quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:41 schreef TehRockstar het volgende:
Is dat niet van die clip met dat gevaarlijke omaatje in de auto met Madonna ofzo?
LOL laat cybart en ryan_r het maar niet horen, tis van belle perezquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:48 schreef petre86 het volgende:
wie is dime?
dime.. op zijn engels.. stuiver?
goedkope muziek?
ik ken alleen dat nieuwe nummer van haarquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:49 schreef creno het volgende:
[..]
LOL laat cybart en ryan_r het maar niet horen, tis van belle perez
Dime is het nummer waar zondag een clip voor werd opgenomen, maar dankzij de geweldige snelwegen.....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik ken alleen dat nieuwe nummer van haar
vive la nogwattes
klinkt heel zomers... maar ze staat nog niet op nr. 1 , dus ik heb nog ff tijd om te wennen toch?( of niet)
dat was toch omdat jij geen zin had om toll te betalenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:53 schreef creno het volgende:
[..]
Dime is het nummer waar zondag een clip voor werd opgenomen, maar dankzij de geweldige snelwegen.....![]()
heb hier al genoeg negatieve energie aan verspild
touchéquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:55 schreef anne1982 het volgende:
[..]touché![]()
dat was toch omdat jij geen zin had om toll te betalen
rel nichtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:55 schreef TehRockstar het volgende:
Wat een vreselijk kutnummer is dat Que Viva La Vida
Dat omaatje is op zich niet zo gevaarlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:41 schreef TehRockstar het volgende:
Is dat niet van die clip met dat gevaarlijke omaatje in de auto met Madonna ofzo?
Nog nooit gehoord.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:55 schreef TehRockstar het volgende:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord.
Navond iedereen
Veel plezierquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:01 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Lekkere avatar trouwens![]()
Ik ben er vandoor![]()
Het toont alleen maar aan dat hij smaak heeft.quote:
*aanhaaktquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:55 schreef TehRockstar het volgende:
iedereen heeft smaak.. zijn eigen smaak.. alleen soms verschilt ie nou eenmaal van die van jou .. that's the fun in lifequote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het toont alleen maar aan dat hij smaak heeft.
"Nee echt"quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
iedereen heeft smaak.. zijn eigen smaak.. alleen soms verschilt ie nou eenmaal van die van jou .. that's the fun in life
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |