Op welke datum dan ook: Ik zal U van het station halen. En de beloofde versnaperingen toedienen.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:12 schreef yvonne het volgende:
Die datum is zeker?
Ik kan op elk moment van de dag.quote:
Dus... Wat wordt het? 23 sept of 1 okt?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:12 schreef Sidekick het volgende:
Het topic teruglezend zie ik dat er maar een aantal hebben aangegeven op welke dag(en) ze niet kunnen, en SCH, du_ke, JdW en MrX kunnen allemaal 23/9 niet.Misschien dan toch niet slim om dan de meet te houden, want ik wil wel een paar meet-nieuwkomers erbij.
Ik kreeg vandaag te horen dat ik op 1 oktober wel beschikbaar ben overigens. Dus...
Wat mij betreft 1 oktoberquote:Op vrijdag 9 september 2005 05:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Dus... Wat wordt het? 23 sept of 1 okt?
Dit is onacceptabel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:11 schreef freako het volgende:
Streep mij maar door.. M'n vader is die dag jarig, daar kan ik echt niet onderuit.
. En net als het in Groningen is, grmbl.
.
Waarschijnlijk. Alleen als Benny Nijman en SCH niet komen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:13 schreef George-Butters het volgende:
Johen komt wel!
Mooi, dan moet alleen SCH nog even bevestigen dat ' ie niet in aanraking wil komen met mijn vuist.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:04 schreef Sidekick het volgende:
Ik kom alleen.
quote:
Erewoord?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:57 schreef Sidekick het volgende:
Benny Nijman en SCH komen
Je bent onze enige hoop op het halen van het vrouwen-quotum, zoals afgesproken na de eerste POL-meet!quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:57 schreef Mereltje het volgende:
POL-meet in Groningen? nou wie weet ...
Yvonne telt voor tien tochquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:05 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je bent onze enige hoop op het halen van het vrouwen-quotum, zoals afgesproken na de eerste POL-meet!
Ja, ja, .. nou, ja, .. ze zou de eerste POL-meet ook al komen. Maar, mja.quote:
Wat is het quotum?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:05 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je bent onze enige hoop op het halen van het vrouwen-quotum, zoals afgesproken na de eerste POL-meet!
Jaaaa, mereltjequote:Op vrijdag 9 september 2005 20:57 schreef Mereltje het volgende:
POL-meet in Groningen? nou wie weet ...
Was jij er toen ook al?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, ja, .. nou, ja, .. ze zou de eerste POL-meet ook al komen. Maar, mja.
Dat dus.
Ja, ik zat bij je an tafel bij de eerste kamerquote:
1.quote:
Dat diverse users elkaar al in de trein ontmoeten uiteraard.quote:@mrX, wat is een early trein meeting? (Wat een k*tcombi nederlands engels trouwens)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |