Wat weten die nu van snowboarden af?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Pas maar op, straks wordt dit topic naar POL geslingerd.
Wat moet ik online?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:23 schreef NoComment het volgende:
Hmm net even gekeken, met torrent niet te vinden
en XL, kom es online man, of gaat dat weer niet met die mac van je
hmmmm emule zuigtquote:Op woensdag 7 september 2005 22:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zoek maar even op The White Album met emule, eerste hit moet hem zijn..
Apple is gay....quote:Op woensdag 7 september 2005 23:04 schreef Thermo het volgende:
[..]
Evangelist is gay.
Dan maar een fundamentalist![]()
Ow, gewoonquote:
en om 00:50 en 03:50 ook nog een keer, tis een zwaar leven.... studeren en ook nog eens US Open kijken. College is pas om 12:45quote:Op woensdag 7 september 2005 23:42 schreef NoComment het volgende:
en XL, is het nog wat geworden met dat college voorzitten van je? zag dat je om half 8 nog in het tennis topic gepost hebt... koffie d'r bij?![]()
Moet je nagaan hoe kut het is om US Open te kijken en ook nog om half 8 uit de veren te moeten voor je werkquote:Op donderdag 8 september 2005 08:37 schreef XL het volgende:
[..]
en om 00:50 en 03:50 ook nog een keer, tis een zwaar leven.... studeren en ook nog eens US Open kijken. College is pas om 12:45
Steek de BBQ maar aan, ik kom ernaar kijkenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:47 schreef 360sjors het volgende:
Prachtig boardje opgepikt en ook leuk om eens een gezicht bij een naam gezien te hebben
[afbeelding]
binnenkort eens een setje skies bij Dentist op gaan halen![]()
nuecken?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:56 schreef NoComment het volgende:
Uiteraard wordt er na het roeien ook nog wel wat gedaan...
zuipen?quote:
quote:
Spierballen??? jij??? Niets van te zien!!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:24 schreef Komakie het volgende:
Hoe denk je dat ik aan me spierballen kom
thnxquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:27 schreef XL het volgende:
[..]
Spierballen??? jij??? Niets van te zien!!!
Als je op zo'n dag gaat weet je zeker dat het ultra druk is. Mij niet (meer) gezien.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:58 schreef NoComment het volgende:
[..]
25 September is het in ieder geval zp'n testdag in Spaarnwoude van de Revert, alle nieuwe modellen van Burton en Forum zijn aanwezigEven entree betalen en testen maar!
Je hebt gelijk als je zegt dat trainen met gewicht de spiermassa kan vergroten. Echter, het is hierbij belangrijk dat je setjes van 12 doet, waarbij de 11e en 12e keer heffen echt moeite kosten. Om dit in de kroeg te bereiken dien je gevulde pitchers aan te schaffen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
zuipen?
Is ook een vorm van lichaamsbeweging. Hele tijd het glas omhoog heffen.
Hoe denk je dat ik aan me spierballen kom
* Komakie verwacht al een reactie in de zin van "spierballen? jij? niets van te zien"
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 8 september 2005 15:47 schreef 360sjors het volgende:
Prachtig boardje opgepikt en ook leuk om eens een gezicht bij een naam gezien te hebben
[afbeelding]
`quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:30 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Als je op zo'n dag gaat weet je zeker dat het ultra druk is. Mij niet (meer) gezien.
Als ik jou was zou ik ff snel naar Den Haag (Uithof) crossen, 17,50 onbeperkt boarden, stormbaan (jaja, voor je conditie en spieren) en 1 heat karten. En redelijk in de buurt.. Let wel op, ze zijn maandag en dinsdag niet geopend. Ik heb volgende week donderdag of vrijdag hoogstwaarschijnlijk tijd..
Chris, wat kost een avondje in Peer??
ik eet niet na het uitgaan. Al helemaal geen kebabquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:34 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Je hebt gelijk als je zegt dat trainen met gewicht de spiermassa kan vergroten. Echter, het is hierbij belangrijk dat je setjes van 12 doet, waarbij de 11e en 12e keer heffen echt moeite kosten. Om dit in de kroeg te bereiken dien je gevulde pitchers aan te schaffen.
Pas wel op met kebab na het trainen in de kroeg, want je lichaam breekt eerst de alcohol af waardoor alle vette drek zich rechtstreeks bovenop je spieren te ruste legt. Weg alle moeizaam opgebouwde spierbundels
Hehe, vannacht 2 grote giros voor deze dudequote:Op vrijdag 9 september 2005 15:43 schreef beerke het volgende:
360 eet wel na het uitgaan hoor... niet te zuinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |