wicked dudequote:Op donderdag 1 september 2005 10:32 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben daar rond de kerst een jaar of 10 geleden een stuk kraakbeen verloren. Daarvoor heb ik toen een paar dagen mogen rolstoelen en vervolgens nog 11 weekjes op krukken mogen huppelen.
Image is everythingquote:Op donderdag 1 september 2005 10:32 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben daar rond de kerst een jaar of 10 geleden een stuk kraakbeen verloren. Daarvoor heb ik toen een paar dagen mogen rolstoelen en vervolgens nog 11 weekjes op krukken mogen huppelen.
Stijf:quote:Op donderdag 1 september 2005 14:38 schreef 360sjors het volgende:
Ik ben een beetje rond aan het speuren naar nieuwe boots.. Mijn Northwaves zijn aan hevige slijtage ten onder aan het gaan. Ik wil een boot die zo licht mogelijk is en tevens zo stijf mogelijk (en ze mogen onder geen voorwaarde goed in Flow bindingen passen). Welke boots raden jullie me aan?
[offtopic]quote:Op donderdag 1 september 2005 14:38 schreef 360sjors het volgende:
[off topic]
He XL, ik vernam zojuist dat je gisteren op terras was, als ik dat had geweten was ik wel ff langsgewipt! Was in de Extase (disco night, yeah).
Vanavond 21:00 Electric Eel Shock (japanners met gitaren) in Little Devil, 4 euro. Meet u there???
[/off topic]
Ik ben een beetje rond aan het speuren naar nieuwe boots.. Mijn Northwaves zijn aan hevige slijtage ten onder aan het gaan. Ik wil een boot die zo licht mogelijk is en tevens zo stijf mogelijk (en ze mogen onder geen voorwaarde goed in Flow bindingen passen). Welke boots raden jullie me aan?
Het was terrasweer en het was gezellig. Dus ik was er ook.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:38 schreef 360sjors het volgende:
[off topic]
He XL, ik vernam zojuist dat je gisteren op terras was, als ik dat had geweten was ik wel ff langsgewipt! Was in de Extase (disco night, yeah).
Vanavond 21:00 Electric Eel Shock (japanners met gitaren) in Little Devil, 4 euro. Meet u there???
[/off topic]
het zit inderdaad in de buurt van het station.. ff googlen, gegevens in je tomtom en je moet er wel kunnen komenquote:Op donderdag 1 september 2005 16:14 schreef XL het volgende:
[..]
Het was terrasweer en het was gezellig. Dus ik was er ook.
Alles met Japan is goed, dus EES zal dat ook wel zijn. Die toko zit in de stationstraat toch? Alleen ik zou niet weten waar ik hem moet zoeken....
Ja, het begint met de womans-sectie, dus straks tref je je moeder aan gehuld in een heel trendy Burton vest en uiteraard de Burton polsbandjes mogen niet ontbrekenquote:Op donderdag 1 september 2005 17:01 schreef Thermo het volgende:
* Thermo ook vandaag.
Moeders belde net dat er allemaal leuke dingen in stonden
Moeders![]()
Ow en er lag ook iets langs uit oostenrijk te wachten op zijn baasje![]()
![]()
Ga jij sowieso of niet? Heb ik er andere bekenden...quote:Op donderdag 1 september 2005 16:54 schreef 360sjors het volgende:
[..]
het zit inderdaad in de buurt van het station.. ff googlen, gegevens in je tomtom en je moet er wel kunnen komen
Nee zo erg is het gelukkig nog niet, ze zat te kijken naar de boots en de jassen enzoquote:Op donderdag 1 september 2005 17:03 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, het begint met de womans-sectie, dus straks tref je je moeder aan gehuld in een heel trendy Burton vest en uiteraard de Burton polsbandjes mogen niet ontbreken.
Dan ga je toch een Baron ES testen? Moet ongeveer hetzelfde board zijn maar dan iets andere opdruk. Die baron es ziet er trouwens ook heel anders uit als je hem in het echt zietquote:Op donderdag 1 september 2005 12:14 schreef beerke het volgende:
[..]
Image is everything
Ik moet trouwens eerlijk toegeven dat die Custom X er vreselijk goed uit ziet dit jaar. Vreselijk mooie plank waarvan ik het bijna jammer zou gaan vinden dat hij te smal is voor mijn voeten. Kentaro, gefeliciteerd met je aankoop.
Ben er zeker, voorts is Anneke er met een stel alcoholistische huisgenoten. True life boarder michiel (niet mich-e) is er ook met een van zijn matties.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:04 schreef XL het volgende:
[..]
Ga jij sowieso of niet? Heb ik er andere bekenden...
Ben zo gaar als een klontje na gister en eergister
Ik ga een goede bodem bouwen en misschien kom ik wel. Er staat een zwaar weekend voor de deur. Ik zag kans om vanavond te herstellen.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:14 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Ben er zeker, voorts is Anneke er met een stel alcoholistische huisgenoten. True life boarder michiel (niet mich-e) is er ook met een van zijn matties.
Ben overigens zelf ook gaar, wat is dat toch met Tilburg![]()
![]()
Dan ben ik er bijquote:Op donderdag 1 september 2005 18:34 schreef Thermo het volgende:
Beter het snowboard meet idee weer eens boven halen.
Put your money where your mouth is idéé.
Incl bier![]()
Waar spreken we af?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:34 schreef Thermo het volgende:
Beter het snowboard meet idee weer eens boven halen.
Put your money where your mouth is idéé.
Incl bier![]()
Thanks, enne zoals Komakie zegt, dee Baron ES is eigenlijk gewoon een Custom X (mid)widequote:Op donderdag 1 september 2005 12:14 schreef beerke het volgende:
[..]
Image is everything
Ik moet trouwens eerlijk toegeven dat die Custom X er vreselijk goed uit ziet dit jaar. Vreselijk mooie plank waarvan ik het bijna jammer zou gaan vinden dat hij te smal is voor mijn voeten. Kentaro, gefeliciteerd met je aankoop.
Ziet er vet uitquote:Op donderdag 1 september 2005 19:05 schreef pAin het volgende:
[..]
Dan ben ik er bij.
Burton catalog vandaag gekregen, damn het lijkt de wehkamp gids wel zon formaat. Erg goed
. RED ziet er ook weer nice uit;
[afbeelding]![]()
.
Maar goed, als je nog een keertje weg wilt naar de sneeuw deze winter, dan gaat dat allemaal niet zo makklijk.
Ik zit toch zelf meer te denken aan de Nitro Darkhorse. Maar dat die Baron ES nagenoeg dezelfde plank is als de Custom X had ik al begrepen. Een test kan geen kwaad, toch? Godverdomme Beer, je hebt helemaal geen nieuw snowboard nodig. Hou nou eens op met jezelf te verheerlijken aan die mooie planken.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dan ga je toch een Baron ES testen? Moet ongeveer hetzelfde board zijn maar dan iets andere opdruk. Die baron es ziet er trouwens ook heel anders uit als je hem in het echt ziet
@Thermo: jep geloof van wel.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:28 schreef beerke het volgende:
[..]
Ik zit toch zelf meer te denken aan de Nitro Darkhorse. Maar dat die Baron ES nagenoeg dezelfde plank is als de Custom X had ik al begrepen. Een test kan geen kwaad, toch? Godverdomme Beer, je hebt helemaal geen nieuw snowboard nodig. Hou nou eens op met jezelf te verheerlijken aan die mooie planken.
Enfin, volgens mij zijn dit de Goodwood Awards voor aankomend seizoen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:45 schreef Kentaro het volgende:
Elk jaar test Transworld www.twsnow.com honderden boards en komt met zijn top 10 van boards. De goodwood awards voor 2006 zijn:
men's boards: academy merit, atomic alibi, burton custom x, burton vapor, gnu rider's choice, lib tech traction, nitro team, rome agent, santa cruz seth hout, and the venue onyx.
women's boards: burton g twin, flow myriad, palmer halo, rome vinyl, santa cruz muse, and technine true love.
Dit jaar is geloof ik voor het eerst dat 1 merk met 2 boards in de (mens) top 10 staat. Deze test staat uitgebreid in het oktober issue, deze komt 1 sept uit.
even checken.... inderdaad en ook nog 1 in de ladies top 10 ook.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:49 schreef Thermo het volgende:
ah super thanks
Missed that one.
K2 had trouwens vorig jaar ook al 2 boards in de top10
ik ook!quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:58 schreef beerke het volgende:
Omdat je zo lief met je ogen knippert en Kentaro het dinsdag al had vermeld op dit forum:
[..]
Enfin, volgens mij zijn dit de Goodwood Awards voor aankomend seizoen.
En inderdaad Komakie, het is gewoon weer ieder jaar hetzelfde gedonder. Als jij die ES hebt getest verwacht ik natuurlijk wel een diepgaand verslag over die plank he.
n00bquote:
ok ff n00bisch reagerenquote:
Newbiequote:Op zaterdag 3 september 2005 15:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
[n00bmodus]
Hey ik heb 2 x zoveel posts als jij hoor. dus ik weet niet of je het door hebt, maar jij bent de n00b. En als je geen n00b was dan zou je weten dat het gewoon zielig is om n00bz af te zeiken hoor....
[/n00bmodus]
![]()
quote:
Roflmao !!!!!1!!!11!!!oneone!!!!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:57 schreef 360sjors het volgende:
omg, stfu
bier!quote:Op zondag 4 september 2005 13:24 schreef Thermo het volgende:
ontopic!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |