quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:25 schreef OMG het volgende:
Ik heb er zin in!!
Vanavond begon het op tijd en was het alles behalve slordig en slecht. Sterker nog, het was hartstikke tof samen met de New Generation Big Band.quote:Op zondag 23 april 2006 14:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Heb ze eergister gezien (BKBeats, Delft). Was een enorme tegenvaller. Ze begonnen een uur te laat, was een kutpubliek en 't optreden was ronduit slordig en slecht. Ben van ellende na 20 minuten ofzo al weer vertrokken
En ik was zo enthousiant over ze na het geweldige optreden op Lowlands![]()
Same here! Had ze al gezien in eindhoven, maar ik wil ze zeker weten nog een keer checken.quote:Op maandag 24 april 2006 00:41 schreef ma_jojo het volgende:
Eindelijk ga ik ze live meemaken op Koninginnenach, zin an.
Wat Mar10Segovia zegt! Het was gisteravond echt super! En Senna kwam ook nog even langs om Mellow mee te doen. Leuk!quote:Op maandag 24 april 2006 00:30 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Vanavond begon het op tijd en was het alles behalve slordig en slecht. Sterker nog, het was hartstikke tof samen met de New Generation Big Band.
Misschien hadden ze een offday in Delft
Wat hij zegt.quote:
Bron: ANPquote:Het Nederlandse HipHop duo Pete Philly & Perquisite steekt de oceaan aan beide kanten over. Hun album Mindstate wordt op 9 mei uitgebracht in de Verenigde Staten, Canada en Australië. De heren geven in mei twee optredens in Los Angeles, waarvan één in de bekende club Viper Room.
Ik ben wel even van plan om te gaan kijken, voor de rest een matig programma op wantijpop, heb het wel eens leuker gezien, wat jij OMG?quote:
Ha, toen was ik er ook, long time ago. Over het algemeen ben ik vrij pragmatisch naar wantijpop toe, er staat zelden iets wat ik nog nooit heb gezien of heb willen zien. Maar Pete vind ik oké, eerder ben ik er zeker niet te vinden. Net klaar met werken, boodschappen, huishouden, etc etcquote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:50 schreef OMG het volgende:
Ik ben eigenlijk al jaren niet meer naar Wantijpop geweest. De laatste keer dat ik ben geweesten stonden The Pietasters op het hoofdpodium en Face Tomorrow op het regiopodium. Dat was dus in 2001.
Dit jaar ga ik hoofdzakelijk voor Pete Philly & Perquisite. Of ik vanmiddag al van de partij ben weet ik nog niet.
Zeker niet... Ik heb ze zondag voor de vijfde keer gezien (Lowlands '05, Venlo, Geleen en 2x Roermond) en ga ze op Lowlands '06 nog eens zien. Nou is dat natuurlijk een heel ander verhaal met die bigband, maar de laatste paar optredens -hoewel nooit écht saai- leken echt teveel op elkaar qua inleiding (euj Kasper, maak jij effe een baslijn... Nee niet zo... Wacht.. Ja... Hoppa *Insomnia*) en opbouw, aan elkaar gepraat enzo... Dat viel best tegen. Ze mogen van mij wel met nieuwe shit komen, en dan heb ik het niet over dat remix album dat eraan zit te komen... (wie doet er overigens mee aan de Insomnia remix contest?)quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:06 schreef DubzOne het volgende:
Heb ze gister gezien in Mezz... wederom een zeer goede show!![]()
Ik denk alleen dat ze niet al te lang meer kunnen teren op hetzelfde reportoire
helemaal mee eens, ze irriteren me nu alleen maar.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:31 schreef skiczukie het volgende:
Ik ben zwaar uitgekeken op deze gasten. Ik vind het echt niet boeiend meer. Ook de onderwerrpen van de nummers en hoe het gerapt wordt irriteert me enorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |