Omdat ik het grote boten vind in mijn maat, en de 32's veel lichter en kleiner zijn en wel sluiten rond mijn enkel ( ondanks dat burton nu ook een thermal liner heeft ).quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:44 schreef Komakie het volgende:
Waarom geen Burton schoenen meer???
Ik heb burton schoenen vorig jaar gehad en daar was ik best tevreden over.
Ik heb alleen gezien dat de SL8 stijver is dan de SL7 (eerst stijfheid 6/7 nu 7/8 dus ik moet nog ff kijken maar ik denk dat het wel fijn is
Ik vond het vooral erg fijn dat het echt kleine schoenen waren. Veel kleiner in dezelfde maat dan andere merken waar ik uit dat moment uit kon kiezen
SL7's te stijfquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:30 schreef Thermo het volgende:
[..]
Omdat ik het grote boten vind in mijn maat, en de 32's veel lichter en kleiner zijn en wel sluiten rond mijn enkel ( ondanks dat burton nu ook een thermal liner heeft ).
Je hebt dus duidelijk niet bij 32 geshopt![]()
Ow en dan ook nog eens dat die SL7's te stijf zijn.
Ja, uiteraard, het is je werk, ik zou het op zich ook wel kunnen betalen, ik heb het geld wel, maar ik heb het geld er niet voor over. Ik ben blij met m'n Burton Bullet 162 en Custom bindingen, omdat ik ze maar 2 weken per jaar gebruik. Er is ook geen indoor hal hier in de buurt ofzo, dus jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:53 schreef Komakie het volgende:
Btw -Mrzaki-, Ik moet ook sparen voor dit soort dingen, maar ja ik werk en woon momenteel bij me ouders. Daarnaast wordt het mijn werk weer van de winter dus ik mag best ff wat leuke dingetjes uitzoeken
Ik heb ze niet zelf natuurlijk, maar die indruk kreeg ik? Iedergeval stijver dan een TMtwo.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
SL7's te stijf
Als ze nog minder stijf zijn dan zijn het een paar sloffen...
Maar dan moet je ook niet zeuren dat wij er ff een dominantje bij kopenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, het is je werk, ik zou het op zich ook wel kunnen betalen, ik heb het geld wel, maar ik heb het geld er niet voor over. Ik ben blij met m'n Burton Bullet 162 en Custom bindingen, omdat ik ze maar 2 weken per jaar gebruik. Er is ook geen indoor hal hier in de buurt ofzo, dus ja.
Maargoed, later als ik oud ben ga ik wel zoeken naar een permanente woonplaats in Zwitserland of Canada ofzo.
Tja, ik weet niet hoe die TMtwo zitten maar de SL7 is niet zo heel stijf. De minst stijve van de topboots van Burton iig.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:04 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik heb ze niet zelf natuurlijk, maar die indruk kreeg ik? Iedergeval stijver dan een TMtwo.
Ik heb het even gehad met de liner van Burton. Zodra ik geen rondjes met mijn enkel erin kan draaien kijk ik nog eens.
Ik heb nog nooit op een Dominant geredenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:08 schreef Thermo het volgende:
Vond jij trouwens die Dominant te zwaar of niet?
750 euro voor een ballon is best veel geld.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:32 schreef XL het volgende:
Wat denkt men hiervan.....
Een ballon van F2
http://www.powderpark.de/stories/artikel.php?id=647
Alles wat je op kan blazen kan ook lek...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:32 schreef XL het volgende:
Wat denkt men hiervan.....
Een ballon van F2
http://www.powderpark.de/stories/artikel.php?id=647
Zei marie ook!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:41 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Alles wat je op kan blazen kan ook lek...
Ik ken ook dingen die je niet op kan blazen en die ook lek kunnen zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:41 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Alles wat je op kan blazen kan ook lek...
Wow, zie ik daar nu air in de zolen zitten?? Zoals vroeger bij de Nike Air Maxquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:21 schreef Rnej het volgende:
je bent mijn waarschijnlijke aanschaf voor t komende seizoen vergeten:
[afbeelding]
air zat vorig jaar al in de hail orquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:25 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Wow, zie ik daar nu air in de zolen zitten?? Zoals vroeger bij de Nike Air Max![]()
Die gingen ook altijd lek (maar dan opzettelijk, met zakmes)
tsja heb me afgelopen seizoen niet met boots bezig gehouden, er gaat een nieuwe wereld voor me openquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:27 schreef Rnej het volgende:
[..]
air zat vorig jaar al in de hail or
enne, die air raampjes heb je niet bij elke boot, maar er zijn er zat met air
nja, gewoon hard werken, dan hou je tijd genoeg over toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:46 schreef NoComment het volgende:
Mijn plannen voor minimaal 2 weken wintersport zijn overIk mag nog niet beginnen met afstuderen, maar pas vanaf 15 November... dat betekend dus afstuderen tot April zo ongveer, dus mijn afstudeerperiode valt in zijn geheel in de wintersportperiode
![]()
![]()
Edit: Owja, een 10 daagse reis MOET gewoon, anders word ik gek....
denk dat je die vraag het beste op ultimate-snowboarding.com kan stellen, daar hebben ze een vaste crew daar zitten, die zullen je t wel kunnen vertellenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:57 schreef Basje_B het volgende:
Weet iemand of er al een deel van het park open is in Mayrhofen rond 17 december.
ik moet je wat betreft dat tweede helaas ongelijk gevenquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:44 schreef Kentaro het volgende:
Tussen de Raven en de T6 zou ik voor de T6 kiezen. De Raven heeft een groot nadeel, hij is te slap tussen de bindingen. Dat past niet bij het karakter van het board. Het board is ook geflopt en is dit jaar uit de colectie gehaald. Absoluut voor de T6 gaan.
300 om 350quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:27 schreef Thermo het volgende:
400 of 450 is veel geld.. als je 200 of 250 praat. dan zou ik wel de T6 pakken.
Ik hoorde vorig jaar dat ze ermee zouden stoppen maar dat is dus niet zo. Zou te lezen is hij wel wat verandert 'Redesigned in 06 for a more playful feel, we’ve made the Raven slightly softer'quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:30 schreef LordOfTheBoard het volgende:
[..]
ik moet je wat betreft dat tweede helaas ongelijk geven
http://www.burton.com/eu/gear/products.asp?productID=20
Vestquote:Op maandag 29 augustus 2005 09:55 schreef NoComment het volgende:
Wat ik van het weekend toch zag...
XL in een BURTON trui!!!
http://www.blue-tomato.at(...)Y5LubsqPEBWgen8Aie-1quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:55 schreef NoComment het volgende:
XL in een BURTON trui vest!!!
Zit zelf namelijk te denken aan een Custom of Custom X van vorig jaar als ik er een kan vinden voor een aardige prijs...
quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:41 schreef Basje_B het volgende:
Als je een echt PIMP boardje wil moet je toch wel deze hebben:
http://www.snoopdoggboardco.com/
Ze zijn trouwens van Burton
Nu ik de Raven (jaja tegen alle adviezen in) binnen heb, kan ik de boodschap wel overbrengen. Heel simpel eigenlijk... Duijvesteinquote:Op maandag 29 augustus 2005 09:55 schreef NoComment het volgende:
XL in een BURTON trui vest!!!
@ LordOfTheBord: Ik zou voor de T6 gaan, zeker als je die twee vergelijkt. Waar heb je die boards eigenlijk gevonden voor die prijs? Zit zelf namelijk te denken aan een Custom of Custom X van vorig jaar als ik er een kan vinden voor een aardige prijs... 350 voor een T6 is wel een mooie prijs als je bedenkt dat die zowat 700 euro nieuw is
Edit: zo beter?
baron ES zou een hemelse plank zijn heb k gehoordquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:40 schreef Komakie het volgende:
NoComment: De T6 is inprincipe duurder dan een Custom X he...
Maar ik heb begrepen dat die T6 wel erg lekker rijdt
Maar goed, ik heb al bedacht dat als ik in september in Oostenrijk ben (Hintertux) ik wel ff naar de plaatselijke shop ga om te kijken of ik daar wat kan testen
Dan ga ik wel ff de T6 en de Baron ES proberenMijn vermoeden is dat het dan de Baron ES wordt, omdat die het meeste op de Custom X moet lijken en ik denk dat dat mijn ultieme board zou zijn. Maar ja... de Custom X is te smal voor me. Baron zou breed zat zijn
Op zich zou ik ook geen problemen hebben met de T6 denk ik, maar ik heb wel wisselende berichten over de T6 gehoord, nog nooit over de Baron ES....
Raven zit precies in het straatje wat ik wil. Freestyle plank met zeer goede freeride eigenschappen. Ik ben vooral van de freeride, maar wil wel een beetje kunnen stunten her en der. Heb dan ook gekozen voor een ietwat ruime maat voor mijn doen (ik weeg 68 kg @ 182cm) met 159 cm. Maar ook de prijs speelde een rol eigenlijk.. 45 euro meer daar koop ik een mooie camelbag voor denk ik, die heb ik ook nog nodig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:33 schreef beerke het volgende:
LordOfTheBoard, wat is de reden dat je voor de Raven hebt gekozen? Niet dat ik nou zo'n fan ben van de T6, maar dat is toch veel meer een snowboard dan de Raven.
Is al getest hoor, in Landgraaf, +/- maandje geledenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:00 schreef NoComment het volgende:
Sjors, heb jij niet een nog ongebruikt board liggenEn nu alweer bezig over een nieuwe
Zoals ik al eerder zei; verkijk je niet op de bovenkant maar controleer de onderkant en de kantenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:00 schreef NoComment het volgende:
Sjors, heb jij niet een nog ongebruikt board liggenEn nu alweer bezig over een nieuwe
Ga morgen trouwens toch maar even kijken naar Zoetermeer... 300 euro vind ik wel een erg aantrekkelijke prijs voor een T6... Of het wordt een Custom X misschien, maar die is dan weer 80+ euro duurder voor een 'minder' model. Maargoed, ik zie wel..
Zullen we er met zijn 2en heen gaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:26 schreef beerke het volgende:
DIe Darkhorse, daar heb ik me ook al een paar keer aan zitten verlekkeren vandaag. Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zal dat in de toekomst wel eens de opvolger van mijn DoNuts kunnen worden.
Wel klasse trouwens, dat je je kon vermannen en die T6 nog even hebt laten staan.. Ik denk dat je een hoop plezier aan nieuwe boards kopen beleeft, zolang je iedere keer weer een stapje omhoog gaat. Wat je zelf al aangaf, als je dan direct een topplank koopt is er weinig meer om nog naar uit te kijken (afgezien van de invloed van de ieder jaar terugkerende marketingtrucs).quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:17 schreef 360sjors het volgende:
Thermo heeft er intussen al ongeveer 36, die kan zijn eigen boardshop beginnen![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:17 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Thermo heeft er intussen al ongeveer 36, die kan zijn eigen boardshop beginnen![]()
Volgens mij heeft de Benelux nog niet eens een importeurquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:17 schreef Thermo het volgende:
Ik denk dat je die bataleon ook wel goedkoper moet kunnen vinden in .nl of .be
Volgens mij heeft Kentaro er wel eens meer over geroepen inderdaad. Die kende die gast uit Zoetermeer ofzo??? Destijds heb ik geen actie ondernomen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:24 schreef Thermo het volgende:
Er was een gast die ze iedergeval verkocht hier.
Het mailadres van hem heeft hier ooit eens rond gezwerft om boardjes te testen geloof ik.
Ik vrees dat de Mac voor het board komt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:33 schreef Thermo het volgende:
Tijd voor actie dan!
of je verkoopt je iaaboek en koopt een echt snowboard
Spotgoedkope 12" laptops joh!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:53 schreef Komakie het volgende:
Mac...
Leuk, maar veel te duur.
Kun je beter voor het verschil een snowboard kopen
Ik wil die bindingen wel anders?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:22 schreef Kentaro het volgende:
Net mijn boardje binnenGoeie timing met 30 graden. Hij ziet er wel helemaal top uit. Ik zal zo wat plaatjes schieten. Alleen die sukkels van de blauwe knoop hebben die Cartels in Large geleverd ipv Medium, dus de bindingen kunnen weer terug.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
is ook goed, dan hoeven ze niet terug. maar dan moet ik het wel 100% zeker wetenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:15 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik wil die bindingen wel anders?
Maybe iets regelen?
Of ik nu size L bestel @ blauwe tomaat.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:21 schreef Kentaro het volgende:
[..]
is ook goed, dan hoeven ze niet terug. maar dan moet ik het wel 100% zeker weten
hmmm vet boardje.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:22 schreef Kentaro het volgende:
Net mijn boardje binnenGoeie timing met 30 graden. Hij ziet er wel helemaal top uit. Ik zal zo wat plaatjes schieten. Alleen die sukkels van de blauwe knoop hebben die Cartels in Large geleverd ipv Medium, dus de bindingen kunnen weer terug.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij blingt meer hequote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:36 schreef NoComment het volgende:
Zo, even Haarlem in geweestNaar Zoetermeer om een board te kopen vond ik het iets te warm voor, in Haarlem rondslenteren is dan wel lekkerder heh.. Ben uiteraard even naar de Revert geweest, en daar hebben ze uiteraard de complete nieuwe collectie binnen
De nieuwe T6 is trouwens echt prachtig, terwijl die er op de Burton site niet uit ziet.. Cutom X was ook veel mooier trouwens.
Dat is een manier. Maar de kans dat de lift aan de achterkant van je binding tikt is niet zo heel erg groot. Meer van de zijkant. Ik heb er het hele seizoen geen last van gehad. Alleen in de allerlaatste week van het jaar braken ze.quote:Ook nog even met iemand daar gesproken over het probleempje van de P1 carbons, het schijnt dat je ze zo moet afstellen dat de highback naar voren klapt als er aan de achterkant op wordt geduwd/geramd. Is dit niet goed gedaan dan breekt de highback dus bij een aanvaring met de skilift... Ik weet niet hoe het breken bij de mensen hier is gegaan?
Solden heeft een Gletser. Lijkt me dus geen probleemquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:05 schreef Basje_B het volgende:
Ik neem aan dat iemand wel eens in Solden is geweest. Is dat goed te doen rond kerst?
Ik hoor uit verschillende bronnen dat ie dat wel heeft. Oa in de Taste test van vorig jaar werden vooral de goede freeride eigenschappen opgemerkt. Daarnaast hou ik er wel van om een bord actief te berijden; zo snel mogelijk de berg af is niet mijn ding (het is wel leuk soms natuurlijk - red.).quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:59 schreef Komakie het volgende:
btw ik vind dat die Raven helemaal geen freeride eigenschappen heeft. Board is zo slap tussen de bindingen dat het echt kut rijdt als je gewoon ff bochten naar beneden wilt draaien. Al helemaal als je op een stuk komt waar je niet kan carven. Je hele benen gaan aan gort
Ik ben daar rond de kerst een jaar of 10 geleden een stuk kraakbeen verloren. Daarvoor heb ik toen een paar dagen mogen rolstoelen en vervolgens nog 11 weekjes op krukken mogen huppelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:05 schreef Basje_B het volgende:
Ik neem aan dat iemand wel eens in Solden is geweest. Is dat goed te doen rond kerst?
wicked dudequote:Op donderdag 1 september 2005 10:32 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben daar rond de kerst een jaar of 10 geleden een stuk kraakbeen verloren. Daarvoor heb ik toen een paar dagen mogen rolstoelen en vervolgens nog 11 weekjes op krukken mogen huppelen.
Image is everythingquote:Op donderdag 1 september 2005 10:32 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben daar rond de kerst een jaar of 10 geleden een stuk kraakbeen verloren. Daarvoor heb ik toen een paar dagen mogen rolstoelen en vervolgens nog 11 weekjes op krukken mogen huppelen.
Stijf:quote:Op donderdag 1 september 2005 14:38 schreef 360sjors het volgende:
Ik ben een beetje rond aan het speuren naar nieuwe boots.. Mijn Northwaves zijn aan hevige slijtage ten onder aan het gaan. Ik wil een boot die zo licht mogelijk is en tevens zo stijf mogelijk (en ze mogen onder geen voorwaarde goed in Flow bindingen passen). Welke boots raden jullie me aan?
[offtopic]quote:Op donderdag 1 september 2005 14:38 schreef 360sjors het volgende:
[off topic]
He XL, ik vernam zojuist dat je gisteren op terras was, als ik dat had geweten was ik wel ff langsgewipt! Was in de Extase (disco night, yeah).
Vanavond 21:00 Electric Eel Shock (japanners met gitaren) in Little Devil, 4 euro. Meet u there???
[/off topic]
Ik ben een beetje rond aan het speuren naar nieuwe boots.. Mijn Northwaves zijn aan hevige slijtage ten onder aan het gaan. Ik wil een boot die zo licht mogelijk is en tevens zo stijf mogelijk (en ze mogen onder geen voorwaarde goed in Flow bindingen passen). Welke boots raden jullie me aan?
Het was terrasweer en het was gezellig. Dus ik was er ook.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:38 schreef 360sjors het volgende:
[off topic]
He XL, ik vernam zojuist dat je gisteren op terras was, als ik dat had geweten was ik wel ff langsgewipt! Was in de Extase (disco night, yeah).
Vanavond 21:00 Electric Eel Shock (japanners met gitaren) in Little Devil, 4 euro. Meet u there???
[/off topic]
het zit inderdaad in de buurt van het station.. ff googlen, gegevens in je tomtom en je moet er wel kunnen komenquote:Op donderdag 1 september 2005 16:14 schreef XL het volgende:
[..]
Het was terrasweer en het was gezellig. Dus ik was er ook.
Alles met Japan is goed, dus EES zal dat ook wel zijn. Die toko zit in de stationstraat toch? Alleen ik zou niet weten waar ik hem moet zoeken....
Ja, het begint met de womans-sectie, dus straks tref je je moeder aan gehuld in een heel trendy Burton vest en uiteraard de Burton polsbandjes mogen niet ontbrekenquote:Op donderdag 1 september 2005 17:01 schreef Thermo het volgende:
* Thermo ook vandaag.
Moeders belde net dat er allemaal leuke dingen in stonden
Moeders![]()
Ow en er lag ook iets langs uit oostenrijk te wachten op zijn baasje![]()
![]()
Ga jij sowieso of niet? Heb ik er andere bekenden...quote:Op donderdag 1 september 2005 16:54 schreef 360sjors het volgende:
[..]
het zit inderdaad in de buurt van het station.. ff googlen, gegevens in je tomtom en je moet er wel kunnen komen
Nee zo erg is het gelukkig nog niet, ze zat te kijken naar de boots en de jassen enzoquote:Op donderdag 1 september 2005 17:03 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, het begint met de womans-sectie, dus straks tref je je moeder aan gehuld in een heel trendy Burton vest en uiteraard de Burton polsbandjes mogen niet ontbreken.
Dan ga je toch een Baron ES testen? Moet ongeveer hetzelfde board zijn maar dan iets andere opdruk. Die baron es ziet er trouwens ook heel anders uit als je hem in het echt zietquote:Op donderdag 1 september 2005 12:14 schreef beerke het volgende:
[..]
Image is everything
Ik moet trouwens eerlijk toegeven dat die Custom X er vreselijk goed uit ziet dit jaar. Vreselijk mooie plank waarvan ik het bijna jammer zou gaan vinden dat hij te smal is voor mijn voeten. Kentaro, gefeliciteerd met je aankoop.
Ben er zeker, voorts is Anneke er met een stel alcoholistische huisgenoten. True life boarder michiel (niet mich-e) is er ook met een van zijn matties.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:04 schreef XL het volgende:
[..]
Ga jij sowieso of niet? Heb ik er andere bekenden...
Ben zo gaar als een klontje na gister en eergister
Ik ga een goede bodem bouwen en misschien kom ik wel. Er staat een zwaar weekend voor de deur. Ik zag kans om vanavond te herstellen.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:14 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Ben er zeker, voorts is Anneke er met een stel alcoholistische huisgenoten. True life boarder michiel (niet mich-e) is er ook met een van zijn matties.
Ben overigens zelf ook gaar, wat is dat toch met Tilburg![]()
![]()
Dan ben ik er bijquote:Op donderdag 1 september 2005 18:34 schreef Thermo het volgende:
Beter het snowboard meet idee weer eens boven halen.
Put your money where your mouth is idéé.
Incl bier![]()
Waar spreken we af?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:34 schreef Thermo het volgende:
Beter het snowboard meet idee weer eens boven halen.
Put your money where your mouth is idéé.
Incl bier![]()
Thanks, enne zoals Komakie zegt, dee Baron ES is eigenlijk gewoon een Custom X (mid)widequote:Op donderdag 1 september 2005 12:14 schreef beerke het volgende:
[..]
Image is everything
Ik moet trouwens eerlijk toegeven dat die Custom X er vreselijk goed uit ziet dit jaar. Vreselijk mooie plank waarvan ik het bijna jammer zou gaan vinden dat hij te smal is voor mijn voeten. Kentaro, gefeliciteerd met je aankoop.
Ziet er vet uitquote:Op donderdag 1 september 2005 19:05 schreef pAin het volgende:
[..]
Dan ben ik er bij.
Burton catalog vandaag gekregen, damn het lijkt de wehkamp gids wel zon formaat. Erg goed
. RED ziet er ook weer nice uit;
[afbeelding]![]()
.
Maar goed, als je nog een keertje weg wilt naar de sneeuw deze winter, dan gaat dat allemaal niet zo makklijk.
Ik zit toch zelf meer te denken aan de Nitro Darkhorse. Maar dat die Baron ES nagenoeg dezelfde plank is als de Custom X had ik al begrepen. Een test kan geen kwaad, toch? Godverdomme Beer, je hebt helemaal geen nieuw snowboard nodig. Hou nou eens op met jezelf te verheerlijken aan die mooie planken.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dan ga je toch een Baron ES testen? Moet ongeveer hetzelfde board zijn maar dan iets andere opdruk. Die baron es ziet er trouwens ook heel anders uit als je hem in het echt ziet
@Thermo: jep geloof van wel.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:28 schreef beerke het volgende:
[..]
Ik zit toch zelf meer te denken aan de Nitro Darkhorse. Maar dat die Baron ES nagenoeg dezelfde plank is als de Custom X had ik al begrepen. Een test kan geen kwaad, toch? Godverdomme Beer, je hebt helemaal geen nieuw snowboard nodig. Hou nou eens op met jezelf te verheerlijken aan die mooie planken.
Enfin, volgens mij zijn dit de Goodwood Awards voor aankomend seizoen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:45 schreef Kentaro het volgende:
Elk jaar test Transworld www.twsnow.com honderden boards en komt met zijn top 10 van boards. De goodwood awards voor 2006 zijn:
men's boards: academy merit, atomic alibi, burton custom x, burton vapor, gnu rider's choice, lib tech traction, nitro team, rome agent, santa cruz seth hout, and the venue onyx.
women's boards: burton g twin, flow myriad, palmer halo, rome vinyl, santa cruz muse, and technine true love.
Dit jaar is geloof ik voor het eerst dat 1 merk met 2 boards in de (mens) top 10 staat. Deze test staat uitgebreid in het oktober issue, deze komt 1 sept uit.
even checken.... inderdaad en ook nog 1 in de ladies top 10 ook.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:49 schreef Thermo het volgende:
ah super thanks
Missed that one.
K2 had trouwens vorig jaar ook al 2 boards in de top10
ik ook!quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:58 schreef beerke het volgende:
Omdat je zo lief met je ogen knippert en Kentaro het dinsdag al had vermeld op dit forum:
[..]
Enfin, volgens mij zijn dit de Goodwood Awards voor aankomend seizoen.
En inderdaad Komakie, het is gewoon weer ieder jaar hetzelfde gedonder. Als jij die ES hebt getest verwacht ik natuurlijk wel een diepgaand verslag over die plank he.
n00bquote:
ok ff n00bisch reagerenquote:
Newbiequote:Op zaterdag 3 september 2005 15:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
[n00bmodus]
Hey ik heb 2 x zoveel posts als jij hoor. dus ik weet niet of je het door hebt, maar jij bent de n00b. En als je geen n00b was dan zou je weten dat het gewoon zielig is om n00bz af te zeiken hoor....
[/n00bmodus]
![]()
quote:
Roflmao !!!!!1!!!11!!!oneone!!!!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:57 schreef 360sjors het volgende:
omg, stfu
bier!quote:Op zondag 4 september 2005 13:24 schreef Thermo het volgende:
ontopic!
quote:
DIe wil ik ook!quote:Op zondag 4 september 2005 16:37 schreef Maruku het volgende:
flexe pattas
ehm... een pak laminaat van de praxis en een rol ducttapequote:Op zondag 4 september 2005 16:37 schreef Maruku het volgende: Stel, je verdient ongeveer 200 per maand, wat je gewoon aan alles uit kan geven. Je fotografeert en je wil snowboard gear kopen. Niet al te groot budget. Wat voor schoenen/bindingen/board zou je kopen?
ik ook nietquote:Op zondag 4 september 2005 16:47 schreef Rnej het volgende:
[..]
ehm... een pak laminaat van de praxis en een rol ducttape
voor 200 per maand kom ik nieso ver eigenlijk![]()
Ohw, jammer.. Die heb ik alquote:
Afgelopen jaar hadden ze bij Perry Sport leuke starterssetjes, tegen acceptabele tarievenquote:Op zondag 4 september 2005 16:37 schreef Maruku het volgende:
[...]
Ooit eerder meegeweest met studentenwintersport?quote:Op zondag 4 september 2005 17:15 schreef 360sjors het volgende:
Studentenwintersport.nl gaat 27 jan naar St Sorlin d'Arves (Les Sybelles, 310 km)... dat is iig wel een datum die mij persoonlijk heel goed uitkomt (gelijk na afstuderen de sneeuw in)
Met dat budget zou voor 2e hands gaan. Wel nieuwe schoenen kopen en daar zoals xL zegt niet opbesparen. Maar gewoon een gebruikt boardje met bindingen van marktplaats halen. Als je wat ziet gewoon even vragen of het wat is hier, meestal zijn de experts hier het wel aardig eens behalve over bindingenquote:[
Zal maar meteen een vraag zetten. Stel, je verdient ongeveer 200 per maand, wat je gewoon aan alles uit kan geven. Je fotografeert en je wil snowboard gear kopen. Niet al te groot budget. Wat voor schoenen/bindingen/board zou je kopen?
IK ben ook 20 januari klaar met afstuderenquote:Op zondag 4 september 2005 17:15 schreef 360sjors het volgende:
Studentenwintersport.nl gaat 27 jan naar St Sorlin d'Arves (Les Sybelles, 310 km)... dat is iig wel een datum die mij persoonlijk heel goed uitkomt (gelijk na afstuderen de sneeuw in)
Eikels, dat wil ik ook.quote:Op zondag 4 september 2005 18:32 schreef Thermo het volgende:
[..]
IK ben ook 20 januari klaar met afstuderen![]()
Er zijn echt al veel mensen die ik ken in Le Corbier geweest en ik dus ook een paar jaar geleden.quote:Op zondag 4 september 2005 17:11 schreef 360sjors het volgende:
Ah, tot mijn grote vreugde is er weer een nieuwe wintersport busreizen discounter gesignaleerd!
Naast sportura en husk nu ook www.sportiek.com
Ik vermaak me steeds meer met het lezen van de begeleidende stukjes tekst die ze over de dorpjes schrijven. "Le Corbier is een modern opgezet skioord...." Modern opgezet, vast, maar dan wel in 1960
Zelfde probleem hier, moet 15 november beginnen met agstuderen, ben dus april/mei klaarquote:Op zondag 4 september 2005 18:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Eikels, dat wil ik ook.
Maar néé, ik mag nog tot mei doorbikkelen ofzo, whehe, examengezeur.
Nouja, gelukkig is er nog de kerst- en voorjaarsvakantie, kan ik toch nog zo'n 12 dagen halen ofzo,.
van elke schoen hebben ze 2 maten liggen ofzo, vrij klotequote:Op zondag 4 september 2005 23:43 schreef NoComment het volgende:
[..]
Alles van vorig jaar daar met 50% korting ofzo, maffe figuren![]()
neem ik je niet kwalijk, je gaat er waarschijnlijk niet op vooruitquote:Op maandag 5 september 2005 13:01 schreef beerke het volgende:
... ik laat ze lekker bij jou liggen kerel
neuh... ik heb afgelopen februari nog in die gondelbaan gezeten :Squote:Op maandag 5 september 2005 17:37 schreef Maruku het volgende:
mjah, las het ook net op ultimate-snowboarding... leipe shit hoor, wil je echt niet meemaken een neerstortende gondel.
Kijk, dat biedt perspectievenquote:Op zondag 4 september 2005 18:32 schreef Thermo het volgende:
[..]
IK ben ook 20 januari klaar met afstuderen![]()
Ja je moet wel een beste kabelbaan hebben om een 750kg betonblok aan te kunnen. Wat is daar nou ook de kans op?quote:Op maandag 5 september 2005 18:02 schreef Rnej het volgende:
[..]
neuh... ik heb afgelopen februari nog in die gondelbaan gezeten :S
tis wel zo dat ze in solden goeie shizzle hebben staan, ziet er allemaal goed onderhouden uit enzodus daar ligt het iig niet aan...
Een helikopter liet het vallen....quote:Op maandag 5 september 2005 18:38 schreef NoComment het volgende:
750kg betonblok? waar kwam dat nou weer vandaan dan
Of wilden ze dat naar boven vervoeren
bullshit, die gondelbaan in solden zit je doorgaans met 8 man in.. das al een goeie 500 kilo ....quote:Op maandag 5 september 2005 18:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja je moet wel een beste kabelbaan hebben om een 750kg betonblok aan te kunnen. Wat is daar nou ook de kans op?
Ja gast, dat bedoel ik ook, maar dat was weer ff teveel typen he.quote:Op maandag 5 september 2005 18:42 schreef Rnej het volgende:
[..]
bullshit, die gondelbaan in solden zit je doorgaans met 8 man in.. das al een goeie 500 kilo ....
t probleem was alleen dat het blok op de gondel viel van 300 meter hoger.. vanaf een heli
nja de post eronder deed me vermoeden dat je niet precies wist wat er gebeurd was...quote:Op maandag 5 september 2005 18:45 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja gast, dat bedoel ik ook, maar dat was weer ff teveel typen he.
Begrijpelijke verwarring, door overmatig alcoholgebruik heb ik nogal wel eens moeite me duidelijk uit te drukken,quote:Op maandag 5 september 2005 18:54 schreef Rnej het volgende:
[..]
nja de post eronder deed me vermoeden dat je niet precies wist wat er gebeurd was...
my bad![]()
ik ken het probleemquote:Op maandag 5 september 2005 19:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Begrijpelijke verwarring, door overmatig alcoholgebruik heb ik nogal wel eens moeite me duidelijk uit te drukken,.
Hoeveel weken snowtime kan je missen?quote:
Hoeveel dagen heb je nu niet kunnen boarden omdat je bindingen bij Burton lagen.... tegen de 200 ofzo? Goede service!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:23 schreef beerke het volgende:
Beer heeft zijn CP1''s weer terug. Mijn oude bindingen met de nieuwe highback van dit seizoen.
Wat wil je er voor hebben?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:37 schreef Kentaro het volgende:
Topboardje op Marktplaats gespot
http://www.marktplaats.nl/index.php3?g=sport&u=snowboarden&ID=27504
Waarom die precies?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:25 schreef 360sjors het volgende:
Nieuwe boots, zo stijf mogelijk
2005 Driver X
[afbeelding]
145 euro![]()
en XL, stfu
ah was bijna bang dat je ze online had gekocht en alleen op stijfheid had gekochtquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:29 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Stijfste model (van Burton), zat goed, en de prijs was aantrekkelijk
Houd je afkortingen bij je n00b!quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:25 schreef 360sjors het volgende:
en XL, stfu
Ik heb ze al beetje ingelopen (treinstation - huis), boarden zal binnen nu en een maand wel gebeurenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:40 schreef Thermo het volgende:
ok ok
Wanneer je nieuwe patta's uitproberen?
Op dinsdag of woensdagavond.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:53 schreef 360sjors het volgende:
Ga je op een vaste dag/tijd? Weet niet precies wat mijn afstudeertijden worden en zit ook nog met bijbaan, heb iig iedere dinsdagavond vrij
Betere service dan zo'n beetje alle andere bedrijven hebben dus ja....quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:27 schreef XL het volgende:
[..]
Hoeveel dagen heb je nu niet kunnen boarden omdat je bindingen bij Burton lagen.... tegen de 200 ofzo? Goede service! [afbeelding]
Het is ook wel netjes opgelost. Maar ik rel graagquote:Op woensdag 7 september 2005 12:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Betere service dan zo'n beetje alle andere bedrijven hebben dus ja....
Trouwens, als ze die highbacks niet meer hadden, dan moet dat aan het einde van het seizoen geweest zijn.
Wel kewl dat ze er gewoon een nieuw model highback op zetten
Nooit van me leven Flow bindingen als er ook nog Burton bestaatquote:Op woensdag 7 september 2005 12:52 schreef XL het volgende:
[..]
Het is ook wel netjes opgelost. Maar ik rel graag![]()
Overigens had je een leuke situatie kunnen veroorzaken op basis van consumentenrecht. De oplossing duurde veel langer dan zou mogen. Het product viel onder garantie, dus had je al je geld mogen terug eisen. Heb je zonder enig verlies toch de hele winter op gratis bindingen kunnen boarden en dan had je nu een mooi setje flows (of desnoods andere/volledig nieuwe burtons) kunnen kopen.
Prima, maar dat moet je dus niet, dat mag je. Je bent daarin beschermd.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:58 schreef Komakie het volgende:
Maar ja, mijn binding staat ook nog steeds bij Burton (of bij de zaak waar ik em heb achter gelaten... weet het niet precies) en dat staat hij ook al sinds mei. Heb em alleen niet nodig dus heb er geen problemen mee.
Moest wachten totdat de nieuwe spullen er waren omdat er geen vervangende spullen waren.
Mijn winkelervaring, als parttime verkoper van meuk die snel kapot gaat, is dat de winkel de procedures precies kent. Maar inderdaad niet zonder slag of stoot meegeeft, al kunnen ze uiteindelijk zelf alles met Burton regelen natuurlijk en worden ook zij er niet slechter van. Je moet je dus behoorlijk beroepen op die regeling en sterk in je schoenen staan. Als dat niet werkt kun je voor 25 euro een rechtswinkel inschakelen. Dan vergoed de winkel je de bindingen en de 25 euro voor de rechtswinkel... want no-way dat ze met je naar de kantonrechter willen, dan betalen ze zichzelf echt blauw. Je kunt ze ook zelf dagvaarden voor de kantonrechter, maar die kosten zijn net zo hoog als die van een rechtswinkel.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:31 schreef 360sjors het volgende:
Veel bedrijven zouden zeggen dat de veroorzaakte schade je eigen schuld is en dat je kunt fluiten naar garantie en je centen. Zeker bij een sport als snowboarden, waarbij nogal wild met het materiaal omgegaan kan worden, is dit op zich best een begrijpelijk standpunt.
Burton onderscheidt zich door de boel zonder gemekker te fixen.
Of alles waar is wat XL hierboven claimt weet ik niet, maar ik geloof hem best. Echter, als je aankomt bij een verkoper of filliaalleider met dat verhaal krijg je echt je poen niet terug, aangezien zij niet op de hoogte zijn van dergelijke wetgeving. Je kan ze dan voor de kantonrechter dagen om je gelijk te halen. Echter, dan ben je al snel 200 dagen verder
Aan de andere kant: die bedrijven weten dat hun product flink op z'n donder gaat krijgen, dan dienen ze daar toch ook rekening mee te houden als ze iets ontwerpen.. of het gewoon zonder gezeur vervangen, das ook een mogelijkheid natuurlijkquote:Op woensdag 7 september 2005 13:31 schreef 360sjors het volgende:
Veel bedrijven zouden zeggen dat de veroorzaakte schade je eigen schuld is en dat je kunt fluiten naar garantie en je centen. Zeker bij een sport als snowboarden, waarbij nogal wild met het materiaal omgegaan kan worden, is dit op zich best een begrijpelijk standpunt.
Burton onderscheidt zich door de boel zonder gemekker te fixen.
Of alles waar is wat XL hierboven claimt weet ik niet, maar ik geloof hem best. Echter, als je aankomt bij een verkoper of filliaalleider met dat verhaal krijg je echt je poen niet terug, aangezien zij niet op de hoogte zijn van dergelijke wetgeving. Je kan ze dan voor de kantonrechter dagen om je gelijk te halen. Echter, dan ben je al snel 200 dagen verder
Is die goed?quote:
Als je van duits gekreun en verlepte hangtieten houdt dan is hij geweldig.quote:
'T is niet voor mezelfquote:Op woensdag 7 september 2005 22:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Als je van duits gekreun en verlepte hangtieten houdt dan is hij geweldig.
Zoek maar even op The White Album met emule, eerste hit moet hem zijn.quote:
Das voor Windoosquote:
Oh shit, ik heb hier natuurlijk met een stel macfundamentalisten te maken. My badquote:
shaun zijn dvdquote:Op woensdag 7 september 2005 23:01 schreef NoComment het volgende:
WTF is 'the white album'???
of stel ik nu een heel erg domme vraag...
Ik propageer toch echt de term mac-evangelist boven mac-fundamentalist.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Oh shit, ik heb hier natuurlijk met een stel macfundamentalisten te maken. My bad.
Applegeeks.
Evangelist is gay.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:02 schreef XL het volgende:
[..]
Ik propageer toch echt de term mac-evangelist boven mac-fundamentalist.
Volgens mij keuren evangelisten homo's juist behoorlijk af...quote:Op woensdag 7 september 2005 23:04 schreef Thermo het volgende:
[..]
Evangelist is gay.
Dan maar een fundamentalist![]()
Pas maar op, straks wordt dit topic naar POL geslingerdquote:Op woensdag 7 september 2005 23:07 schreef XL het volgende:
[..]
Volgens mij keuren evangelisten homo's juist behoorlijk af...
maar fundamentalisten kunnen daar ook wat van
Wat weten die nu van snowboarden af?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Pas maar op, straks wordt dit topic naar POL geslingerd.
Wat moet ik online?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:23 schreef NoComment het volgende:
Hmm net even gekeken, met torrent niet te vinden
en XL, kom es online man, of gaat dat weer niet met die mac van je
hmmmm emule zuigtquote:Op woensdag 7 september 2005 22:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zoek maar even op The White Album met emule, eerste hit moet hem zijn..
Apple is gay....quote:Op woensdag 7 september 2005 23:04 schreef Thermo het volgende:
[..]
Evangelist is gay.
Dan maar een fundamentalist![]()
Ow, gewoonquote:
en om 00:50 en 03:50 ook nog een keer, tis een zwaar leven.... studeren en ook nog eens US Open kijken. College is pas om 12:45quote:Op woensdag 7 september 2005 23:42 schreef NoComment het volgende:
en XL, is het nog wat geworden met dat college voorzitten van je? zag dat je om half 8 nog in het tennis topic gepost hebt... koffie d'r bij?![]()
Moet je nagaan hoe kut het is om US Open te kijken en ook nog om half 8 uit de veren te moeten voor je werkquote:Op donderdag 8 september 2005 08:37 schreef XL het volgende:
[..]
en om 00:50 en 03:50 ook nog een keer, tis een zwaar leven.... studeren en ook nog eens US Open kijken. College is pas om 12:45
Steek de BBQ maar aan, ik kom ernaar kijkenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:47 schreef 360sjors het volgende:
Prachtig boardje opgepikt en ook leuk om eens een gezicht bij een naam gezien te hebben
[afbeelding]
binnenkort eens een setje skies bij Dentist op gaan halen![]()
nuecken?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:56 schreef NoComment het volgende:
Uiteraard wordt er na het roeien ook nog wel wat gedaan...
zuipen?quote:
quote:
Spierballen??? jij??? Niets van te zien!!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:24 schreef Komakie het volgende:
Hoe denk je dat ik aan me spierballen kom
thnxquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:27 schreef XL het volgende:
[..]
Spierballen??? jij??? Niets van te zien!!!
Als je op zo'n dag gaat weet je zeker dat het ultra druk is. Mij niet (meer) gezien.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:58 schreef NoComment het volgende:
[..]
25 September is het in ieder geval zp'n testdag in Spaarnwoude van de Revert, alle nieuwe modellen van Burton en Forum zijn aanwezigEven entree betalen en testen maar!
Je hebt gelijk als je zegt dat trainen met gewicht de spiermassa kan vergroten. Echter, het is hierbij belangrijk dat je setjes van 12 doet, waarbij de 11e en 12e keer heffen echt moeite kosten. Om dit in de kroeg te bereiken dien je gevulde pitchers aan te schaffen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
zuipen?
Is ook een vorm van lichaamsbeweging. Hele tijd het glas omhoog heffen.
Hoe denk je dat ik aan me spierballen kom
* Komakie verwacht al een reactie in de zin van "spierballen? jij? niets van te zien"
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 8 september 2005 15:47 schreef 360sjors het volgende:
Prachtig boardje opgepikt en ook leuk om eens een gezicht bij een naam gezien te hebben
[afbeelding]
`quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:30 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Als je op zo'n dag gaat weet je zeker dat het ultra druk is. Mij niet (meer) gezien.
Als ik jou was zou ik ff snel naar Den Haag (Uithof) crossen, 17,50 onbeperkt boarden, stormbaan (jaja, voor je conditie en spieren) en 1 heat karten. En redelijk in de buurt.. Let wel op, ze zijn maandag en dinsdag niet geopend. Ik heb volgende week donderdag of vrijdag hoogstwaarschijnlijk tijd..
Chris, wat kost een avondje in Peer??
ik eet niet na het uitgaan. Al helemaal geen kebabquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:34 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Je hebt gelijk als je zegt dat trainen met gewicht de spiermassa kan vergroten. Echter, het is hierbij belangrijk dat je setjes van 12 doet, waarbij de 11e en 12e keer heffen echt moeite kosten. Om dit in de kroeg te bereiken dien je gevulde pitchers aan te schaffen.
Pas wel op met kebab na het trainen in de kroeg, want je lichaam breekt eerst de alcohol af waardoor alle vette drek zich rechtstreeks bovenop je spieren te ruste legt. Weg alle moeizaam opgebouwde spierbundels
Hehe, vannacht 2 grote giros voor deze dudequote:Op vrijdag 9 september 2005 15:43 schreef beerke het volgende:
360 eet wel na het uitgaan hoor... niet te zuinig
amenquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:56 schreef Thermo het volgende:
eten na uitgaan is slecht voor je. En het is nog goor voedsel ook!
Je mag ook gewoon toegeven dat je te bang bent om met je ballen te vallen op zo'n mooie rail.quote:Op zondag 11 september 2005 13:08 schreef XL het volgende:
Met mij hoeft men geen rekening te houden, ik doe niet aan koelkast-boarden.
35 euro is een dagpas in Kaprun. Ik rijd nog liever voor een snowboard-meet een weekend naar Kaprun dan dat ik tussen levensgevaarlijke Nederlandse beginners in zo'n kleine sneeuwhal ga staan. Dan wil ik in kaprun best laten zien hoe goed ik van een rail kan vallen.quote:Op zondag 11 september 2005 13:36 schreef Thermo het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon toegeven dat je te bang bent om met je ballen te vallen op zo'n mooie rail.
Ik ga ook liever naar Kaprun, maar dat kost je bij elkaar toch een paar dagen en een heleboel meer euro's dan alleen je dagpas. Daarnaast is het park in Landgraaf, als het straks weer open gaat, ongeveer net zo groot als in Karpun. En die levensgevaarlijke Nederlandse beginners? Die komen pas in November de baan op en krijgen dan hun eerste lessen onderaan aan de kant van de baan. Pas hun laatste lessen maken ze met hun leraar een paar afdalingen, en in het park komen ze al helemaal nooit.quote:Op zondag 11 september 2005 16:56 schreef XL het volgende:
[..]
35 euro is een dagpas in Kaprun. Ik rijd nog liever voor een snowboard-meet een weekend naar Kaprun dan dat ik tussen levensgevaarlijke Nederlandse beginners in zo'n kleine sneeuwhal ga staan. Dan wil ik in kaprun best laten zien hoe goed ik van een rail kan vallen.
Och... de prijs van de pas is dus gelijk.quote:Op zondag 11 september 2005 18:12 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ik ga ook liever naar Kaprun, maar dat kost je bij elkaar toch een paar dagen en een heleboel meer euro's dan alleen je dagpas. Daarnaast is het park in Landgraaf, als het straks weer open gaat, ongeveer net zo groot als in Karpun. En die levensgevaarlijke Nederlandse beginners? Die komen pas in November de baan op en krijgen dan hun eerste lessen onderaan aan de kant van de baan. Pas hun laatste lessen maken ze met hun leraar een paar afdalingen, en in het park komen ze al helemaal nooit.
Goed voluit carven enzo daarvoor is het niet steil en lang genoeg maar om voor 'weinig' geld toch het hele jaar door te kunnen boarden zijn de koelkasten![]()
Het gaat me ook niet zo om het feit dat je voor hetzelfde geld een dagpas in Oostenrijk kan kopen. Dat lijkt me ook logisch. Men hoeft de boel niet te koelen etc. Maar ik vind het echt niet de moeite om voor 1 dag boarden 2000 kilometer in de auto te zitten. Als ik naar Oostenrijk ga dan wil ik minstens drie dagen boarden anders is de verhouding reistijd - boardtijd een beetje zoekquote:Op zondag 11 september 2005 18:26 schreef XL het volgende:
[..]
Och... de prijs van de pas is dus gelijk.
De overnachting in Kaprun is 20 per nacht. (dat streep je weg door niet te gaan stappen, wat je in het weekend normaal wel doet). De autorit een 45 euro per persoon (dat is 35 euro meer dan naar Landgraaf) en dat geef je meer uit. Ben je wel je weekend kwijt, maar op wat voor manier![]()
De nederlandse beginners die zijn er het hele jaar hoor. Nu wel minder dan in november ofzo, maar toen ik 2 weken terug in landgraaf was, waren er ook alweer een paar. En dan ook nog van die lui op "airboards". Das helemaal gevaarlijk en debiel maar ja.quote:Op zondag 11 september 2005 18:12 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ik ga ook liever naar Kaprun, maar dat kost je bij elkaar toch een paar dagen en een heleboel meer euro's dan alleen je dagpas. Daarnaast is het park in Landgraaf, als het straks weer open gaat, ongeveer net zo groot als in Karpun. En die levensgevaarlijke Nederlandse beginners? Die komen pas in November de baan op en krijgen dan hun eerste lessen onderaan aan de kant van de baan. Pas hun laatste lessen maken ze met hun leraar een paar afdalingen, en in het park komen ze al helemaal nooit.
Carven kan op zich nog wel qua stijlheid, maar lengte en vooral breedte is natuurlijk helemaal kutquote:Goed voluit carven enzo daarvoor is het niet steil en lang genoeg maar om voor 'weinig' geld toch het hele jaar door te kunnen boarden zijn de koelkasten![]()
Voor de leuk kunnen we ook gewoon een keer een biertje drinken met z'n allen....quote:Op zondag 11 september 2005 21:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
De nederlandse beginners die zijn er het hele jaar hoor. Nu wel minder dan in november ofzo, maar toen ik 2 weken terug in landgraaf was, waren er ook alweer een paar. En dan ook nog van die lui op "airboards". Das helemaal gevaarlijk en debiel maar ja.
Maar goed, als je niet van het park houdt heb je uberhaupt niets in een hal te zoeken. Iets wat bij XL (voor zover ik weet) van toepassing is. En ook wel bij mij trouwens.
neemt trouwens niet weg dat ik het wel een keertje lachen zou vinden om met z'n allen te gaan boarden. Gewoon voor de leuk
[..]
Carven kan op zich nog wel qua stijlheid, maar lengte en vooral breedte is natuurlijk helemaal kut
Ik regel het zelf via de lokale vvv of regel het zelf (of vrienden laten regelen) via een budgetorganisatie (Husk, Sportura, SnowTrex). Daarnaast krijg ik periodiek spam van al dat soort bedrijven waarin ze me mogen lokken met last-minutes. Van mijn 3 wintersporten afgelopen winter waren er 2 maar pas een week van tevoren bekend.quote:Op zondag 11 september 2005 21:58 schreef btb het volgende:
Hoe boeken jullie eigenlijk een reis? Gewoon via een standaard reisbureau, of direct via de lokale VVV? Meestal ga ik mee met een vriend en zijn ouders waardoor alles automatisch geregeld is. Vorig jaar heb ik voor het eerst een los appartement geboekt wat erg goed bevallen is. Maar de prijs viel me toch wel een beetje tegen voor 7 dagen in het laagseizoen.
Wanneer ga je, dan weet ik voor wanneer ik vrij moet vragen...quote:Op zondag 11 september 2005 18:26 schreef XL het volgende:
[..]
Och... de prijs van de pas is dus gelijk.
De overnachting in Kaprun is 20 per nacht. (dat streep je weg door niet te gaan stappen, wat je in het weekend normaal wel doet). De autorit een 45 euro per persoon (dat is 35 euro meer dan naar Landgraaf) en dat geef je meer uit. Ben je wel je weekend kwijt, maar op wat voor manier![]()
Deze week of volgende week... deze week kan wel namelijkquote:Op zondag 11 september 2005 21:59 schreef XL het volgende:
[..]
Voor de leuk kunnen we ook gewoon een keer een biertje drinken met z'n allen....
Volgende week vrijdag in Tilburg ofzo?![]()
Zeer waarschijnlijk het eerste weekend van Mei. Ik denk echter dat de inschrijflijst op mijn auto groter is dan de capaciteit daarvan. Concrete uitspraken over mijn winter durf ik ook nog niet te doen, ik hoop namelijk ook af te studeren, veel te boarden en naar Japan te gaan in die periode.quote:Op zondag 11 september 2005 22:54 schreef NoComment het volgende:
[..]
Wanneer ga je, dan weet ik voor wanneer ik vrij moet vragen...Ik vind dat als je het zo bekijkt het wel erg aantrekkelijk is om een weekendje weg te gaan!
Volgende dacht ik aan... deze week is zo kort dag. Maar feitelijk kan ik in Tilburg altijd een biertje drinken.quote:Op zondag 11 september 2005 23:02 schreef NoComment het volgende:
[..]
Deze week of volgende week... deze week kan wel namelijkOf Breda in natuurlijk
Ik woon in Zeeuws Vlaanderenquote:Op zondag 11 september 2005 23:17 schreef Komakie het volgende:
Waar woont iedereen eigenlijk
Dan kun je een plek in het midden van alle plaatsen uitzoeken
Is wel zo eerlijk...
ohw aha dat wist ik nietquote:Op zondag 11 september 2005 23:23 schreef XL het volgende:
[..]
Ik woon in Zeeuws Vlaanderen![]()
maar toch eigenlijk vooral in Tilburg
Precies het midden tussen Breda (Beerke en 360Sjors) en Eindhoven (Thermo)
Jij uit Utrecht ofzo....
Kentaro ergens in Zuid Holland ofzo....
NoComment in Haarlem (maar die kan in Brabant ook wel overal terecht denk ik, want met Haarlem kunnen we natuurlijk geen rekening houden).
Eventueel andere geinteresseerden weet ik niet...
Er studeren stiekem best veel mensen in Tilburg. Ken ze net niet allemaalquote:Op zondag 11 september 2005 23:29 schreef Komakie het volgende:
btw studeer je in Tilburg??? Ken je toevallig een Joseph? gozer met krulletjes???
Is me overbuurjongen die tegenwoordig in Tilburg studeert
Das waar.... Maar ik dacht, het toeval enzoquote:Op zondag 11 september 2005 23:31 schreef XL het volgende:
[..]
Er studeren stiekem best veel mensen in Tilburg. Ken ze net niet allemaal![]()
Tssk, geen rekening houden met Haarlem..quote:Op zondag 11 september 2005 23:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
ohw aha dat wist ik niet
btw studeer je in Tilburg??? Ken je toevallig een Joseph? gozer met krulletjes???
Is me overbuurjongen die tegenwoordig in Tilburg studeert
anyway, Tilburg is dan redelijk in het midden idd...
Boarden op de stadswallenquote:Op maandag 12 september 2005 15:45 schreef beerke het volgende:
zeeuws vlaanderen inderdaad. Hulst om precies te zijn...
Overkantsquote:Op maandag 12 september 2005 14:36 schreef Rnej het volgende:
zeeuws vlaanderen dan?
ikzelf kom uit middelburg
Stoeme ollanderquote:
een LANDquote:Op maandag 12 september 2005 16:36 schreef beerke het volgende:
een landje
Duyvestein heeft alle planken binnen. Ik was er om wax te halen Die Vapor ziet er erg goedi uit in het echt. Ze waren al helemaal door hun Vapors heen en hadden er alweer drie gereserveerd staan. Koop je in september een board van 900 euro, moet je gewoon wachten. Verder heel veel Burton kleding.quote:Op maandag 12 september 2005 12:42 schreef Komakie het volgende:
Houdt ook in dat het geen boardjes testen wordt deze week. Moet ik dat weer ergens anders doen. weet iemand of de testboards bij de koelkasten al binnen zijn
Ik neem dat aanbod graag aanquote:Op maandag 12 september 2005 17:18 schreef 360sjors het volgende:
Even bijgelezen, paar dagen zonder internet gezeten (the horror).. Er is dus sprake van een mogelijke meeting? Lijkt me leuk, de locatie maakt me niet zo veel uit. Landgraaf is wat duurder, maar dan heb je ook een flinke baan, Den Haag is cheap maar het is een klein baantje, Zoetermeer ben ik nooit geweest.
Op een zondag? Het is dan wel wat drukker op de banen dan op een door de weekse dag, maar dan is er tenminste (bijna) niemand die met werk zit. Ik stel voor aanstaande zondag (de 18e), dan ben ik zeker vrij. Eventueel kunnen er wel wat mensen meeliften vanuit Hulst..
Locatie kan later nog uitgevochten worden
Die lift is wel verademening voor gebied. Ik ben er in de krokus vakantie een weekje.quote:Op zondag 11 september 2005 19:08 schreef pAin het volgende:
Nieuwe skilift tussen Westendorf en Kirchberg
Dat gebied word wel lekker groot met Kirchberg en Kitz erbij![]()
.
En ik ga er heen komende winter.
is in beide vestigingen geldigquote:Op maandag 12 september 2005 21:55 schreef Kentaro het volgende:
Rnej, heb jij je zomerpas van Zoetermeer of van Landgraaf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |