Volgens mij heeft Kentaro er wel eens meer over geroepen inderdaad. Die kende die gast uit Zoetermeer ofzo??? Destijds heb ik geen actie ondernomen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:24 schreef Thermo het volgende:
Er was een gast die ze iedergeval verkocht hier.
Het mailadres van hem heeft hier ooit eens rond gezwerft om boardjes te testen geloof ik.
Ik vrees dat de Mac voor het board komt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:33 schreef Thermo het volgende:
Tijd voor actie dan!
of je verkoopt je iaaboek en koopt een echt snowboard
Spotgoedkope 12" laptops joh!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:53 schreef Komakie het volgende:
Mac...
Leuk, maar veel te duur.
Kun je beter voor het verschil een snowboard kopen
Ik wil die bindingen wel anders?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:22 schreef Kentaro het volgende:
Net mijn boardje binnenGoeie timing met 30 graden. Hij ziet er wel helemaal top uit. Ik zal zo wat plaatjes schieten. Alleen die sukkels van de blauwe knoop hebben die Cartels in Large geleverd ipv Medium, dus de bindingen kunnen weer terug.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
is ook goed, dan hoeven ze niet terug. maar dan moet ik het wel 100% zeker wetenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:15 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik wil die bindingen wel anders?
Maybe iets regelen?
Of ik nu size L bestel @ blauwe tomaat.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:21 schreef Kentaro het volgende:
[..]
is ook goed, dan hoeven ze niet terug. maar dan moet ik het wel 100% zeker weten
hmmm vet boardje.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:22 schreef Kentaro het volgende:
Net mijn boardje binnenGoeie timing met 30 graden. Hij ziet er wel helemaal top uit. Ik zal zo wat plaatjes schieten. Alleen die sukkels van de blauwe knoop hebben die Cartels in Large geleverd ipv Medium, dus de bindingen kunnen weer terug.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij blingt meer hequote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:36 schreef NoComment het volgende:
Zo, even Haarlem in geweestNaar Zoetermeer om een board te kopen vond ik het iets te warm voor, in Haarlem rondslenteren is dan wel lekkerder heh.. Ben uiteraard even naar de Revert geweest, en daar hebben ze uiteraard de complete nieuwe collectie binnen
De nieuwe T6 is trouwens echt prachtig, terwijl die er op de Burton site niet uit ziet.. Cutom X was ook veel mooier trouwens.
Dat is een manier. Maar de kans dat de lift aan de achterkant van je binding tikt is niet zo heel erg groot. Meer van de zijkant. Ik heb er het hele seizoen geen last van gehad. Alleen in de allerlaatste week van het jaar braken ze.quote:Ook nog even met iemand daar gesproken over het probleempje van de P1 carbons, het schijnt dat je ze zo moet afstellen dat de highback naar voren klapt als er aan de achterkant op wordt geduwd/geramd. Is dit niet goed gedaan dan breekt de highback dus bij een aanvaring met de skilift... Ik weet niet hoe het breken bij de mensen hier is gegaan?
Solden heeft een Gletser. Lijkt me dus geen probleemquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:05 schreef Basje_B het volgende:
Ik neem aan dat iemand wel eens in Solden is geweest. Is dat goed te doen rond kerst?
Ik hoor uit verschillende bronnen dat ie dat wel heeft. Oa in de Taste test van vorig jaar werden vooral de goede freeride eigenschappen opgemerkt. Daarnaast hou ik er wel van om een bord actief te berijden; zo snel mogelijk de berg af is niet mijn ding (het is wel leuk soms natuurlijk - red.).quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:59 schreef Komakie het volgende:
btw ik vind dat die Raven helemaal geen freeride eigenschappen heeft. Board is zo slap tussen de bindingen dat het echt kut rijdt als je gewoon ff bochten naar beneden wilt draaien. Al helemaal als je op een stuk komt waar je niet kan carven. Je hele benen gaan aan gort
Ik ben daar rond de kerst een jaar of 10 geleden een stuk kraakbeen verloren. Daarvoor heb ik toen een paar dagen mogen rolstoelen en vervolgens nog 11 weekjes op krukken mogen huppelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:05 schreef Basje_B het volgende:
Ik neem aan dat iemand wel eens in Solden is geweest. Is dat goed te doen rond kerst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |