Zit t volgens mij niet inquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:41 schreef Tobbes het volgende:
[..]
NOS journaal van 00:00, wordt hele nacht herhaald/
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:39 schreef Chadi het volgende:
GVD ik zat in een vak met meer stropdassen dan sjaaltjes
Als je maar niet tegen een thun moet spelen of zoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:46 schreef Toewan het volgende:
Goed dat Ajax door is gegaan (heb helaas de wedstrijd niet kunnen zien), 2 clubs in de CL is beter dan 1. Ik heb alleen de gelijkmaker van Babel gezien. Hopen op een mooie loting voor beide clubs.
Dan kun je beter Brugge loten. Anderlecht heeft nog een behoorlijk elftal en zal dan ook landskampioen worden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:56 schreef Bananenman het volgende:
Mogen wel een mooie Belgische club loten vind ik, Anderlecht of die matjes van Brugge
Hij is fijn.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:02 schreef Tobbes het volgende:
Ik kan het 'grote online gok topic' nergens vinden; iemand een linkje?
Ja, was een leuke reactie op de actie in Denemarkenquote:
Dankquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Wedden op sport #137: Seizoen is in volle gang!
Zo, dat was trouwens een goede handsbal. Dat dat niet werd gezienquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt.
Paar foutjes, maar ook een paar zaken die in ons nadeel hadden kunnen worden beslist (hands van Wesley in de 16).
Merk had dat wel gezien, volgens mij, maar hij zag dat Sneijder de bal ongelukkig op zijn hand kreeg, er was totaal geen opzet is het spel, de bal viel per toeval daar, zonder dat Sneijder er wat aan kon doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zo, dat was trouwens een goede handsbal. Dat dat niet werd gezien
Net de doelpunten inderdaad gezien bij de herhaling van het sportjournaal.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:41 schreef Tobbes het volgende:
[..]
NOS journaal van 00:00, wordt hele nacht herhaald/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |