ohw aha dat wist ik nietquote:Op zondag 11 september 2005 23:23 schreef XL het volgende:
[..]
Ik woon in Zeeuws Vlaanderen![]()
maar toch eigenlijk vooral in Tilburg
Precies het midden tussen Breda (Beerke en 360Sjors) en Eindhoven (Thermo)
Jij uit Utrecht ofzo....
Kentaro ergens in Zuid Holland ofzo....
NoComment in Haarlem (maar die kan in Brabant ook wel overal terecht denk ik, want met Haarlem kunnen we natuurlijk geen rekening houden).
Eventueel andere geinteresseerden weet ik niet...
Er studeren stiekem best veel mensen in Tilburg. Ken ze net niet allemaalquote:Op zondag 11 september 2005 23:29 schreef Komakie het volgende:
btw studeer je in Tilburg??? Ken je toevallig een Joseph? gozer met krulletjes???
Is me overbuurjongen die tegenwoordig in Tilburg studeert
Das waar.... Maar ik dacht, het toeval enzoquote:Op zondag 11 september 2005 23:31 schreef XL het volgende:
[..]
Er studeren stiekem best veel mensen in Tilburg. Ken ze net niet allemaal![]()
Tssk, geen rekening houden met Haarlem..quote:Op zondag 11 september 2005 23:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
ohw aha dat wist ik niet
btw studeer je in Tilburg??? Ken je toevallig een Joseph? gozer met krulletjes???
Is me overbuurjongen die tegenwoordig in Tilburg studeert
anyway, Tilburg is dan redelijk in het midden idd...
Boarden op de stadswallenquote:Op maandag 12 september 2005 15:45 schreef beerke het volgende:
zeeuws vlaanderen inderdaad. Hulst om precies te zijn...
Overkantsquote:Op maandag 12 september 2005 14:36 schreef Rnej het volgende:
zeeuws vlaanderen dan?
ikzelf kom uit middelburg
Stoeme ollanderquote:
een LANDquote:Op maandag 12 september 2005 16:36 schreef beerke het volgende:
een landje
Duyvestein heeft alle planken binnen. Ik was er om wax te halen Die Vapor ziet er erg goedi uit in het echt. Ze waren al helemaal door hun Vapors heen en hadden er alweer drie gereserveerd staan. Koop je in september een board van 900 euro, moet je gewoon wachten. Verder heel veel Burton kleding.quote:Op maandag 12 september 2005 12:42 schreef Komakie het volgende:
Houdt ook in dat het geen boardjes testen wordt deze week. Moet ik dat weer ergens anders doen. weet iemand of de testboards bij de koelkasten al binnen zijn
Ik neem dat aanbod graag aanquote:Op maandag 12 september 2005 17:18 schreef 360sjors het volgende:
Even bijgelezen, paar dagen zonder internet gezeten (the horror).. Er is dus sprake van een mogelijke meeting? Lijkt me leuk, de locatie maakt me niet zo veel uit. Landgraaf is wat duurder, maar dan heb je ook een flinke baan, Den Haag is cheap maar het is een klein baantje, Zoetermeer ben ik nooit geweest.
Op een zondag? Het is dan wel wat drukker op de banen dan op een door de weekse dag, maar dan is er tenminste (bijna) niemand die met werk zit. Ik stel voor aanstaande zondag (de 18e), dan ben ik zeker vrij. Eventueel kunnen er wel wat mensen meeliften vanuit Hulst..
Locatie kan later nog uitgevochten worden
Die lift is wel verademening voor gebied. Ik ben er in de krokus vakantie een weekje.quote:Op zondag 11 september 2005 19:08 schreef pAin het volgende:
Nieuwe skilift tussen Westendorf en Kirchberg
Dat gebied word wel lekker groot met Kirchberg en Kitz erbij![]()
.
En ik ga er heen komende winter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |