quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:28 schreef woutabest het volgende:
wtf?
Dit gaat dus over dat gezever over mij.
he heb je maar geblokt in mijn msn hou niet van valse nichten!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:31 schreef TehRockstar het volgende:
Goeiemorgen
Valse nichten?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:33 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
he heb je maar geblokt in mijn msn hou niet van valse nichten!![]()
sletje?!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Valse nichten?
Bloksletje gewoon
je vergat *kin afveeg* te quotenquote:
O god..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:08 schreef Sunjammer het volgende:
Jaja...
Ik ga wat anders doen tussen de sprookjesquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:18 schreef Ryan_R het volgende:
Wat een gezellige boel hier. Wie gaat er wie de kop inslaan tussen de sprookjes?![]()
Er is geen MediaMarkt op de Efteling hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:19 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga wat anders doen tussen de sprookjes
Ik wilde ook geen cd's gaan kopen wijsneusquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:20 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Er is geen MediaMarkt op de Efteling hoor.
soms moet je gewoon schijt hebben aan anderenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:21 schreef TehRockstar het volgende:
creno, zullen de mensen die die achtbaanfoto ook hebben gekocht blij mee zijn.
Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:23 schreef creno het volgende:
[..]
soms moet je gewoon schijt hebben aan anderen![]()
En links ziet u roodkapje en rechts....kunt u beter niet kijkenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga wat anders doen tussen de sprookjes
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:27 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
JaLeuk op de schoorsteenmantel, kijk, dat zijn Anita en Marjan en oh, kijk, twee tongende jongens.
![]()
Ik hoorde wel een ernstig verhaal van een vriend die in de efteling werktquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:30 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En links ziet u roodkapje en rechts....kunt u beter niet kijken![]()
Correct.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:51 schreef Ryan_R het volgende:
Avond
Deel het met uw nieuwsgierige medemensquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik hoorde wel een ernstig verhaal van een vriend die in de efteling werkt
Neuh.. het was ranzigquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:33 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Deel het met uw nieuwsgierige medemens![]()
Ja, maar dan wel permanent.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eerst SJ, nu jij nog...
Willen jullie me echt weg hebben?
Ik zal wel zorgen dat ze jou naast Carlo en Irene in Madam Tousaud zetten..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel permanent.
Misschien wordt je in de Efteling wel liefdevol opgenomen in het Volk van Laaf.
Waar?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zal wel zorgen dat ze jou naast Carlo en Irene in Madam Tousaud zetten..
Iets met publieke toiletten, daar uitkomen, mondhoeken afvegen en armen.. en snel weglopenquote:
Die ranzige hetero's altijd.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Iets met publieke toiletten, daar uitkomen, mondhoeken afvegen en armen.. en snel weglopen
nee blijf!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eerst SJ, nu jij nog...
Willen jullie me echt weg hebben?
Het was een homoseksuele medewerker van de eftelingquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die ranzige hetero's altijd.
Het was vast hoge nood.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het was een homoseksuele medewerker van de efteling
Die uit een publiek toilet kwam met een gast? Had ie hem niet gewoon in zijn kantoortje kunnen nemenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
wie? Patrick?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Iets met publieke toiletten, daar uitkomen, mondhoeken afvegen en armen.. en snel weglopen
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:42 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Die uit een publiek toilet kwam met een gast? Had ie hem niet gewoon in zijn kantoortje kunnen nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |