stuur ze een lief mailtjequote:Op maandag 28 november 2005 12:44 schreef qu63 het volgende:
schopje
Ik ben op zoek naar de lyrics van het album
Heb google al geprobeerd en allerhande lyricssite's en ook hun eigen site, maar daar is niks te vinden
iemand een idee?
Slaapt dat nou lekker, onder zo'n steen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:16 schreef Lu_uK het volgende:
hebben ze een album, hebbe hebbe hebbe hebbe!!
quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:35 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Slaapt dat nou lekker, onder zo'n steen?
ik ken hem pas een maandje of 2, helaas!quote:Op zondag 18 december 2005 14:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
album is al meer dan een half jaar uit
quote:Op zondag 18 december 2005 20:22 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
ik ken hem pas een maandje of 2, helaas!
is het album net zo goed?
net zo goed als wat? is iig een erg lekker albumquote:Op zondag 18 december 2005 20:22 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
ik ken hem pas een maandje of 2, helaas!
is het album net zo goed?
Ik zou zeggen, koop de cd.quote:Op maandag 28 november 2005 12:44 schreef qu63 het volgende:
Ik ben op zoek naar de lyrics van het album
iemand een idee?
wat leuk! niet gehoord...quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:03 schreef DaisyDuke het volgende:
Pete Philly doet Voicst's Dazzled Kids! Te horen op 3voor12!
Geen idee of je uberhaupt bekend bent met het concept van 3voor12, maar het betreft een site waar je bepaalde optredens juist kunt naluisteren wanneer je wil. Die Pete Philly & Perquisite versie van Dazzled Kids is nog gewoon terug te vinden in hun concertoverzicht.quote:
ja daar ben ik wel bekend mee, ik zal eens gaan luisterenquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:19 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Geen idee of je uberhaupt bekend bent met het concept van 3voor12, maar het betreft een site waar je bepaalde optredens juist kunt naluisteren wanneer je wil. Die Pete Philly & Perquisite versie van Dazzled Kids is nog gewoon terug te vinden in hun concertoverzicht.
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/archief/index.jsp?showme=concerts
ja dat wist ik...maar wat doe je op zo'n besloten feestje joh... ik had daar ook willen zijn!quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:31 schreef timmeeeh het volgende:
ik heb die gasten afgelopen donderdag gezien in 013 (besloten feestje, 25 jarig bestaan van journalistiek opleiding, die ik overigens niet volg)
en ze waren wel echt goed zeg!! had nog nooit van ze gehoord, maar vond het echt mega goed! dus ik vind dat die CD maar onder de kerstboom moet komen
mijn huisgenoten organiseerden dat, en er kwam vóór pete philly een coverband waar een oud-huisgenootje van ons in speelt dus voor haar kwam ik eigenlijk ff kijken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:33 schreef lienelien het volgende:
ja dat wist ik...maar wat doe je op zo'n besloten feestje joh... ik had daar ook willen zijn!![]()
o kon dat...quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:42 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
mijn huisgenoten organiseerden dat, en er kwam vóór pete philly een coverband waar een oud-huisgenootje van ons in speelt dus voor haar kwam ik eigenlijk ff kijken.
PP&P was een mooi toetje
en als je er echt had willen zijn, had je overigens makkelijk een kaartje kunnen regelen voor 2,50 als je even naar die school had gebeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |