quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:07 schreef TehRockstar het volgende:
Pff, hippie-feelgood-gelul.Sommige mensen hebben geen smaak.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:07 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
"Nee echt""goh wist ik niet"
![]()
![]()
daar heb ik hier mijn personeel voorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:08 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga maar eens het vierpotige mirakel uitlaten voordat hij het huis onderschijt.
Nah kheb niks tegen die zangeres. Ken het liedje gewoon niet terwijl iedereen het zogenaamd over heeft. Net als bij Akcent - Kylie (overigens een schurftplaat zeg..damn). Zelfs m'n pa heeft dat liedje eerder gehoord dan ikquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
huh![]()
so you want me to talk dirty to ya?
well.. you vuige nepnichterige anti-belle perez en terechtding!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
daar heb ik hier mijn personeel voor
(oftewel.. pa is al wandelen met ons 4-potige mormeltje)
Wij hadden daar iemand voor.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik vind kylie wel een lekker nummer eigenlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nah kheb niks tegen die zangeres. Ken het liedje gewoon niet terwijl iedereen het zogenaamd over heeft. Net als bij Akcent - Kylie (overigens een schurftplaat zeg..damn). Zelfs m'n pa heeft dat liedje eerder gehoord dan ik. Nah ik volg de zogenaamde ''trends'' niet meer.
Hehe daar hou je wel van hequote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik vind kylie wel een lekker nummer eigenlijk
fout maar lekker
nastyquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:20 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe daar hou je wel van he![]()
![]()
paracetamolletje?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:23 schreef Semisane het volgende:
Heb een beetje hoofdpijn.....Zo'n sluimerende. Stom hoofd
Ja das nou het probleem...vind het nou net niet pijnlijk genoeg voor een paracetamolletje.....Ik heb de vreemde overtuiging dat als ik te vaak een medicijn slik dat ik daar resistent voor wordt. Dus slik ik bijna nooit iets.quote:
maar paracetamol is nietgevaarlijk voor je maag ( finimal en asperine wel..) bivendien zijn er onderzoeken die zeggen dat af en toe een pijnstiller juist goed voor je is.. tegen eventuele ontstekingen etc.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:27 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja das nou het probleem...vind het nou net niet pijnlijk genoeg voor een paracetamolletje.....Ik heb de vreemde overtuiging dat als ik te vaak een medicijn slik dat ik daar resistent voor wordt. Dus slik ik bijna nooit iets.(Dit is een beetje raar gezegd....vooral in een [heaumeau] topic
)
*herstelquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
Ja ach...ik laat wel voor me koken vanaaf terwijl ik asociaal op de bank ga hangen. [sub]Wellicht met een glaasje wijn erbij.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar paracetamol is nietgevaarlijk voor je maag ( finimal en asperine wel..) bivendien zijn er onderzoeken die zeggen dat af en toe een pijnstiller juist goed voor je is.. tegen eventuele ontstekingen etc.
en als je de hele dag nog moet...
naja.. hoofdmassage of warme douche kan ook helpen toch?
hij moet toch wat te doen hebben als bezigheidstherapie hequote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:31 schreef Semisane het volgende:
Kug gaat weer de roddel-queen spelen?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:49 schreef anne1982 het volgende:
@creno en KP
euhm![]()
Heb maar weer eens afgezegd
wie weet later nog eens.....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:58 schreef creno het volgende:
[..]
dus geen dikke negerlul voor jou ?
ik zie ook alleen een hamburger uit een bord foto!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:05 schreef anne1982 het volgende:
[..]
ligt het aan mij of zien jullie het ook niet??![]()
oh you!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:49 schreef anne1982 het volgende:
@creno en KP
euhm![]()
Heb maar weer eens afgezegd
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:54 schreef TehRockstar het volgende:
Stil stil!
't is dat m'n MSN spontaan ging aanmelden..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:03 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
tja ......
ben een beetje paranormaal begaafd!![]()
let op je taal gebruik!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:00 schreef TehRockstar het volgende:
Vlarp is keigeil!
uhm.. ja..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:00 schreef TehRockstar het volgende:
Vlarp is keigeil!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |