Kort? Ik vind een uur prima hoor.quote:Op donderdag 6 september 2007 19:32 schreef H4ze het volgende:
Hmm ik vind 'm een beetje kort...maar er staan wel weer lekkere nummers op ja!
quote:Op donderdag 6 september 2007 21:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Kort? Ik vind een uur prima hoor.
Tuurlijk hoeft dat niet. Maar je zit wel met de altijd moeilijke 2e plaat.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:56 schreef Haunter het volgende:
Waarom zou hij Mindstate MOETEN overtreffen? (Zo komt het hier een beetje over) Het feit is dat ze weer een lekkere plaat hebben uitgebracht
Maar wel evenaartquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:53 schreef Huppelei het volgende:
Goed album, maar Mindstate is niet overtroffen hoor!
Ik vind wel dat hij 'progressie' heeft gemaakt qua flow en de manier van rappen...quote:Op zondag 9 september 2007 18:46 schreef DaMayan het volgende:
Was leuk in de Melkweg! Opvallend jong publiek trouwens.
Het nieuwe album vind ik stuk meer 'vanilla' dan de vorige. Minder freaky en vage dingen erin.
Maar je merkte wel dat het daarom een stuk makkelijker voor ze was om het live te doen, wat bij sommige oude nummers soms moeilijk klonk.
Make My Day, met Pete Philly.quote:Op maandag 10 september 2007 22:47 schreef Stansfield het volgende:
Hoe het dat liedje dat 3 fm gebruikte voor hun reclame. Die was toch samen met c-mon en kypski?
Ja, maar Pete Philly zong/rapte wel het hele nummer.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:24 schreef Stansfield het volgende:
aha dus het was meer van cmon & kypski feat pete philly zeg maar.
Het is inderdaad niet echt een album met uitschieters (zoals voor mij Grateful).quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:52 schreef err het volgende:
Lekker album, maar echte uitschieters staan er niet op (zoals Insomnia op Mindstate eruit sprong)
Qua producties vind ik Perquisite niet echt beter geworden, het klinkt hier en daar nog steeds wat simpel (c-mon & kypski zijn véél geraffineerder wat dat betreft) en ik hoor ook nog vaak ruis in die beats (zal wel komen omdat het gewoon met renoise is gemaakt)
Mijn favorieten; Third Degree, Q&A, Time Flies, Womb to Tomb en Balance.
De titel track vind ik veruit de minste met dat zéér hinderlijke huppel viooltje erin.
Heb wel kaartjes voor 20/09 in het paard, Zin an!
Jammer dat Arts the Beatdoctor in het paard net weer niet in het voorprogramma staat, want dat is een sterke act.. (althans hun cd is goed - vooral die track met Pete Philly (the anthem)quote:En de kaartjes voor 20ste in het Paard heb ik ook binnen.![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:58 schreef S-Two het volgende:
Heb de cd heel even vluchtig beluisterd op 3voor12. Klonk weer prima, ga ze in de Oosterpoort ook wel ff chekken. Hopen dat Arts het voorprogramma doet.
quote:Pete Philly & Perquisite + support La Melodia
zo 28 oktober
De Oosterpoort,
kleine zaal
aanvangstijd: 20.30 uur
Oja, dat wist ik ergens ook welquote:
Dan ga ik die even checken. Want ik heb laatst ook Arts 'ontdekt' en dat vind ik toch ook vrij vet.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:06 schreef S-Two het volgende:
[..]
Oja, dat wist ik ergens ook wel. Anyway, een vriend van me zei dat dat La Melodia ook wel tof was.
![]()
Ja, dat van Arts the Beatdoctor vindt ik ook wel minder. Altijd leuk om hun te zien. Maar wij gaan natuurlijk eigenlijk voor Pete.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:30 schreef err het volgende:
[..]
Jammer dat Arts the Beatdoctor in het paard net weer niet in het voorprogramma staat, want dat is een sterke act.. (althans hun cd is goed - vooral die track met Pete Philly (the anthem)
Verder hoop ik dat ze Lazy spelenHoewel een simpele track is dat toch mn favoriet van Mindstate - maar die spelen ze vast niet
La Melodia is zeker gaafquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:06 schreef S-Two het volgende:
[..]
Oja, dat wist ik ergens ook wel. Anyway, een vriend van me zei dat dat La Melodia ook wel tof was.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |