abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29940434
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:32 schreef BadRabbit het volgende:

[..]

Tja, moet je maar wat meer volwassen reageren
Sorrie schat.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:39:47 #202
80382 manny
30 is best veel
pi_29940571
Ik zie dat kutpubliek altijd maar als volgt:

Bij Ajax is de stemming kut, en alleen als er minimaal 1 helft goed voetbal wordt gespeeld en er 2 keer gescoord wordt komt de stemming erin: AJAX wordt beloond voor goed voetbal door het publiek

Bij anderen is de stemming goed, ook als er slecht gespeeld wordt en er in de laatste minuut de 1-1 wordt gescoord door de thuisploeg: die andere teams worden zowieso beloond door het publiek, dus de stimulans om goed te spelen is minder.

Spelers zijn net honden: belonen bij goed voetbal en stil zijn bij kutvoetbal....

De sfeer was kut idd
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_29940608
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:36 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Sorrie schat.
Ach.. Het komt vast nog wel goed met je
pi_29940662
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:39 schreef manny het volgende:

Bij Ajax is de stemming kut, en alleen als er minimaal 1 helft goed voetbal wordt gespeeld en er 2 keer gescoord wordt komt de stemming erin: AJAX wordt beloond voor goed voetbal door het publiek

Bij anderen is de stemming goed, ook als er slecht gespeeld wordt en er in de laatste minuut de 1-1 wordt gescoord door de thuisploeg: die andere teams worden zowieso beloond door het publiek, dus de stimulans om goed te spelen is minder.

Spelers zijn net honden: belonen bij goed voetbal en stil zijn bij kutvoetbal....

De sfeer was kut idd
Als het dan ook nog eens zou helpen... Wat vaak niet het geval is volgens mij.
pi_29940685
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:41 schreef BadRabbit het volgende:

[..]

Als het dan ook nog eens zou helpen...
Het ging wel beter in de tweede helft.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29940714
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:42 schreef Suijk het volgende:

[..]

Tja, of dat nou de verdienste is van de sfeer in het stadion
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:43:06 #207
80382 manny
30 is best veel
pi_29940717
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:42 schreef Suijk het volgende:

[..]

i rest my case
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:47:18 #208
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_29940868
Champions Leauge here we come!

Geen idee of iemand het vanavond heeft gemerkt maar we zijn geplaatst
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_29940888
quote:

De sfeer was kut idd
Nou ik zie het als volgt. Spelers spelen slecht maar omdat het publiek er achter gaat staan gaan ze net iets beter spelen omdat ze een steuntje in de rug krijgen. Man dat groepje van 50 man boven op de zolder van de Arena maakte nog meer herrie dan de rest . Dat kan en mag niet bij een club als Ajax. Er moeten striemende fluitconcerten komen op het moment dat de tegenstander de bal beroert. maar ik heb wel bij het doel gezeten waar alle goals zijn gevallen
pi_29940898
en gratis
pi_29940918
gefeliciteerd jongens: Dat Ajax dit seizoen maar ver mag komen in de CL
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29941059
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:48 schreef cultheld het volgende:
gefeliciteerd jongens: Dat Ajax dit seizoen maar ver mag komen in de CL
Nou ik denk dat Ajax er niks te zoeken heeft om heel eerlijk te zijn. Misschien dat Ajax net door de voorrondes komt maar op meer moet je niet rekenen.
pi_29941128
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:52 schreef Chadi het volgende:

[..]

Nou ik denk dat Ajax er niks te zoeken heeft om heel eerlijk te zijn. Misschien dat Ajax net door de voorrondes komt maar op meer moet je niet rekenen.
Boeie, wat jij denkt. Voetbal is niet te voorspellen.
pi_29941301
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:54 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Boeie, wat jij denkt. Voetbal is niet te voorspellen.
pi_29941308
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:52 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ajax zit in pot 2. In pot 3 en 4 zitten veel zwakke broeders. (Thun, Artmedia etc. )
Ajax speelde vanavond niet bepaald een wereldpartij, maar zonder geluk vaart niemand wel. Ik hoop dat zowel PSV als Ajax ver gaan komen in de Champions League, want het Nederlandse voetbal heeft niet alleen een mooie geschiedenis, maar tevens toekomst.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 00:01:03 #216
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29941396
Pfff, psv en ajax in de eerste ronde eruit. Geen gezeik.
A.M.A.B
pi_29941468
1ste kwartier was suf
2de kwartier kut
3de kwartier kutter
4de kwartier goed
5de kwartier terugval
6de kwartier zoals het hoort; nu alleen nog afmaken die kansen.

Rosenberg, Pienaar, Grygera en toch ook wel Maduro waren de beteren.
Babel, SQD en Boukhari waren ronduit onvoldoende.

Sneijder viel redelijk in (echter niet zo fantastisch als zijn goals doen vermoeden).

IK heb me ontzettend geergerd. Dan zie je een geweldige aanval; en vervolgens een kwartier geen 1 goede pass. Hoe kan dat
pi_29941469
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:58 schreef Chadi het volgende:

[..]

Of ben je een of andere Jomanda?
pi_29941561
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:02 schreef Tobbes het volgende:

Sneijder viel redelijk in (echter niet zo fantastisch als zijn goals doen vermoeden).
Zou je nog wat motivatie willen geven want ik snap je beoordelingen niet helemaal...
Klik dan als je durft
pi_29941562
quote:
1ste kwartier was suf
2de kwartier kut
3de kwartier kutter
4de kwartier goed
5de kwartier terugval
6de kwartier zoals het hoort; nu alleen nog afmaken die kansen.

IK heb me ontzettend geergerd. Dan zie je een geweldige aanval; en vervolgens een kwartier geen 1 goede pass. Hoe kan dat
Babel onvoldoende? Hij deed wat een spits hoort te doen: Scoren
pi_29941613
Ja maar het is geen spits, het is een linksbuiten, en hij heeft niet een fatsoenlijke pass gegeven.

Maar goed als hij er zondag ook weer zo eentje inschiet hoor je mij niet klagen!
Houd van een lijntje.
pi_29941638
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:05 schreef cultheld het volgende:

[..]

Babel onvoldoende? Hij deed wat een spits hoort te doen: Scoren
Hij heeft geen bal bij de spits (dat is toch echt Rosenberg) gekregen. Al zijn acties waren doelloos. 95% van zijn balbezit is niet effectief. Integendeel tot Pienaar mist de jongen (nog) het overzicht.

1 keer een afstandschot betekent voor mij niet meteen een goede wedstrijd.
pi_29941640
Wedstrijd was kut, resultaat was okee. Boukhari hoop ik nooit meer in de basiself aan te treffen, Urby vond ik de beste vanavond bij Ajax. Sneijder viel fijn in, Babel was op z'n schot na weer helemaal hopeloos. Snel vergeten deze wedstrijd.

Ik hoop op deze poule: Barcelona, Ajax, Anderlecht en Artmedia.
pi_29941680
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:07 schreef Radegast het volgende:
Wedstrijd was kut, resultaat was okee. Boukhari hoop ik nooit meer in de basiself aan te treffen, Urby vond ik de beste vanavond bij Ajax. Sneijder viel fijn in, Babel was op z'n schot na weer helemaal hopeloos. Snel vergeten deze wedstrijd.

Ik hoop op deze poule: Barcelona, Ajax, Anderlecht en Artmedia.
Urby? Is me helemaal niet opgevallen, en nooit eerder van gehoord.
pi_29941735
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:09 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Urby? Is me helemaal niet opgevallen, en nooit eerder van gehoord.
Urby is slim. Hij passeert mensen niet met een of ander straattrucje; hij loopt er gewoon voorbij. Ook snapt hij wanneer hij moet afspelen; de bal via de tegenstander over de lijn moet spelen; en de 'actie' kan maken. Verdedigend was hij echter ronduit slecht.
pi_29941758
quote:
Rosenberg, Pienaar, Grygera, Trabelsi en toch ook wel Maduro waren de beteren.
Waarom Rosenberg in dat rijtje Hij speelde matig van wat ik heb kunnen zien, zoals de meeste spelers van Ajax. En Trabelsi was goed bezig, zoals altijd

Rosenberg moet duidelijk nog wennen, en hij voelt natuurlijk ook de druk van het spelen bij Ajax. Komt wel goed.
pi_29941764
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:10 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Urby is slim. Hij passeert mensen niet met een of ander straattrucje; hij loopt er gewoon voorbij. Ook snapt hij wanneer hij moet afspelen; de bal via de tegenstander over de lijn moet spelen; en de 'actie' kan maken. Verdedigend was hij echter ronduit slecht.
Hij is dan ook een middenvelder eigenlijk.
pi_29941828
Iedereen wil waarschijnlijk zondag Sneijder op linkshalf, maar ik zou daar liever Emanuelson zien.
Houd van een lijntje.
pi_29941844
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Iedereen wil waarschijnlijk zondag Sneijder op linkshalf, maar ik zou daar liever Emanuelson zien.
* mee eens is
pi_29941855
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:11 schreef BadRabbit het volgende:

[..]

Waarom Rosenberg in dat rijtje Hij speelde matig van wat ik heb kunnen zien, zoals de meeste spelers van Ajax. En Trabelsi was goed bezig, zoals altijd

Rosenberg moet duidelijk nog wennen, en hij voelt natuurlijk ook de druk van het spelen bij Ajax. Komt wel goed.
Hij draaide een paar keer goed weg bij zijn tegenstander, kaatste een paar keer, liep goed.

Wat een neppe scheids trouwens. Die gozer hoef ik NOOIT meer terug te zien op het veld.

Hoe kan je 4 keer hands over het hoofd zien? Hoe kan je over het hoofd zien dat (ik dacht Rosenberg, maar kan ook Pienaar geweest zijn) een speler doormidden wordt geschopt?

EN GEEF EENS VOORDEEL, HOND

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2005 00:26:02 ]
  donderdag 25 augustus 2005 @ 00:14:37 #231
11102 knep
Mountainfreak
pi_29941869
Congratz Joden
pi_29941913
quote:
Mits die Musampa-haren eraf gaan.
pi_29941940
quote:
Sneijder is gewoon een kutvoetballer.

4 ajacieden tegen 3 verdedigers+veel ruimte. Sneijder stoomt op met bal, passt links op Babel. EN VERVOLGENS GAAT SNEIJDER STILSTAAN! Loop dan mee en ga scoren :/
pi_29941957
Scheids was niet al te best nee.

Maar de Ajax spelers moeten ook veel slimmer worden. Je weet dat je alle kopduels verliest bijvoorbeeld, omdat je gemiddeld 30 cm kleiner bent. Zorg dan dat je omver wordt gelopen, of in je rug wordt gesprongen, dan krijg je die vrije trap mee. Zo'n Rosenberg ook, tegen al die verdedigers ben je vrij kansloos, maar als je maar snel weg beweegt, raken ze bijna altijd een been en krijg je ook een vrije trap.
Klik dan als je durft
pi_29941969
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:14 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Hij draaide een paar keer goed weg bij zijn tegenstander, kaatste een paar keer, liep goed.
Maar daardoor speel je nog geen goede wedstrijd natuurlijk. Het laat wel zien dat hij potentie heeft.
quote:
Wat een kanker klote scheids trouwens. Die gozer hoef ik NOOIT meer terug te zien op het veld.

Hoe kan je 4 keer hands over het hoofd zien? Hoe kan je over het hoofd zien dat (ik dacht Rosenberg, maar kan ook Pienaar geweest zijn) een speler doormidden wordt geschopt?

Hij floot inderdaad slecht
pi_29942016
Zo net een half uurtje thuis, was erg spannend in de 2de helft.
Toch wel verdiend gewonnen de 2de helft
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_29942020
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:16 schreef Suijk het volgende:
Scheids was niet al te best nee.

Maar de Ajax spelers moeten ook veel slimmer worden. Je weet dat je alle kopduels verliest bijvoorbeeld, omdat je gemiddeld 30 cm kleiner bent. Zorg dan dat je omver wordt gelopen, of in je rug wordt gesprongen, dan krijg je die vrije trap mee. Zo'n Rosenberg ook, tegen al die verdedigers ben je vrij kansloos, maar als je maar snel weg beweegt, raken ze bijna altijd een been en krijg je ook een vrije trap.
Rosenberg kansloos? Af en toe kwam ie 50 cm boven die gozers uit, echt moeilijk hoog.

Alleen dan was het weer slecht getimed
pi_29942035
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:16 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Sneijder is gewoon een kutvoetballer.

4 ajacieden tegen 3 verdedigers+veel ruimte. Sneijder stoomt op met bal, passt links op Babel. EN VERVOLGENS GAAT SNEIJDER STILSTAAN! Loop dan mee en ga scoren :/
ja, zo lust ik er ook wel een paar.

Pienaar en De Jong die zo verliefd zijn op elkaar dat ze de 4! andere vrijstaande spelers overslaan bij de ene aanval en met z'n tweeen die kans verprutsen.
pi_29942077
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:18 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Rosenberg kansloos? Af en toe kwam ie 50 cm boven die gozers uit, echt moeilijk hoog.

Alleen dan was het weer slecht getimed
Bij Rosenberg had ik het over het inspelen. Als je dan snel weg beweegt, word je bijna altijd vastgepakt.
Klik dan als je durft
pi_29942097
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:18 schreef Radegast het volgende:

[..]

ja, zo lust ik er ook wel een paar.

Pienaar en De Jong die zo verliefd zijn op elkaar dat ze de 4! andere vrijstaande spelers overslaan bij de ene aanval en met z'n tweeen die kans verprutsen.
Dat is anders. Trabelsi krijgt trouwens de bal meer dan genoeg hoor van Pienaar.

Het tekent Sneijder gewoon dat hij vervolgens niet doorsprint richting strafschopgebied.
pi_29942130
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:19 schreef Suijk het volgende:

[..]

Bij Rosenberg had ik het over het inspelen. Als je dan snel weg beweegt, word je bijna altijd vastgepakt.
Mjah, eerste helft, ik denk 20ste minuut. Stond hij op 14 meter van de goal met rug naar tegenstander en werd de bal ingespeeld. In mijn ogen werd hij toen onderuit getrokken en was het een penalty. Iemand tv beelden gezien?
pi_29942187
quote:

De sfeer was kut idd
Rot op joh, sfeer was prima. Bijna 90 minuten constant gezang en die Denen konden er ook wat van.

Of bedoelde je de sfeer in je huiskamer?
pi_29942213
Vond eigenlijk de keus van Blind om met Rosenberg te starten niet erg slim tegen die beren van centrumverdedigers, ik had daar Charisteas neergezet. Dan had je door de lucht ook wat kunnen proberen.

Rosenberg deed me vandaag qua spel in sommige opzichten een beetje denken aan Sonck, da's geen goed teken. Maar het zal wel goedkomen met hem.
pi_29942226
Markus Merk was overduidelijk weer een duitser vanavond. Helaas. Maar we spelen gewoon weer CL en verdienen 3 miljoen met het spelen van de CL.
pi_29942242
Wat een drama die eerste helft. De hele linkerkant was echt dramatisch. Jezus.

Tweede helft redelijk, met een redelijke Maduro, De Jong, Pienaar en Trabelsi. Rosenberg deed het niet slecht. Babel had gelukkig weer een moment. Boukhari heeft sinds PSV echt niets meer laten zien.

Hopelijk beginnen we zondag figuurlijk 0-1 achter, dan gaan we tenminste gelijk voetballen.
pi_29942277
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:22 schreef devv05 het volgende:

[..]

Rot op joh, sfeer was prima. Bijna 90 minuten constant gezang en die Denen konden er ook wat van.

Of bedoelde je de sfeer in je huiskamer?
Geniaal die actie met die Pacman; die denen konden er ook wel om lachen volgens mij

Sfeer was prima inderdaad. Behalve op die pauper F-side; daar was de sfeer pas prima toen het 3-1 was. 410 is goed bezig
  donderdag 25 augustus 2005 @ 00:25:11 #247
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_29942294
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:14 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Wat een kanker scheids trouwens. Die gozer hoef ik NOOIT meer terug te zien op het veld.

Kan het iets normaler, qua taalgebruik?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_29942302
Ik vind zelf dat Ajax niets te klagen heeft over de scheids.
pi_29942344

Kaos.
pi_29942361
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:25 schreef Radegast het volgende:
Ik vind zelf dat Ajax niets te klagen heeft over de scheids.
HIj floot ook niet zozeer in het nadeel van Ajax,

hij floot in het nadeel van de wedstrijd.

Golfer; ziektes weggehaald
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')