Zit niet te ziepen (en dat voor de tweede maal), jij woont er dichterbij dan ik .quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:22 schreef Monidique het volgende:
Groningen, man, dat ligt helemaal in een uithoek van Nederland.
Ja, breng je ''Bush en Cheney'' buttons mee. Raymond komt ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:32 schreef gelly het volgende:
huh, dat is vanavond toch ?
Ik meen het serieusquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, breng je ''Bush en Cheney'' buttons mee. Raymond komt ook.
Het wordt nu een van de data in de OP.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik meen het serieus
Las vorige week nog in de POL sc dat het vanavond was ? Zit ik me helemaal te verheugen....
Het geeft maar weer aan hoe superieur noorderlingen zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:23 schreef freako het volgende:
Wel grappig trouwens, dat ik iedereen uit "het westen" hoor klagen over de afstand tot Groningen, alsof Groningen halfweg Vladivostok is, terwijl ik (en andere noorderlingen) gewoon naar meets in Den Haag en Amsterdam zijn geweest..
Hemelsbreed dichterbij, maar de reistijd zal niet veel schelen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zit niet te ziepen (en dat voor de tweede maal), jij woont er dichterbij dan ik .
Als het in Boxtel is, dan kom ik ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:53 schreef RichardQuest het volgende:
Boxtel heeft wel een mooie verbinding van en naar het noorden...en iedereen kan blijven slapen.
Nee natuurlijk niet, dan ben je gegarandeerd de friday fotofuckquote:
Zijn jullie nu al de hi-res foto's van dr. Wolffenstein vergeten ? 20 mb oid..quote:Op zondag 4 september 2005 21:20 schreef Sidekick het volgende:
Vorige keer had niemand om een digitale camera gedacht.
Maar daarnaast is het vanzelfsprekend dat mensen die niet op de foto willen, ook niet worden gefotografeerd.
Maar het wordt onderhand wel tijd om een definitieve datum te kiezen.
Poll sluiten en datum vastzetten op de 23/09?quote:Op maandag 5 september 2005 16:48 schreef Sidekick het volgende:
23/09 is de populairste dag voor de meet, zoals de poll in de OP aangeeft. Ik vind dat ook wel erg okay.
Knopen doorhakken is okay,quote:Op maandag 5 september 2005 16:55 schreef Chewie het volgende:
[..]
Poll sluiten en datum vastzetten op de 23/09?
Poll is inmiddels gesloten maar ik mag de OP niet meer aanpassen, dus als jij dat zou willen doen.quote:
Ik stelde ook 1 oktober voor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik kan alleen op 1 oktober. Doe niet zo zielig.
Pol is nog niet klaar voor democratiequote:Op dinsdag 6 september 2005 16:38 schreef Sidekick het volgende:
Zie je, probeer je democratisch de meerderheid van de poll te plezieren, en dan krijg je dit.
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:16 schreef RichardQuest het volgende:
Hmm, kost me een treinkaartje dan. En 7 uur reizen. En geld voor bier. En ik zie G-B nog een keer..
De enige met een fatsoenlijke baan.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:22 schreef Sidekick het volgende:
Chewie wil vast wel de reiskosten van iedereen vergoeden.
DEAL!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:45 schreef yvonne het volgende:
Ah, priapus komt, mooi dan kom ik ook, ik wil nog wel wat met hem babbelen.
Als U mij zegt hoe laat gij komt dan haal ik U van den trein.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:55 schreef yvonne het volgende:
Haalt priapus me van de trein?
Ja schat!quote:
Dat kutwijf komt, met hakjes aan.quote:
En ik struin de vrijdagmarkt nog even af naar aardbeitjes.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kutwijf komt, met hakjes aan.
Staat!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:56 schreef Priapus het volgende:
[..]
Als U mij zegt hoe laat gij komt dan haal ik U van den trein.
Daarna gaan we harde noten kraken.
Ik nodig U nu reeds voor alsdan uit voor eenetentje in de WEEVA.
Oh, je hebt weer een travo buiquote:Op donderdag 8 september 2005 22:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kutwijf komt, met hakjes aan.
Als ik eerlijk ben, verheug ik me er reeds op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |