DIe wil ik ook!quote:Op zondag 4 september 2005 16:37 schreef Maruku het volgende:
flexe pattas
ehm... een pak laminaat van de praxis en een rol ducttapequote:Op zondag 4 september 2005 16:37 schreef Maruku het volgende: Stel, je verdient ongeveer 200 per maand, wat je gewoon aan alles uit kan geven. Je fotografeert en je wil snowboard gear kopen. Niet al te groot budget. Wat voor schoenen/bindingen/board zou je kopen?
ik ook nietquote:Op zondag 4 september 2005 16:47 schreef Rnej het volgende:
[..]
ehm... een pak laminaat van de praxis en een rol ducttape
voor 200 per maand kom ik nieso ver eigenlijk![]()
Ohw, jammer.. Die heb ik alquote:
Afgelopen jaar hadden ze bij Perry Sport leuke starterssetjes, tegen acceptabele tarievenquote:Op zondag 4 september 2005 16:37 schreef Maruku het volgende:
[...]
Ooit eerder meegeweest met studentenwintersport?quote:Op zondag 4 september 2005 17:15 schreef 360sjors het volgende:
Studentenwintersport.nl gaat 27 jan naar St Sorlin d'Arves (Les Sybelles, 310 km)... dat is iig wel een datum die mij persoonlijk heel goed uitkomt (gelijk na afstuderen de sneeuw in)
Met dat budget zou voor 2e hands gaan. Wel nieuwe schoenen kopen en daar zoals xL zegt niet opbesparen. Maar gewoon een gebruikt boardje met bindingen van marktplaats halen. Als je wat ziet gewoon even vragen of het wat is hier, meestal zijn de experts hier het wel aardig eens behalve over bindingenquote:[
Zal maar meteen een vraag zetten. Stel, je verdient ongeveer 200 per maand, wat je gewoon aan alles uit kan geven. Je fotografeert en je wil snowboard gear kopen. Niet al te groot budget. Wat voor schoenen/bindingen/board zou je kopen?
IK ben ook 20 januari klaar met afstuderenquote:Op zondag 4 september 2005 17:15 schreef 360sjors het volgende:
Studentenwintersport.nl gaat 27 jan naar St Sorlin d'Arves (Les Sybelles, 310 km)... dat is iig wel een datum die mij persoonlijk heel goed uitkomt (gelijk na afstuderen de sneeuw in)
Eikels, dat wil ik ook.quote:Op zondag 4 september 2005 18:32 schreef Thermo het volgende:
[..]
IK ben ook 20 januari klaar met afstuderen![]()
Er zijn echt al veel mensen die ik ken in Le Corbier geweest en ik dus ook een paar jaar geleden.quote:Op zondag 4 september 2005 17:11 schreef 360sjors het volgende:
Ah, tot mijn grote vreugde is er weer een nieuwe wintersport busreizen discounter gesignaleerd!
Naast sportura en husk nu ook www.sportiek.com
Ik vermaak me steeds meer met het lezen van de begeleidende stukjes tekst die ze over de dorpjes schrijven. "Le Corbier is een modern opgezet skioord...." Modern opgezet, vast, maar dan wel in 1960
Zelfde probleem hier, moet 15 november beginnen met agstuderen, ben dus april/mei klaarquote:Op zondag 4 september 2005 18:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Eikels, dat wil ik ook.
Maar néé, ik mag nog tot mei doorbikkelen ofzo, whehe, examengezeur.
Nouja, gelukkig is er nog de kerst- en voorjaarsvakantie, kan ik toch nog zo'n 12 dagen halen ofzo,.
van elke schoen hebben ze 2 maten liggen ofzo, vrij klotequote:Op zondag 4 september 2005 23:43 schreef NoComment het volgende:
[..]
Alles van vorig jaar daar met 50% korting ofzo, maffe figuren![]()
neem ik je niet kwalijk, je gaat er waarschijnlijk niet op vooruitquote:Op maandag 5 september 2005 13:01 schreef beerke het volgende:
... ik laat ze lekker bij jou liggen kerel
neuh... ik heb afgelopen februari nog in die gondelbaan gezeten :Squote:Op maandag 5 september 2005 17:37 schreef Maruku het volgende:
mjah, las het ook net op ultimate-snowboarding... leipe shit hoor, wil je echt niet meemaken een neerstortende gondel.
Kijk, dat biedt perspectievenquote:Op zondag 4 september 2005 18:32 schreef Thermo het volgende:
[..]
IK ben ook 20 januari klaar met afstuderen![]()
Ja je moet wel een beste kabelbaan hebben om een 750kg betonblok aan te kunnen. Wat is daar nou ook de kans op?quote:Op maandag 5 september 2005 18:02 schreef Rnej het volgende:
[..]
neuh... ik heb afgelopen februari nog in die gondelbaan gezeten :S
tis wel zo dat ze in solden goeie shizzle hebben staan, ziet er allemaal goed onderhouden uit enzodus daar ligt het iig niet aan...
Een helikopter liet het vallen....quote:Op maandag 5 september 2005 18:38 schreef NoComment het volgende:
750kg betonblok? waar kwam dat nou weer vandaan dan
Of wilden ze dat naar boven vervoeren
bullshit, die gondelbaan in solden zit je doorgaans met 8 man in.. das al een goeie 500 kilo ....quote:Op maandag 5 september 2005 18:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja je moet wel een beste kabelbaan hebben om een 750kg betonblok aan te kunnen. Wat is daar nou ook de kans op?
Ja gast, dat bedoel ik ook, maar dat was weer ff teveel typen he.quote:Op maandag 5 september 2005 18:42 schreef Rnej het volgende:
[..]
bullshit, die gondelbaan in solden zit je doorgaans met 8 man in.. das al een goeie 500 kilo ....
t probleem was alleen dat het blok op de gondel viel van 300 meter hoger.. vanaf een heli
nja de post eronder deed me vermoeden dat je niet precies wist wat er gebeurd was...quote:Op maandag 5 september 2005 18:45 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja gast, dat bedoel ik ook, maar dat was weer ff teveel typen he.
Begrijpelijke verwarring, door overmatig alcoholgebruik heb ik nogal wel eens moeite me duidelijk uit te drukken,quote:Op maandag 5 september 2005 18:54 schreef Rnej het volgende:
[..]
nja de post eronder deed me vermoeden dat je niet precies wist wat er gebeurd was...
my bad![]()
ik ken het probleemquote:Op maandag 5 september 2005 19:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Begrijpelijke verwarring, door overmatig alcoholgebruik heb ik nogal wel eens moeite me duidelijk uit te drukken,.
Hoeveel weken snowtime kan je missen?quote:
Hoeveel dagen heb je nu niet kunnen boarden omdat je bindingen bij Burton lagen.... tegen de 200 ofzo? Goede service!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:23 schreef beerke het volgende:
Beer heeft zijn CP1''s weer terug. Mijn oude bindingen met de nieuwe highback van dit seizoen.
Wat wil je er voor hebben?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:37 schreef Kentaro het volgende:
Topboardje op Marktplaats gespot
http://www.marktplaats.nl/index.php3?g=sport&u=snowboarden&ID=27504
Waarom die precies?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:25 schreef 360sjors het volgende:
Nieuwe boots, zo stijf mogelijk
2005 Driver X
[afbeelding]
145 euro![]()
en XL, stfu
ah was bijna bang dat je ze online had gekocht en alleen op stijfheid had gekochtquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:29 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Stijfste model (van Burton), zat goed, en de prijs was aantrekkelijk
Houd je afkortingen bij je n00b!quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:25 schreef 360sjors het volgende:
en XL, stfu
Ik heb ze al beetje ingelopen (treinstation - huis), boarden zal binnen nu en een maand wel gebeurenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:40 schreef Thermo het volgende:
ok ok
Wanneer je nieuwe patta's uitproberen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |