ikke sta er helemaal niet tussen?!quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:01 schreef XMN8R het volgende:
TUSSENSTANDJE: (meld het maar even als je in het verkeerde rubriekje staat)
Wie gaan er WEL mee? (7x)Vlarp
XMN8R
anne1982
Creno
CrazyDutchPunk
wonderer
Cazman
Wie gaan er waarschijnlijk WEL mee? (5x)xman
wizarddragon
Weemz
Petre86
Andyvie
Wie gaan er waarschijnlijk NIET mee? (2x)Freek_mst
AnGabhar
Wie gaan er NIET mee? (2x)Great_Expectations
Kugari-Ken
[..]
En dan de polls: wanneer gaan we naar de Efteling?
6x doordeweeks
3x in het weekend
2x helemaal niet
0x 28 september 2005
1x 05 oktober 2005
5x 12 oktober 2005
4x alle data zijn goed
4x alle data zijn kut
Waar bleef je nou?quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:29 schreef keizerpinguin het volgende:
¤ 24 ,- als je het mij laat regelen en met groepskorting nog minder![]()
Je had je nog niet aangemeld in dit topicquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:32 schreef keizerpinguin het volgende:
ikke sta er helemaal niet tussen?!ik word vergeten
ik mag gewoon niet mee
![]()
pppffff BIG DEAL !!
ik ben in mijn ééntje het lelijke alleentje was ik maar een tweetje dan was ik niet zo alleen!![]()
en ik moest nog wel mee als reisleidster enzo
pakje terug stuur doe
quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:29 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
¤ 24 ,- als je het mij laat regelen en met groepskorting nog minder![]()
Bij dezequote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:48 schreef Cazman het volgende:
je komt pas in het lijstje wanneer je je aanmeldt!!!!![]()
Waarom is Joosteh nog niet in dit topic gespot?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:48 schreef Cazman het volgende:
je komt pas in het lijstje wanneer je je aanmeldt!!!!![]()
pakje! het is een PAKJE!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:22 schreef keizerpinguin het volgende:
als ik onverhoopt niet kan geef ik het stokje over aan Creno!!
Gewoon komen jijquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:26 schreef Blubberzwijn het volgende:
zucht en steun.. een efteling meet..
the horror... THE HORROR!!
Doe toch niet zo negatief, da's toch kei leuk man, zo'n Efteling meet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:26 schreef Blubberzwijn het volgende:
Je bent een janksmoel!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:26 schreef Blubberzwijn het volgende:
Zeikerd. Vanavond ben ik in Ede. Ik vind je wel!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:26 schreef Blubberzwijn het volgende:
Hij wil niet mee. En wie is nou weer mysteryguest. Weer iemand die alles en iedereen wil verrassen op de meet of zo? Of durft ie niet te zeggen wie hij is?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:08 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Waarom is Joosteh nog niet in dit topic gespot?
Je komt gewoon. Tilburg was ook leuk, tenslotte.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:55 schreef Waxxer het volgende:
Wel....... niet....... wel........ niet......
Ik gooi er nog een duppie om. Of hoe zeg je dat.
Jij gaat ook bij de "zeker aanwezig"lijstquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:55 schreef Waxxer het volgende:
*duppie geef*quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:55 schreef Waxxer het volgende:
't gaat om de gezelligheidquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:42 schreef xman het volgende:
Kunnen we niet naar SixFlags ofzo...de Efteling heb ik nu wel 100x gezien..
tatata tatata tadadaaaaa.
Nee joh! Ben je gek ofzo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:47 schreef Waxxer het volgende:Ik MOET zelfs??
Naja, als ik echt geen rooie rotcent heb, bewaak ik de rugtasjes wel bij de ingang....
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:00 schreef xman het volgende:
[..]
Nee joh! Ben je gek ofzo?
Nee we betalen de entree wel en dan mag je ze gewoon voor ons meedragen. Stel je voor dat ik helemaal naar de ingang moet gaan om iets uit m'n tas te pakken!![]()
...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dan bel je mij mobiel, en dan geef ik de bewuste tas aan een Eftelingelfjeshulpje, en dan zeg ik: deze tas moet naar die brede, gespierde, joviale, sociale, stoere Amstedamse gozert die bij Lange Jan staat te wachten!
Zolang je 'm niet in m'n lies drukt....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hmm dan richt ik niet naar je mond![]()
*Naar kermis rent*quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zolang je 'm niet in m'n lies drukt....
Awww, net als de vorige bij die schoolklas bedoel je? 17 kleine kinderen die tegen één jongetje "let jij op de tassen" riepen en vervolgens alle kanten op renden. En dat jongetje keek toen heel sip voor zich uit, twijfelde even en rende toen ook hard weg, alle tassen onbewaakt achterlatend.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:47 schreef Waxxer het volgende:Ik MOET zelfs??
Naja, als ik echt geen rooie rotcent heb, bewaak ik de rugtasjes wel bij de ingang....
jij én je vriendje?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gooi mij maar op de wellicht lijst.
Voor de beruchte twijfelkontjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:14 schreef xman het volgende:
Waarom bestaat het wellicht lijstje eigenlijk?
Ja! en jij bent geen twijfelkontje, dus meld jezelf en je vriendje maar snel aan!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |