Idd, Boukhari speelt zeer aardig. Itt de overschatte Sneijder...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:46 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Yes, Sneijderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
Geen fan van het arrogante manneke?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:46 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Yes, Sneijderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
We spelen zondag tegen Feyenoord hè, tegen RBC hebben we al gespeeldquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ga voor de 2-0..
1x steven en 1x markus![]()
hij mag van mij wel weer eens een goede wedstrijd spelen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:55 schreef Radegast het volgende:
[..]
Geen fan van het arrogante manneke?
Uiteraard!quote:
quote:
quote:Blessureleed Brøndby snel voorbij, meespelen Galásek twijfelachtig
Trainer Michael Laudrup van Brøndby IF beschikt tegen Ajax toch over een fitte selectie. Hij vreesde zondag dat hij niet over Morten Skoubo, Thomas Rytter, doelman Casper Ankergren en Mads Jørgensen zou kunnen beschikken. Het kwartet spelers is echter sneller hersteld dan werd gevreesd.
Ajax bewaart slechte herinneringen aan een gelijkspel in Denemarken. Vier jaar geleden werd het 0-0 bij en tegen FC Kopenhagen, maar door een 0-1 thuisnederlaag werd Ajax toch uit de UEFA Cup geknikkerd. "Ik heb het ook nog niet over die wedstrijden gehad", aldus Ajax-coach Danny Blind. "Ik heb namelijk niet het idee dat mijn spelers Brøndby onderschatten. Ik heb steeds gezegd dat Brøndby een heel aardige ploeg heeft. Dat deze wedstrijd van groot belang is voor de hele club, behoeft denk ik geen uitleg. Volgens mij zijn alle spelers zich daar terdege van bewust."
De oefenmeester verwacht dat hij woensdag kan beschikken over de van een blessure herstellende Nigel de Jong. "Dat gaat de goede kant op. Ik ga ervan uit dat hij kan spelen, net als Steven Pienaar." Tomás Galásek raakte maandag bij een botsing geblesseerd aan zijn bovenbeen. Blind: "Het is altijd even afwachten hoe snel dat herstelt. Zo'n kneuzing in je bovenbeen kan erg vervelend zijn."
Lobontquote:23/8/2005 - Lobont te duur voor geinteresseerde clubs
(Gepost door RvN)
In Het Parool laat derde doelman Lobont weten dat er twee clubs serieus geinteresseerd waren. "Maar ik was te duur" zegt de Roemeen. Hij zou bij Ajax een miljoen euro per jaar verdienen met nog een contract tot 2008. Lobont verwacht dat het moeilijk wordt om weg te komen. "Stel dat je een winkel hebt en je legt je duurste product in het magazijn in plaats van in de etalage. Dan zal niemand het kopen, want niemand kan het zien."
De keeper wil echter geen vertrek forceren. "Ik sta zes jaar onder contract bij Ajax. Ik heb nooit problemen gemaakt met iemand. Dat doe ik nu ook niet. En mocht ik naar een andere club gaan, dan zal ik ook niet natrappen naar Ajax. Als je het niet met de situatie eens bent, moet je dat mensen in het gezicht durven zeggen. Dat moet je ballen tonen en de waarheid vertellen. Liegen doe ik niet. Ik ben een man. Liegen is iets voor vrouwen."
Inderdaad, vooral die laatste 2 zinnen zijn meesterlijk en nog waar ook. Nooit geweten dat Lobont ook zoveel mensenkennis hadquote:
Ik bedoel maar. En maar janken over salarissen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:48 schreef Radegast het volgende:
Eén miljoen per jaar? Goedemorgen allejezus zeg![]()
Das de Jongquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
idd![]()
qua persoonlijkheid de beste ajacied.
Ik vind het onzin.quote:23/8/2005 - Vonk pleit voor Mental Coach
BRON: Algemeen Dagblad
In een interview met het Algemeen Dagblad laat doelman Hans Vonk weten dat het een goede zaak zou zijn als Ajax een mental coach bij de selectie zou halen. "In het voetbal wordt steeds meer gewerkt met mental coaches. Ik denk dat Ajax daar ook baat bij zou kunnen hebben, waarom niet? Dat hoeft geen psychiater te zijn, maar iemand die spelers een spiegel voorhoudt en de vraag stelt waaróm je dingen doet zoals je ze doet. Er komt heel veel op jonge spelers af. De pers, de aandacht van fans, de Croky- en Panini-reclames. Een club als Ajax heeft mensen in dienst die dat allemaal prima begeleiden en regelen. Maar niet iemand die spelers bevrijdt uit de waan van de dag en ze heel even naar zichzelf laat kijken. Waarom gedraag je je zo? Waarom neem je die beslissing? Een hoofdtrainer heeft tegenwoordig amper tijd voor dat soort momenten. Gertjan Verbeek van Heerenveen heeft zélf al jaren een eigen coach die hem van adviezen voorziet. Hij is daar heel enthousiast over."
quote:22/8/2005 - RTVNH: Olympique Marseille doet officieel bod op De Ridder
(Gepost door RvN)
Volgens de regionale zender RTV Noord-Holland heeft het Franse Olympique Marseille officieel een bod gedaan bij Ajax op Daniel de Ridder.
Hoezo? Het is gewoon een strategie waar we ons niet door van de wijs moeten laten brengen. Sowieso moet Ajax uitgaan van zijn eigen kracht. Ook al gooien Laudrup en Brondby plan A, B en C in de strijd, we moeten gewoon winnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
Ah, onze vriend Laudrup heeft toneel gespeeld met plan C dus. Lullig.
Idd, binnen 2 dagen is iedereen opeens weer fitquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:42 schreef methodmich het volgende:
Oude truc, met blessures. Had ik niet verwacht van Laudrup.
Altijd leuk, Franky in het Ajax topicquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:49 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Idd, zonder die 2100 Denen is het een echte grafbak!
[..]
Stil...
Stiller...
Joods!
Beladen wedstrijd?quote:
De UEFA heeft Markus Merk aangewezen als scheidsrechter voor het Champions League-duel tussen Ajax en Brondby IF. De beladen wedstrijd staat voor morgenavond op het programma en wordt gespeeld in de Amsterdam Arena.
Merk krijgt tijdens het duel assistentie van zijn landgenoten Christian Schräer en Heiner Müller. De Duitse arbiter floot viermaal eerder een Europees duel van Ajax. Daarvan wonnen de Amsterdammers er drie en werd eenmaal gelijkgespeeld.
Als 2 van de drie clubs die je noemt wordt uitgeschakeld zitten we in poule2 als..........quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:14 schreef Radegast het volgende:
Sporting en Monaco staan achter, da's gunstig toch?
Panathinaikos staat nog 0-0, da's ook gunstig voor Ajax geloof ik.
Hooguit beladen voor de clubs als resultaat denk ikquote:
Idd. Ik vond daarom het woord "beladen" zo vreemd gekozen, dan denk je meteen dat de ajax-supporters nog een appeltje met de brondby-supporters hebben te schillen ofzo......quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:39 schreef HeatWave het volgende:
Hooguit beladen voor de clubs als resultaat denk ik.
quote:23/8/2005 - Ajax bij kwalificatie in pot 2 bij loting CL na uitschakeling Monaco en Sporting Lissabon
(Gepost door RvN)
Indien Ajax woensdagavond weet te winnen tegen Brondby dan zal het donderdagmiddag bij de loting van de Champions League in pot 2 terechtkomen. Ajax staat nu nog als 18 gerangschikt op basis van UEFA Coefficient, maar de hoger geplaatste clubs Monaco en Sporting Lissabon zijn dinsdag uitgeschakeld voor de Champions League door respectievelijk Betis en Udinese. Ajax schuift daardoor twee plaatsjes op, waardoor het net in pot 2 terechtkomt. Daarmee voorkomt de ploeg een qua coefficient zwaardere tegenstander en zal het tegenstanders loeten uit pot 1, 3 en 4.
Goed ondertitel heb je, vooral die laatste paar worden: my brain has an errorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:57 schreef LadyDana het volgende:
We gaan die kakkerlakken verslaan!!!! en de rest ook trouwens
Ik niet, vind dat die zichzelf-overschattende-voetballertjes, zoals Sneijder eens met een psychiater moeten praten. Heeft bij mij ook geholpen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |