abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 september 2005 @ 11:53:31 #101
72282 360sjors
King of the Hill
pi_30160975
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:32 schreef XL het volgende:

[..]

Ik ben daar rond de kerst een jaar of 10 geleden een stuk kraakbeen verloren. Daarvoor heb ik toen een paar dagen mogen rolstoelen en vervolgens nog 11 weekjes op krukken mogen huppelen.
wicked dude

husk site is online
pi_30161787
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:32 schreef XL het volgende:

[..]

Ik ben daar rond de kerst een jaar of 10 geleden een stuk kraakbeen verloren. Daarvoor heb ik toen een paar dagen mogen rolstoelen en vervolgens nog 11 weekjes op krukken mogen huppelen.
Image is everything

Ik moet trouwens eerlijk toegeven dat die Custom X er vreselijk goed uit ziet dit jaar. Vreselijk mooie plank waarvan ik het bijna jammer zou gaan vinden dat hij te smal is voor mijn voeten. Kentaro, gefeliciteerd met je aankoop.
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  donderdag 1 september 2005 @ 14:28:37 #103
72282 360sjors
King of the Hill
pi_30165991
Op de pics van Kentaro ziet hij er idd een stuk beter uit dan op de site, vette shit. Datzalfde had ik ook met die Rapture van me, toen ik hem ontving bleek dat het "wit" zoals ik het op de plaatjes had gezien eigenlijk doorzichtig was, waardoor je de kern kon zien.

handig, zo kan je zien hoe de breuklijn zich vertakt! :s
pi_30166086
Kentaro @ bezoek hier
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  donderdag 1 september 2005 @ 14:38:32 #105
72282 360sjors
King of the Hill
pi_30166269
[off topic]
He XL, ik vernam zojuist dat je gisteren op terras was, als ik dat had geweten was ik wel ff langsgewipt! Was in de Extase (disco night, yeah).

Vanavond 21:00 Electric Eel Shock (japanners met gitaren) in Little Devil, 4 euro. Meet u there???
[/off topic]

Ik ben een beetje rond aan het speuren naar nieuwe boots.. Mijn Northwaves zijn aan hevige slijtage ten onder aan het gaan. Ik wil een boot die zo licht mogelijk is en tevens zo stijf mogelijk (en ze mogen onder geen voorwaarde goed in Flow bindingen passen ). Welke boots raden jullie me aan?
  donderdag 1 september 2005 @ 14:39:12 #106
72282 360sjors
King of the Hill
pi_30166291
quote:
Op donderdag 1 september 2005 14:32 schreef Thermo het volgende:
Kentaro @ bezoek hier
handjes thuis he, ouwe kringspiermusketier
pi_30166616
quote:
Op donderdag 1 september 2005 14:38 schreef 360sjors het volgende:

Ik ben een beetje rond aan het speuren naar nieuwe boots.. Mijn Northwaves zijn aan hevige slijtage ten onder aan het gaan. Ik wil een boot die zo licht mogelijk is en tevens zo stijf mogelijk (en ze mogen onder geen voorwaarde goed in Flow bindingen passen ). Welke boots raden jullie me aan?
Stijf:
http://www.thirtytwo.com/boots/forecast/

Medium stijf, super licht, geniaal, etc etc.
http://www.thirtytwo.com/boots/tm-two/

Nog bruter, medium stijf etc etc
http://www.thirtytwo.com/boots/305/

Zo, keuze gemaakt lijkt me

* Thermo heeft een paar nieuwe Cartels hier staan.
Ze zijn echt mooooooooooooooooooooooooooooi
  donderdag 1 september 2005 @ 14:54:16 #108
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_30166754
quote:
[off topic]
He XL, ik vernam zojuist dat je gisteren op terras was, als ik dat had geweten was ik wel ff langsgewipt! Was in de Extase (disco night, yeah).

Vanavond 21:00 Electric Eel Shock (japanners met gitaren) in Little Devil, 4 euro. Meet u there???
[/off topic]

[offtopic]
Electric Eel Shock? Meesterlijk! In Breda of wat.. als ik dat ff wat eerder had geweten, ben vrij nameljik... alhoewel, tis een kleine 2 uur treinen, best wel te doen eigenlijk als ik om eenuurtje of 6 vertrek maargoed heb al afspraken gemaakt voor vanavond.. [/offtopic]

Terug ontopic, ik zou zeker even naar ThirtyTwo kijken sjors. Zijn erg licht en er zijn voor zover ik weet behoorlijk stijve modellen van. Wat ik ook gehoord heb is dat de buitenafmetingen van die schoenen relatief klein zijn zodat je met grote poten toch misschien wel op een smallere plank kunt, maar ik geloof niet dat jij 46+ hebt dus dan is het wat minder belangrijk

Edit: zie dat Thermo ook pro-ThirtyTwo is
Life's like music, get the rhythm..
pi_30166960
Ja zo pro dat ik van de pijn de mijne heb verkocht

Maar dat lag aan mijn voeten.. niet aan die heerlijke schoen!
  donderdag 1 september 2005 @ 15:02:47 #110
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_30167056
Misschien dat de schoenen te smal voor je waren, maar ik had dat nodig voor mijn smalle voeten Northwaves kon ik gestrikt en al door de verkoper (die ze dus echt strak kon strikken) bijna uitrekken

Owja, de Analog anon en Red site zouden vandaag online komen, maar doen het nog niet... Jongens, wakker worden! 1 september is 1 september heh!

[ Bericht 15% gewijzigd door NoComment op 01-09-2005 15:10:59 ]
pi_30167142
IK heb enorm smalle voeten daarom heb ik ze.
Net als Kentaro heb ik veel problemen met mijn enkels ( gescheurde enkelbanden etc )

Maar het verhaal is hier al voorbij gekomen, maatje 12 was gewoon net te klein.
Dagje boarden waren mijn tenen blauw.
Dus meten is niet altijd weten. En ook 2 uur indoor zegt nog niks.
  donderdag 1 september 2005 @ 16:14:42 #112
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30169535
quote:
[off topic]

[/off topic]
Het was terrasweer en het was gezellig. Dus ik was er ook.
Alles met Japan is goed, dus EES zal dat ook wel zijn. Die toko zit in de stationstraat toch? Alleen ik zou niet weten waar ik hem moet zoeken....
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 1 september 2005 @ 16:54:09 #113
72282 360sjors
King of the Hill
pi_30170840
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:14 schreef XL het volgende:

[..]

Het was terrasweer en het was gezellig. Dus ik was er ook.
Alles met Japan is goed, dus EES zal dat ook wel zijn. Die toko zit in de stationstraat toch? Alleen ik zou niet weten waar ik hem moet zoeken....
het zit inderdaad in de buurt van het station.. ff googlen, gegevens in je tomtom en je moet er wel kunnen komen
pi_30171000
Ik heb de burton 06 catagolus eindelijk binnen, eventjes genieten .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_30171123
* Thermo ook vandaag.

Moeders belde net dat er allemaal leuke dingen in stonden

Moeders

Ow en er lag ook iets langs uit oostenrijk te wachten op zijn baasje

pi_30171207
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:01 schreef Thermo het volgende:
* Thermo ook vandaag.

Moeders belde net dat er allemaal leuke dingen in stonden

Moeders

Ow en er lag ook iets langs uit oostenrijk te wachten op zijn baasje

Ja, het begint met de womans-sectie, dus straks tref je je moeder aan gehuld in een heel trendy Burton vest en uiteraard de Burton polsbandjes mogen niet ontbreken .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  donderdag 1 september 2005 @ 17:04:11 #117
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30171230
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:54 schreef 360sjors het volgende:

[..]

het zit inderdaad in de buurt van het station.. ff googlen, gegevens in je tomtom en je moet er wel kunnen komen
Ga jij sowieso of niet? Heb ik er andere bekenden...
Ben zo gaar als een klontje na gister en eergister
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_30171262
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:03 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ja, het begint met de womans-sectie, dus straks tref je je moeder aan gehuld in een heel trendy Burton vest en uiteraard de Burton polsbandjes mogen niet ontbreken .
Nee zo erg is het gelukkig nog niet, ze zat te kijken naar de boots en de jassen enzo
  donderdag 1 september 2005 @ 17:55:39 #119
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30172912
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:14 schreef beerke het volgende:

[..]

Image is everything

Ik moet trouwens eerlijk toegeven dat die Custom X er vreselijk goed uit ziet dit jaar. Vreselijk mooie plank waarvan ik het bijna jammer zou gaan vinden dat hij te smal is voor mijn voeten. Kentaro, gefeliciteerd met je aankoop.
Dan ga je toch een Baron ES testen? Moet ongeveer hetzelfde board zijn maar dan iets andere opdruk. Die baron es ziet er trouwens ook heel anders uit als je hem in het echt ziet
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_30173268
Zo weer thuis Mijn Cartels bij Thermo achtergelaten en nog even IRL over al het moois wat er te koop is kunnen ouwehoeren.

Gisteren nog wel even mijn nieuwe plankje in SZM getest, met een paar oude P1's. Heb niet zo zin om allerlei superlatieven te opnoemen maar wat een lekker board Dit heb ik al die tijd gemist na mijn Burton Dragon. Als ik tijd heb rij ik dit weekend nog een keer naar Landgraaf
  donderdag 1 september 2005 @ 18:14:34 #121
72282 360sjors
King of the Hill
pi_30173434
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:04 schreef XL het volgende:

[..]

Ga jij sowieso of niet? Heb ik er andere bekenden...
Ben zo gaar als een klontje na gister en eergister
Ben er zeker, voorts is Anneke er met een stel alcoholistische huisgenoten. True life boarder michiel (niet mich-e) is er ook met een van zijn matties.

Ben overigens zelf ook gaar, wat is dat toch met Tilburg

pi_30173990
Beter het snowboard meet idee weer eens boven halen.

Put your money where your mouth is idéé.

Incl bier
  donderdag 1 september 2005 @ 18:35:31 #123
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30174020
quote:
Op donderdag 1 september 2005 18:14 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Ben er zeker, voorts is Anneke er met een stel alcoholistische huisgenoten. True life boarder michiel (niet mich-e) is er ook met een van zijn matties.

Ben overigens zelf ook gaar, wat is dat toch met Tilburg

Ik ga een goede bodem bouwen en misschien kom ik wel. Er staat een zwaar weekend voor de deur. Ik zag kans om vanavond te herstellen.
pi_30174821
quote:
Op donderdag 1 september 2005 18:34 schreef Thermo het volgende:

Incl bier
Dan ben ik er bij .

Burton catalog vandaag gekregen, damn het lijkt de wehkamp gids wel zon formaat . Erg goed . RED ziet er ook weer nice uit;

.

Maar goed, als je nog een keertje weg wilt naar de sneeuw deze winter, dan gaat dat allemaal niet zo makklijk .
  vrijdag 2 september 2005 @ 01:11:19 #125
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_30187979
Die helm is wel ruig ja Daar zal ik waarschijnlijk ook aan gaan geloven dit seizoen. Wel zo verstandig misschien, m'n ouders hadden het er vorig jaar al over of het wel zo veilig is om over de pistes te raggen zonder enige vorm van bescherming

Probleem met dit soort dingen is dat je altijd achteraf denkt van 'had ik nou maar (...), en dan is het meestal te laat
  vrijdag 2 september 2005 @ 01:12:06 #126
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_30188000
quote:
Op donderdag 1 september 2005 18:34 schreef Thermo het volgende:

Incl bier
Waar spreken we af?
pi_30192103
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:14 schreef beerke het volgende:

[..]

Image is everything

Thanks, enne zoals Komakie zegt, dee Baron ES is eigenlijk gewoon een Custom X (mid)wide
  vrijdag 2 september 2005 @ 13:14:33 #128
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30199410
quote:
Op donderdag 1 september 2005 19:05 schreef pAin het volgende:

[..]

Dan ben ik er bij .

Burton catalog vandaag gekregen, damn het lijkt de wehkamp gids wel zon formaat . Erg goed . RED ziet er ook weer nice uit;

[afbeelding]

.

Maar goed, als je nog een keertje weg wilt naar de sneeuw deze winter, dan gaat dat allemaal niet zo makklijk .
Ziet er vet uit
Toch vind ik giro helmen lekkerder. Zitten gewoon lekkerder om mijn hoofd heen. Maar ja, das per persoon verschillend

Ik weet nu trouwens echt zeker dat ik de Baron ES wil gaan testen. ik gok dat het daarna ook kopen wordt. Ik heb die Transworld catalogus gekocht en je dan moet je eens kijken hoeveel rijders er met een Custom X rijden. Niet normaal meer. Als de Baron ES dan daadwerkelijk een wide custom X is, dan moet ik die zeker ff testen.
Niet dat ik zo zeer af ga op bekende mensen, maar als er zoveel zijn die daarop rijden, moet dat board toch wel iets bijzonders hebben
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_30199522
Staat in die transworld ook al Good Wood 06?
pi_30199873
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:55 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dan ga je toch een Baron ES testen? Moet ongeveer hetzelfde board zijn maar dan iets andere opdruk. Die baron es ziet er trouwens ook heel anders uit als je hem in het echt ziet
Ik zit toch zelf meer te denken aan de Nitro Darkhorse. Maar dat die Baron ES nagenoeg dezelfde plank is als de Custom X had ik al begrepen. Een test kan geen kwaad, toch? Godverdomme Beer, je hebt helemaal geen nieuw snowboard nodig. Hou nou eens op met jezelf te verheerlijken aan die mooie planken.
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  vrijdag 2 september 2005 @ 13:33:13 #131
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30200032
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 13:28 schreef beerke het volgende:

[..]

Ik zit toch zelf meer te denken aan de Nitro Darkhorse. Maar dat die Baron ES nagenoeg dezelfde plank is als de Custom X had ik al begrepen. Een test kan geen kwaad, toch? Godverdomme Beer, je hebt helemaal geen nieuw snowboard nodig. Hou nou eens op met jezelf te verheerlijken aan die mooie planken.
@Thermo: jep geloof van wel.

@Beerke: kut is dat he. Elk jaar hetzelfde probleem
pi_30200229
Kan je de Good Wood lijst niet even plaatsen?

*knippert met zijn ogen lief enzo*

pi_30202866
Omdat je zo lief met je ogen knippert en Kentaro het dinsdag al had vermeld op dit forum:
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 19:45 schreef Kentaro het volgende:
Elk jaar test Transworld www.twsnow.com honderden boards en komt met zijn top 10 van boards. De goodwood awards voor 2006 zijn:

men's boards: academy merit, atomic alibi, burton custom x , burton vapor, gnu rider's choice, lib tech traction, nitro team, rome agent, santa cruz seth hout, and the venue onyx.

women's boards: burton g twin, flow myriad, palmer halo, rome vinyl, santa cruz muse, and technine true love.

Dit jaar is geloof ik voor het eerst dat 1 merk met 2 boards in de (mens) top 10 staat. Deze test staat uitgebreid in het oktober issue, deze komt 1 sept uit.
Enfin, volgens mij zijn dit de Goodwood Awards voor aankomend seizoen.

En inderdaad Komakie, het is gewoon weer ieder jaar hetzelfde gedonder. Als jij die ES hebt getest verwacht ik natuurlijk wel een diepgaand verslag over die plank he.
pi_30206489
ah super thanks

Missed that one.

K2 had trouwens vorig jaar ook al 2 boards in de top10

[ Bericht 23% gewijzigd door Thermo op 02-09-2005 16:58:35 ]
pi_30210681
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:49 schreef Thermo het volgende:
ah super thanks

Missed that one.

K2 had trouwens vorig jaar ook al 2 boards in de top10
even checken.... inderdaad en ook nog 1 in de ladies top 10 ook.
  vrijdag 2 september 2005 @ 22:23:27 #136
71115 Rnej
I walk the line
pi_30215871
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:58 schreef beerke het volgende:
Omdat je zo lief met je ogen knippert en Kentaro het dinsdag al had vermeld op dit forum:
[..]

Enfin, volgens mij zijn dit de Goodwood Awards voor aankomend seizoen.

En inderdaad Komakie, het is gewoon weer ieder jaar hetzelfde gedonder. Als jij die ES hebt getest verwacht ik natuurlijk wel een diepgaand verslag over die plank he.
ik ook!

kga m sowieso testen als t testmodel binnen is
  vrijdag 2 september 2005 @ 23:55:14 #137
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30218171
ok ok ik zal ff een verslagje doen als ik het board getest heb
Als ik de T6 ook test zal ik hetzelfde met die wel ff doen. Maar weet nog niet zeker of ik die ga testen...
  vrijdag 2 september 2005 @ 23:55:14 #138
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30218172
fcuk dubbelposts
  zaterdag 3 september 2005 @ 03:00:01 #139
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30222122
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 23:55 schreef Komakie het volgende:
fcuk dubbelposts
n00b
  zaterdag 3 september 2005 @ 15:43:27 #140
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30231181
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 03:00 schreef XL het volgende:

[..]

n00b
ok ff n00bisch reageren

[n00bmodus]
Hey ik heb 2 x zoveel posts als jij hoor. dus ik weet niet of je het door hebt, maar jij bent de n00b. En als je geen n00b was dan zou je weten dat het gewoon zielig is om n00bz af te zeiken hoor....
[/n00bmodus]

Echt te leuk om je ff dom te gedragen
  zaterdag 3 september 2005 @ 16:00:30 #141
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30231606
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 15:43 schreef Komakie het volgende:

[..]

[n00bmodus]
Hey ik heb 2 x zoveel posts als jij hoor. dus ik weet niet of je het door hebt, maar jij bent de n00b. En als je geen n00b was dan zou je weten dat het gewoon zielig is om n00bz af te zeiken hoor....
[/n00bmodus]

Newbie
  zaterdag 3 september 2005 @ 22:01:01 #142
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30242115
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:00 schreef XL het volgende:

[..]

Newbie
  zaterdag 3 september 2005 @ 22:57:42 #143
72282 360sjors
King of the Hill
pi_30243779
omg, stfu
  zondag 4 september 2005 @ 03:04:57 #144
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30249836
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 22:57 schreef 360sjors het volgende:
omg, stfu
Roflmao !!!!!1!!!11!!!oneone!!!!!
pi_30256188
ontopic!
pi_30256551
quote:
Op zondag 4 september 2005 13:24 schreef Thermo het volgende:
ontopic!
bier!
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zondag 4 september 2005 @ 13:47:36 #147
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30256788
quote:
Op zondag 4 september 2005 13:38 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

bier!
  zondag 4 september 2005 @ 13:49:44 #148
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30256858

pi_30257327
quote:
Verkrachting van de staalrand, daar heb je je kratje voor .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zondag 4 september 2005 @ 14:34:03 #150
71115 Rnej
I walk the line
pi_30257985
edoch bier voor snowboarden is niet de manier

dan zwabber ik die berg af... not good :S
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: