Inderdaad, vooral die laatste 2 zinnen zijn meesterlijk en nog waar ook. Nooit geweten dat Lobont ook zoveel mensenkennis hadquote:

Ik bedoel maar. En maar janken over salarissen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:48 schreef Radegast het volgende:
Eén miljoen per jaar? Goedemorgen allejezus zeg![]()

Das de Jongquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
idd![]()
qua persoonlijkheid de beste ajacied.

Ik vind het onzin.quote:23/8/2005 - Vonk pleit voor Mental Coach
BRON: Algemeen Dagblad
In een interview met het Algemeen Dagblad laat doelman Hans Vonk weten dat het een goede zaak zou zijn als Ajax een mental coach bij de selectie zou halen. "In het voetbal wordt steeds meer gewerkt met mental coaches. Ik denk dat Ajax daar ook baat bij zou kunnen hebben, waarom niet? Dat hoeft geen psychiater te zijn, maar iemand die spelers een spiegel voorhoudt en de vraag stelt waaróm je dingen doet zoals je ze doet. Er komt heel veel op jonge spelers af. De pers, de aandacht van fans, de Croky- en Panini-reclames. Een club als Ajax heeft mensen in dienst die dat allemaal prima begeleiden en regelen. Maar niet iemand die spelers bevrijdt uit de waan van de dag en ze heel even naar zichzelf laat kijken. Waarom gedraag je je zo? Waarom neem je die beslissing? Een hoofdtrainer heeft tegenwoordig amper tijd voor dat soort momenten. Gertjan Verbeek van Heerenveen heeft zélf al jaren een eigen coach die hem van adviezen voorziet. Hij is daar heel enthousiast over."

quote:22/8/2005 - RTVNH: Olympique Marseille doet officieel bod op De Ridder
(Gepost door RvN)
Volgens de regionale zender RTV Noord-Holland heeft het Franse Olympique Marseille officieel een bod gedaan bij Ajax op Daniel de Ridder.

Hoezo? Het is gewoon een strategie waar we ons niet door van de wijs moeten laten brengen. Sowieso moet Ajax uitgaan van zijn eigen kracht. Ook al gooien Laudrup en Brondby plan A, B en C in de strijd, we moeten gewoon winnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
Ah, onze vriend Laudrup heeft toneel gespeeld met plan C dus. Lullig.

Idd, binnen 2 dagen is iedereen opeens weer fitquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:42 schreef methodmich het volgende:
Oude truc, met blessures. Had ik niet verwacht van Laudrup.

Altijd leuk, Franky in het Ajax topicquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:49 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Idd, zonder die 2100 Denen is het een echte grafbak!
[..]
Stil...
Stiller...
Joods!

Beladen wedstrijd?quote:
De UEFA heeft Markus Merk aangewezen als scheidsrechter voor het Champions League-duel tussen Ajax en Brondby IF. De beladen wedstrijd staat voor morgenavond op het programma en wordt gespeeld in de Amsterdam Arena.
Merk krijgt tijdens het duel assistentie van zijn landgenoten Christian Schräer en Heiner Müller. De Duitse arbiter floot viermaal eerder een Europees duel van Ajax. Daarvan wonnen de Amsterdammers er drie en werd eenmaal gelijkgespeeld.

Als 2 van de drie clubs die je noemt wordt uitgeschakeld zitten we in poule2 als..........quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:14 schreef Radegast het volgende:
Sporting en Monaco staan achter, da's gunstig toch?
Panathinaikos staat nog 0-0, da's ook gunstig voor Ajax geloof ik.

Hooguit beladen voor de clubs als resultaat denk ikquote:

Idd. Ik vond daarom het woord "beladen" zo vreemd gekozen, dan denk je meteen dat de ajax-supporters nog een appeltje met de brondby-supporters hebben te schillen ofzo......quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:39 schreef HeatWave het volgende:
Hooguit beladen voor de clubs als resultaat denk ik.

quote:23/8/2005 - Ajax bij kwalificatie in pot 2 bij loting CL na uitschakeling Monaco en Sporting Lissabon
(Gepost door RvN)
Indien Ajax woensdagavond weet te winnen tegen Brondby dan zal het donderdagmiddag bij de loting van de Champions League in pot 2 terechtkomen. Ajax staat nu nog als 18 gerangschikt op basis van UEFA Coefficient, maar de hoger geplaatste clubs Monaco en Sporting Lissabon zijn dinsdag uitgeschakeld voor de Champions League door respectievelijk Betis en Udinese. Ajax schuift daardoor twee plaatsjes op, waardoor het net in pot 2 terechtkomt. Daarmee voorkomt de ploeg een qua coefficient zwaardere tegenstander en zal het tegenstanders loeten uit pot 1, 3 en 4.

Goed ondertitel heb je, vooral die laatste paar worden: my brain has an errorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:57 schreef LadyDana het volgende:
We gaan die kakkerlakken verslaan!!!! en de rest ook trouwens

Ik niet, vind dat die zichzelf-overschattende-voetballertjes, zoals Sneijder eens met een psychiater moeten praten. Heeft bij mij ook geholpen.quote:

Dat scheelt weer een paar erg lastige tegenstanders.quote:

Ik dacht, laat ik het Al@din eens vragen en zij kwamen met het volgende antwoord:quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:30 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Waar komt dat uberhaupt vandaan?

Serieus??? Zijn er truien met "Proud to be a kakkerlak"??? Willen jullie dan echt zo graag een geuzennaam???quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:29 schreef Cart_man het volgende:
Feijenoorders zijn havenarbeiders.![]()
Toch wel jammer dat er supporters zijn die truien dragen met "Proud to be a kakkerlak". Die uitwassen moeten bestreden worden...

Nee, degene die het maken en degene die het dragen mogen van mij met een baksteen aan de voet in de Maas gegooid worden..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:45 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Serieus??? Zijn er truien met "Proud to be a kakkerlak"??? Willen jullie dan echt zo graag een geuzennaam???

Kieper anders gewoon een keer de hele inhoud van de Kuip in de Maasquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:47 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, degene die het maken en degene die het dragen mogen van mij met een baksteen aan de voet in de Maas gegooid worden..

Ach, je weet het maar nooit he, kan kwaad bloed zetten die actie als ik 't goed zag door de Brondby supportersquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:40 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Idd. Ik vond daarom het woord "beladen" zo vreemd gekozen, dan denk je meteen dat de ajax-supporters nog een appeltje met de brondby-supporters hebben te schillen ofzo......

Kan me niet schelen hoe Ajax wintquote:

Nee, nee vriend. Elmander 90+1, de beslissing. 1-2quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan me niet schelen hoe Ajax wint.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |