...daar gaan m'n belastingcenten...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:20 schreef Weemz het volgende:
Zo.. op de uni hadden ze zeker geld te veel... Het hele rooster is afgedrukt op glossy-achtig papier!
Op de streams van BB kun je nu naar Talpa kijken (is een test). Ik denk dat ik de bende voor de zekerheid om half 10 al aanzet of zo, want best kans dat de boel om 10 uur plat gaatquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:49 schreef creno het volgende:
vanaf een uur of tien kunnen we bigbrother gaan kijken
groeten van Christèl en Rachèl en mij natuurlijk!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:22 schreef tech het volgende:
[..]
...daar gaan m'n belastingcenten...
Groeten terug!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:25 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
groeten van Christèl en Rachèl en mij natuurlijk!
wat is dat nou weer voor onzin?!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:30 schreef XMN8R het volgende:
yep, en dan heb ik het nog niet over Carpal Tunnel Syndrome dat je op kan lopen door teveel te F5-en...
plus, Danny vindt het niet zo leuk.
oeh! Dáár heeft Danny niet van terug!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:31 schreef creno het volgende:
ik zet de f4-knop wel op de plek van f5
dat krijg je door wringen enzo toch das toch meer een vrouwen kwaaltje?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:30 schreef XMN8R het volgende:
yep, en dan heb ik het nog niet over Carpal Tunnel Syndrome dat je op kan lopen door teveel te F5-en...
plus, Danny vindt het niet zo leuk.
ow? niet door F5-en? misschien komt het dan door het wapperen?!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:32 schreef keizerpinguin het volgende:
dat krijg je door wringen enzo toch das toch meer een vrouwen kwaaltje?
Let op: dat topic was vorige week 2 jaar oudquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:33 schreef Weemz het volgende:
Meent Danny dat nou? Watskeburt? Waarom?
Een 5-daagse cursus Wildwaterpunniken!quote:
*gilt van extase*quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:52 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Een 5-daagse cursus Wildwaterpunniken!
Binnenkort!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:54 schreef creno het volgende:
*gilt van extase*
en wanneer begint die cursus ?
met mij dus joeppie!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Binnenkort!
Mijn mensen zullen contact opnemen met jou mensen en dan komt het helemaal goed.
meid, roze staat jou echt gewéldig!quote:
whoehahahaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:58 schreef XMN8R het volgende:
[..]
meid, roze staat jou echt gewéldig!
Maar je hebt al wél weer drie posts in een homo-topic, én [HOMO] staat (weerquote:
*Keizerpinguin aanstoot*quote:
mm daar laat ik me niet over uit...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:20 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*Keizerpinguin aanstoot*
Het is er één he? ja he?!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |