Je moet de POL Slowchats wel een beetje bijhoudenquote:
Ik heb een pikante fotosessie gemist?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je moet de POL Slowchats wel een beetje bijhouden.
En misschien was het volgens mij...
We mogen vast allemaal wel bij Gelly blijven overnachtenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weer eens een nacht laveloos op een centraal station ergens in Nederland doorbrengen.
Kan je Brechtje niet meenemen?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
We mogen vast allemaal wel bij Gelly blijven overnachten
Dat lijkt me te gek !quote:Op woensdag 14 september 2005 21:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
We mogen vast allemaal wel bij Gelly blijven overnachten
Gelukkig dat je zo enthousiast bentquote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:30 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het enige wat mij tegenhoud is de reistijd. Is er in de buurt een goedkoop hotel?
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:51 schreef du_ke het volgende:
Wolfje http://www.simplon-jongerenhotel.nl/ voor 12 euro op een slaapzaal en voor een kamer uiteraard wat meer.
Kom dan maar lekker naast me zitten, ik ben van het zwijgzame soortquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Kunnen we tijdens de meet naar een wat stiller oord dan voorheen? Mijn gehoor is nu eenmaal slecht en veel herrie kan ik dus niet verdragen.
Ik klaag altijd en over iedereen.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:54 schreef yvonne het volgende:
[..], de reistijd is voor ons allemaal een gotspe hoor, hoor je ons klagen?
Dat was me al duidelijk knulquote:Op donderdag 15 september 2005 00:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik klaag altijd en over iedereen.
Niets vermeends aan hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 00:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Wat zwever je dan over mijn vermeende klaaggedrag?
Zij komt nog steeds misschien langs, beetje afhankelijk van wat er hoe laat gedaan wordt.quote:
Wat moet dat moet, doch slechts wanneer jij aangeeft er klaar voor te zijn.quote:Op donderdag 15 september 2005 08:01 schreef sigme het volgende:
[..]
beetje afhankelijk van wat er hoe laat gedaan wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |