Ik snapte je wel hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, nee vriend. Elmander 90+1, de beslissing. 1-2![]()
Welk feest?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:22 schreef Kaap het volgende:
Weet iemand ook een Deense kroeg om vanavond te kunnen feesten
Best tekenend: d'r zijn de laatste 30 jaar zó weinig successen te vieren, als je een Feyenoord-supporter bent, daarom gaat men zelfs feesten als Ajax verliest. Tsja, jammer...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:22 schreef Kaap het volgende:
Weet iemand ook een Deense kroeg om vanavond te kunnen feesten
ze lopen daar ook met truien: 1000% kakkerlakquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:45 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Serieus??? Zijn er truien met "Proud to be a kakkerlak"??? Willen jullie dan echt zo graag een geuzennaam???
je komt toch niet op je eigen plek te staan. Tenminste, ik heb mn stoeltje nog nooit gezien daar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:31 schreef devv05 het volgende:
Wie gaat er morgenmiddag nog meer eerst gezellig de stad in?
Zit/staat iemand trouwens in de buurt van vak 409 rij 13?
Idd, ik sta ook op 410, maar welke stoelen officieel van ons zijn zou ik niet eens weten...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je komt toch niet op je eigen plek te staan. Tenminste, ik heb mn stoeltje nog nooit gezien daar.
Net zo erg als die afca burberry truien.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ze lopen daar ook met truien: 1000% kakkerlak
quote:Maduro(dam)
Voor Hedwiges Maduro was de interland van het Nederlands elftal tegen Duitsland een speciale, want hij mocht voor het eerst in de basis van Oranje starten. In Nederland mag hij inmiddels bekend zijn, de Duitsers kennen de Ajacied blijkbaar nog niet al te goed. Op de website van de Duitse voetbalbond (DFB) verscheen zijn naam iets anders in de opstelling, zoals op onderstaand plaatje te zien is.![]()
ik ga misschien ook nog, als ik terugkom van mn stage meteen naar het stadion en hopen dat ze nog kaartjes hebben.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:45 schreef Cart_man het volgende:
Ok, ik gaat ook maar een kaartje halen dan.
Tot vanavond.
Ik ben niet voor het Nederlandse voetbal, ik ben voor Feyenoord.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:15 schreef skiczukie het volgende:
Heei, stelletje haters, CL is goed voor het Nederlandse voetbal!
Waar staat Feijenoord dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik ben niet voor het Nederlandse voetbal, ik ben voor Feyenoord.
Dat boeit me dus echt niets.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:15 schreef skiczukie het volgende:
Voorlopig staan ze gedeeld eerste en zijn ze de enige Nederlandse club die een Europese hoofdprijs hebben gepakt dit milennium. Dus.quote:
Jij denkt toch niet dat een nederlander zich wil doodschamen voor zo'n baggerclub, dan maar geen punten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:15 schreef skiczukie het volgende:
quote:
Even het topic teruglezen en je weet het.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:29 schreef Crudus het volgende:
En waarom heten Feyenoorders eigenlijk kakkerlakken?
Dit milennium.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Voorlopig staan ze gedeeld eerste en zijn ze de enige Nederlandse club die een Europese hoofdprijs hebben gepakt dit milennium. Dus.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:12 schreef TC03 het volgende:
Godverdomme. Zwaar onverdiend dit. Babel, Sneijder, Ajax.
Flikker op kankerlijer. Mag ik niet blij zijn ofzo. Teef.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:46 schreef golfer het volgende:
Aantal offtopic baggerreakties verwijderd.
een gefrustreerde kakkerlakquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:12 schreef TC03 het volgende:
Nog 1 zo'n opmerking en je kunt zelf even voorlopig opflikkeren.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:17 schreef skiczukie het volgende:
Flikker op kankerlijer. Mag ik niet blij zijn ofzo. Teef.
VBL-ban maakt me geen zak uit. Leg jij eerst maar eens uit wat ik verkeerd heb gedaan dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog 1 zo'n opmerking en je kunt zelf even voorlopig opflikkeren.![]()
Uitlokken, schelden en dodelijke ziektes in een post gebruiken zijn dacht ik wel genoeg redenen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:24 schreef skiczukie het volgende:
VBL-ban maakt me geen zak uit. Leg jij eerst maar eens uit wat ik verkeerd heb gedaan dan.
Kanker hoeft niet persé dodelijk te zijn, okee.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Uitlokken, schelden en dodelijke ziektes in een post gebruiken zijn dacht ik wel genoeg redenen?
Voor verdere feedback hebben we een feedbacktopic, zodat je dit Ajaxtopic niet verder hoeft te vervuilen met je offtopicreakties.
Blind is geniaal met de persquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:33 schreef skiczukie het volgende:
'Ik ben altijd vrij koel.' Fuck die Blind, weet je.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:48 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hij moet nog veel leren van Louis.
Blind is een simpele, Louis is/was de 'Denker'. Die gast werd gewoon niet begrepen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:53 schreef twi het volgende:
[..]
Geef mij maar Blind, qua omgang met de pers.
Dat is hetzelfde.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:00 schreef twi het volgende:
Louis is geen denker, Louis is een betweter. Da's een verschil.
Ik heb erover nagedacht en ik ben het niet met je eens. Vergeet je niet even wat Louis met Ajax heeft bereikt?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:05 schreef twi het volgende:
[..]
Als je dat vindt, ben je zeker geen denker (maar wel een betweter)...
Nee helemaal niet, heb 'm ook hoog zitten, zowel als coach en als mens. Maar niet als iemand die goed met de pers om kan gaan. Blind dus wel. Als Blind dan nog eens de coach-kwaliteiten van van Gaal kan benaderen, ben ik helemaal blij.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:07 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb erover nagedacht en ik ben het niet met je eens. Vergeet je niet even wat Louis met Ajax heeft bereikt?
Mwa, redelijke wissel tochquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:12 schreef twi het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, heb 'm ook hoog zitten, zowel als coach en als mens. Maar niet als iemand die goed met de pers om kan gaan. Blind dus wel. Als Blind dan nog eens de coach-kwaliteiten van van Gaal kan benaderen, ben ik helemaal blij.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:12 schreef TC03 het volgende:
Het niveau is weer hoog op FOK!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:17 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Flikker op kankerlijer. Mag ik niet blij zijn ofzo. Teef.
Dankje.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:15 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
[..]
Het niveau is weer hoog op FOK!![]()
Deze keer wel jaquote:
Ja, dat kan echt wat worden, als Urby op links net zo goed gaat spelen als Trabelsi op rechts dan is Ajax eindelijk eens sterk over de vleugels. Zeker als Babel en Pienaar een iets nauwkeurigere eindpass geven.quote:
Je vindt de houding van de trainer tegenover de pers belangrijker dan de resulaten van de ploeg?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:12 schreef twi het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, heb 'm ook hoog zitten, zowel als coach en als mens. Maar niet als iemand die goed met de pers om kan gaan. Blind dus wel. Als Blind dan nog eens de coach-kwaliteiten van van Gaal kan benaderen, ben ik helemaal blij.
Hij had z'n dag niet echt, nee.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:25 schreef The_M het volgende:
GefeliciteerdWas niet makkelijk maar we hebben iig nog een nederlandse club in de CL
![]()
Maar eeh.....Rosenberg![]()
Ow, dankje.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:21 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
No offence btw
edit: richting jou dan.. die ander mag van mij opkrassen met zulke uitspraken![]()
Hij had al na 10 minuten gewisseld moeten worden. Komt te weinig in de bal als spits en loopt totaal verkeerd.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij had z'n dag niet echt, nee.
Echt niet, eigenlijk.
Ik ookquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:34 schreef manny het volgende:
net terug uit het "stadion", tweederde vol ofzo..
spel:![]()
uitslag![]()
Om je dood te schamen eigenlijk...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik ookmaar sorry hoor wat een KUT publiek zeg.
Ja alles was beter dan hijquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Goed gespeeld!
Babel vond Ajax ook goed spelen de eerste helft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |