oohhhhh zijn maagdelijke kontjequote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:18 schreef XMN8R het volgende:
[..]
met zijn kontje op het puntje van de Pagode prikken.
misschien is het inderdaad beter als jij de boel eerst effe oprektquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:24 schreef keizerpinguin het volgende:
oohhhhh zijn maagdelijke kontje![]()
Hey, we gaan niet met mijn reet in de weer.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:18 schreef XMN8R het volgende:
[..]
met zijn kontje op het puntje van de Pagode prikken.
Die gast durft dadelijk niet eens meer te komen met al die vunzige praatjesquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:29 schreef XMN8R het volgende:
[..]
misschien is het inderdaad beter als jij de boel eerst effe oprekt.
Wij zijn toch homoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:30 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Die gast durft dadelijk niet eens meer te komen met al die vunzige praatjes
Welke zender??quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:04 schreef creno het volgende:
ik vind nu al dat die kerel met z'n kunstbeen teveel praat, ik heb nu al tig keer gehoord dat ie een douche-been heeft en gescheiden is
hahaha niet op tv maar op internetquote:
quote:
uhuhquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:21 schreef creno het volgende:
ze riepen "rocky" in het big brother huis !
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:47 schreef petre86 het volgende:
de BB-addicts zijn nu echt 24/24u alles aan het volgen?
tsssk.. nog niks gezien heeft vanwege werk
we zouden eigenlijk naar de efteling gaan, maar door het weer zal dat wel niet doorgaan...quote:
alweeeeeer efteling?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:55 schreef creno het volgende:
[..]
we zouden eigenlijk naar de efteling gaan, maar door het weer zal dat wel niet doorgaan...
dus dan maar lekker lang BB kijken
dit keer met mijn nichtje die net 1 jaar is. Maar we gaan niet met een klein kind door de regen sjouwen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
alweeeeeer efteling?
wordt je daar niet moe van?
of sta je iedere keer verbaasd bij die ezel die goud uitpoept?
waarna je ryan_r er naast zet om te kijken of hij hetzelfde doet..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |