Op dinsdag of woensdagavond.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:53 schreef 360sjors het volgende:
Ga je op een vaste dag/tijd? Weet niet precies wat mijn afstudeertijden worden en zit ook nog met bijbaan, heb iig iedere dinsdagavond vrij
Betere service dan zo'n beetje alle andere bedrijven hebben dus ja....quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:27 schreef XL het volgende:
[..]
Hoeveel dagen heb je nu niet kunnen boarden omdat je bindingen bij Burton lagen.... tegen de 200 ofzo? Goede service! [afbeelding]
Het is ook wel netjes opgelost. Maar ik rel graagquote:Op woensdag 7 september 2005 12:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Betere service dan zo'n beetje alle andere bedrijven hebben dus ja....
Trouwens, als ze die highbacks niet meer hadden, dan moet dat aan het einde van het seizoen geweest zijn.
Wel kewl dat ze er gewoon een nieuw model highback op zetten
Nooit van me leven Flow bindingen als er ook nog Burton bestaatquote:Op woensdag 7 september 2005 12:52 schreef XL het volgende:
[..]
Het is ook wel netjes opgelost. Maar ik rel graag![]()
Overigens had je een leuke situatie kunnen veroorzaken op basis van consumentenrecht. De oplossing duurde veel langer dan zou mogen. Het product viel onder garantie, dus had je al je geld mogen terug eisen. Heb je zonder enig verlies toch de hele winter op gratis bindingen kunnen boarden en dan had je nu een mooi setje flows (of desnoods andere/volledig nieuwe burtons) kunnen kopen.
Prima, maar dat moet je dus niet, dat mag je. Je bent daarin beschermd.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:58 schreef Komakie het volgende:
Maar ja, mijn binding staat ook nog steeds bij Burton (of bij de zaak waar ik em heb achter gelaten... weet het niet precies) en dat staat hij ook al sinds mei. Heb em alleen niet nodig dus heb er geen problemen mee.
Moest wachten totdat de nieuwe spullen er waren omdat er geen vervangende spullen waren.
Mijn winkelervaring, als parttime verkoper van meuk die snel kapot gaat, is dat de winkel de procedures precies kent. Maar inderdaad niet zonder slag of stoot meegeeft, al kunnen ze uiteindelijk zelf alles met Burton regelen natuurlijk en worden ook zij er niet slechter van. Je moet je dus behoorlijk beroepen op die regeling en sterk in je schoenen staan. Als dat niet werkt kun je voor 25 euro een rechtswinkel inschakelen. Dan vergoed de winkel je de bindingen en de 25 euro voor de rechtswinkel... want no-way dat ze met je naar de kantonrechter willen, dan betalen ze zichzelf echt blauw. Je kunt ze ook zelf dagvaarden voor de kantonrechter, maar die kosten zijn net zo hoog als die van een rechtswinkel.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:31 schreef 360sjors het volgende:
Veel bedrijven zouden zeggen dat de veroorzaakte schade je eigen schuld is en dat je kunt fluiten naar garantie en je centen. Zeker bij een sport als snowboarden, waarbij nogal wild met het materiaal omgegaan kan worden, is dit op zich best een begrijpelijk standpunt.
Burton onderscheidt zich door de boel zonder gemekker te fixen.
Of alles waar is wat XL hierboven claimt weet ik niet, maar ik geloof hem best. Echter, als je aankomt bij een verkoper of filliaalleider met dat verhaal krijg je echt je poen niet terug, aangezien zij niet op de hoogte zijn van dergelijke wetgeving. Je kan ze dan voor de kantonrechter dagen om je gelijk te halen. Echter, dan ben je al snel 200 dagen verder
Aan de andere kant: die bedrijven weten dat hun product flink op z'n donder gaat krijgen, dan dienen ze daar toch ook rekening mee te houden als ze iets ontwerpen.. of het gewoon zonder gezeur vervangen, das ook een mogelijkheid natuurlijkquote:Op woensdag 7 september 2005 13:31 schreef 360sjors het volgende:
Veel bedrijven zouden zeggen dat de veroorzaakte schade je eigen schuld is en dat je kunt fluiten naar garantie en je centen. Zeker bij een sport als snowboarden, waarbij nogal wild met het materiaal omgegaan kan worden, is dit op zich best een begrijpelijk standpunt.
Burton onderscheidt zich door de boel zonder gemekker te fixen.
Of alles waar is wat XL hierboven claimt weet ik niet, maar ik geloof hem best. Echter, als je aankomt bij een verkoper of filliaalleider met dat verhaal krijg je echt je poen niet terug, aangezien zij niet op de hoogte zijn van dergelijke wetgeving. Je kan ze dan voor de kantonrechter dagen om je gelijk te halen. Echter, dan ben je al snel 200 dagen verder
Is die goed?quote:
Als je van duits gekreun en verlepte hangtieten houdt dan is hij geweldig.quote:
'T is niet voor mezelfquote:Op woensdag 7 september 2005 22:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Als je van duits gekreun en verlepte hangtieten houdt dan is hij geweldig.
Zoek maar even op The White Album met emule, eerste hit moet hem zijn.quote:
Das voor Windoosquote:
Oh shit, ik heb hier natuurlijk met een stel macfundamentalisten te maken. My badquote:
shaun zijn dvdquote:Op woensdag 7 september 2005 23:01 schreef NoComment het volgende:
WTF is 'the white album'???
of stel ik nu een heel erg domme vraag...
Ik propageer toch echt de term mac-evangelist boven mac-fundamentalist.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Oh shit, ik heb hier natuurlijk met een stel macfundamentalisten te maken. My bad.
Applegeeks.
Evangelist is gay.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:02 schreef XL het volgende:
[..]
Ik propageer toch echt de term mac-evangelist boven mac-fundamentalist.
Volgens mij keuren evangelisten homo's juist behoorlijk af...quote:Op woensdag 7 september 2005 23:04 schreef Thermo het volgende:
[..]
Evangelist is gay.
Dan maar een fundamentalist![]()
Pas maar op, straks wordt dit topic naar POL geslingerdquote:Op woensdag 7 september 2005 23:07 schreef XL het volgende:
[..]
Volgens mij keuren evangelisten homo's juist behoorlijk af...
maar fundamentalisten kunnen daar ook wat van
Wat weten die nu van snowboarden af?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Pas maar op, straks wordt dit topic naar POL geslingerd.
Wat moet ik online?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:23 schreef NoComment het volgende:
Hmm net even gekeken, met torrent niet te vinden
en XL, kom es online man, of gaat dat weer niet met die mac van je
hmmmm emule zuigtquote:Op woensdag 7 september 2005 22:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zoek maar even op The White Album met emule, eerste hit moet hem zijn..
Apple is gay....quote:Op woensdag 7 september 2005 23:04 schreef Thermo het volgende:
[..]
Evangelist is gay.
Dan maar een fundamentalist![]()
Ow, gewoonquote:
en om 00:50 en 03:50 ook nog een keer, tis een zwaar leven.... studeren en ook nog eens US Open kijken. College is pas om 12:45quote:Op woensdag 7 september 2005 23:42 schreef NoComment het volgende:
en XL, is het nog wat geworden met dat college voorzitten van je? zag dat je om half 8 nog in het tennis topic gepost hebt... koffie d'r bij?![]()
Moet je nagaan hoe kut het is om US Open te kijken en ook nog om half 8 uit de veren te moeten voor je werkquote:Op donderdag 8 september 2005 08:37 schreef XL het volgende:
[..]
en om 00:50 en 03:50 ook nog een keer, tis een zwaar leven.... studeren en ook nog eens US Open kijken. College is pas om 12:45
Steek de BBQ maar aan, ik kom ernaar kijkenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:47 schreef 360sjors het volgende:
Prachtig boardje opgepikt en ook leuk om eens een gezicht bij een naam gezien te hebben
[afbeelding]
binnenkort eens een setje skies bij Dentist op gaan halen![]()
nuecken?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:56 schreef NoComment het volgende:
Uiteraard wordt er na het roeien ook nog wel wat gedaan...
zuipen?quote:
quote:
Spierballen??? jij??? Niets van te zien!!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:24 schreef Komakie het volgende:
Hoe denk je dat ik aan me spierballen kom
thnxquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:27 schreef XL het volgende:
[..]
Spierballen??? jij??? Niets van te zien!!!
Als je op zo'n dag gaat weet je zeker dat het ultra druk is. Mij niet (meer) gezien.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:58 schreef NoComment het volgende:
[..]
25 September is het in ieder geval zp'n testdag in Spaarnwoude van de Revert, alle nieuwe modellen van Burton en Forum zijn aanwezigEven entree betalen en testen maar!
Je hebt gelijk als je zegt dat trainen met gewicht de spiermassa kan vergroten. Echter, het is hierbij belangrijk dat je setjes van 12 doet, waarbij de 11e en 12e keer heffen echt moeite kosten. Om dit in de kroeg te bereiken dien je gevulde pitchers aan te schaffen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
zuipen?
Is ook een vorm van lichaamsbeweging. Hele tijd het glas omhoog heffen.
Hoe denk je dat ik aan me spierballen kom
* Komakie verwacht al een reactie in de zin van "spierballen? jij? niets van te zien"
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 8 september 2005 15:47 schreef 360sjors het volgende:
Prachtig boardje opgepikt en ook leuk om eens een gezicht bij een naam gezien te hebben
[afbeelding]
`quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:30 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Als je op zo'n dag gaat weet je zeker dat het ultra druk is. Mij niet (meer) gezien.
Als ik jou was zou ik ff snel naar Den Haag (Uithof) crossen, 17,50 onbeperkt boarden, stormbaan (jaja, voor je conditie en spieren) en 1 heat karten. En redelijk in de buurt.. Let wel op, ze zijn maandag en dinsdag niet geopend. Ik heb volgende week donderdag of vrijdag hoogstwaarschijnlijk tijd..
Chris, wat kost een avondje in Peer??
ik eet niet na het uitgaan. Al helemaal geen kebabquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:34 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Je hebt gelijk als je zegt dat trainen met gewicht de spiermassa kan vergroten. Echter, het is hierbij belangrijk dat je setjes van 12 doet, waarbij de 11e en 12e keer heffen echt moeite kosten. Om dit in de kroeg te bereiken dien je gevulde pitchers aan te schaffen.
Pas wel op met kebab na het trainen in de kroeg, want je lichaam breekt eerst de alcohol af waardoor alle vette drek zich rechtstreeks bovenop je spieren te ruste legt. Weg alle moeizaam opgebouwde spierbundels
Hehe, vannacht 2 grote giros voor deze dudequote:Op vrijdag 9 september 2005 15:43 schreef beerke het volgende:
360 eet wel na het uitgaan hoor... niet te zuinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |