D'r kunnen bij de ArenA praktich geen onderlinge rellen uitbreken, Ajax of de kakkerlakken tegen ME, maar onderling zal niet gebeuren. Wel een beetje uitdagen, als de treinen aankomen, meer niet...quote:Waarschuwing: 'Geen uitsupporters meer bij Ajax en Feyenoord na volgende rel'
Een eerstvolgende rel tijdens de voetbalklassieker tussen Ajax en Feyenoord zal tot gevolg hebben dat er voor een periode van vijf jaar geen Ajacieden in de Kuip en geen Feyenoorders meer in de ArenA worden toegelaten bij een onderling treffen tussen Ajax en Feyenoord. Deze maatregel is afgesproken tussen de clubs, de burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam en de KNVB. Ajax en Feyenoord gaan de supporters ook intensiever fouilleren en hebben afspraken gemaakt met betrekking tot de gang van zaken op de supporterstreinen.
I know, maar past niet en dit lijkt me ook duidelijk! Winnen is belangrijker dan meedoen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:24 schreef F1Bas het volgende:
Eerst Brondby en dan de kakkerlakken verslaan
Dat had de titel moeten zijn![]()
quote:Ons Boek 2005 - woensdag en zondag te koop bij ingang Zuid H
Aanstaande woensdag (morgen) zal de voorverkoop plaatsvinden van Ons Boek 2005. Plaats van verkoop zal zijn voor de ingang van Zuid H. De verkoop begint om 18.30 uur en zal eindigen om 20.00 uur (een half uur voor de wedstrijd). Voor de voorinschrijvers: meldt bij de verkopers dat je op de lijst staat (naam/woonplaats). Jullie boeken zijn immers gereserveerd. Voor de 'losse' kopers: wees er op tijd bij, want we hebben maar een deel van de boeken bij ons. Dat komt omdat we voor Ajax - kakkerlakken de 'grote' verkoop hebben. Op zondag zullen we de rest van de boeken verkopen en kunnen de voorinschrijvers ook terecht om hun exemplaar op te halen. Extra info over de verkoop op zondag volgt later deze week. Alvast veel kijk- en leesplezier toegewenst!
Ps. Je kunt je nog voorinschrijven via redactie@dapprestrijders.nl![]()
2-0 overwinning in een kutwedstrijdquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:26 schreef DivineJester het volgende:
Hebben jullie vertouwen voor de wedstrijd tegen Brondby?
Waar komt dat uberhaupt vandaan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:28 schreef Cart_man het volgende:
Pfff, waarom kakkerlakken gebruiken als 'scheldwoord'
Daar raak je me echt mee...
Brondby uit was lastig, gelukkig missen ze enkele belangrijke spelers. Toch moeten we het zelf doen, van mij mogen ze morgen een draak van een wedstrijd spelen, het resultaat is heiliger dan ooit! Showvoetbal komt zondag wel...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:26 schreef DivineJester het volgende:
Die gastjes moesten altijd rennen voor 'ons' omdat we altijd met teveel waren. Zijn net kakkerlakken zeiden ze dan, trap er een neer en er komen er 10 voor terug.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:30 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Waar komt dat uberhaupt vandaan?
Sterk.....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:32 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die gastjes moesten altijd rennen voor 'ons' omdat we altijd met teveel waren. Zijn net kakkerlakken zeiden ze dan, trap er een neer en er komen er 10 voor terug.![]()
Is goed, als wij mogen scoren dan...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:30 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Brondby uit was lastig, gelukkig missen ze enkele belangrijke spelers. Toch moeten we het zelf doen, van mij mogen ze morgen een draak van een wedstrijd spelen, het resultaat is heiliger dan ooit! Showvoetbal komt zondag wel...
Ja hoor. Zal geen mooie wedstrijd worden, maar moet lukken. Daarvoor is het klasseverschil te groot met Brondby.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:26 schreef DivineJester het volgende:
oh, ik dacht dat het kwam doordat jullie allemaal zo stinkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:32 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die gastjes moesten altijd rennen voor 'ons' omdat we altijd met teveel waren. Zijn net kakkerlakken zeiden ze dan, trap er een neer en er komen er 10 voor terug.![]()
Scheer je weg . . . .quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:32 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat kan alleen Tomassonquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:41 schreef Cart_man het volgende:
Ik gaf alleen een verklaring, meer niet.
Elmander zal morgen het vonnis vellen, 90+1.
Elmander mag van mij die 3-1 erin leggen, maakt me niet uitquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:41 schreef Cart_man het volgende:
Ik gaf alleen een verklaring, meer niet.
Elmander zal morgen het vonnis vellen, 90+1.
quote:
di 23 aug 2005, 14:37
De Jong en Galasek fit
NOORDWIJK - Trainer Danny Blind van Ajax kan woensdagavond tijdens de return in de voorronde van de Champions League tegen Brondby gewoon over Nigel de Jong en Tomas Galasek beschikken. Beide spelers werkten dinsdag zonder problemen de afsluitende training voor het duel met de Deense kampioen af.
De Jong is hersteld van een rugblessure die hem afgelopen zaterdag tijdens de competitiewedstrijd tegen RBC aan de kant hield. Galasek kreeg maandag op de training een knietje in zijn bovenbeen. De Tsjech verscheen dinsdag echter weer fit op de training.
Trainer Blind wilde een dag voor de wedstrijd zoals gebruikelijk geen mededelingen over zijn basisformatie doen. Vergeleken met de laatste wedstrijd tegen RBC zal de oefenmeester zijn ploeg naar verwachting nauwelijks wijzigen. De Jong keert als rechtshalf waarschijnlijk terug in de ploeg. Boukhari of Sneijder start als linkermiddenvelder.
Vermoedelijke opstelling Ajax: Vonk; Trabelsi, Grygera, Escude en Emanuelson; De Jong, Maduro en Sneijder; Pienaar, Rosenberg en Babel.
ik ga voor de 2-0..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:16 schreef keijz het volgende:
[..]
Mooizo
en ik voorspel een 1-1 woensdag
Jij durftquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:16 schreef keijz het volgende:
[..]
Mooizo
en ik voorspel een 1-1 woensdag
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:35 schreef J.P. het volgende:
Nuttige reactie
Yes, Sneijderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:44 schreef Radegast het volgende:
Gelukkig waarschijnlijk geen Boukhari morgen...
Idd, zonder die 2100 Denen is het een echte grafbak!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:42 schreef -Schorpioen- het volgende:
Er schijnen zo'n 2100 Denen te komen , een lekker vol (extra groot) uitvak dus ! Da's altijd goed voor de sfeer.
quote:Zondag 1600 man in dat vak, maar die zullen na 3 minuten al erg stil zijn
Zondag leeft al bij jou hequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:49 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Idd, zonder die 2100 Denen is het een echte grafbak!
[..]
Stil...
Stiller...
Joods!
Idd, Boukhari speelt zeer aardig. Itt de overschatte Sneijder...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:46 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Yes, Sneijderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
Geen fan van het arrogante manneke?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:46 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Yes, Sneijderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
We spelen zondag tegen Feyenoord hè, tegen RBC hebben we al gespeeldquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ga voor de 2-0..
1x steven en 1x markus![]()
hij mag van mij wel weer eens een goede wedstrijd spelen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:55 schreef Radegast het volgende:
[..]
Geen fan van het arrogante manneke?
Uiteraard!quote:
quote:
quote:Blessureleed Brøndby snel voorbij, meespelen Galásek twijfelachtig
Trainer Michael Laudrup van Brøndby IF beschikt tegen Ajax toch over een fitte selectie. Hij vreesde zondag dat hij niet over Morten Skoubo, Thomas Rytter, doelman Casper Ankergren en Mads Jørgensen zou kunnen beschikken. Het kwartet spelers is echter sneller hersteld dan werd gevreesd.
Ajax bewaart slechte herinneringen aan een gelijkspel in Denemarken. Vier jaar geleden werd het 0-0 bij en tegen FC Kopenhagen, maar door een 0-1 thuisnederlaag werd Ajax toch uit de UEFA Cup geknikkerd. "Ik heb het ook nog niet over die wedstrijden gehad", aldus Ajax-coach Danny Blind. "Ik heb namelijk niet het idee dat mijn spelers Brøndby onderschatten. Ik heb steeds gezegd dat Brøndby een heel aardige ploeg heeft. Dat deze wedstrijd van groot belang is voor de hele club, behoeft denk ik geen uitleg. Volgens mij zijn alle spelers zich daar terdege van bewust."
De oefenmeester verwacht dat hij woensdag kan beschikken over de van een blessure herstellende Nigel de Jong. "Dat gaat de goede kant op. Ik ga ervan uit dat hij kan spelen, net als Steven Pienaar." Tomás Galásek raakte maandag bij een botsing geblesseerd aan zijn bovenbeen. Blind: "Het is altijd even afwachten hoe snel dat herstelt. Zo'n kneuzing in je bovenbeen kan erg vervelend zijn."
Lobontquote:23/8/2005 - Lobont te duur voor geinteresseerde clubs
(Gepost door RvN)
In Het Parool laat derde doelman Lobont weten dat er twee clubs serieus geinteresseerd waren. "Maar ik was te duur" zegt de Roemeen. Hij zou bij Ajax een miljoen euro per jaar verdienen met nog een contract tot 2008. Lobont verwacht dat het moeilijk wordt om weg te komen. "Stel dat je een winkel hebt en je legt je duurste product in het magazijn in plaats van in de etalage. Dan zal niemand het kopen, want niemand kan het zien."
De keeper wil echter geen vertrek forceren. "Ik sta zes jaar onder contract bij Ajax. Ik heb nooit problemen gemaakt met iemand. Dat doe ik nu ook niet. En mocht ik naar een andere club gaan, dan zal ik ook niet natrappen naar Ajax. Als je het niet met de situatie eens bent, moet je dat mensen in het gezicht durven zeggen. Dat moet je ballen tonen en de waarheid vertellen. Liegen doe ik niet. Ik ben een man. Liegen is iets voor vrouwen."
Inderdaad, vooral die laatste 2 zinnen zijn meesterlijk en nog waar ook. Nooit geweten dat Lobont ook zoveel mensenkennis hadquote:
Ik bedoel maar. En maar janken over salarissen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:48 schreef Radegast het volgende:
Eén miljoen per jaar? Goedemorgen allejezus zeg![]()
Das de Jongquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
idd![]()
qua persoonlijkheid de beste ajacied.
Ik vind het onzin.quote:23/8/2005 - Vonk pleit voor Mental Coach
BRON: Algemeen Dagblad
In een interview met het Algemeen Dagblad laat doelman Hans Vonk weten dat het een goede zaak zou zijn als Ajax een mental coach bij de selectie zou halen. "In het voetbal wordt steeds meer gewerkt met mental coaches. Ik denk dat Ajax daar ook baat bij zou kunnen hebben, waarom niet? Dat hoeft geen psychiater te zijn, maar iemand die spelers een spiegel voorhoudt en de vraag stelt waaróm je dingen doet zoals je ze doet. Er komt heel veel op jonge spelers af. De pers, de aandacht van fans, de Croky- en Panini-reclames. Een club als Ajax heeft mensen in dienst die dat allemaal prima begeleiden en regelen. Maar niet iemand die spelers bevrijdt uit de waan van de dag en ze heel even naar zichzelf laat kijken. Waarom gedraag je je zo? Waarom neem je die beslissing? Een hoofdtrainer heeft tegenwoordig amper tijd voor dat soort momenten. Gertjan Verbeek van Heerenveen heeft zélf al jaren een eigen coach die hem van adviezen voorziet. Hij is daar heel enthousiast over."
quote:22/8/2005 - RTVNH: Olympique Marseille doet officieel bod op De Ridder
(Gepost door RvN)
Volgens de regionale zender RTV Noord-Holland heeft het Franse Olympique Marseille officieel een bod gedaan bij Ajax op Daniel de Ridder.
Hoezo? Het is gewoon een strategie waar we ons niet door van de wijs moeten laten brengen. Sowieso moet Ajax uitgaan van zijn eigen kracht. Ook al gooien Laudrup en Brondby plan A, B en C in de strijd, we moeten gewoon winnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
Ah, onze vriend Laudrup heeft toneel gespeeld met plan C dus. Lullig.
Idd, binnen 2 dagen is iedereen opeens weer fitquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:42 schreef methodmich het volgende:
Oude truc, met blessures. Had ik niet verwacht van Laudrup.
Altijd leuk, Franky in het Ajax topicquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:49 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Idd, zonder die 2100 Denen is het een echte grafbak!
[..]
Stil...
Stiller...
Joods!
Beladen wedstrijd?quote:
De UEFA heeft Markus Merk aangewezen als scheidsrechter voor het Champions League-duel tussen Ajax en Brondby IF. De beladen wedstrijd staat voor morgenavond op het programma en wordt gespeeld in de Amsterdam Arena.
Merk krijgt tijdens het duel assistentie van zijn landgenoten Christian Schräer en Heiner Müller. De Duitse arbiter floot viermaal eerder een Europees duel van Ajax. Daarvan wonnen de Amsterdammers er drie en werd eenmaal gelijkgespeeld.
Als 2 van de drie clubs die je noemt wordt uitgeschakeld zitten we in poule2 als..........quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:14 schreef Radegast het volgende:
Sporting en Monaco staan achter, da's gunstig toch?
Panathinaikos staat nog 0-0, da's ook gunstig voor Ajax geloof ik.
Hooguit beladen voor de clubs als resultaat denk ikquote:
Idd. Ik vond daarom het woord "beladen" zo vreemd gekozen, dan denk je meteen dat de ajax-supporters nog een appeltje met de brondby-supporters hebben te schillen ofzo......quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:39 schreef HeatWave het volgende:
Hooguit beladen voor de clubs als resultaat denk ik.
quote:23/8/2005 - Ajax bij kwalificatie in pot 2 bij loting CL na uitschakeling Monaco en Sporting Lissabon
(Gepost door RvN)
Indien Ajax woensdagavond weet te winnen tegen Brondby dan zal het donderdagmiddag bij de loting van de Champions League in pot 2 terechtkomen. Ajax staat nu nog als 18 gerangschikt op basis van UEFA Coefficient, maar de hoger geplaatste clubs Monaco en Sporting Lissabon zijn dinsdag uitgeschakeld voor de Champions League door respectievelijk Betis en Udinese. Ajax schuift daardoor twee plaatsjes op, waardoor het net in pot 2 terechtkomt. Daarmee voorkomt de ploeg een qua coefficient zwaardere tegenstander en zal het tegenstanders loeten uit pot 1, 3 en 4.
Goed ondertitel heb je, vooral die laatste paar worden: my brain has an errorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:57 schreef LadyDana het volgende:
We gaan die kakkerlakken verslaan!!!! en de rest ook trouwens
Ik niet, vind dat die zichzelf-overschattende-voetballertjes, zoals Sneijder eens met een psychiater moeten praten. Heeft bij mij ook geholpen.quote:
Dat scheelt weer een paar erg lastige tegenstanders.quote:
Ik dacht, laat ik het Al@din eens vragen en zij kwamen met het volgende antwoord:quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:30 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Waar komt dat uberhaupt vandaan?
Serieus??? Zijn er truien met "Proud to be a kakkerlak"??? Willen jullie dan echt zo graag een geuzennaam???quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:29 schreef Cart_man het volgende:
Feijenoorders zijn havenarbeiders.![]()
Toch wel jammer dat er supporters zijn die truien dragen met "Proud to be a kakkerlak". Die uitwassen moeten bestreden worden...
Nee, degene die het maken en degene die het dragen mogen van mij met een baksteen aan de voet in de Maas gegooid worden..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:45 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Serieus??? Zijn er truien met "Proud to be a kakkerlak"??? Willen jullie dan echt zo graag een geuzennaam???
Kieper anders gewoon een keer de hele inhoud van de Kuip in de Maasquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:47 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, degene die het maken en degene die het dragen mogen van mij met een baksteen aan de voet in de Maas gegooid worden..
Ach, je weet het maar nooit he, kan kwaad bloed zetten die actie als ik 't goed zag door de Brondby supportersquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:40 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Idd. Ik vond daarom het woord "beladen" zo vreemd gekozen, dan denk je meteen dat de ajax-supporters nog een appeltje met de brondby-supporters hebben te schillen ofzo......
Kan me niet schelen hoe Ajax wintquote:
Nee, nee vriend. Elmander 90+1, de beslissing. 1-2quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan me niet schelen hoe Ajax wint.
Ik snapte je wel hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, nee vriend. Elmander 90+1, de beslissing. 1-2![]()
Welk feest?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:22 schreef Kaap het volgende:
Weet iemand ook een Deense kroeg om vanavond te kunnen feesten
Best tekenend: d'r zijn de laatste 30 jaar zó weinig successen te vieren, als je een Feyenoord-supporter bent, daarom gaat men zelfs feesten als Ajax verliest. Tsja, jammer...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:22 schreef Kaap het volgende:
Weet iemand ook een Deense kroeg om vanavond te kunnen feesten
ze lopen daar ook met truien: 1000% kakkerlakquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:45 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Serieus??? Zijn er truien met "Proud to be a kakkerlak"??? Willen jullie dan echt zo graag een geuzennaam???
je komt toch niet op je eigen plek te staan. Tenminste, ik heb mn stoeltje nog nooit gezien daar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:31 schreef devv05 het volgende:
Wie gaat er morgenmiddag nog meer eerst gezellig de stad in?
Zit/staat iemand trouwens in de buurt van vak 409 rij 13?
Idd, ik sta ook op 410, maar welke stoelen officieel van ons zijn zou ik niet eens weten...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je komt toch niet op je eigen plek te staan. Tenminste, ik heb mn stoeltje nog nooit gezien daar.
Net zo erg als die afca burberry truien.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ze lopen daar ook met truien: 1000% kakkerlak
quote:Maduro(dam)
Voor Hedwiges Maduro was de interland van het Nederlands elftal tegen Duitsland een speciale, want hij mocht voor het eerst in de basis van Oranje starten. In Nederland mag hij inmiddels bekend zijn, de Duitsers kennen de Ajacied blijkbaar nog niet al te goed. Op de website van de Duitse voetbalbond (DFB) verscheen zijn naam iets anders in de opstelling, zoals op onderstaand plaatje te zien is.![]()
ik ga misschien ook nog, als ik terugkom van mn stage meteen naar het stadion en hopen dat ze nog kaartjes hebben.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:45 schreef Cart_man het volgende:
Ok, ik gaat ook maar een kaartje halen dan.
Tot vanavond.
Ik ben niet voor het Nederlandse voetbal, ik ben voor Feyenoord.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:15 schreef skiczukie het volgende:
Heei, stelletje haters, CL is goed voor het Nederlandse voetbal!
Waar staat Feijenoord dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik ben niet voor het Nederlandse voetbal, ik ben voor Feyenoord.
Dat boeit me dus echt niets.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:15 schreef skiczukie het volgende:
Voorlopig staan ze gedeeld eerste en zijn ze de enige Nederlandse club die een Europese hoofdprijs hebben gepakt dit milennium. Dus.quote:
Jij denkt toch niet dat een nederlander zich wil doodschamen voor zo'n baggerclub, dan maar geen punten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:15 schreef skiczukie het volgende:
quote:
Even het topic teruglezen en je weet het.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:29 schreef Crudus het volgende:
En waarom heten Feyenoorders eigenlijk kakkerlakken?
Dit milennium.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Voorlopig staan ze gedeeld eerste en zijn ze de enige Nederlandse club die een Europese hoofdprijs hebben gepakt dit milennium. Dus.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:12 schreef TC03 het volgende:
Godverdomme. Zwaar onverdiend dit. Babel, Sneijder, Ajax.
Flikker op kankerlijer. Mag ik niet blij zijn ofzo. Teef.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:46 schreef golfer het volgende:
Aantal offtopic baggerreakties verwijderd.
een gefrustreerde kakkerlakquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:12 schreef TC03 het volgende:
Nog 1 zo'n opmerking en je kunt zelf even voorlopig opflikkeren.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:17 schreef skiczukie het volgende:
Flikker op kankerlijer. Mag ik niet blij zijn ofzo. Teef.
VBL-ban maakt me geen zak uit. Leg jij eerst maar eens uit wat ik verkeerd heb gedaan dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog 1 zo'n opmerking en je kunt zelf even voorlopig opflikkeren.![]()
Uitlokken, schelden en dodelijke ziektes in een post gebruiken zijn dacht ik wel genoeg redenen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:24 schreef skiczukie het volgende:
VBL-ban maakt me geen zak uit. Leg jij eerst maar eens uit wat ik verkeerd heb gedaan dan.
Kanker hoeft niet persé dodelijk te zijn, okee.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Uitlokken, schelden en dodelijke ziektes in een post gebruiken zijn dacht ik wel genoeg redenen?
Voor verdere feedback hebben we een feedbacktopic, zodat je dit Ajaxtopic niet verder hoeft te vervuilen met je offtopicreakties.
Blind is geniaal met de persquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:33 schreef skiczukie het volgende:
'Ik ben altijd vrij koel.' Fuck die Blind, weet je.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:48 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hij moet nog veel leren van Louis.
Blind is een simpele, Louis is/was de 'Denker'. Die gast werd gewoon niet begrepen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:53 schreef twi het volgende:
[..]
Geef mij maar Blind, qua omgang met de pers.
Dat is hetzelfde.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:00 schreef twi het volgende:
Louis is geen denker, Louis is een betweter. Da's een verschil.
Ik heb erover nagedacht en ik ben het niet met je eens. Vergeet je niet even wat Louis met Ajax heeft bereikt?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:05 schreef twi het volgende:
[..]
Als je dat vindt, ben je zeker geen denker (maar wel een betweter)...
Nee helemaal niet, heb 'm ook hoog zitten, zowel als coach en als mens. Maar niet als iemand die goed met de pers om kan gaan. Blind dus wel. Als Blind dan nog eens de coach-kwaliteiten van van Gaal kan benaderen, ben ik helemaal blij.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:07 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb erover nagedacht en ik ben het niet met je eens. Vergeet je niet even wat Louis met Ajax heeft bereikt?
Mwa, redelijke wissel tochquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:12 schreef twi het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, heb 'm ook hoog zitten, zowel als coach en als mens. Maar niet als iemand die goed met de pers om kan gaan. Blind dus wel. Als Blind dan nog eens de coach-kwaliteiten van van Gaal kan benaderen, ben ik helemaal blij.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:12 schreef TC03 het volgende:
Het niveau is weer hoog op FOK!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:17 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Flikker op kankerlijer. Mag ik niet blij zijn ofzo. Teef.
Dankje.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:15 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
[..]
Het niveau is weer hoog op FOK!![]()
Deze keer wel jaquote:
Ja, dat kan echt wat worden, als Urby op links net zo goed gaat spelen als Trabelsi op rechts dan is Ajax eindelijk eens sterk over de vleugels. Zeker als Babel en Pienaar een iets nauwkeurigere eindpass geven.quote:
Je vindt de houding van de trainer tegenover de pers belangrijker dan de resulaten van de ploeg?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:12 schreef twi het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, heb 'm ook hoog zitten, zowel als coach en als mens. Maar niet als iemand die goed met de pers om kan gaan. Blind dus wel. Als Blind dan nog eens de coach-kwaliteiten van van Gaal kan benaderen, ben ik helemaal blij.
Hij had z'n dag niet echt, nee.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:25 schreef The_M het volgende:
GefeliciteerdWas niet makkelijk maar we hebben iig nog een nederlandse club in de CL
![]()
Maar eeh.....Rosenberg![]()
Ow, dankje.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:21 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
No offence btw
edit: richting jou dan.. die ander mag van mij opkrassen met zulke uitspraken![]()
Hij had al na 10 minuten gewisseld moeten worden. Komt te weinig in de bal als spits en loopt totaal verkeerd.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij had z'n dag niet echt, nee.
Echt niet, eigenlijk.
Ik ookquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:34 schreef manny het volgende:
net terug uit het "stadion", tweederde vol ofzo..
spel:![]()
uitslag![]()
Om je dood te schamen eigenlijk...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik ookmaar sorry hoor wat een KUT publiek zeg.
Ja alles was beter dan hijquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Goed gespeeld!
Babel vond Ajax ook goed spelen de eerste helft!
Sorrie schat.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:32 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Tja, moet je maar wat meer volwassen reageren![]()
Als het dan ook nog eens zou helpen... Wat vaak niet het geval is volgens mij.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:39 schreef manny het volgende:
Ik zie dat kutpubliek altijd maar als volgt:
Bij Ajax is de stemming kut, en alleen als er minimaal 1 helft goed voetbal wordt gespeeld en er 2 keer gescoord wordt komt de stemming erin: AJAX wordt beloond voor goed voetbal door het publiek
Bij anderen is de stemming goed, ook als er slecht gespeeld wordt en er in de laatste minuut de 1-1 wordt gescoord door de thuisploeg: die andere teams worden zowieso beloond door het publiek, dus de stimulans om goed te spelen is minder.
Spelers zijn net honden: belonen bij goed voetbal en stil zijn bij kutvoetbal....
De sfeer was kut idd
Het ging wel beter in de tweede helft.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:41 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Als het dan ook nog eens zou helpen...
Tja, of dat nou de verdienste is van de sfeer in het stadionquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het ging wel beter in de tweede helft.
i rest my casequote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het ging wel beter in de tweede helft.
Nou ik zie het als volgt. Spelers spelen slecht maar omdat het publiek er achter gaat staan gaan ze net iets beter spelen omdat ze een steuntje in de rug krijgen. Man dat groepje van 50 man boven op de zolder van de Arena maakte nog meer herrie dan de restquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:39 schreef manny het volgende:
Bij Ajax is de stemming kut, en alleen als er minimaal 1 helft goed voetbal wordt gespeeld en er 2 keer gescoord wordt komt de stemming erin: AJAX wordt beloond voor goed voetbal door het publiek
Bij anderen is de stemming goed, ook als er slecht gespeeld wordt en er in de laatste minuut de 1-1 wordt gescoord door de thuisploeg: die andere teams worden zowieso beloond door het publiek, dus de stimulans om goed te spelen is minder.
Spelers zijn net honden: belonen bij goed voetbal en stil zijn bij kutvoetbal....
De sfeer was kut idd
Nou ik denk dat Ajax er niks te zoeken heeft om heel eerlijk te zijn. Misschien dat Ajax net door de voorrondes komt maar op meer moet je niet rekenen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:48 schreef cultheld het volgende:
gefeliciteerd jongens: Dat Ajax dit seizoen maar ver mag komen in de CL
Boeie, wat jij denkt. Voetbal is niet te voorspellen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou ik denk dat Ajax er niks te zoeken heeft om heel eerlijk te zijn. Misschien dat Ajax net door de voorrondes komt maar op meer moet je niet rekenen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Boeie, wat jij denkt. Voetbal is niet te voorspellen.
Ajax zit in pot 2. In pot 3 en 4 zitten veel zwakke broeders. (Thun, Artmedia etc.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou ik denk dat Ajax er niks te zoeken heeft om heel eerlijk te zijn. Misschien dat Ajax net door de voorrondes komt maar op meer moet je niet rekenen.
Zou je nog wat motivatie willen geven want ik snap je beoordelingen niet helemaal...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:02 schreef Tobbes het volgende:
Rosenberg, Pienaar, Grygera en toch ook wel Maduro waren de beteren.
Babel, SQD en Boukhari waren ronduit onvoldoende.
Sneijder viel redelijk in (echter niet zo fantastisch als zijn goals doen vermoeden).
Babel onvoldoende? Hij deed wat een spits hoort te doen: Scorenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:02 schreef Tobbes het volgende:
1ste kwartier was suf
2de kwartier kut
3de kwartier kutter
4de kwartier goed
5de kwartier terugval
6de kwartier zoals het hoort; nu alleen nog afmaken die kansen.
Rosenberg, Pienaar, Grygera en toch ook wel Maduro waren de beteren.
Babel, SQD en Boukhari waren ronduit onvoldoende.
Sneijder viel redelijk in (echter niet zo fantastisch als zijn goals doen vermoeden).
IK heb me ontzettend geergerd. Dan zie je een geweldige aanval; en vervolgens een kwartier geen 1 goede pass. Hoe kan dat
Hij heeft geen bal bij de spits (dat is toch echt Rosenberg) gekregen. Al zijn acties waren doelloos. 95% van zijn balbezit is niet effectief. Integendeel tot Pienaar mist de jongen (nog) het overzicht.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Babel onvoldoende? Hij deed wat een spits hoort te doen: Scoren
Urby? Is me helemaal niet opgevallen, en nooit eerder van gehoord.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:07 schreef Radegast het volgende:
Wedstrijd was kut, resultaat was okee. Boukhari hoop ik nooit meer in de basiself aan te treffen, Urby vond ik de beste vanavond bij Ajax. Sneijder viel fijn in, Babel was op z'n schot na weer helemaal hopeloos. Snel vergeten deze wedstrijd.
Ik hoop op deze poule: Barcelona, Ajax, Anderlecht en Artmedia.
Urby is slim. Hij passeert mensen niet met een of ander straattrucje; hij loopt er gewoon voorbij. Ook snapt hij wanneer hij moet afspelen; de bal via de tegenstander over de lijn moet spelen; en de 'actie' kan maken. Verdedigend was hij echter ronduit slecht.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:09 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Urby? Is me helemaal niet opgevallen, en nooit eerder van gehoord.
Waarom Rosenberg in dat rijtjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:02 schreef Tobbes het volgende:
Rosenberg, Pienaar, Grygera, Trabelsi en toch ook wel Maduro waren de beteren.
Hij is dan ook een middenvelder eigenlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:10 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Urby is slim. Hij passeert mensen niet met een of ander straattrucje; hij loopt er gewoon voorbij. Ook snapt hij wanneer hij moet afspelen; de bal via de tegenstander over de lijn moet spelen; en de 'actie' kan maken. Verdedigend was hij echter ronduit slecht.
* mee eens isquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Iedereen wil waarschijnlijk zondag Sneijder op linkshalf, maar ik zou daar liever Emanuelson zien.
Hij draaide een paar keer goed weg bij zijn tegenstander, kaatste een paar keer, liep goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:11 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Waarom Rosenberg in dat rijtjeHij speelde matig van wat ik heb kunnen zien, zoals de meeste spelers van Ajax. En Trabelsi was goed bezig, zoals altijd
Rosenberg moet duidelijk nog wennen, en hij voelt natuurlijk ook de druk van het spelen bij Ajax. Komt wel goed.
Mits die Musampa-haren eraf gaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Iedereen wil waarschijnlijk zondag Sneijder op linkshalf, maar ik zou daar liever Emanuelson zien.
Sneijder is gewoon een kutvoetballer.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar daardoor speel je nog geen goede wedstrijd natuurlijk. Het laat wel zien dat hij potentie heeft.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:14 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Hij draaide een paar keer goed weg bij zijn tegenstander, kaatste een paar keer, liep goed.
Hij floot inderdaad slechtquote:Wat een kanker klote scheids trouwens. Die gozer hoef ik NOOIT meer terug te zien op het veld.
Hoe kan je 4 keer hands over het hoofd zien? Hoe kan je over het hoofd zien dat (ik dacht Rosenberg, maar kan ook Pienaar geweest zijn) een speler doormidden wordt geschopt?
EN GEEF EENS VOORDEEL, HOND
Rosenberg kansloos? Af en toe kwam ie 50 cm boven die gozers uit, echt moeilijk hoog.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:16 schreef Suijk het volgende:
Scheids was niet al te best nee.
Maar de Ajax spelers moeten ook veel slimmer worden. Je weet dat je alle kopduels verliest bijvoorbeeld, omdat je gemiddeld 30 cm kleiner bent. Zorg dan dat je omver wordt gelopen, of in je rug wordt gesprongen, dan krijg je die vrije trap mee. Zo'n Rosenberg ook, tegen al die verdedigers ben je vrij kansloos, maar als je maar snel weg beweegt, raken ze bijna altijd een been en krijg je ook een vrije trap.
ja, zo lust ik er ook wel een paar.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:16 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Sneijder is gewoon een kutvoetballer.
4 ajacieden tegen 3 verdedigers+veel ruimte. Sneijder stoomt op met bal, passt links op Babel. EN VERVOLGENS GAAT SNEIJDER STILSTAAN! Loop dan mee en ga scoren :/
Bij Rosenberg had ik het over het inspelen. Als je dan snel weg beweegt, word je bijna altijd vastgepakt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:18 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Rosenberg kansloos? Af en toe kwam ie 50 cm boven die gozers uit, echt moeilijk hoog.
Alleen dan was het weer slecht getimed![]()
Dat is anders. Trabelsi krijgt trouwens de bal meer dan genoeg hoor van Pienaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:18 schreef Radegast het volgende:
[..]
ja, zo lust ik er ook wel een paar.
Pienaar en De Jong die zo verliefd zijn op elkaar dat ze de 4! andere vrijstaande spelers overslaan bij de ene aanval en met z'n tweeen die kans verprutsen.
Mjah, eerste helft, ik denk 20ste minuut. Stond hij op 14 meter van de goal met rug naar tegenstander en werd de bal ingespeeld. In mijn ogen werd hij toen onderuit getrokken en was het een penalty. Iemand tv beelden gezien?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Bij Rosenberg had ik het over het inspelen. Als je dan snel weg beweegt, word je bijna altijd vastgepakt.
Rot op joh, sfeer was prima. Bijna 90 minuten constant gezang en die Denen konden er ook wat van.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:39 schreef manny het volgende:
De sfeer was kut idd
Geniaal die actie met die Pacman; die denen konden er ook wel om lachen volgens mijquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Rot op joh, sfeer was prima. Bijna 90 minuten constant gezang en die Denen konden er ook wat van.
Of bedoelde je de sfeer in je huiskamer?
Kan het iets normaler, qua taalgebruik?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:14 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Hij draaide een paar keer goed weg bij zijn tegenstander, kaatste een paar keer, liep goed.
Wat een kanker scheids trouwens. Die gozer hoef ik NOOIT meer terug te zien op het veld.
Hoe kan je 4 keer hands over het hoofd zien? Hoe kan je over het hoofd zien dat (ik dacht Rosenberg, maar kan ook Pienaar geweest zijn) een speler doormidden wordt geschopt?
EN GEEF EENS VOORDEEL, HOND
HIj floot ook niet zozeer in het nadeel van Ajax,quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:25 schreef Radegast het volgende:
Ik vind zelf dat Ajax niets te klagen heeft over de scheids.
Klopt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:25 schreef Radegast het volgende:
Ik vind zelf dat Ajax niets te klagen heeft over de scheids.
De verdediging van Brondby staat nogal meer als een blok vergeleken met die sperziebonen van feyenoord.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:36 schreef Max-Westerman het volgende:
Zondag moeten ze echt beter beginnen
Anders scoort Kut er meteen 3
Heeft er iemand foto's?? Ben benieuwd hoe onze actie eruit zag vanaf overkant...waren toch zo'n 80 bandieri's met Blinky die we haddenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:24 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Geniaal die actie met die Pacman; die denen konden er ook wel om lachen volgens mij
Sfeer was prima inderdaad. Behalve op die pauper F-side; daar was de sfeer pas prima toen het 3-1 was. 410 is goed bezig![]()
Urby was net niet zo kut als Babel. Iedere bal die hij de diepte in moest spelen en daar de kans voor kreeg speelde hij opzij.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:07 schreef Radegast het volgende:
Wedstrijd was kut, resultaat was okee. Boukhari hoop ik nooit meer in de basiself aan te treffen, Urby vond ik de beste vanavond bij Ajax. Sneijder viel fijn in, Babel was op z'n schot na weer helemaal hopeloos. Snel vergeten deze wedstrijd.
Ik hoop op deze poule: Barcelona, Ajax, Anderlecht en Artmedia.
Ik wel, alleen die zijn ook vanuit 409 genomen dus heb je niet zoveel aanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:29 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Heeft er iemand foto's?? Ben benieuwd hoe onze actie eruit zag vanaf overkant...waren toch zo'n 80 bandieri's met Blinky die we hadden
Die man heeft zich ook veel te weinig aangeboden vanuit de spits. Ik vond Pienaar ..Trabelsi en Maduro goed over het geheel gezien.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
Net terug en die Babel moet is terug op voetballes, mede dankzij hem heeft Rosenberg er geen kunnen maken wat een normale pass of voorzet geven kan ie niet
Ik aan de trapkant van 409 waar ook veel gezongen werd.. Jammer genoeg zat er wel een 'gat' tussen 409 en 410 waardoor het af en toe 2 groepjes leken ipv 1 grote.. dat kan nog wel een stuk beterquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:32 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Midden op 410, naast en af en toe op het hekje
Ja, daar wordt aan gewerkt. Was eerste keer pas he, voor een eerste keer ging het erg lekker. Zondag even kijken hoe het loopt, als het dan nog steeds zo gaat dan wordt er wel wat aan gedaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik aan de trapkant van 409 waar ook veel gezongen werd.. Jammer genoeg zat er wel een 'gat' tussen 409 en 410 waardoor het af en toe 2 groepjes leken ipv 1 grote.. dat kan nog wel een stuk beter
Gewelidg jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:34 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
GAME OVER NERDS.
Ja denk het wel ze stonden er pal tegenoverquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:34 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Gewelidg ja
Alleen had die actie niet beter op 405/406 gedaan kunnen worden? Vraag me af of alle Denen het konden zien...
Volgens mij niet. Op zich wel; maar je moet natuurlijk tegen de rand van het vak aankijken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja denk het wel ze stonden er pal tegenover![]()
Als je zoiets op 405/406 doet weet je dat er niks van terechtkomt, we moeten 80 bandieri's verspreiden en ook weten dat er dus 80 mensen zijn die meewerken en ze omhoog houden, als je dat op zo'n vak doet weet je niet of dat gebeurt. Daarnaast moest dat spandoek getrokken worden over de railing zodat Blinky Pacman echt te grazen nam. Dat zie je op de foto's niet zo goed, maar dat was het idee en is ook wel aardig gelukt volgens mij.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:34 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Gewelidg ja
Alleen had die actie niet beter op 405/406 gedaan kunnen worden? Vraag me af of alle Denen het konden zien...
Ja, zeker gelukt. Alleen of de Denen het konden zien vraag ik mij dus afquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:38 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Als je zoiets op 405/406 doet weet je dat er niks van terechtkomt, we moeten 80 bandieri's verspreiden en ook weten dat er dus 80 mensen zijn die meewerken en ze omhoog houden, als je dat op zo'n vak doet weet je niet of dat gebeurt. Daarnaast moest dat spandoek getrokken worden over de railing zodat Blinky Pacman echt te grazen nam. Dat zie je op de foto's niet zo goed, maar dat was het idee en is ook wel aardig gelukt volgens mij.
Heb je net gemist, toen ik thuiskwam om 12 uur was net op Eurosport de samenvattingquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:37 schreef devv05 het volgende:
Wordt er nog ergens een herhaling uitgezonden van de goals ofzo?
NOS journaal van 00:00, wordt hele nacht herhaald/quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:37 schreef devv05 het volgende:
Wordt er nog ergens een herhaling uitgezonden van de goals ofzo?
Zit t volgens mij niet inquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:41 schreef Tobbes het volgende:
[..]
NOS journaal van 00:00, wordt hele nacht herhaald/
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:39 schreef Chadi het volgende:
GVD ik zat in een vak met meer stropdassen dan sjaaltjes
Als je maar niet tegen een thun moet spelen of zoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:46 schreef Toewan het volgende:
Goed dat Ajax door is gegaan (heb helaas de wedstrijd niet kunnen zien), 2 clubs in de CL is beter dan 1. Ik heb alleen de gelijkmaker van Babel gezien. Hopen op een mooie loting voor beide clubs.
Dan kun je beter Brugge loten. Anderlecht heeft nog een behoorlijk elftal en zal dan ook landskampioen worden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:56 schreef Bananenman het volgende:
Mogen wel een mooie Belgische club loten vind ik, Anderlecht of die matjes van Brugge
Hij is fijn.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:02 schreef Tobbes het volgende:
Ik kan het 'grote online gok topic' nergens vinden; iemand een linkje?
Ja, was een leuke reactie op de actie in Denemarkenquote:
Dankquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Wedden op sport #137: Seizoen is in volle gang!
Zo, dat was trouwens een goede handsbal. Dat dat niet werd gezienquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt.
Paar foutjes, maar ook een paar zaken die in ons nadeel hadden kunnen worden beslist (hands van Wesley in de 16).
Merk had dat wel gezien, volgens mij, maar hij zag dat Sneijder de bal ongelukkig op zijn hand kreeg, er was totaal geen opzet is het spel, de bal viel per toeval daar, zonder dat Sneijder er wat aan kon doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zo, dat was trouwens een goede handsbal. Dat dat niet werd gezien
Net de doelpunten inderdaad gezien bij de herhaling van het sportjournaal.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:41 schreef Tobbes het volgende:
[..]
NOS journaal van 00:00, wordt hele nacht herhaald/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |