Poll sluiten en datum vastzetten op de 23/09?quote:Op maandag 5 september 2005 16:48 schreef Sidekick het volgende:
23/09 is de populairste dag voor de meet, zoals de poll in de OP aangeeft. Ik vind dat ook wel erg okay.
Knopen doorhakken is okay,quote:Op maandag 5 september 2005 16:55 schreef Chewie het volgende:
[..]
Poll sluiten en datum vastzetten op de 23/09?
Poll is inmiddels gesloten maar ik mag de OP niet meer aanpassen, dus als jij dat zou willen doen.quote:
Ik stelde ook 1 oktober voor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik kan alleen op 1 oktober. Doe niet zo zielig.
Pol is nog niet klaar voor democratiequote:Op dinsdag 6 september 2005 16:38 schreef Sidekick het volgende:
Zie je, probeer je democratisch de meerderheid van de poll te plezieren, en dan krijg je dit.
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:16 schreef RichardQuest het volgende:
Hmm, kost me een treinkaartje dan. En 7 uur reizen. En geld voor bier. En ik zie G-B nog een keer..
De enige met een fatsoenlijke baan.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:22 schreef Sidekick het volgende:
Chewie wil vast wel de reiskosten van iedereen vergoeden.
DEAL!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:45 schreef yvonne het volgende:
Ah, priapus komt, mooi dan kom ik ook, ik wil nog wel wat met hem babbelen.
Als U mij zegt hoe laat gij komt dan haal ik U van den trein.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:55 schreef yvonne het volgende:
Haalt priapus me van de trein?
Ja schat!quote:
Dat kutwijf komt, met hakjes aan.quote:
En ik struin de vrijdagmarkt nog even af naar aardbeitjes.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kutwijf komt, met hakjes aan.
Staat!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:56 schreef Priapus het volgende:
[..]
Als U mij zegt hoe laat gij komt dan haal ik U van den trein.
Daarna gaan we harde noten kraken.
Ik nodig U nu reeds voor alsdan uit voor eenetentje in de WEEVA.
Oh, je hebt weer een travo buiquote:Op donderdag 8 september 2005 22:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kutwijf komt, met hakjes aan.
Als ik eerlijk ben, verheug ik me er reeds op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |