".
Meneer Nijman gaat niet komen. Read my lips.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Sidekick is een leugenaar. Slotje.
Read my Van Bommels.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:06 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Meneer Nijman gaat niet komen. Read my lips.
Read your enigma's.. sigma's... smutnasquote:
Dat moet lukken daar. Of nog een stuk verder naar de Muurstraat als je elders faatlquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Mocht ik vergeten langs te wippen, bezoek dan even dat straatje achter cafe de oude brandweer, parallel aan het zuiderdiep. Dan kan je in ieder geval langs de wippende vrouwen![]()
[..]
quote:Tussendoor: 16.30-16.45; 17.15-17.30; 18.00-18.15: De Volksstem Strijdliederenkoor, dwars van 1848 tot nu en (veel) later.
klinkt goed!quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:55 schreef RichardQuest het volgende:
http://groningen.sp.nl/displayscripts/items_reg.php?u_id=626&topic=nieuws
[..]
Ik zie jullie nog voor me:quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, ik zat bij je an tafel bij de eerste kamer
Dus ik moet me volgende week speciaal voor de meet wassen?quote:Op zondag 11 september 2005 09:38 schreef George-Butters het volgende:
[..]
klinkt goed!
Allemaal je alto kleding aan doen en 2 weken niet wassen.
Wat is nou een half uurtje korter of langer op een reis van vijf uur?quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:11 schreef Monidique het volgende:
Deze is leuk: kennelijk gaan ze nu juist zaterdag en zondag iets doen tussen Heerhugowaard en Alkmaar, zodat ik met de bus moet en de reistijd een half uur langer duurt.
Vier uur.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:12 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat is nou een half uurtje korter of langer op een reis van vijf uur?
quote:Op woensdag 14 september 2005 08:27 schreef RichardQuest het volgende:
Ik ga jullie veel plezier wensen, openingsfeestje van de Effenaar...
Zou dat er van komen dan?quote:Op woensdag 14 september 2005 10:45 schreef Monidique het volgende:
Dus niet zuipen in de trein samen met kLowJow, Richard?
Jij zou je volgens mijn berekeningen in Amersfoort bij ons voegen, evenals sizzler overigens.quote:
Je komt niet omdat je dacht dat ik met de auto zou komen... Nou, ik kan je gerust stellen.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:25 schreef RichardQuest het volgende:
Oh, eh, KlowJow, dat meende ik niet hoor...
Ik las ''wel weekdieren kopen.''quote:Op woensdag 14 september 2005 16:53 schreef Monidique het volgende:
Wel weekendretourtje kopen...
Gelukkig leer je van je fouten.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:26 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je komt niet omdat je dacht dat ik met de auto zou komen... Nou, ik kan je gerust stellen..
Ook niet onbelangérijk.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik las ''wel weekdieren kopen.''
sigme komt toch ook?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:09 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weer eens een nacht laveloos op een centraal station ergens in Nederland doorbrengen.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:55 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Gelukkig leer je van je fouten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |