ik ga voor de 2-0..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:16 schreef keijz het volgende:
[..]
Mooizo
en ik voorspel een 1-1 woensdag
Jij durftquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:16 schreef keijz het volgende:
[..]
Mooizo
en ik voorspel een 1-1 woensdag
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:35 schreef J.P. het volgende:
Nuttige reactie
Yes, Sneijderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:44 schreef Radegast het volgende:
Gelukkig waarschijnlijk geen Boukhari morgen...
Idd, zonder die 2100 Denen is het een echte grafbak!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:42 schreef -Schorpioen- het volgende:
Er schijnen zo'n 2100 Denen te komen , een lekker vol (extra groot) uitvak dus ! Da's altijd goed voor de sfeer.
quote:Zondag 1600 man in dat vak, maar die zullen na 3 minuten al erg stil zijn
Zondag leeft al bij jou hequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:49 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Idd, zonder die 2100 Denen is het een echte grafbak!
[..]
Stil...
Stiller...
Joods!
Idd, Boukhari speelt zeer aardig. Itt de overschatte Sneijder...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:46 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Yes, Sneijderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
Geen fan van het arrogante manneke?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:46 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Yes, Sneijderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
We spelen zondag tegen Feyenoord hè, tegen RBC hebben we al gespeeldquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ga voor de 2-0..
1x steven en 1x markus![]()
hij mag van mij wel weer eens een goede wedstrijd spelen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:55 schreef Radegast het volgende:
[..]
Geen fan van het arrogante manneke?
Uiteraard!quote:
quote:
quote:Blessureleed Brøndby snel voorbij, meespelen Galásek twijfelachtig
Trainer Michael Laudrup van Brøndby IF beschikt tegen Ajax toch over een fitte selectie. Hij vreesde zondag dat hij niet over Morten Skoubo, Thomas Rytter, doelman Casper Ankergren en Mads Jørgensen zou kunnen beschikken. Het kwartet spelers is echter sneller hersteld dan werd gevreesd.
Ajax bewaart slechte herinneringen aan een gelijkspel in Denemarken. Vier jaar geleden werd het 0-0 bij en tegen FC Kopenhagen, maar door een 0-1 thuisnederlaag werd Ajax toch uit de UEFA Cup geknikkerd. "Ik heb het ook nog niet over die wedstrijden gehad", aldus Ajax-coach Danny Blind. "Ik heb namelijk niet het idee dat mijn spelers Brøndby onderschatten. Ik heb steeds gezegd dat Brøndby een heel aardige ploeg heeft. Dat deze wedstrijd van groot belang is voor de hele club, behoeft denk ik geen uitleg. Volgens mij zijn alle spelers zich daar terdege van bewust."
De oefenmeester verwacht dat hij woensdag kan beschikken over de van een blessure herstellende Nigel de Jong. "Dat gaat de goede kant op. Ik ga ervan uit dat hij kan spelen, net als Steven Pienaar." Tomás Galásek raakte maandag bij een botsing geblesseerd aan zijn bovenbeen. Blind: "Het is altijd even afwachten hoe snel dat herstelt. Zo'n kneuzing in je bovenbeen kan erg vervelend zijn."
Lobontquote:23/8/2005 - Lobont te duur voor geinteresseerde clubs
(Gepost door RvN)
In Het Parool laat derde doelman Lobont weten dat er twee clubs serieus geinteresseerd waren. "Maar ik was te duur" zegt de Roemeen. Hij zou bij Ajax een miljoen euro per jaar verdienen met nog een contract tot 2008. Lobont verwacht dat het moeilijk wordt om weg te komen. "Stel dat je een winkel hebt en je legt je duurste product in het magazijn in plaats van in de etalage. Dan zal niemand het kopen, want niemand kan het zien."
De keeper wil echter geen vertrek forceren. "Ik sta zes jaar onder contract bij Ajax. Ik heb nooit problemen gemaakt met iemand. Dat doe ik nu ook niet. En mocht ik naar een andere club gaan, dan zal ik ook niet natrappen naar Ajax. Als je het niet met de situatie eens bent, moet je dat mensen in het gezicht durven zeggen. Dat moet je ballen tonen en de waarheid vertellen. Liegen doe ik niet. Ik ben een man. Liegen is iets voor vrouwen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |