Nou geweldig! Ik vond de door mij verzonnen titel toch mooier!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:38 schreef Yeahinho het volgende:
Helaas, 1 seconde te laat.
en de mijne heeft een veel mooiere TT![]()
![]()
![]()
De jouwe kan mooi op slot!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:38 schreef Yeahinho het volgende:
Helaas, 1 seconde te laat.
en de mijne heeft een veel mooiere TT![]()
![]()
![]()
Welke was dat dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:39 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Nou geweldig! Ik vond de door mij verzonnen titel toch mooier!
Nummer 31 had de titel "we zullen samen winnen en verliezen" dus ik vond "maar we zullen nooit voor een ander clubke kiezen" veel leuker als " we've got the powel"quote:
Die was inderdaad goed ja, ik had eigenlijk fok the powel in gedachte.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:44 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Nummer 31 had de titel "we zullen samen winnen en verliezen" dus ik vond "maar we zullen nooit voor een ander clubke kiezen" veel leuker als " we've got the powel"
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:46 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Die was inderdaad goed ja, ik had eigenlijk fok the powel in gedachte.![]()
Ik hoop van wel. Top-thuis moet normaal te doen zijn. Hopelijk met Leitoe in de basis.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:39 schreef TheVulture het volgende:
Vrijdag de derby tegen TOP, ben benieuwd of we de derde zege op rij kunnen pakken
Nou zat ik trouwens bijna naast jou, maar ik dacht eigenlijk dat jij een andere was van de drie die in Emmen waren. Nu weet ik dus echt wie je bent.quote:
Leitoe vond ik het ook niet slecht doen, alleen wil hij te geforceerd zijn eigen bewijzen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik hoop van wel. Top-thuis moet normaal te doen zijn. Hopelijk met Leitoe in de basis.
Ja ik kwam er net dus ook achter! Weet nu dus ook wie jij bent! Ik was dus die rooiequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:53 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Nou zat ik trouwens bijna naast jou, maar ik dacht eigenlijk dat jij een andere was van de drie die in Emmen waren. Nu weet ik dus echt wie je bent.
Ik ben toch ook wel heel benieuwd wie er achter CMT schuil gaat, maar die zat gisteren volgens Robbie niet op het uitvak.
gheghequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:58 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ja ik kwam er net dus ook achter! Weet nu dus ook wie jij bent! Ik was dus die rooie![]()
Leitoe vind ik een prima aankoop. Ruim voor zijn transfer riep ik ook al dat ze Leitoe en Zuidam moesten halen van Utrecht. Cas werkt misschien wel harder dan Leitoe, ik vind Leitoe de betere voetballer. Verdedigend is Cas misschien beter, al vind ik Cas echt heel matig tot nu toe dit seizoen. Ach ja, valt er in elk geval wat te kiezen voor Bos.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:55 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Leitoe vond ik het ook niet slecht doen, alleen wil hij te geforceerd zijn eigen bewijzen.
Ik denk als hij een paar keer het vertrouwen krijgt van Bos, hij van meer waarde kan zijn als Cas, alhoewel Cas zijn eigen wel kapot werkt en mee terugverdedigd, dat zie ik Leitoe niet zo snel doen.
Als het niet mijn clubje was geweest had ik er ook wel om kunnen lachen, maar nu niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Misschien wordt ie wel topscorer van de GGD dit jaar, zou helemaal een grap zijn.
Overigens ben ik het met jullie eens dat het een waardeloze speler is hoor, maar het blijft toch komisch.
Voor een miljoentje of 3 naar Feyenoord, die hebben geld en een spits nodig als Kuyt naar Liverpool vertrekt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:07 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Als het niet mijn clubje was geweest had ik er ook wel om kunnen lachen, maar nu niet.
Ik hoop wel dat hij zo blijft voetballen zodat hij misschien in de winterstop nog voor een leuk bedragje wordt verkocht.
Jij gelooft nog in sprookjesquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Voor een miljoentje of 3 naar Feyenoord, die hebben geld en een spits nodig als Kuyt naar Liverpool vertrekt.
sarˇcasˇme (het ~)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:18 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Jij gelooft nog in sprookjes![]()
Met jou weet je maar nooit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
sarˇcasˇme (het ~)
1 bittere, bijtende spot
Transfervrij naar Spakenburg zou al heel wat zijn.
Zie mijn Nostradamus-topicquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Misschien wordt ie wel topscorer van de GGD dit jaar, zou helemaal een grap zijn.
.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:58 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Het is maar toto-divisie
![]()
Ben jij er ook een van de prutsers?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Heya Den Bosch!
graag voortaan deze avatar gebruiken: http://www.deprutsers.nl/images/calcio/lucatonifok.gif
Ja, hoezo? Mede-oprichter zelfs... Je gaat toch niet zeggen dat je die kent he...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:07 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ben jij er ook een van de prutsers?
Ik weet niet wie de oprichters zijn, maar de neef van lauwke is mijn beste maat, die heeft ook wel eens met jullie meegevoetbald.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja, hoezo? Mede-oprichter zelfs... Je gaat toch niet zeggen dat je die kent he...
Lauke is een van de oprichters en een van mijn beste maten. Welke neef bedoel je? Vinnie? Mark?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:23 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik weet niet wie de oprichters zijn, maar de neef van lauwke is mijn beste maat, die heeft ook wel eens met jullie meegevoetbald.
Lauwke hier, dan zal ik je ook wel kennen neem ik aan..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:23 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik weet niet wie de oprichters zijn, maar de neef van lauwke is mijn beste maat, die heeft ook wel eens met jullie meegevoetbald.
Mark, Vinnie ken ik ook goed, Lau zag ik vroeger héél af en toe, maar heb hem allang niet meer gezien.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Lauke is een van de oprichters en een van mijn beste maten. Welke neef bedoel je? Vinnie? Mark?
Kut was de wereld toch klein wč
Jij kent mij ook wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:04 schreef johnny_rabbitte het volgende:
[..]
Lauwke hier, dan zal ik je ook wel kennen neem ik aan..
He gozer, inderdaad lang geleden, denk ik op jos de letter toernooi ofzo..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:09 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Jij kent mij ook wel.
Stundje....
Ja klopt, dat was/is een heel verhaal, maar is nou aan de beterende hand dus mag niet klagen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:15 schreef johnny_rabbitte het volgende:
[..]
He gozer, inderdaad lang geleden, denk ik op jos de letter toernooi ofzo..
hoest ermee, hadde gij niet een been gebroken of zoiets
Jep, algehele ouderdom begint op te treden maar verders alles buenoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:17 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ja klopt, dat was/is een heel verhaal, maar is nou aan de beterende hand dus mag niet klagen.
Jou ook alles goed?
Niet zoveel zuipen Karel...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:54 schreef johnny_rabbitte het volgende:
[..]
Jep, algehele ouderdom begint op te treden maar verders alles bueno
Daar krijgen we op een gegeven moment allemaal last van.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:54 schreef johnny_rabbitte het volgende:
[..]
Jep, algehele ouderdom begint op te treden maar verders alles bueno
quote:
Welkom thuisquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:55 schreef methodmich het volgende:
[..]Sorry hoor DG.
En het is hier dus een reünie van Prutsers?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:58 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Amsterdammer na voetbalwedstijd opgepakt
De politie heeft maandagavond een 20-jarige Amsterdammer aangehouden na de wedstrijd van FC Omniworld en FC Den Bosch in Almere. De politie meldt dat de man een landelijk stadionverbod heeft, en dus niet bij een wedstrijd aanwezig mag zijn.
Hij werd herkend en direct na de wedstrijd buiten het stadion opgepakt. Hij kan waarschijnlijk een forse boete tegemoet zien. Een aantal medesupporters keerde zich tijdens de aanhouding tegen de politie en werd door de bereden politie op afstand gehouden.
Eén van de supporters gooide een steen tegen een politieman te paard. De steengooier is met behulp van een surveillancehond opgepakt.
Bron
Het is maar toto-divisie
![]()
Voor Ajax is het lang geleden dat er een speler 3 goals in een wedstrijd heeft gemaakt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:08 schreef Yeahinho het volgende:
Powel naar Ajax?Het moet niet gekker worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |