Onzin vergelijking. Ik ga uit van wederzijdse voordelen (dat hun bij elkaar kunnen zijn), en dat Afrikanen doodgaan zodat bijstandsmoeders hier kunnen profiteren is geen wederzijds voordeel lijkt me zo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als je zo veel geeft om die bijkomende voordelen, zou je ook vrij weinig om Afrikanen die jonger sterven moeten geven. Dat scheelt immers weer geld wat wij dan niet naar Afrika hoeven te sturen.
Kunnen we meer geld geven aan bijstandsmoeders! = sociaal.
Je kunt het krijgen zoals je het zelf brengt
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:04 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ga even eten. Wat een totale non-discussie is het eigenlijk.
De voordelen en voorbeelden van pberends slaan als een kut op een drumstel.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:05 schreef pberends het volgende:
Onzin vergelijking. Ik ga uit van wederzijdse voordelen (dat hun bij elkaar kunnen zijn), en dat Afrikanen doodgaan zodat bijstandsmoeders hier kunnen profiteren is geen wederzijds voordeel lijkt me zo.
Datzelfde kan je dan toch ook zeggen voor Afrikanen die honger hebben? Het slaat alleen nergens op om dit voorbeeld erbij te halen bij zo'n onderwerp.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:16 schreef pberends het volgende:
Laat ze lekker 5 jaar eerder doodgaan. Scheelt ook weer in de zorgkosten, en zij hebben een gelukkigere leven!
KIjk..dat noem ik nu een discussie vernaggelen en allerminst inhoudelijk.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:10 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Half-Marokkanen zijn veel knapper..
Schoonheid is niet opportunistischquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Kost voor opportunisten.
Schoonheid heeft haar gezicht verbrand.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Schoonheid is niet opportunistisch
Waar gaat dit eigenlijk over?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:31 schreef Johan_de_With het volgende:
Schoonheid heeft haar gezicht verbrand.
Welkom in Nederland.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Laatst een loonsverhoging gehad van 200 euro. Hou ik deze maand netto minder over doordat ook de verrekening van de eigen bijdrage voor de leaseauto erbij zit. Wat een sof.![]()
Ah okquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Poezie. Roep Janderworld_!
Jaarlijks maakt het natuurlijk niet uit, maar een vervelende verrassing was het wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Welkom in Nederland.
Daar waar geld verdienen een misdaad is![]()
Gaap. Die mensen willen graag bij elkaar zijn, Afrikanen willen graag geen honger hebben. Je snapt niet helemaal dat er 2 voordelen bij de ene situatie zijn en bij jouw situatie maar 1 voordeel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
[..]
Datzelfde kan je dan toch ook zeggen voor Afrikanen die honger hebben? Het slaat alleen nergens op om dit voorbeeld erbij te halen bij zo'n onderwerp.
Zet voortaan je posts als:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan hoeft niet iedereen het te lezen.
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Ja leuk is anders. Ik haat belasting betalenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Jaarlijks maakt het natuurlijk niet uit, maar een vervelende verrassing was het wel.
Ik ook. Aangezien ik voortaan niks meer extra bij hoef te betalen ga ik voortaan toch maar eens wat meer tijd steken in het invullen van mijn aangifte.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja leuk is anders. Ik haat belasting betalen![]()
Pedofiel ben je het hele jaar. Al ben ik sinds mijn relatie met DrW. capofiel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:37 schreef Tafkahs het volgende:
zomerhormeunen, mag ik aannemen?
Nee hoor bij die Afrikanen zijn ook twee voordelen in jouw redenatie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:38 schreef pberends het volgende:
Gaap. Die mensen willen graag bij elkaar zijn, Afrikanen willen graag geen honger hebben. Je snapt niet helemaal dat er 2 voordelen bij de ene situatie zijn en bij jouw situatie maar 1 voordeel.
Geld terug krijgenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik ook. Aangezien ik voortaan niks meer extra bij hoef te betalen ga ik voortaan toch maar eens wat meer tijd steken in het invullen van mijn aangifte.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee hoor bij die Afrikanen zijn ook twee voordelen in jouw redenatie.
Als ze eerder doet gaan hebben ze 1) geen honger meer en 2) hoeven wij minder geld daarheen te sturen.
jullie waren reptilians toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Pedofiel ben je het hele jaar. Al ben ik sinds mijn relatie met DrW. capofiel.
Mjah, het is hetzelfde als blij zijn als je bij de kassa van de supermarkt geld terugkrijgen van de statiegeldflessen / -kratten die je net hebt ingeleverd en waar je eerder voor betaald hebt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Geld terug krijgen
De droom van elke werknemer
Ja, al was het alleen maar om van je gezeur af te komen.quote:
Sigaar uit eigen doosquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Mjah, het is hetzelfde als blij zijn als je bij de kassa van de supermarkt geld terugkrijgen van de statiegeldflessen / -kratten die je net hebt ingeleverd en waar je eerder voor betaald hebt.
Alsof je er werkelijk blij mee zou moeten zijn.![]()
lolquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:46 schreef pberends het volgende:
Ja, al was het alleen maar om van je gezeur af te komen.
Ja, fantastisch weer. Jammer dat die Blues-aap erbij kwam met z'n geblaat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
lol
Jij kwam toch echt met een van de meest ridicule voorbeelden.
Maar was wel leuk zo'n Pol-SC "rel"
Bluesdude had wel gelijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:49 schreef pberends het volgende:
Ja, fantastisch weer. Jammer dat die Blues-aap erbij kwam met z'n geblaat.
Dat is een vooroordeel, en generalisatie. Immers wat is een typisch beeld van een "moslima", iemand met een hoofddoek en snor ofzo?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:13 schreef sizzler het volgende:
[..]
Omdat alle knappe moslima's er niet uitzien als een moslim. Net als Miss Turkije er ook niet echt als een Turkse vrouw uitzag.
Maak ze nu niet wijzer dan ze al zijn... Zodra men erachter komt dat er voor elke als zodanig herkenbare moslim(a) er nog tien onherkenbare zijn is het hek pas echt van de dam.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is een vooroordeel, en generalisatie. Immers wat is een typisch beeld van een "moslima", iemand met een hoofddoek en snor ofzo?Moet je eens naar Marokko of Turkije zelf gaan, je zal je mening dan automatisch bijstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |