abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 april 2006 @ 20:06:36 #126
51748 H4ze
wait...what?
pi_36963575
Koninginnenach in Denhaag treden ze ook op
*BURP*
pi_36964227
in Juni treden ze op op het super grote Sonar festival in Barcelona
pi_36980218
Ik ben volgende week zondag, 23 april, present in Tivoli. Vandaag even een kaartje gehaald.

Pete Philly & Perquisite and the New Generation Bigband. Ik heb er zin in!!
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_37211514
Vanavond! Tof! Om mezelf nog maar eens te herhalen:
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 14:25 schreef OMG het volgende:
Ik heb er zin in!!
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_37211687
Heb ze eergister gezien (BKBeats, Delft). Was een enorme tegenvaller. Ze begonnen een uur te laat, was een kutpubliek en 't optreden was ronduit slordig en slecht. Ben van ellende na 20 minuten ofzo al weer vertrokken

En ik was zo enthousiant over ze na het geweldige optreden op Lowlands
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_37211993
Zie dat ze ook op NSJ staan Super, kijken of ik daar dan een dagje heen kan...
pi_37213532
quote:
Op donderdag 13 april 2006 13:47 schreef martinlutherking het volgende:
5 MEI, Zwolle.
www.bevrijdingsfestivaloverijssel.nl
// Last.fm
  maandag 24 april 2006 @ 00:30:59 #133
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_37232195
quote:
Op zondag 23 april 2006 14:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Heb ze eergister gezien (BKBeats, Delft). Was een enorme tegenvaller. Ze begonnen een uur te laat, was een kutpubliek en 't optreden was ronduit slordig en slecht. Ben van ellende na 20 minuten ofzo al weer vertrokken

En ik was zo enthousiant over ze na het geweldige optreden op Lowlands
Vanavond begon het op tijd en was het alles behalve slordig en slecht. Sterker nog, het was hartstikke tof samen met de New Generation Big Band.
Misschien hadden ze een offday in Delft
pi_37232485
Eindelijk ga ik ze live meemaken op Koninginnenach, zin an .
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
  maandag 24 april 2006 @ 01:18:01 #135
51748 H4ze
wait...what?
pi_37233365
quote:
Op maandag 24 april 2006 00:41 schreef ma_jojo het volgende:
Eindelijk ga ik ze live meemaken op Koninginnenach, zin an .
Same here! Had ze al gezien in eindhoven, maar ik wil ze zeker weten nog een keer checken.
*BURP*
pi_37235406
quote:
Op maandag 24 april 2006 00:30 schreef Mar10Segovia het volgende:

[..]

Vanavond begon het op tijd en was het alles behalve slordig en slecht. Sterker nog, het was hartstikke tof samen met de New Generation Big Band.
Misschien hadden ze een offday in Delft
Wat Mar10Segovia zegt! Het was gisteravond echt super! En Senna kwam ook nog even langs om Mellow mee te doen. Leuk!

En het viel me pas op dat een uitverkocht Tivoli best druk is toen de heer Philly door het publiek ging wandelen.
pi_37246848
Goed shit ja!
pi_37246903
quote:
Op maandag 24 april 2006 15:52 schreef Greetings het volgende:
Goed shit ja!
Wat hij zegt.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_37247861
quote:
Het Nederlandse HipHop duo Pete Philly & Perquisite steekt de oceaan aan beide kanten over. Hun album Mindstate wordt op 9 mei uitgebracht in de Verenigde Staten, Canada en Australië. De heren geven in mei twee optredens in Los Angeles, waarvan één in de bekende club Viper Room.
Bron: ANP

"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_37248195
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_38699130
Heb ze gister gezien in Mezz... wederom een zeer goede show!

Ik denk alleen dat ze niet al te lang meer kunnen teren op hetzelfde reportoire
Last.fm
pi_38702899
Morgen te zien op Wantijpop te Dordrecht .
pi_38704418
Ze krijgen het ook nog druk in Duitsland tijdens het WK
  zaterdag 10 juni 2006 @ 01:20:52 #144
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_38713499
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 19:05 schreef OMG het volgende:
Morgen te zien op Wantijpop te Dordrecht .
Ik ben wel even van plan om te gaan kijken, voor de rest een matig programma op wantijpop, heb het wel eens leuker gezien, wat jij OMG?
pi_38716240
Ik ben eigenlijk al jaren niet meer naar Wantijpop geweest. De laatste keer dat ik ben geweesten stonden The Pietasters op het hoofdpodium en Face Tomorrow op het regiopodium. Dat was dus in 2001 .

Dit jaar ga ik hoofdzakelijk voor Pete Philly & Perquisite. Of ik vanmiddag al van de partij ben weet ik nog niet.
pi_38722177
Ze zijn echt fantastisch ja. Ik had eerst hun album gedownload, maar toen ik alles had gehoord ben ik snel nog naar de winkel gefietst (En dat zegt wat, geloof me!)
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:31:17 #147
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_38723796
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 09:50 schreef OMG het volgende:
Ik ben eigenlijk al jaren niet meer naar Wantijpop geweest. De laatste keer dat ik ben geweesten stonden The Pietasters op het hoofdpodium en Face Tomorrow op het regiopodium. Dat was dus in 2001 .

Dit jaar ga ik hoofdzakelijk voor Pete Philly & Perquisite. Of ik vanmiddag al van de partij ben weet ik nog niet.
Ha, toen was ik er ook, long time ago. Over het algemeen ben ik vrij pragmatisch naar wantijpop toe, er staat zelden iets wat ik nog nooit heb gezien of heb willen zien. Maar Pete vind ik oké, eerder ben ik er zeker niet te vinden. Net klaar met werken, boodschappen, huishouden, etc etc
pi_40631913
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 17:06 schreef DubzOne het volgende:
Heb ze gister gezien in Mezz... wederom een zeer goede show!

Ik denk alleen dat ze niet al te lang meer kunnen teren op hetzelfde reportoire
Zeker niet... Ik heb ze zondag voor de vijfde keer gezien (Lowlands '05, Venlo, Geleen en 2x Roermond) en ga ze op Lowlands '06 nog eens zien. Nou is dat natuurlijk een heel ander verhaal met die bigband, maar de laatste paar optredens -hoewel nooit écht saai- leken echt teveel op elkaar qua inleiding (euj Kasper, maak jij effe een baslijn... Nee niet zo... Wacht.. Ja... Hoppa *Insomnia*) en opbouw, aan elkaar gepraat enzo... Dat viel best tegen. Ze mogen van mij wel met nieuwe shit komen, en dan heb ik het niet over dat remix album dat eraan zit te komen... (wie doet er overigens mee aan de Insomnia remix contest?)

Anyway, deze gasten zijn top... Spread the word.
pi_40631943
Ik ben zwaar uitgekeken op deze gasten. Ik vind het echt niet boeiend meer. Ook de onderwerrpen van de nummers en hoe het gerapt wordt irriteert me enorm.
pi_40633613
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 02:31 schreef skiczukie het volgende:
Ik ben zwaar uitgekeken op deze gasten. Ik vind het echt niet boeiend meer. Ook de onderwerrpen van de nummers en hoe het gerapt wordt irriteert me enorm.
helemaal mee eens, ze irriteren me nu alleen maar.
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')