Maakt niet uit blijft lekker muziek ook die remixenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:12 schreef Bellah het volgende:
I know, maar écht nieuwe nummers zijn dat nou ook weer niet... Bovendien kan zo'n remix een geniaal nummer best verkloten (al ben ik toch wel benieuwd) en lijkt het dan alsof ze geen inspiratie meer hebben voor nieuwe shit... Mja eerst Lowlands dan maar
Jep, op de website kon je jezelf inschrijven en 'Insomnia' remixen en opsturen naar PP&P. Heb wat van een kennes beluisterd en het klinkt godedquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:06 schreef Steve-O het volgende:
Schijnt in de herfst ene remix album uit te komen
Die van mij zijn al binnenquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik vond 't wel vet. Hopelijk nog beter in de Oosterpoort. (eerst maar eens kaarten halen)
Mee eens, m.u.v. Paranoid.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:08 schreef bigshadow het volgende:
Leuke plaat maar ik vind hem op het eind een beetje inzakken qua remixen en niveau.
Ik vind het wel een leuke cdquote:Op maandag 5 februari 2007 17:21 schreef S-Two het volgende:
Lazy![]()
De rest tot nu toe nog niet veel aan.
edit: Respect klinkt ook vet!
Ik zou boos worden als 't niet zo was.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:43 schreef DaMayan het volgende:
Ik ga er eigenlijk vanuit dat ik hem bij de album release party kan kopen, maar of dat echt zo is?
Dat lijkt me wel jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:43 schreef DaMayan het volgende:
Ik ga er eigenlijk vanuit dat ik hem bij de album release party kan kopen, maar of dat echt zo is?
Daar reken ik eigenlijk ook op, lijkt me ook erg stug als dat niet het geval zou zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:43 schreef DaMayan het volgende:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:23 schreef Evil_Koekje het volgende:
28 Oktober Oosterpoort, aanwezig.
* Zotheid steekt zijn hand op.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:49 schreef Huppelei het volgende:
Wie gaat er 20 September naar het Paard?
Is inderdaad ook een vette plaatquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:45 schreef Mar10Segovia het volgende:
Bij veel optredens van PP&P staat Arts The Beatdoctor in het voorprogramma. Zijn album Transitions ligt wel redelijk in hetzelfde straatje qua producties en is een goede aanrader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |