Dat meen je nietquote:
check www.ourmindstate.com, ze treden genoeg op!quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:10 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Fuck man, had hem wel weer willen zien
Maar Groningen is mooi dichtbijquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:00 schreef StefanFM het volgende:
[..]
check www.ourmindstate.com, ze treden genoeg op!
Relaxte website trouwensquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:00 schreef StefanFM het volgende:
[..]
check www.ourmindstate.com, ze treden genoeg op!
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:31 schreef jimjim1983 het volgende:
5 mei op het bevrijdingsfestival Amsterdam
17:40
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:30 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ah!
17:40
Pete Philly & Perquisite
Nee joh, voor zo'n collabo betaal je een artiest echt geen geld hoor... Hij krijgt gewoon een deel van de royalties van dat nummer!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:32 schreef timbob het volgende:
ik geef je weinig kans dat talib er weer op komt. zou een beetje dom zijn. 2 keer dezelfde artiest uitnodigen.
zo'n vent kost ook geld natuurlijk.
een 2de cd lijkt me erg lastig. de verwachtingen zijn natuurlijk enorm hoog.
het slechtste wat kan hebben als een band is een goed debut. daar word je elke keer weer op afgerekend daarna.
Die gister live in Eindhoven. Act was sexy as hellquote:Op zondag 19 maart 2006 16:13 schreef peetjepuh het volgende:
Aight, voglende keer beter zoeken
http://www.100procenthala(...)owhalaldegoede00.mov
ik weet niet of jij het interview met hem hebt gelezen, maar daarin verklaard hij gewoon dat hij daar geld voor kreeg. natuurlijk deed hij het niet voor niets. zo'n vent moet leven.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:03 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Nee joh, voor zo'n collabo betaal je een artiest echt geen geld hoor... Hij krijgt gewoon een deel van de royalties van dat nummer!
kwaliteits artiesten bewijzen zich keer op keerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:32 schreef timbob het volgende:
een 2de cd lijkt me erg lastig. de verwachtingen zijn natuurlijk enorm hoog.
het slechtste wat kan hebben als een band is een goed debut. daar word je elke keer weer op afgerekend daarna.
Dan heb ik een ander interview gelezen dan jij... Ik heb het stuk gelezen in een interview met Pete Philly voor 3voor12 waarin hij vertelde hoe de collabo tot stand is gekomen.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:28 schreef timbob het volgende:
[..]
ik weet niet of jij het interview met hem hebt gelezen, maar daarin verklaard hij gewoon dat hij daar geld voor kreeg. natuurlijk deed hij het niet voor niets. zo'n vent moet leven.
quote:Op zondag 26 maart 2006 16:16 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Dan heb ik een ander interview gelezen dan jij... Ik heb het stuk gelezen in een interview met Pete Philly voor 3voor12 waarin hij vertelde hoe de collabo tot stand is gekomen.
Muzikantenquote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:25 schreef OMG het volgende:
Ik heb er zin in!!
Vanavond begon het op tijd en was het alles behalve slordig en slecht. Sterker nog, het was hartstikke tof samen met de New Generation Big Band.quote:Op zondag 23 april 2006 14:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Heb ze eergister gezien (BKBeats, Delft). Was een enorme tegenvaller. Ze begonnen een uur te laat, was een kutpubliek en 't optreden was ronduit slordig en slecht. Ben van ellende na 20 minuten ofzo al weer vertrokken
En ik was zo enthousiant over ze na het geweldige optreden op Lowlands![]()
Same here! Had ze al gezien in eindhoven, maar ik wil ze zeker weten nog een keer checken.quote:Op maandag 24 april 2006 00:41 schreef ma_jojo het volgende:
Eindelijk ga ik ze live meemaken op Koninginnenach, zin an.
Wat Mar10Segovia zegt! Het was gisteravond echt super! En Senna kwam ook nog even langs om Mellow mee te doen. Leuk!quote:Op maandag 24 april 2006 00:30 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Vanavond begon het op tijd en was het alles behalve slordig en slecht. Sterker nog, het was hartstikke tof samen met de New Generation Big Band.
Misschien hadden ze een offday in Delft
Wat hij zegt.quote:
Bron: ANPquote:Het Nederlandse HipHop duo Pete Philly & Perquisite steekt de oceaan aan beide kanten over. Hun album Mindstate wordt op 9 mei uitgebracht in de Verenigde Staten, Canada en Australië. De heren geven in mei twee optredens in Los Angeles, waarvan één in de bekende club Viper Room.
Ik ben wel even van plan om te gaan kijken, voor de rest een matig programma op wantijpop, heb het wel eens leuker gezien, wat jij OMG?quote:
Ha, toen was ik er ook, long time ago. Over het algemeen ben ik vrij pragmatisch naar wantijpop toe, er staat zelden iets wat ik nog nooit heb gezien of heb willen zien. Maar Pete vind ik oké, eerder ben ik er zeker niet te vinden. Net klaar met werken, boodschappen, huishouden, etc etcquote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:50 schreef OMG het volgende:
Ik ben eigenlijk al jaren niet meer naar Wantijpop geweest. De laatste keer dat ik ben geweesten stonden The Pietasters op het hoofdpodium en Face Tomorrow op het regiopodium. Dat was dus in 2001.
Dit jaar ga ik hoofdzakelijk voor Pete Philly & Perquisite. Of ik vanmiddag al van de partij ben weet ik nog niet.
Zeker niet... Ik heb ze zondag voor de vijfde keer gezien (Lowlands '05, Venlo, Geleen en 2x Roermond) en ga ze op Lowlands '06 nog eens zien. Nou is dat natuurlijk een heel ander verhaal met die bigband, maar de laatste paar optredens -hoewel nooit écht saai- leken echt teveel op elkaar qua inleiding (euj Kasper, maak jij effe een baslijn... Nee niet zo... Wacht.. Ja... Hoppa *Insomnia*) en opbouw, aan elkaar gepraat enzo... Dat viel best tegen. Ze mogen van mij wel met nieuwe shit komen, en dan heb ik het niet over dat remix album dat eraan zit te komen... (wie doet er overigens mee aan de Insomnia remix contest?)quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:06 schreef DubzOne het volgende:
Heb ze gister gezien in Mezz... wederom een zeer goede show!![]()
Ik denk alleen dat ze niet al te lang meer kunnen teren op hetzelfde reportoire
helemaal mee eens, ze irriteren me nu alleen maar.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:31 schreef skiczukie het volgende:
Ik ben zwaar uitgekeken op deze gasten. Ik vind het echt niet boeiend meer. Ook de onderwerrpen van de nummers en hoe het gerapt wordt irriteert me enorm.
Maakt niet uit blijft lekker muziek ook die remixenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:12 schreef Bellah het volgende:
I know, maar écht nieuwe nummers zijn dat nou ook weer niet... Bovendien kan zo'n remix een geniaal nummer best verkloten (al ben ik toch wel benieuwd) en lijkt het dan alsof ze geen inspiratie meer hebben voor nieuwe shit... Mja eerst Lowlands dan maar
Jep, op de website kon je jezelf inschrijven en 'Insomnia' remixen en opsturen naar PP&P. Heb wat van een kennes beluisterd en het klinkt godedquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:06 schreef Steve-O het volgende:
Schijnt in de herfst ene remix album uit te komen
Die van mij zijn al binnenquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik vond 't wel vet. Hopelijk nog beter in de Oosterpoort. (eerst maar eens kaarten halen)
Mee eens, m.u.v. Paranoid.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:08 schreef bigshadow het volgende:
Leuke plaat maar ik vind hem op het eind een beetje inzakken qua remixen en niveau.
Ik vind het wel een leuke cdquote:Op maandag 5 februari 2007 17:21 schreef S-Two het volgende:
Lazy![]()
De rest tot nu toe nog niet veel aan.
edit: Respect klinkt ook vet!
Ik zou boos worden als 't niet zo was.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:43 schreef DaMayan het volgende:
Ik ga er eigenlijk vanuit dat ik hem bij de album release party kan kopen, maar of dat echt zo is?
Dat lijkt me wel jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:43 schreef DaMayan het volgende:
Ik ga er eigenlijk vanuit dat ik hem bij de album release party kan kopen, maar of dat echt zo is?
Daar reken ik eigenlijk ook op, lijkt me ook erg stug als dat niet het geval zou zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:43 schreef DaMayan het volgende:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:23 schreef Evil_Koekje het volgende:
28 Oktober Oosterpoort, aanwezig.
* Zotheid steekt zijn hand op.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:49 schreef Huppelei het volgende:
Wie gaat er 20 September naar het Paard?
Is inderdaad ook een vette plaatquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:45 schreef Mar10Segovia het volgende:
Bij veel optredens van PP&P staat Arts The Beatdoctor in het voorprogramma. Zijn album Transitions ligt wel redelijk in hetzelfde straatje qua producties en is een goede aanrader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |