Volgens mij speelt hij live op een cello...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:16 schreef jimjim1983 het volgende:
zijn zeker goed
ik had gehoord dat die Perquisite ook alle instrumenten zelf bespeelde, als dat zo is: bravo
Het is voor mij niet zozeer de rap die ik goed vind, vooral het muzikale spreekt mij erg aan. Daarnaast, sinds wanneer spreken rappers duidelijk? Zeker livequote:Op maandag 23 januari 2006 19:55 schreef amornl87 het volgende:
hij praat niet duidelijk, vertel wat is er zo goed aan deze rapper?
Ik versta het prima.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:55 schreef amornl87 het volgende:
hij praat niet duidelijk, vertel wat is er zo goed aan deze rapper?
Rap hoeft niet persé relaxt te zijn hoor.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:23 schreef Sadar het volgende:
Heb ze afgelopen zomer live gezien. Echt relaxe muziek, Rap zoals het hoort![]()
Hoeft ook niet, maar ik kan nummers met inhoud wel waarderen. Iets wat bij bijvoorbeeld 50-cent ontbreekt imoquote:Op maandag 23 januari 2006 23:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Rap hoeft niet persé relaxt te zijn hoor.
hij rapt onduidelijk, dat maakt hem al slecht voor mij. Maar wel IETS origineler dan de resterende rappersquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:12 schreef DaisyDuke het volgende:
Oei, gaan we inhoudelijk over muziek discussiëren? Maar daar is dit forum toch niet voor bedoeld....
Maar goed, laten we 't eens proberen. Ik ben namelijk ook wel benieuwd wat de 1-zin-poster op muzikaal gebied tegen Pete Philly heeft.
Vertel 't ons, maak ons blij!
IAM is idd heel lekker om te luisterenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef DubzOne het volgende:
Zo kan ik af en toe Franse rap zeer goed waarderen en ik versta geen woord Frans... het gaat om het geheel!
Ik wil graag wel horen waar degene over rapt, of hij inhoudelijk ook iets te vertellen heeft. Echter hoeft het niet altijd zo te zijn. Als iemand gewoon een mad-zieke flow heeft hoor je mij ook niet klagenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:12 schreef DaisyDuke het volgende:
Waarom zou een rapper persee goed verstaanbaar moeten zijn?
Of stel ik nu een hele gekke vraag?
Erg gaaf nummer inderdaad, maar die staat op Homegrown en is van Piet solo volgens mij. Self-Reflection idem, ook een heel lekker nummerquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:59 schreef S-Two het volgende:
[..]
Een nummer wat niet op de cd staat en ook goed is is trouwens "Endurance".
Ligt idd aan z'n boodschap... sommige rappers staan vooral bekend om hun flows en niet zozeer om hun geweldige lyrics. En zoals ik al zei luister ik ook weleens naar bijv. Franse HipHop waar ik geen moer van versta...quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:12 schreef DaisyDuke het volgende:
Stel je nou voor dat 50 Cent heel monotoom zou mompelen met een spraakgebrek, dan zou je gewoon z'n diepgaande lyrics missenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:12 schreef DaisyDuke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |