Zeer gave foto!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[afbeelding]
Waren erg goed op Lowlands
Dat en Motivated hier...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:58 schreef Timo20 het volgende:
Ken de rest van t album (nog) niet, maar vind de single ( "Insomnia" ??) erg lekker
"Grateful" ja. Is dat nu de 2de of al de 3de single trouwens?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:20 schreef jimjim1983 het volgende:
I'm lazy is ook zo herkenbaar
zag laatst trouwens die clip van dear family & friends op tv.
ooh zo heet ie dusquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:32 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
"Grateful" ja. Is dat nu de 2de of al de 3de single trouwens?
quote:PETE PHILLY & PERQUISITE
Energieke live hiphop-formatie bestaande uit Pete Philly (vocals), Perquisite (beats/cello), Dj PCM, Lars Ditrich (sax) en Kasper Kalf (contrabas).
zo 28.08.05 - 19.30 - 20.00, BankGiro Loterij Podium
www.ourmindstate.com »
stuur ze een lief mailtjequote:Op maandag 28 november 2005 12:44 schreef qu63 het volgende:
schopje
Ik ben op zoek naar de lyrics van het album
Heb google al geprobeerd en allerhande lyricssite's en ook hun eigen site, maar daar is niks te vinden
iemand een idee?
Slaapt dat nou lekker, onder zo'n steen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:16 schreef Lu_uK het volgende:
hebben ze een album, hebbe hebbe hebbe hebbe!!
quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:35 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Slaapt dat nou lekker, onder zo'n steen?
ik ken hem pas een maandje of 2, helaas!quote:Op zondag 18 december 2005 14:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
album is al meer dan een half jaar uit
quote:Op zondag 18 december 2005 20:22 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
ik ken hem pas een maandje of 2, helaas!
is het album net zo goed?
net zo goed als wat? is iig een erg lekker albumquote:Op zondag 18 december 2005 20:22 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
ik ken hem pas een maandje of 2, helaas!
is het album net zo goed?
Ik zou zeggen, koop de cd.quote:Op maandag 28 november 2005 12:44 schreef qu63 het volgende:
Ik ben op zoek naar de lyrics van het album
iemand een idee?
wat leuk! niet gehoord...quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:03 schreef DaisyDuke het volgende:
Pete Philly doet Voicst's Dazzled Kids! Te horen op 3voor12!
Geen idee of je uberhaupt bekend bent met het concept van 3voor12, maar het betreft een site waar je bepaalde optredens juist kunt naluisteren wanneer je wil. Die Pete Philly & Perquisite versie van Dazzled Kids is nog gewoon terug te vinden in hun concertoverzicht.quote:
ja daar ben ik wel bekend mee, ik zal eens gaan luisterenquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:19 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Geen idee of je uberhaupt bekend bent met het concept van 3voor12, maar het betreft een site waar je bepaalde optredens juist kunt naluisteren wanneer je wil. Die Pete Philly & Perquisite versie van Dazzled Kids is nog gewoon terug te vinden in hun concertoverzicht.
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/archief/index.jsp?showme=concerts
ja dat wist ik...maar wat doe je op zo'n besloten feestje joh... ik had daar ook willen zijn!quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:31 schreef timmeeeh het volgende:
ik heb die gasten afgelopen donderdag gezien in 013 (besloten feestje, 25 jarig bestaan van journalistiek opleiding, die ik overigens niet volg)
en ze waren wel echt goed zeg!! had nog nooit van ze gehoord, maar vond het echt mega goed! dus ik vind dat die CD maar onder de kerstboom moet komen
mijn huisgenoten organiseerden dat, en er kwam vóór pete philly een coverband waar een oud-huisgenootje van ons in speelt dus voor haar kwam ik eigenlijk ff kijken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:33 schreef lienelien het volgende:
ja dat wist ik...maar wat doe je op zo'n besloten feestje joh... ik had daar ook willen zijn!![]()
o kon dat...quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:42 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
mijn huisgenoten organiseerden dat, en er kwam vóór pete philly een coverband waar een oud-huisgenootje van ons in speelt dus voor haar kwam ik eigenlijk ff kijken.
PP&P was een mooi toetje
en als je er echt had willen zijn, had je overigens makkelijk een kaartje kunnen regelen voor 2,50 als je even naar die school had gebeld.
haha, achjah, ik hoorde toch pas achteraf dat PP&P er waren, en was er sws niet naartoe gegaan, maar wil ze wel graag een keertje zienquote:
Volgens mij speelt hij live op een cello...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:16 schreef jimjim1983 het volgende:
zijn zeker goed
ik had gehoord dat die Perquisite ook alle instrumenten zelf bespeelde, als dat zo is: bravo
Het is voor mij niet zozeer de rap die ik goed vind, vooral het muzikale spreekt mij erg aan. Daarnaast, sinds wanneer spreken rappers duidelijk? Zeker livequote:Op maandag 23 januari 2006 19:55 schreef amornl87 het volgende:
hij praat niet duidelijk, vertel wat is er zo goed aan deze rapper?
Ik versta het prima.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:55 schreef amornl87 het volgende:
hij praat niet duidelijk, vertel wat is er zo goed aan deze rapper?
Rap hoeft niet persé relaxt te zijn hoor.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:23 schreef Sadar het volgende:
Heb ze afgelopen zomer live gezien. Echt relaxe muziek, Rap zoals het hoort![]()
Hoeft ook niet, maar ik kan nummers met inhoud wel waarderen. Iets wat bij bijvoorbeeld 50-cent ontbreekt imoquote:Op maandag 23 januari 2006 23:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Rap hoeft niet persé relaxt te zijn hoor.
hij rapt onduidelijk, dat maakt hem al slecht voor mij. Maar wel IETS origineler dan de resterende rappersquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:12 schreef DaisyDuke het volgende:
Oei, gaan we inhoudelijk over muziek discussiëren? Maar daar is dit forum toch niet voor bedoeld....
Maar goed, laten we 't eens proberen. Ik ben namelijk ook wel benieuwd wat de 1-zin-poster op muzikaal gebied tegen Pete Philly heeft.
Vertel 't ons, maak ons blij!
IAM is idd heel lekker om te luisterenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef DubzOne het volgende:
Zo kan ik af en toe Franse rap zeer goed waarderen en ik versta geen woord Frans... het gaat om het geheel!
Ik wil graag wel horen waar degene over rapt, of hij inhoudelijk ook iets te vertellen heeft. Echter hoeft het niet altijd zo te zijn. Als iemand gewoon een mad-zieke flow heeft hoor je mij ook niet klagenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:12 schreef DaisyDuke het volgende:
Waarom zou een rapper persee goed verstaanbaar moeten zijn?
Of stel ik nu een hele gekke vraag?
Erg gaaf nummer inderdaad, maar die staat op Homegrown en is van Piet solo volgens mij. Self-Reflection idem, ook een heel lekker nummerquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:59 schreef S-Two het volgende:
[..]
Een nummer wat niet op de cd staat en ook goed is is trouwens "Endurance".
Ligt idd aan z'n boodschap... sommige rappers staan vooral bekend om hun flows en niet zozeer om hun geweldige lyrics. En zoals ik al zei luister ik ook weleens naar bijv. Franse HipHop waar ik geen moer van versta...quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:12 schreef DaisyDuke het volgende:
Stel je nou voor dat 50 Cent heel monotoom zou mompelen met een spraakgebrek, dan zou je gewoon z'n diepgaande lyrics missenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:12 schreef DaisyDuke het volgende:
bij 50 cent is het idd jammer dat er geen 10 kogels in het magazijn zatenquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:01 schreef jimjim1983 het volgende:
bij 50 cent is het idd beter dat ie onverstaanbaar is
Ja erg gaaf. Ook een super goed album, binnekort maar even live checken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:03 schreef DubzOne het volgende:
Iemand de clip van Paranoid al gezien btw?! Vind hem opzich wel ok!
Zijn daarvoor nog kaarten te krijgen?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
11 februari in Iduna drachten. I'm there.
Meteque Et Mat van Akhenaton kan ik je ten zeerste aanradenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:59 schreef S-Two het volgende:
[..]
IAM is idd heel lekker om te luisteren.
Had dit topic nog niet gezien, maar ben het wel met de meesten eens. Echt lekkere muziek. Heb de cd al wel een mooie tijd en zet hem nog wel regelmatig even op. Heb ze ook 1x live gezien en dat was ook goed.
Een nummer wat niet op de cd staat en ook goed is is trouwens "Endurance".
Je bedoelt de North West Metropolis EP, Expressionsquote:Op zondag 12 maart 2006 00:56 schreef Tape het volgende:
Zojuist gezien in de Groene Engel, Oss. Ik vond het zeker dol, publiek ging goed los tegen het einde, toffe performance. Cool, zeker.Mind.State had ik al, maar die oude Emotions EP of zoiets, met North West Metropolis, moet ik ook nog eens aan zien te komen.
Waar? (kan je ff link geven van de website ofso?)quote:
Dat meen je nietquote:
check www.ourmindstate.com, ze treden genoeg op!quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:10 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Fuck man, had hem wel weer willen zien
Maar Groningen is mooi dichtbijquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:00 schreef StefanFM het volgende:
[..]
check www.ourmindstate.com, ze treden genoeg op!
Relaxte website trouwensquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:00 schreef StefanFM het volgende:
[..]
check www.ourmindstate.com, ze treden genoeg op!
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:31 schreef jimjim1983 het volgende:
5 mei op het bevrijdingsfestival Amsterdam
17:40
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:30 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ah!
17:40
Pete Philly & Perquisite
Nee joh, voor zo'n collabo betaal je een artiest echt geen geld hoor... Hij krijgt gewoon een deel van de royalties van dat nummer!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:32 schreef timbob het volgende:
ik geef je weinig kans dat talib er weer op komt. zou een beetje dom zijn. 2 keer dezelfde artiest uitnodigen.
zo'n vent kost ook geld natuurlijk.
een 2de cd lijkt me erg lastig. de verwachtingen zijn natuurlijk enorm hoog.
het slechtste wat kan hebben als een band is een goed debut. daar word je elke keer weer op afgerekend daarna.
Die gister live in Eindhoven. Act was sexy as hellquote:Op zondag 19 maart 2006 16:13 schreef peetjepuh het volgende:
Aight, voglende keer beter zoeken
http://www.100procenthala(...)owhalaldegoede00.mov
ik weet niet of jij het interview met hem hebt gelezen, maar daarin verklaard hij gewoon dat hij daar geld voor kreeg. natuurlijk deed hij het niet voor niets. zo'n vent moet leven.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:03 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Nee joh, voor zo'n collabo betaal je een artiest echt geen geld hoor... Hij krijgt gewoon een deel van de royalties van dat nummer!
kwaliteits artiesten bewijzen zich keer op keerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:32 schreef timbob het volgende:
een 2de cd lijkt me erg lastig. de verwachtingen zijn natuurlijk enorm hoog.
het slechtste wat kan hebben als een band is een goed debut. daar word je elke keer weer op afgerekend daarna.
Dan heb ik een ander interview gelezen dan jij... Ik heb het stuk gelezen in een interview met Pete Philly voor 3voor12 waarin hij vertelde hoe de collabo tot stand is gekomen.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:28 schreef timbob het volgende:
[..]
ik weet niet of jij het interview met hem hebt gelezen, maar daarin verklaard hij gewoon dat hij daar geld voor kreeg. natuurlijk deed hij het niet voor niets. zo'n vent moet leven.
quote:Op zondag 26 maart 2006 16:16 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Dan heb ik een ander interview gelezen dan jij... Ik heb het stuk gelezen in een interview met Pete Philly voor 3voor12 waarin hij vertelde hoe de collabo tot stand is gekomen.
Muzikantenquote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:25 schreef OMG het volgende:
Ik heb er zin in!!
Vanavond begon het op tijd en was het alles behalve slordig en slecht. Sterker nog, het was hartstikke tof samen met de New Generation Big Band.quote:Op zondag 23 april 2006 14:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Heb ze eergister gezien (BKBeats, Delft). Was een enorme tegenvaller. Ze begonnen een uur te laat, was een kutpubliek en 't optreden was ronduit slordig en slecht. Ben van ellende na 20 minuten ofzo al weer vertrokken
En ik was zo enthousiant over ze na het geweldige optreden op Lowlands![]()
Same here! Had ze al gezien in eindhoven, maar ik wil ze zeker weten nog een keer checken.quote:Op maandag 24 april 2006 00:41 schreef ma_jojo het volgende:
Eindelijk ga ik ze live meemaken op Koninginnenach, zin an.
Wat Mar10Segovia zegt! Het was gisteravond echt super! En Senna kwam ook nog even langs om Mellow mee te doen. Leuk!quote:Op maandag 24 april 2006 00:30 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Vanavond begon het op tijd en was het alles behalve slordig en slecht. Sterker nog, het was hartstikke tof samen met de New Generation Big Band.
Misschien hadden ze een offday in Delft
Wat hij zegt.quote:
Bron: ANPquote:Het Nederlandse HipHop duo Pete Philly & Perquisite steekt de oceaan aan beide kanten over. Hun album Mindstate wordt op 9 mei uitgebracht in de Verenigde Staten, Canada en Australië. De heren geven in mei twee optredens in Los Angeles, waarvan één in de bekende club Viper Room.
Ik ben wel even van plan om te gaan kijken, voor de rest een matig programma op wantijpop, heb het wel eens leuker gezien, wat jij OMG?quote:
Ha, toen was ik er ook, long time ago. Over het algemeen ben ik vrij pragmatisch naar wantijpop toe, er staat zelden iets wat ik nog nooit heb gezien of heb willen zien. Maar Pete vind ik oké, eerder ben ik er zeker niet te vinden. Net klaar met werken, boodschappen, huishouden, etc etcquote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:50 schreef OMG het volgende:
Ik ben eigenlijk al jaren niet meer naar Wantijpop geweest. De laatste keer dat ik ben geweesten stonden The Pietasters op het hoofdpodium en Face Tomorrow op het regiopodium. Dat was dus in 2001.
Dit jaar ga ik hoofdzakelijk voor Pete Philly & Perquisite. Of ik vanmiddag al van de partij ben weet ik nog niet.
Zeker niet... Ik heb ze zondag voor de vijfde keer gezien (Lowlands '05, Venlo, Geleen en 2x Roermond) en ga ze op Lowlands '06 nog eens zien. Nou is dat natuurlijk een heel ander verhaal met die bigband, maar de laatste paar optredens -hoewel nooit écht saai- leken echt teveel op elkaar qua inleiding (euj Kasper, maak jij effe een baslijn... Nee niet zo... Wacht.. Ja... Hoppa *Insomnia*) en opbouw, aan elkaar gepraat enzo... Dat viel best tegen. Ze mogen van mij wel met nieuwe shit komen, en dan heb ik het niet over dat remix album dat eraan zit te komen... (wie doet er overigens mee aan de Insomnia remix contest?)quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:06 schreef DubzOne het volgende:
Heb ze gister gezien in Mezz... wederom een zeer goede show!![]()
Ik denk alleen dat ze niet al te lang meer kunnen teren op hetzelfde reportoire
helemaal mee eens, ze irriteren me nu alleen maar.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:31 schreef skiczukie het volgende:
Ik ben zwaar uitgekeken op deze gasten. Ik vind het echt niet boeiend meer. Ook de onderwerrpen van de nummers en hoe het gerapt wordt irriteert me enorm.
Maakt niet uit blijft lekker muziek ook die remixenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:12 schreef Bellah het volgende:
I know, maar écht nieuwe nummers zijn dat nou ook weer niet... Bovendien kan zo'n remix een geniaal nummer best verkloten (al ben ik toch wel benieuwd) en lijkt het dan alsof ze geen inspiratie meer hebben voor nieuwe shit... Mja eerst Lowlands dan maar
Jep, op de website kon je jezelf inschrijven en 'Insomnia' remixen en opsturen naar PP&P. Heb wat van een kennes beluisterd en het klinkt godedquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:06 schreef Steve-O het volgende:
Schijnt in de herfst ene remix album uit te komen
Die van mij zijn al binnenquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik vond 't wel vet. Hopelijk nog beter in de Oosterpoort. (eerst maar eens kaarten halen)
Mee eens, m.u.v. Paranoid.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:08 schreef bigshadow het volgende:
Leuke plaat maar ik vind hem op het eind een beetje inzakken qua remixen en niveau.
Ik vind het wel een leuke cdquote:Op maandag 5 februari 2007 17:21 schreef S-Two het volgende:
Lazy![]()
De rest tot nu toe nog niet veel aan.
edit: Respect klinkt ook vet!
Ik zou boos worden als 't niet zo was.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:43 schreef DaMayan het volgende:
Ik ga er eigenlijk vanuit dat ik hem bij de album release party kan kopen, maar of dat echt zo is?
Dat lijkt me wel jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:43 schreef DaMayan het volgende:
Ik ga er eigenlijk vanuit dat ik hem bij de album release party kan kopen, maar of dat echt zo is?
Daar reken ik eigenlijk ook op, lijkt me ook erg stug als dat niet het geval zou zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:43 schreef DaMayan het volgende:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:23 schreef Evil_Koekje het volgende:
28 Oktober Oosterpoort, aanwezig.
* Zotheid steekt zijn hand op.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:49 schreef Huppelei het volgende:
Wie gaat er 20 September naar het Paard?
Is inderdaad ook een vette plaatquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:45 schreef Mar10Segovia het volgende:
Bij veel optredens van PP&P staat Arts The Beatdoctor in het voorprogramma. Zijn album Transitions ligt wel redelijk in hetzelfde straatje qua producties en is een goede aanrader.
Kort? Ik vind een uur prima hoor.quote:Op donderdag 6 september 2007 19:32 schreef H4ze het volgende:
Hmm ik vind 'm een beetje kort...maar er staan wel weer lekkere nummers op ja!
quote:Op donderdag 6 september 2007 21:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Kort? Ik vind een uur prima hoor.
Tuurlijk hoeft dat niet. Maar je zit wel met de altijd moeilijke 2e plaat.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:56 schreef Haunter het volgende:
Waarom zou hij Mindstate MOETEN overtreffen? (Zo komt het hier een beetje over) Het feit is dat ze weer een lekkere plaat hebben uitgebracht
Maar wel evenaartquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:53 schreef Huppelei het volgende:
Goed album, maar Mindstate is niet overtroffen hoor!
Ik vind wel dat hij 'progressie' heeft gemaakt qua flow en de manier van rappen...quote:Op zondag 9 september 2007 18:46 schreef DaMayan het volgende:
Was leuk in de Melkweg! Opvallend jong publiek trouwens.
Het nieuwe album vind ik stuk meer 'vanilla' dan de vorige. Minder freaky en vage dingen erin.
Maar je merkte wel dat het daarom een stuk makkelijker voor ze was om het live te doen, wat bij sommige oude nummers soms moeilijk klonk.
Make My Day, met Pete Philly.quote:Op maandag 10 september 2007 22:47 schreef Stansfield het volgende:
Hoe het dat liedje dat 3 fm gebruikte voor hun reclame. Die was toch samen met c-mon en kypski?
Ja, maar Pete Philly zong/rapte wel het hele nummer.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:24 schreef Stansfield het volgende:
aha dus het was meer van cmon & kypski feat pete philly zeg maar.
Het is inderdaad niet echt een album met uitschieters (zoals voor mij Grateful).quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:52 schreef err het volgende:
Lekker album, maar echte uitschieters staan er niet op (zoals Insomnia op Mindstate eruit sprong)
Qua producties vind ik Perquisite niet echt beter geworden, het klinkt hier en daar nog steeds wat simpel (c-mon & kypski zijn véél geraffineerder wat dat betreft) en ik hoor ook nog vaak ruis in die beats (zal wel komen omdat het gewoon met renoise is gemaakt)
Mijn favorieten; Third Degree, Q&A, Time Flies, Womb to Tomb en Balance.
De titel track vind ik veruit de minste met dat zéér hinderlijke huppel viooltje erin.
Heb wel kaartjes voor 20/09 in het paard, Zin an!
Jammer dat Arts the Beatdoctor in het paard net weer niet in het voorprogramma staat, want dat is een sterke act.. (althans hun cd is goed - vooral die track met Pete Philly (the anthem)quote:En de kaartjes voor 20ste in het Paard heb ik ook binnen.![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:58 schreef S-Two het volgende:
Heb de cd heel even vluchtig beluisterd op 3voor12. Klonk weer prima, ga ze in de Oosterpoort ook wel ff chekken. Hopen dat Arts het voorprogramma doet.
quote:Pete Philly & Perquisite + support La Melodia
zo 28 oktober
De Oosterpoort,
kleine zaal
aanvangstijd: 20.30 uur
Oja, dat wist ik ergens ook welquote:
Dan ga ik die even checken. Want ik heb laatst ook Arts 'ontdekt' en dat vind ik toch ook vrij vet.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:06 schreef S-Two het volgende:
[..]
Oja, dat wist ik ergens ook wel. Anyway, een vriend van me zei dat dat La Melodia ook wel tof was.
![]()
Ja, dat van Arts the Beatdoctor vindt ik ook wel minder. Altijd leuk om hun te zien. Maar wij gaan natuurlijk eigenlijk voor Pete.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:30 schreef err het volgende:
[..]
Jammer dat Arts the Beatdoctor in het paard net weer niet in het voorprogramma staat, want dat is een sterke act.. (althans hun cd is goed - vooral die track met Pete Philly (the anthem)
Verder hoop ik dat ze Lazy spelenHoewel een simpele track is dat toch mn favoriet van Mindstate - maar die spelen ze vast niet
La Melodia is zeker gaafquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:06 schreef S-Two het volgende:
[..]
Oja, dat wist ik ergens ook wel. Anyway, een vriend van me zei dat dat La Melodia ook wel tof was.
![]()
Zou ze voor de zekerheid wel ff halen. In een paar andere zalen in nl is 't al wel uitverkocht.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:27 schreef S-Two het volgende:
Ik ga er vanuit dat die kaarten nog wel even beschikbaar blijven toch? Geen zin om nu al kaarten te halen eigenlijk.
Haha, ik stond wel fanatiek mee te klappen, maar ik had al gelezen dat Pete & Perq samen nog terugkwamen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:02 schreef Evil_Koekje het volgende:
Was tof inderdaad, die afsluiter voor de toegift was vet.
Jonge het was zo supersupervet.quote:
Hongarije niet geweest, maar 6 december in Paradiso ben ik er wel bij!quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:08 schreef Apfelsaft het volgende:
Ik ga ze weer zien in Hongarije, heb er zin in!
Het was geweldig, C-Mon & Kypski kwamen langs, twee encore's, bijna elk nummer hebben ze wel gespeeld, meesterlijke sax-solo's, Perquisite met z'n celloquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:43 schreef Apfelsaft het volgende:
Vanavond is de afsluiting van de clubtour in Paradiso! Hopelijk halen ze nog 1 keer alles uit de kast
quote:Op maandag 8 december 2008 21:58 schreef StefanFM het volgende:
Ik heb op mijn hyves een (persoonlijk artikel) over PPnP geschreven hoe ik het de afgelopen 5 jaar heb beleefd. Als je het interessant vindt kun je via de link het blog lezen:
http://stefan-weijers.hyv(...)_DE_GROTE_ZAAL/N8tG/
Doe's een copypaste?quote:Profiel niet zichtbaar
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
Toffe blog!quote:Op maandag 8 december 2008 21:58 schreef StefanFM het volgende:
Ik heb op mijn hyves een (persoonlijk artikel) over PPnP geschreven hoe ik het de afgelopen 5 jaar heb beleefd. Als je het interessant vindt kun je via de link het blog lezen:
http://stefan-weijers.hyv(...)_DE_GROTE_ZAAL/N8tG/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |