abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30125775
Er was een gast die ze iedergeval verkocht hier.

Het mailadres van hem heeft hier ooit eens rond gezwerft om boardjes te testen geloof ik.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 11:27:17 #77
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30125874
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:24 schreef Thermo het volgende:
Er was een gast die ze iedergeval verkocht hier.

Het mailadres van hem heeft hier ooit eens rond gezwerft om boardjes te testen geloof ik.
Volgens mij heeft Kentaro er wel eens meer over geroepen inderdaad. Die kende die gast uit Zoetermeer ofzo??? Destijds heb ik geen actie ondernomen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_30126054
Tijd voor actie dan!

of je verkoopt je iaaboek en koopt een echt snowboard
  woensdag 31 augustus 2005 @ 11:35:10 #79
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30126121
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:33 schreef Thermo het volgende:
Tijd voor actie dan!

of je verkoopt je iaaboek en koopt een echt snowboard
Ik vrees dat de Mac voor het board komt.
De Mac doet het namelijk ook in de zomer.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_30126218
Powerbook doet het hier ook erg fijn in de zomer idd!
  woensdag 31 augustus 2005 @ 11:54:40 #81
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_30126689
Maar lang niet zo goed in de sneeuw...
Life's like music, get the rhythm..
  woensdag 31 augustus 2005 @ 12:53:50 #82
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30128380
Mac...
Leuk, maar veel te duur.
Kun je beter voor het verschil een snowboard kopen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_30129206
Net mijn boardje binnen Goeie timing met 30 graden. Hij ziet er wel helemaal top uit. Ik zal zo wat plaatjes schieten. Alleen die sukkels van de blauwe knoop hebben die Cartels in Large geleverd ipv Medium, dus de bindingen kunnen weer terug.

[ Bericht 31% gewijzigd door Kentaro op 31-08-2005 14:31:24 ]
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:45:51 #84
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30130001
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 12:53 schreef Komakie het volgende:
Mac...
Leuk, maar veel te duur.
Kun je beter voor het verschil een snowboard kopen
Spotgoedkope 12" laptops joh!
De gemiddelde wintel 12"-er is een goede burton duurder hoor.
pi_30133146
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:22 schreef Kentaro het volgende:
Net mijn boardje binnen Goeie timing met 30 graden. Hij ziet er wel helemaal top uit. Ik zal zo wat plaatjes schieten. Alleen die sukkels van de blauwe knoop hebben die Cartels in Large geleverd ipv Medium, dus de bindingen kunnen weer terug.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wil die bindingen wel anders?
Maybe iets regelen?
pi_30133362
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:15 schreef Thermo het volgende:

[..]

Ik wil die bindingen wel anders?
Maybe iets regelen?
is ook goed, dan hoeven ze niet terug. maar dan moet ik het wel 100% zeker weten
pi_30133559
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:21 schreef Kentaro het volgende:

[..]

is ook goed, dan hoeven ze niet terug. maar dan moet ik het wel 100% zeker weten
Of ik nu size L bestel @ blauwe tomaat.

Of dat ik ze bij jou haal.
( Maybe dat je anders verzendkosten naar blauwe tomaat moest dokken )

IK mail je even.

edit:

Geen adres in je profiel...

edit2 weg adres
pi_30133598

[ Bericht 100% gewijzigd door Kentaro op 31-08-2005 15:29:11 ]
pi_30133622
mail on the way

[ Bericht 95% gewijzigd door Kentaro op 31-08-2005 15:36:48 ]
pi_30133668
doe even editten aub
pi_30134460
ok Thermo paar cartels rijker.

Kentaro een paar armer.
pi_30134658
zal ik er een foto van maken of kun je tot morgen wachten
pi_30134757
Zie ze morgen wel
  woensdag 31 augustus 2005 @ 16:35:12 #94
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30135859
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:22 schreef Kentaro het volgende:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hmmm vet boardje.
Jammer dat ie helemaal wit is. Dat vind ik dan weer wat minder
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  woensdag 31 augustus 2005 @ 16:36:30 #95
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_30135915
Zo, even Haarlem in geweest Naar Zoetermeer om een board te kopen vond ik het iets te warm voor, in Haarlem rondslenteren is dan wel lekkerder heh.. Ben uiteraard even naar de Revert geweest, en daar hebben ze uiteraard de complete nieuwe collectie binnen De nieuwe T6 is trouwens echt prachtig, terwijl die er op de Burton site niet uit ziet.. Cutom X was ook veel mooier trouwens.

Ook nog even met iemand daar gesproken over het probleempje van de P1 carbons, het schijnt dat je ze zo moet afstellen dat de highback naar voren klapt als er aan de achterkant op wordt geduwd/geramd. Is dit niet goed gedaan dan breekt de highback dus bij een aanvaring met de skilift... Ik weet niet hoe het breken bij de mensen hier is gegaan?

Ik ga trouwens morgen wel kijken denk ik, wordt minder warm en die aanbieding is toch wel vet.. en binnenkort in Haarlem ook een dag waabij alles van wat Revert in de winkel heeft uit te proberen is, dus dan kan er mooi geshopt worden naar bindingen
Life's like music, get the rhythm..
pi_30136919
En ik heb afscheid genomen van een Forum Devun Walsh 04/05 ....

Was meer tevreden over de 03/04 en wat extra geld om die cartels te bekostigen kon geen kwaad.
pi_30140246
Ik neem aan dat iemand wel eens in Solden is geweest. Is dat goed te doen rond kerst?
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  woensdag 31 augustus 2005 @ 21:23:02 #98
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30145100
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:36 schreef NoComment het volgende:
Zo, even Haarlem in geweest Naar Zoetermeer om een board te kopen vond ik het iets te warm voor, in Haarlem rondslenteren is dan wel lekkerder heh.. Ben uiteraard even naar de Revert geweest, en daar hebben ze uiteraard de complete nieuwe collectie binnen De nieuwe T6 is trouwens echt prachtig, terwijl die er op de Burton site niet uit ziet.. Cutom X was ook veel mooier trouwens.
Hij blingt meer he
quote:
Ook nog even met iemand daar gesproken over het probleempje van de P1 carbons, het schijnt dat je ze zo moet afstellen dat de highback naar voren klapt als er aan de achterkant op wordt geduwd/geramd. Is dit niet goed gedaan dan breekt de highback dus bij een aanvaring met de skilift... Ik weet niet hoe het breken bij de mensen hier is gegaan?
Dat is een manier. Maar de kans dat de lift aan de achterkant van je binding tikt is niet zo heel erg groot. Meer van de zijkant. Ik heb er het hele seizoen geen last van gehad. Alleen in de allerlaatste week van het jaar braken ze.
Maar ja, opsturen naar Burton en nieuwe krijgen zeg ik

Goeie shop heeft er een paar in voorraad liggen en daar kun je em dan zo ruilen.
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 19:05 schreef Basje_B het volgende:
Ik neem aan dat iemand wel eens in Solden is geweest. Is dat goed te doen rond kerst?
Solden heeft een Gletser. Lijkt me dus geen probleem
pi_30147852
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 10:59 schreef Komakie het volgende:
btw ik vind dat die Raven helemaal geen freeride eigenschappen heeft. Board is zo slap tussen de bindingen dat het echt kut rijdt als je gewoon ff bochten naar beneden wilt draaien. Al helemaal als je op een stuk komt waar je niet kan carven. Je hele benen gaan aan gort
Ik hoor uit verschillende bronnen dat ie dat wel heeft. Oa in de Taste test van vorig jaar werden vooral de goede freeride eigenschappen opgemerkt. Daarnaast hou ik er wel van om een bord actief te berijden; zo snel mogelijk de berg af is niet mijn ding (het is wel leuk soms natuurlijk - red.).

Maar ik geef onmiddelijk toe; het is echt een 'laat ik eens een gok wagen experiment'. Ik heb er iig sowieso een goede freestyle plank aan, mocht et freeriden echt niet denderend gaan dan haal ik er volgend jaar een mooi freeride plankje bij. Ik wil uiteindelijk toch naar 1 freestyle en 1 freeride plank.
  donderdag 1 september 2005 @ 10:32:07 #100
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30158522
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 19:05 schreef Basje_B het volgende:
Ik ben daar rond de kerst een jaar of 10 geleden een stuk kraakbeen verloren. Daarvoor heb ik toen een paar dagen mogen rolstoelen en vervolgens nog 11 weekjes op krukken mogen huppelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')