Ik was trouwens niet in Rome. Florence en Genova.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:14 schreef Semisane het volgende:
Newfound? Was je je respect voor mij verloren?
Waarom denk je dat ik dat ooit voor je had.![]()
![]()
Daarom mogen de plebs ook wel met het OV komen hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:15 schreef creno het volgende:
PC Hooft straatik heb niet eens genoeg geld om daar te parkeren !
elke dag... + die van de HMH....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:15 schreef Ryan_R het volgende:
@ Cybart: Dat word dus de site in de gaten houden
Oh....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:18 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik was trouwens niet in Rome.
Niet geweest, maar Italie komt nog wel weer een keer....volgens jaar denk ik...als we niet naar Tokyo gaan that is.quote:Florence en Genova.![]()
Ja hoor...het gaat een keertje over de PC hooft...en meteen worden er aan alle kanten tvp's geplaatst. Mode-nicht.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:22 schreef tech het volgende:
tvp!
Waar?!quote:
neee,quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:32 schreef creno het volgende:
ik heb frans bauer op staan
lees verderquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:40 schreef Semisane het volgende:
Creno...je coole avater wordt in z'n geheel teniet gedaan door de opmerking dat je Frans Bauer op hebt staan.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:41 schreef TehRockstar het volgende:
Is dat niet van die clip met dat gevaarlijke omaatje in de auto met Madonna ofzo?
LOL laat cybart en ryan_r het maar niet horen, tis van belle perezquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:48 schreef petre86 het volgende:
wie is dime?
dime.. op zijn engels.. stuiver?
goedkope muziek?
ik ken alleen dat nieuwe nummer van haarquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:49 schreef creno het volgende:
[..]
LOL laat cybart en ryan_r het maar niet horen, tis van belle perez
Dime is het nummer waar zondag een clip voor werd opgenomen, maar dankzij de geweldige snelwegen.....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik ken alleen dat nieuwe nummer van haar
vive la nogwattes
klinkt heel zomers... maar ze staat nog niet op nr. 1 , dus ik heb nog ff tijd om te wennen toch?( of niet)
dat was toch omdat jij geen zin had om toll te betalenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:53 schreef creno het volgende:
[..]
Dime is het nummer waar zondag een clip voor werd opgenomen, maar dankzij de geweldige snelwegen.....![]()
heb hier al genoeg negatieve energie aan verspild
touchéquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:55 schreef anne1982 het volgende:
[..]touché![]()
dat was toch omdat jij geen zin had om toll te betalen
rel nichtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:55 schreef TehRockstar het volgende:
Wat een vreselijk kutnummer is dat Que Viva La Vida
Dat omaatje is op zich niet zo gevaarlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:41 schreef TehRockstar het volgende:
Is dat niet van die clip met dat gevaarlijke omaatje in de auto met Madonna ofzo?
Nog nooit gehoord.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:55 schreef TehRockstar het volgende:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord.
Navond iedereen
Veel plezierquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:01 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Lekkere avatar trouwens![]()
Ik ben er vandoor![]()
Het toont alleen maar aan dat hij smaak heeft.quote:
*aanhaaktquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:55 schreef TehRockstar het volgende:
iedereen heeft smaak.. zijn eigen smaak.. alleen soms verschilt ie nou eenmaal van die van jou .. that's the fun in lifequote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het toont alleen maar aan dat hij smaak heeft.
"Nee echt"quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
iedereen heeft smaak.. zijn eigen smaak.. alleen soms verschilt ie nou eenmaal van die van jou .. that's the fun in life
huhquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:07 schreef TehRockstar het volgende:
Pff, hippie-feelgood-gelul.Sommige mensen hebben geen smaak.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:07 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
"Nee echt""goh wist ik niet"
![]()
![]()
daar heb ik hier mijn personeel voorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:08 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga maar eens het vierpotige mirakel uitlaten voordat hij het huis onderschijt.
Nah kheb niks tegen die zangeres. Ken het liedje gewoon niet terwijl iedereen het zogenaamd over heeft. Net als bij Akcent - Kylie (overigens een schurftplaat zeg..damn). Zelfs m'n pa heeft dat liedje eerder gehoord dan ikquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
huh![]()
so you want me to talk dirty to ya?
well.. you vuige nepnichterige anti-belle perez en terechtding!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
daar heb ik hier mijn personeel voor
(oftewel.. pa is al wandelen met ons 4-potige mormeltje)
Wij hadden daar iemand voor.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik vind kylie wel een lekker nummer eigenlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nah kheb niks tegen die zangeres. Ken het liedje gewoon niet terwijl iedereen het zogenaamd over heeft. Net als bij Akcent - Kylie (overigens een schurftplaat zeg..damn). Zelfs m'n pa heeft dat liedje eerder gehoord dan ik. Nah ik volg de zogenaamde ''trends'' niet meer.
Hehe daar hou je wel van hequote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik vind kylie wel een lekker nummer eigenlijk
fout maar lekker
nastyquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:20 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe daar hou je wel van he![]()
![]()
paracetamolletje?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:23 schreef Semisane het volgende:
Heb een beetje hoofdpijn.....Zo'n sluimerende. Stom hoofd
Ja das nou het probleem...vind het nou net niet pijnlijk genoeg voor een paracetamolletje.....Ik heb de vreemde overtuiging dat als ik te vaak een medicijn slik dat ik daar resistent voor wordt. Dus slik ik bijna nooit iets.quote:
maar paracetamol is nietgevaarlijk voor je maag ( finimal en asperine wel..) bivendien zijn er onderzoeken die zeggen dat af en toe een pijnstiller juist goed voor je is.. tegen eventuele ontstekingen etc.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:27 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja das nou het probleem...vind het nou net niet pijnlijk genoeg voor een paracetamolletje.....Ik heb de vreemde overtuiging dat als ik te vaak een medicijn slik dat ik daar resistent voor wordt. Dus slik ik bijna nooit iets.(Dit is een beetje raar gezegd....vooral in een [heaumeau] topic
)
*herstelquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
Ja ach...ik laat wel voor me koken vanaaf terwijl ik asociaal op de bank ga hangen. [sub]Wellicht met een glaasje wijn erbij.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar paracetamol is nietgevaarlijk voor je maag ( finimal en asperine wel..) bivendien zijn er onderzoeken die zeggen dat af en toe een pijnstiller juist goed voor je is.. tegen eventuele ontstekingen etc.
en als je de hele dag nog moet...
naja.. hoofdmassage of warme douche kan ook helpen toch?
hij moet toch wat te doen hebben als bezigheidstherapie hequote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:31 schreef Semisane het volgende:
Kug gaat weer de roddel-queen spelen?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:49 schreef anne1982 het volgende:
@creno en KP
euhm![]()
Heb maar weer eens afgezegd
wie weet later nog eens.....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:58 schreef creno het volgende:
[..]
dus geen dikke negerlul voor jou ?
ik zie ook alleen een hamburger uit een bord foto!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:05 schreef anne1982 het volgende:
[..]
ligt het aan mij of zien jullie het ook niet??![]()
oh you!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:49 schreef anne1982 het volgende:
@creno en KP
euhm![]()
Heb maar weer eens afgezegd
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:54 schreef TehRockstar het volgende:
Stil stil!
't is dat m'n MSN spontaan ging aanmelden..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:03 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
tja ......
ben een beetje paranormaal begaafd!![]()
let op je taal gebruik!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:00 schreef TehRockstar het volgende:
Vlarp is keigeil!
uhm.. ja..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:00 schreef TehRockstar het volgende:
Vlarp is keigeil!
pizza is op hierquote:
...daar gaan m'n belastingcenten...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:20 schreef Weemz het volgende:
Zo.. op de uni hadden ze zeker geld te veel... Het hele rooster is afgedrukt op glossy-achtig papier!
Op de streams van BB kun je nu naar Talpa kijken (is een test). Ik denk dat ik de bende voor de zekerheid om half 10 al aanzet of zo, want best kans dat de boel om 10 uur plat gaatquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:49 schreef creno het volgende:
vanaf een uur of tien kunnen we bigbrother gaan kijken
groeten van Christèl en Rachèl en mij natuurlijk!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:22 schreef tech het volgende:
[..]
...daar gaan m'n belastingcenten...
Groeten terug!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:25 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
groeten van Christèl en Rachèl en mij natuurlijk!
wat is dat nou weer voor onzin?!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:30 schreef XMN8R het volgende:
yep, en dan heb ik het nog niet over Carpal Tunnel Syndrome dat je op kan lopen door teveel te F5-en...
plus, Danny vindt het niet zo leuk.
oeh! Dáár heeft Danny niet van terug!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:31 schreef creno het volgende:
ik zet de f4-knop wel op de plek van f5
dat krijg je door wringen enzo toch das toch meer een vrouwen kwaaltje?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:30 schreef XMN8R het volgende:
yep, en dan heb ik het nog niet over Carpal Tunnel Syndrome dat je op kan lopen door teveel te F5-en...
plus, Danny vindt het niet zo leuk.
ow? niet door F5-en? misschien komt het dan door het wapperen?!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:32 schreef keizerpinguin het volgende:
dat krijg je door wringen enzo toch das toch meer een vrouwen kwaaltje?
Let op: dat topic was vorige week 2 jaar oudquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:33 schreef Weemz het volgende:
Meent Danny dat nou? Watskeburt? Waarom?
Een 5-daagse cursus Wildwaterpunniken!quote:
*gilt van extase*quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:52 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Een 5-daagse cursus Wildwaterpunniken!
Binnenkort!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:54 schreef creno het volgende:
*gilt van extase*
en wanneer begint die cursus ?
met mij dus joeppie!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Binnenkort!
Mijn mensen zullen contact opnemen met jou mensen en dan komt het helemaal goed.
meid, roze staat jou echt gewéldig!quote:
whoehahahaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:58 schreef XMN8R het volgende:
[..]
meid, roze staat jou echt gewéldig!
Maar je hebt al wél weer drie posts in een homo-topic, én [HOMO] staat (weerquote:
*Keizerpinguin aanstoot*quote:
mm daar laat ik me niet over uit...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:20 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*Keizerpinguin aanstoot*
Het is er één he? ja he?!.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:28 schreef woutabest het volgende:
wtf?
Dit gaat dus over dat gezever over mij.
he heb je maar geblokt in mijn msn hou niet van valse nichten!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:31 schreef TehRockstar het volgende:
Goeiemorgen
Valse nichten?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:33 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
he heb je maar geblokt in mijn msn hou niet van valse nichten!![]()
sletje?!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Valse nichten?
Bloksletje gewoon
je vergat *kin afveeg* te quotenquote:
O god..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:08 schreef Sunjammer het volgende:
Jaja...
Ik ga wat anders doen tussen de sprookjesquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:18 schreef Ryan_R het volgende:
Wat een gezellige boel hier. Wie gaat er wie de kop inslaan tussen de sprookjes?![]()
Er is geen MediaMarkt op de Efteling hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:19 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga wat anders doen tussen de sprookjes
Ik wilde ook geen cd's gaan kopen wijsneusquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:20 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Er is geen MediaMarkt op de Efteling hoor.
soms moet je gewoon schijt hebben aan anderenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:21 schreef TehRockstar het volgende:
creno, zullen de mensen die die achtbaanfoto ook hebben gekocht blij mee zijn.
Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:23 schreef creno het volgende:
[..]
soms moet je gewoon schijt hebben aan anderen![]()
En links ziet u roodkapje en rechts....kunt u beter niet kijkenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga wat anders doen tussen de sprookjes
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:27 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
JaLeuk op de schoorsteenmantel, kijk, dat zijn Anita en Marjan en oh, kijk, twee tongende jongens.
![]()
Ik hoorde wel een ernstig verhaal van een vriend die in de efteling werktquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:30 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En links ziet u roodkapje en rechts....kunt u beter niet kijken![]()
Correct.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:51 schreef Ryan_R het volgende:
Avond
Deel het met uw nieuwsgierige medemensquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik hoorde wel een ernstig verhaal van een vriend die in de efteling werkt
Neuh.. het was ranzigquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:33 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Deel het met uw nieuwsgierige medemens![]()
Ja, maar dan wel permanent.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eerst SJ, nu jij nog...
Willen jullie me echt weg hebben?
Ik zal wel zorgen dat ze jou naast Carlo en Irene in Madam Tousaud zetten..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel permanent.
Misschien wordt je in de Efteling wel liefdevol opgenomen in het Volk van Laaf.
Waar?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zal wel zorgen dat ze jou naast Carlo en Irene in Madam Tousaud zetten..
Iets met publieke toiletten, daar uitkomen, mondhoeken afvegen en armen.. en snel weglopenquote:
Die ranzige hetero's altijd.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Iets met publieke toiletten, daar uitkomen, mondhoeken afvegen en armen.. en snel weglopen
nee blijf!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eerst SJ, nu jij nog...
Willen jullie me echt weg hebben?
Het was een homoseksuele medewerker van de eftelingquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die ranzige hetero's altijd.
Het was vast hoge nood.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het was een homoseksuele medewerker van de efteling
Die uit een publiek toilet kwam met een gast? Had ie hem niet gewoon in zijn kantoortje kunnen nemenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
wie? Patrick?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Iets met publieke toiletten, daar uitkomen, mondhoeken afvegen en armen.. en snel weglopen
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:42 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Die uit een publiek toilet kwam met een gast? Had ie hem niet gewoon in zijn kantoortje kunnen nemen
Eigenlijk helemaal niks..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:44 schreef Sunjammer het volgende:
Wat heb je tegen mij en SAJ Vlarp?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:45 schreef creno het volgende:
[..]
![]()
dat doe je toch niet in het toilet !
daar is het spookslot voor
oh daarom wilde jij en Ryan_r het spookhuis in ...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:45 schreef creno het volgende:
[..]
![]()
dat doe je toch niet in het toilet !
daar is het spookslot voor
rocky ging toch meequote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
als ik weer meega probeer ik ergens een dood kind op de kop te tikken en leg die in het sprookjesbos
Nu nog wel jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:53 schreef TehRockstar het volgende:
Ik leef nog hoor, en daar komt niks van in!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
als ik weer meega probeer ik ergens een dood kind op de kop te tikken en leg die in het sprookjesbos
Ga je me op mn bek slaan met een laaf?quote:
Gaat SJ mee naar de Efteling?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:57 schreef Sunjammer het volgende:
*lalala*
nee verzuipen in het waterorgelquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ga je me op mn bek slaan met een laaf?
Nee, met het toverstafje van de feequote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ga je me op mn bek slaan met een laaf?
hatsiekiedokiedeequote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:00 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nee, met het toverstafje van de fee![]()
quote:
Het waterorgel is stuk!quote:
'k zal die tering toverfee d'r zweeftoutje doorknippen terwijl ze op 5 meter hoog hangtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:00 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nee, met het toverstafje van de fee![]()
Hmmm... dunno yet. Kan ik nu weinig over zeggen eigenlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Woensdag 12 oktober zo goed als zeker...
*ziet voor zichquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
'k zal die tering toverfee d'r zweeftoutje doorknippen terwijl ze op 5 meter hoog hangt
heb je daar een spookslot voor nodig?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
wat een feest, kan ik in het spookslot spoken
Zolang je creno en _r niet stoort.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
wat een feest, kan ik in het spookslot spoken
neeeeee!!!!!!!!!!! da mag niet!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
'k zal die tering toverfee d'r zweeftoutje doorknippen terwijl ze op 5 meter hoog hangt
Valt ze bovenop Hans Anders... zitten we alleen nog met K3quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:07 schreef Vlarp het volgende:
Misschien omdat ik een schurfthekel aan dat soort parken heb?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waarom kom jij ook niet?
Je hebt toch niks beters te doen
Ergernis voorstelling..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:10 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
neeeeee!!!!!!!!!!! da mag niet!!!![]()
Jij hebt er alleen maar een hekel aan omdat de rest het wel leuk vindt!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Misschien omdat ik een schurfthekel aan dat soort parken heb?
Je gaat toch voor de gezelligheid?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Misschien omdat ik een schurfthekel aan dat soort parken heb?
gaan we je eerst dronken voeren en dan naar de sprookjes show en daarna je bru.......quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ergernis voorstelling..
Al had ik dronken geweest had het misschien nog toleerbaar geweest
"we" ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:13 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
gaan we je eerst dronken voeren en dan naar de sprookjes show en daarna je bru.......![]()
met een bordje: vanaf hier nog 45 minutenquote:
Nee zo erg ben ik nog ook weer niet. Ik gun anderen hun plezier, maar zo'n park is gewoon niks voor mij.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:12 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Jij hebt er alleen maar een hekel aan omdat de rest het wel leuk vindt!
uit de piraña gooien danquote:
En wie gaat me die gezelligheid geven dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je gaat toch voor de gezelligheid?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:15 schreef XMN8R het volgende:
[..]
met een bordje: vanaf hier nog 45 minuten.
Ik ben gezellig..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En wie gaat me die gezelligheid geven dan?
met zijn kontje op het puntje van de Pagode prikkenquote:
Nu doe je net of het één grote kroeg is daar.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben gezellig..
en ze hebben ook bier in de efteling
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:09 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
heb je daar een spookslot voor nodig?
Niet dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nu doe je net of het één grote kroeg is daar.
oohhhhh zijn maagdelijke kontjequote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:18 schreef XMN8R het volgende:
[..]
met zijn kontje op het puntje van de Pagode prikken.
misschien is het inderdaad beter als jij de boel eerst effe oprektquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:24 schreef keizerpinguin het volgende:
oohhhhh zijn maagdelijke kontje![]()
Hey, we gaan niet met mijn reet in de weer.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:18 schreef XMN8R het volgende:
[..]
met zijn kontje op het puntje van de Pagode prikken.
Die gast durft dadelijk niet eens meer te komen met al die vunzige praatjesquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:29 schreef XMN8R het volgende:
[..]
misschien is het inderdaad beter als jij de boel eerst effe oprekt.
Wij zijn toch homoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:30 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Die gast durft dadelijk niet eens meer te komen met al die vunzige praatjes
Welke zender??quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:04 schreef creno het volgende:
ik vind nu al dat die kerel met z'n kunstbeen teveel praat, ik heb nu al tig keer gehoord dat ie een douche-been heeft en gescheiden is
hahaha niet op tv maar op internetquote:
quote:
uhuhquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:21 schreef creno het volgende:
ze riepen "rocky" in het big brother huis !
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:47 schreef petre86 het volgende:
de BB-addicts zijn nu echt 24/24u alles aan het volgen?
tsssk.. nog niks gezien heeft vanwege werk
we zouden eigenlijk naar de efteling gaan, maar door het weer zal dat wel niet doorgaan...quote:
alweeeeeer efteling?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:55 schreef creno het volgende:
[..]
we zouden eigenlijk naar de efteling gaan, maar door het weer zal dat wel niet doorgaan...
dus dan maar lekker lang BB kijken
dit keer met mijn nichtje die net 1 jaar is. Maar we gaan niet met een klein kind door de regen sjouwen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
alweeeeeer efteling?
wordt je daar niet moe van?
of sta je iedere keer verbaasd bij die ezel die goud uitpoept?
waarna je ryan_r er naast zet om te kijken of hij hetzelfde doet..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |